معتبرترین وارد کننده لوله استیل در بازار تهران | با خیال راحت بخرید

در این مقاله قصدر داریم یکی از شرکت های بنام وارد کننده لوله استیل و تمامی مقاطع استیل را در بازار پامنار و بازار بزرگ تهران به شما معرفی کنیم. ایران متال مارکت با بیش از 40 سال سابقه در بازار تهران و واردات تمامی مقاطع استیل و فولاد در تمامی آلیاژهای موجود این دو فلز یکی از بنام ترین برند های موجود در این صنف می باشد. شما می توانید برای خرید استیل و خرید فولاد با این شرکت در تماس باشید. در ادامه مزایای خرید لوله استیل از واردکننده مستقیم را با هم بررسی می کنیم.

 

دلال های فروش استیل در بازار

یکی از فلزات صنعتی پراستفاده در ایران و جهان استیل می باشد و مانند تمامی جهان تامین استیل مورد نیاز کارخانه ها یکی از مشاغل پردرآمد بازار است. این موضوع باعث شده تا وارد کننده لوله استیل و تولید کننده استیل در داخل کشور توانایی بیزنس بالایی داشته باشد. اما در حال حاضر مثل خیلی از کسب و کار های دیگر در کشور ما که پر شده از دلال هایی که باعث بالا رفتن بی دلیل قیمت محصول می شوند، خرید استیل نیز دچار این مشکل شده است و به احتمال زیاد شما هنگام خرید لوله استیل یا هر مقطع دیگری از آن با یک دلال مواجه می شوید تا واردکننده لوله استیل در بازار تهران.

خرید استیل از دلال ها، چرا آره چرا نه؟

یکی از دلایل مهمی که دلال های استیل می توانند به راحتی فروش خود را در بازار استیل انجام دهند و مشتری های مخصوص خود را هم داشته باشند، این است که اگر مشتری عادی بخواهد بطور مستقیم از وارد کننده لوله استیل یا تولید کننده استیل خرید خود را انجام دهد، نمی تواند با تناژ پایین خرید کند. بنابراین دلال ها با ثبت سفارش های تناژ بالا برای وارد کننده ها و تولید کنندگان استیل و ذخیره آن ها در انبار خود می توانند هنگام فروش به مشتری های عادی قیمت خود را بالاتر ببرند.

اما ایران متال مارکت، تصمیم گرفته است علاوه بر فروش انواع ورق استیل، رول استیل نرم،رول استیل فنری، خرید میلگرد استیل، چهارپهلو استیل، قوطی استیل و سایر مقاطع به خریداران عمده و تناژ بالای خود برای مشتری های خرد خود هم شرایط فروش قرار دهد تا این عزیزان بتوانند خرید خود را با پایین ترین قیمت و بطور مستقیم از وارد کننده لوله استیل انجام دهند.

فروش لوله استیل

خدمات خرید استیل از وارد کننده معتبر

یکی از دلایلی که شما را مجاب می کند خرید خود را از فروشگاه های معتبر و بطور مستقیم انجام دهید این است که این شرکت ه

ا انواع خدمات خم لوله فلزات صنعتی، برش رول و ورق فلزات صنعتی و لیزر فلزات صنعتی را هم برای شما انجام می دهند :

·         برش رول استیل و برش ورق استیل

این برش به دو روش برش سرد و برش گرم انجام می شود. در روش برش سرد برای ثابت نگه داشتن ورق یا رول استیل از نگهدارنده ها استفاده می شود و عملیات برش با فشار استفاده می شود. در روش برش گرم از یک منبع گرما مانند لیزر، پلاسما یا شعله استفاده می شود. در برش لیزر یا پلاسما نیازی به فشار آوردن به ورق استیل نیست و به نسبت روش سرد از نگهدارنده های بسیار کمتری استفاده می شود

·         لیزر ورق استیل

بیشتر استفاده از لیرز برای ورق استیل و باقی فلزات صنعتی برای برش و بطور دقیق تر برای هک کردن طرح های بسیار دقیق بر روی ورق فلزات صنعتی است. وارد کننده لوله استیل معتبر حتما در خدمات خود لیزر ورق استیل را می تواند به مشتری ارائه دهد.

·         خم لوله استیل

3 دستگاه دستی متحرک، هیدرولیکی ثابت و سی ان سی برای این کار وجود دارد و همچنین لوله های استیل از جهت قابلیت خم شدن به دو دسته قطر 1 اینچ به بالا و یا تیوپ های استیل مورد استفاده در لوله کشی دسته بندی کرد.

مزایای لوله استیل چیست؟

استفاده از لوله استیل در صنعت برای صنعتگران مزایای خاصی دارد و این موضوع باعث می شود وارد کننده لوله استیل و تولید کننده با توجه به نیاز مشتری انبار خود را پرکند. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. عدم تمایل به تغییرشکل
  2. قابلیت ضد زنگ بودن در اکثر آلیاژ ها
  3. قابلیت بازیافت اکثر آلیاژ ها
  4. مقاومت مناسب در دماهای بالا و پایین با توجه به آلیاژ
  5. عدم تغییر رنگ استیل
  6. مقاومت نسبتا بالا
  7. عدم خوردگی در آب و هوای مرطوب با توجه به نوع آلیاژ

 

اشکال مختلف لوله اسیتل

وارد کننده لوله استیل و تولید کننده بطور کلی دو نوع از لوله استیل را تولید می کنند که برای خرید استیل لازم است این نکات را بدانید

لوله استیل درزدار

در ساخت لوله استیل درزدار از استیل 300 استفاده می شود و آلیاژ های مختلفی مانند لوله استیل درزدار 304، لوله استیل درزدار 316 لوله استیل دابلکس و حتی آلیاژ های 200 مانند لوله استیل 201 نیز تولید می شود. در ساخت لوله استیل درزدار از اتصال جوش ورق های استیل به یکدیگر استفاده می شود. در ساخت این

کاربرد این لوله های استیل در مکان هایی است که فشار زیادی به لوله نمی آید.

لوله استیل بدون درز یا لوله مانیسمان

برای ساخت این مدل از لوله هم بطور معمول از همان گرید های سری 300 استیل استفاده می شود و وارد کننده لوله استیل معمولا گرید های لوله استیل بدون درز 304، لوله استیل بدون درز 321، 310 و دابلکس را وارد می کند.

تولید این لوله ها به این صورت است که مواد استیل به روی یک سطح استوانه ای تو خالی شروع به حرکت می کنند و بعد از تحمل حرارت و فشار شکل می گیرند. این مدل از لوله به علت سختی تولید قیمت بیشتری هم دارد.

لوله استیل نسوز

یکی از پرکاربرد ترین انواع لوله استیل که توسط وارد کننده لوله استیل؛ وارد و تولید می شود لوله استیل نسوز می باشد. آلیاژ های 321 و 310 در دماهای حدود 1000 هم دچار سوختگی نمی شود و همین موضوع باعث می شود از این متریال برای سیستم لوله کشی صنعتی، خطوط هوای فشرده و موارد مشابه استفاده می شود.

شباهت لوله استیل 201 و لوله استیل 304

این دو آلیاژ استیل شباهت زیادی با یکدیگر دارند و این موضوع باعث می شود متقلبان بتوانند به مشتری تازه کار آلیاژ 201 را با قیمت 304 بفروشند. حتما در هنگام خرید از فروشگاه های معتبر، مانند ایران متال مارکت، خرید کنید یا به همراه یک متخصص خرید انجام دهید. استفاده از آلیاژ 201 بجای 304 می تواند صدمات جبران ناپذیری داشته باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید