معرفی فروشگاه کاشی و سرامیک باهر

فروشگاه باهِر با بیش از 10 سال تجربه در زمینه‌ی فروش انواع کاشی و سرامیک، یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه‌ فروش کاشی و سرامیک و دیگر محصولات لوکس ساختمانی می‌باشد.

محصولات

کاشی باهِر علاوه بر فروش محصولات کاشی و سرامیک، دارای خدمات و محصولات دیگری نیز می‌باشد. از جمله: تولید به‌روز ترین و باکیفیت‌ترین روشویی‌های موجود در بازار، ساخت انواع کانتر آشپزخانه، کانتر اداری، کانتر منشی و… ، تولید میزهای سرامیکی لوکس جهت استفاده در منزل و محل کار، انواع میزهای کنفراس و اداری، گلدان‌های لوکس سرامیکی و… .

از دیگر محصولات بهداشتی فروشگاه باهِر، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

انواع توالت ایرانی، توالت فرنگی و وال‌هنگ – انواع کفشور های لوکس و باکیفیت – بهترین فلاش‌تانک های موجود در بازار – آینه و باکس‌های حمام – شیرآلات

محصولات مرتبط با کاشی و سرامیک: پودر بندکشی در رنگ‌های متنوع، چسب‌ کاشی و سرامیک با کیفیت بالا، گیره و گوه برای نصب کاشی و….

کیفیت

فروشگاه باهِر، بیش از 15 برند برتر و باکیفیت ایرانی را در شوروم خود گردآوری کرده است؛ کاشی‌های موجود در فروشگاه باهِر از جهت کیفیت و دوام کاملا تضمین شده هستند و به علت کیفیت فوق‌العاده بالا، می‌توان از آنها در نمای ساختمان، حیاط، پارکینگ و… استفاده نمود.

از برندهای موجود در فروشگاه باهِر می‌توان به کاشی مرجان، کاشی تبریز، کاشی پالرمو و… اشاره کرد.

طرح‌ها و مد‌ل‌ها

طرح‌های موجود در فروشگاه، بسیار گسترده و متنوع است. تمامی سرامیک‌ها جدیدترین طرح‌های بازار هستند. فروشگاه باهِر با بیش از 500 طرح کاشی و سرامیک از جمله انواع طرح سنگ، طرح سیمان، طرح چوب، طرح کاغذ دیواری و… آماده‌ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

ابعاد و سایز

سایز کاشی و سرامیک‌ها، بسیار متنوع می‌باشد. از ابعاد کوچکی مانند 90*30 شروع شده و تا ابعاد ‌های بزرگ و سرامیک‌های اسلب 300*150 موجود می‌باشد. شما می‌توانید از سرامیک‌های اسلب جهت زیبایی در ظاهر کاشیکاری و کاهش عملیات بندکشی استفاده کنید.

برای مشاهده‌ی تمامی ابعاد موجود می‌توانید به سایت کاشی و سرامیک باهِر مراجعه نمایید.

کاربری کاشی و سرامیک‌ها

کاشی و سرامیک‌های موجود در فروشگاه باهِر، جهت استفاده در هر مکانی مناسب هستند. کاربری کاشی و سرامیک‌های موجود: کاشی و سرامیک حمام و سرویس‌بهداشتی، کاشی آشپزخانه، سرامیک کف، کاشی استخری، سرامیک حیاط، سرامیک نما و… است.

قیمت و خدمات فروشگاه باهِر

قیمت‌های فروشگاه باهِر به نسبت قیمت‌های موجود در بازار بسیار مناسب بوده و شما عزیزان با استعلام قیمت از فروشگاه‌های مختلف، متوجه این موضوع شده و با اطمینان خاطر خرید خواهید کرد. علاوه بر قیمت‌ مناسب، خدماتی رایگان از جمله طراحی چیدمان به مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

مزیت طراحی چیدمان رایگان چیست؟  با وارد کردن اندازه‌های فضای شما در نرم‌افزار، می‌توان یک تصویر سه بعدی از محیط شما بدست آورد. سپس با چیدمان کاشی و سرامیک در فضای شما، در انتخاب طرح متناسب، اطمینان پیدا می‎کنید. هم‌چنین پِرت کار شما به حداقل می‌رسد و متراژ کاشی و سرامیک مورد نیاز شما، بسیار دقیق محاسبه خواهد شد.

نگاهی به محصولات دیگر

روشویی‌های سرامیکی

روشویی‌های سرامیکی یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین روشویی‌های موجود در بازار هستند؛ این روشویی‌ها دارای مزایای زیادی به نسبت روشویی‌های دیگر می‌باشند؛ به شرط آن‌که در فرایند تولید آن‌ها از بهترین متریال‌ها استفاده گردد و به عالی‌ترین نحو ممکن تولید شوند.

تمام روشویی‌های تولید شده توسط فروشگاه باهِر، با سرامیک‌های پرسلانی بوده که کاملا در برابر انواع مواد شوینده مقاوم هستند. نگهداری و تمیز کردن آن‌ها بسیار ساده بوده و در هر ابعادی قابل سفارش و ساخت می‌باشند.

از دیگر مزایای آن‌ها، این است که شما می‌توانید سرامیک روشوییتان را با سرامیک استفاده شده در حمام و یا سرویس بهداشتی هماهنگ انتخاب کنید و آن‌ها با یکدیگر سِت کنید! روشویی‌های سرامیکی در تمامی مدل‌ها و رنگ‌ها قابل سفارش هستند.

همچنین، بسته به نیاز شما این روشویی‌ها میتوانند همراه با کابینت یا بدون کابینت، همراه با کشو، جای حوله و… ساخته شوند.

این روشویی‌های سرامیکی با کیفیت و ظرافت بسیار بالا ساخته شده و با قیمت مناسب در بازار عرضه می‌شوند.

کانتر و میزهای سرامیکی

فروشگاه باهِر کانترهای سرامیکی با کاربری‌های مختلفی از جمله: کانتر آشپزخانه، کانتر منشی و کانتر اداری تولید می‌کند. یکی از طرح‌های پرطرف‌دار میان کانترها، کانترهای طرح سنگ است. این کانترها دارای مزایایی به نسبت دیگر کانترها دارند؛ به دلیل اینکه این کانترها از سرامیک پرسلان ساخته شده‌اند، دارای مقاومت بالا در برابر مواد شوینده، حرارت و گرما، سرما و… می‌باشند. همچنین به علت وجود لعاب‌ بر روی سطح سرامیک‌ها، به هیچ عنوان لکه‌پذیر نیستند و پس از مدت‌ها مانند روز اول زیبایی ظاهری خود را حفظ می‌کنند.

میزهای سرامیکی از جمله دیگر محصولات تولیدی توسط فروشگاه باهِر می‌باشند. این میزهای لوکس را می‌توان به‌راحتی با هر سبکی از جمله مدرن و یا کلاسیک سِت نمود. میزهای سرامیکی در تمامی ابعاد و مدل‌ها قابل ساخت و سفارش می‌باشند. این میزها قابل استفاده به عنوان میز کنفرانس، میز ناهارخوری، میزهای عسلی و… هستند.

کفشور ها محصولاتی رابط بین کف ساختمان و فاضلاب می‌باشند. در بیشتر مواقع بوی نامطبوع فاضلاب و گاهی حشرات از قسمت کفشور به داخل خانه وارد می‌شوند. برای حل این مشکلات می‌توان از کفشور های سوپاپ دار در تمامی طرح‌ها و مدل‌ها استفاده نمود. همچنین این کفشور های لوکس به علت جنس بدنه با گذشت زمان به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و یا رنگ رفتگی نخواهند شد.

کفشور ها در ابعاد متنوع و مدل هایی همچون کفشور خطی، سرامیک خور و… در فروشگاه باهِر موجود می‌باشند.

محصولات مرتبط با نصب کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک

این چسب‌ها دارای مزایای بسیار زیادی به نسبت ملات ماسه و سیمان برای نصب کاشی‌ها هستند. از مزایای چسب‌ها می‌توان به جلوگیری از کنده شدن و لق شدن کاشی‌ها با گذشت زمان، افزایش سرعت در نصب کاشی، کاهش ضخامت نصب و… اشاره نمود

پودر بندکشی

پودرهای بندکشی موجود در فروشگاه باهِر دارای رنگ‌های بسیار متنوعی می‌باشند؛ علاوه بر این به دلیل کیفیت بالا پس از گذشت زمان ظاهر خود را حفظ کرده و با شستوشو تمام جرم‌های آن به‌راحتی از بین خواهد رفت.

گیره گوه یا همتراز کاشی

این محصول فوق‌العاده برای همتراز کردن کاشی و سرامیک در هنگام نصب استفاده می‌شود. استفاده از گیره و گوه باعث می‌شود تا  لبه‌ها کاشی‌ها تراز بوده و بند بین آن بسیار دقیق باشد.

جهت مشاوره و سفارش محصولات با شماره تماس 09122246515 در ارتباط باشید.

همچنین برای مشاهده‌ی محصولات بیشتر میتوانید به سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

آدرس سایت: bahertile.ir

صفحه اینستاگرام: bahertile_com

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید