راهنمای خرید ویلا در سعادت آباد چمستان

خرید ویلا در سعادت آباد چمستان

سعادت آباد نام یکی از مناطق چمستان است که در دهستان میان رود، از توابع شهرستان نور استان مازندران واقع شده است. فاصله سعادت آباد تا نور تنها یک مسیر فرعی است که ابتدا به آمل و سپس به چمستان منتهی می‌شود. جوربند، باریکلا، دیورز، اریکا و بلده، سعادت آباد زیبا را احاطه کرده‌اند. یکی از مزایای خرید ویلا در سعادت آباد چمستان این است که در منطقه کوهستانی واقع شده است و ویلاهایش جنگلی هستند. علاوه بر این، در مناطق مجاور روستای سعادت آباد، جاذبه‌های زیادی وجود دارد.

بافت سعادت آباد در گذشته محلی و روستایی بوده است و رفته رفته مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته و رشد کرده است و توانسته است به یکی از بهترین مناطق چمستان برای خرید ویلا تبدیل شود. با خرید ویلا در سعادت آباد نور علاوه بر بهره‌مندی از آب و هوای مطبوع، می‌توان از تماشای مزارع، باغات و شالیزارهای سرسبز لذت برد. با چند ساعت رانندگی می‌توان خود را به مناطق جنگلی مجاور سعادت آباد نور رساند و از قدم زدن در مسیرهای زیبای جنگلی این منطقه بهره برد. گونه‌های طبیعی از درختان و گیاهان وحشی، در کنار حیات وحش حفاظت شده در این مناطق، به خصوص در فصول بهار و پاییز، چهره‌ای رویایی به این منطقه می‌بخشد.

منطقه برند سعادت آباد کجاست؟

منطقه برند سعادت آباد، آنچنان در دل همه متقاضیان خرید جا باز کرده است که اولین منطقه را برای بازدید هر مشتری به خود اختصاص می‌دهد.

منطقه برند سعادت آباد کجاست

جاذبه‌های گردشگری سعادت آباد چمستان

با خرید ویلا در سعادت آباد چمستان به 3 شهر آمل، چمستان و نور نزدیک خواهید بود و می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری هر کدام لذت ببرید. هر کدام از این شهرها یکی از قطب‌های گردشگری در شمال محسوب می‌شوند و طرفداران خودشان را دارند. از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری آمل می‌توان به پارک جنگلی میرزا کوچک خان، پارک جنگلی هلومسر، دشت‌های سرسبز با دیدنی‌های متنوع، چشمه‌های آب گرم و روستاهای گردشگری اشاره کرد.

علاوه بر این، چمستان با پارک جنگلی کشپل، دریاچه الیمالات، آب گرم لاویج و سایر مناطق بکر فاصله کمی دارد. با سفر به سمت چمستان و پس از آن به سمت نور، از مسیرهای زیبایی عبور می‌کنید. جاده‌هایی که مناظر اطراف آن را جنگل‌های انبوه یا شالیزارهای سرسبز پوشانده است. پس از این مسیر زیبا به شهر نور و ساحل زیبای آن می‌رسید و می‌توانید از دریا، ساحل و زیبایی‌های آن بهره‌مند شوید.

نکات مهم قبل از خرید ویلا در سعادت آباد چمستان

یکی دیگر از مزایای خرید ویلا در چمستان و سعادت آباد، فاصله کم با تهران است افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، می‌توانند خود را سه الی چهار ساعته به ویلا برسانند و از آرامش و آسایش حاصل از زندگی در این منطقه زیبا لذت ببرند اما خرید ویلا در این منطقه چندان هم راحت نیست و باید قبل از خرید به موارد متعددی توجه شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توجه به سند ملک و مشخصات آن است.

در سال‌های اخیر، با توجه به استقبال سرمایه گذاران برای خرید ویلا در سعادت آباد چمستان، متاسفانه بسیاری از سودجویان با سند سازی یا ساخت ویلا در اراضی با کاربری کشاورزی، یا اراضی جنگلی که جزو منابع طبیعی محسوب شده و ساخت و ساز در آن ممنوع است، اقدام به کلاه‌برداری از افراد می‌کنند. برای جلوگیری از این مسئله، لازم است حتما معاملات خرید ویلا در شمال یا فروش ویلا در شمال و موارد مشابه تحت نظر و توسط مشاورین املاک مجرب و دارای مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط انجام شود.

بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا

 

قیمت زمین در سعادت آباد چمستان

خرید زمین در چمستان، یکی دیگر از روش‌های پیشنهادی برای سرمایه گذاری در شهرهای شمال کشور است. از آنجایی که خریداران همیشه با هدف رسیدن به سود بیشتر اقدام به سرمایه گذاری در شمال کشور می‌کنند ممکن است برای رسیدن به اهداف خود از روش‌های مناسبی همچون خرید آپارتمان یا خرید ویلا در شمال استفاده کرده باشند.

بنابراین به جرات می‌توان گفت خرید زمین در چمستان، نیز به عنوان یک فاکتور پیشنهادی برای کسانی که همیشه به دنبال روش مناسب برای سرمایه گذاری در شهرهای شمال کشور می‌باشند می‌تواند با سود زیادی همراه باشد. برای خرید زمین در چمستان و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید آگهی‌های مختلف زومیلا را ببینید و با مقایسه قیمت‌ها، امکانات و موقعیت ملک روی نقشه، مناسب‌ترین زمین مسکونی را انتخاب کنید.

سخن پایانی

شمال ایران پر است از شهرهای بزرگ و کوچک. هر کدام از این شهرها دارای جاذبه‌های طبیعی و شهری بسیاری هستند، از این جهت خرید ویلا در شمال، همواره یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌های حفظ سرمایه است. افراد بسیاری در سال‌های اخیر، با فروش ویلا در شمال، سرمایه مناسبی برای انجام سایر فعالیت‌های مالی در زندگی به دست آورده‌اند. مسلما مناطق در حال رشدی مانند سعادت آباد نور، یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری است.

جهت مشاهده قیمت و مشاوره و خرید ویلا در شمال روی این لینک کلیک نمایید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید