خرید ملک در ازمیر ، براحتی آب خوردن!

ازمیر شهری ساحلی ، بندری و توریستی است که آب و هوای مرطوب و معتدل و بسیار شبیه به ایران دارد و یکی از شهرهای صنعتی این کشور محسوب می‌شود. با توجه به استانداردهای بالای زندگی و هزینه های پایین، سطح کیفیت زندگی مناسبی را برای شهروندانش فراهم کرده است.

از دیگر ویژگی‌های این شهر می‌توان به قیمت مناسب ملک و هزینه زندگی پایینتر در برابر استانبول، وجود دانشگاه های معتبر و شهری مناسب برای سرمایه گذاری اشاره کرد. همین ویژگی ها ازمیر را به عنوان مقصدی برای مهاجرت ایرانیان تبدیل کرده است.

 

قیمت ملک در ازمیر

قیمت ملک در شهر ازمیر به فاکتورهای متعددی نظیر منطقه، نوع ملک و کیفیت ساخت بستگی دارد. حدود قیمت ملک در ازمیر برای بهترین مناطق جهت خرید خانه، خانه ویلایی، ویلا و خانه مبله متفاوت است اما حداقل سرمایه لازم برای خرید آپارتمان در شهر ازمیر حدودا ۳۰۰۰۰۰  لیر می باشد. چیلی ارزان قیمت‌ترین مسکن را با فاصله 30 کیلومتر از مرکز شهر ازمیر دارد.

 

بهترین منطقه برای خرید خانه

از مناطق خوب ازمیر چه از نظر مسکونی و چه از نظر اقتصادی و سرمایه گذاری میتوان به بورنوا، کارشیاکا، نارلی دره و ماویشهیر اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است بیشتر ایرانیان مقیم ازمیر در محلات کارشیاکا، ماویشهیر و بستانلی ساکن هستند.

جمعیت ازمیر

جمعیت شهر ازمیر در سال 2019 ، 2،972،900 نفر است ، در حالی که استان ازمیر مجموعاً 4،367،251 نفر جمعیت دارد.

آب و هوا

ازمیر به لطف آب و هوای مدیترانه ای خود ، در بیشتر طول سال آفتابی است. تابستان ها گرم و زمستان ها معتدل است.

سواحل ازمیر

ازمیر در طول ساحل 629 کیلومتری خود ده ها ساحل پرچم دار آبی دارد. که این شهر را به یک مقصد بسیار محبوب برای تعطیلات و یا حتی خرید ملک و سرمایه گداری تبدیل می کند که در آن می توانید انواع ورزش های آبی را انجام دهید.

قرارداد خرید ملک برای خرید ملک در ازمیر

در مرحله بعد از بازدید پروژه ها و مشاوره در باره محله ها و آپارتمانهای بازدید شده در ازمیر واحد نهایی را انتخاب کرده و برای بستن قرار داد با مدیریت شرکت سازنده (صاحب ملک ) وقت ملاقات گذاشته و در آن جلسه خریدار و فروشنده برای قیمت نهایی مذاکره میکنند.

بعد از امضای قرارداد مبلغی به عنوان پیش پرداخت در قرارداد توافق شده از طرف خریدار پرداخت میشود (معمولا حدود 5000 لیر)


کارشناسی ملک برای خرید ملک در ازمیر

در گام بعدی اقدام برای خرید خانه در ازمیر و قیمت گذاری از طرف کارشناس رسمی (اکسپرتیز) (برای افراد خارجی ضروری بوده بدون این قیمت گذاری انتقال سند غیر ممکن است) این پروسه حدود 2 تا 3 روز به زمان احتیاج دارد.

من عمر تانیاش ۴۶ ساله متولد استانبول مدیر عامل و صاحب شرکت افه نفس و برند خانه ترک ثبت در اتاق بازرگانی ازمیر هستم.

۲۸ ساله در شغل املاک و ساختمان سازی و مدیریت پروژه هستم، در حال حاضر در ازمیر به همراه همسرم راشل دریانی زندگی میکنم.

به دوستان خود در ازمیر در امر مشاوره ،زندگی و خرید ملک کمک‌ میکنم و تمام اطلاعات خودم را با شما جهت درست زندگی کردن به اشتراک میگذارم.

با دوستان ایرانی خود در ازمیر یک خانواده بزرگ هستیم. به عنوان یک ترک در کنار شما ایرانیان خیلی خوشحال هستم.

منتظر فروش ملک به شما دوستان نیستم بلکه میخواهم یک زندگی زیبا با ارامش به شما تقدیم کنم.

 

با احترام عمر تانیاش

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید