خرید لوازم تحریر عمده و تک از فروشگاه اینترنتی هیس

خرید لوازم تحریر عمده و تک از فروشگاه اینترنتی هیس

خرید و استفاده از لوازم تحریر فانتزی در میان نوجوانان و جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است به همین دلیل خرید لوازم تحریر عمده فانتزی در میان فروشندگان رواج بیشتری پیدا کرده است. اگر شما هم بخواهید وسایل تحریر مورد نیاز خود را خریداری نمایید قطعا به سراغ فروشگاهی می روید که از بقیه ارزان تر بوده و کیفیت محصولات خوبی داشته باشد. ما در فروشگاه اینترنتی هیس برای شما محصلین و مصرف کنندگان عزیز باکیفیت ترین محصولات را با کمترین قیمت ممکن موجود کرده ایم تا بتوانید یک سال تحصیلی عالی را شروع کنید.

 

 

یکی از بهترین روش های جذب دانش آموزان برای درس خواندن، خرید و استفاده از لوازم تحریر فانتزی است. شما در هر صورت باید از لوازم تحریر استفاده نمایید پس بهتر است از لوازمی استفاده کنید که شور و شوق درس خواندن و نوشتن را در شما افزایش دهد. همه محصلین به خصوص کودکان که به تازگی شروع به درس خواندن کرده اند تمایل زیادی به استفاده از لوازم تحریر فانتزی و کیوت از خود نشان می دهند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید پس قطعا نام فروشگاه اینترنتی هیس را شنیده اید. فروشگاه هیس که وارد کننده مستقیم کالا از کشور چین می باشد تمامی محصولات خود را با کمترین قیمت ممکن برای شما ارسال می کند.

مداد نوکی یا اتود فانتزی و کیوت

از دیگر ابزارهای تحریر برای شروع سال تحصیلی جدید مداد نوکی یا همان اتود فانتزی است. در گذشته از مدادهای معمولی که نیاز به مداد تراش داشتند استفاده می شد. اگر کودک شما به تازگی شروع به تحصیل کرده است باید از مدادهای معمولی استفاده کند. اتود از این جهت طرفدار دارد که نیاز به تراشیدن ندارد و شما باید نوک مداد را بعد از اتمام مجدد شارژ کنید. با یک تعویض ساده همیشه مدادی با نوک تیز خواهید داشت.

 

اتودها در سایز متفاوتی در بازار عرضه شده است که شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. از جمله سایز متداول اتودها می توانیم به سایز 0.5 و 0.7 و 0.9 اشاره کنیم. زمانی که اتودها تا این اندازه طرفدار دارد بنابراین اتود فانتزی و کیوت هم به بازار آمد و شما می توانید انواع اتود فانتزی و کیوت را در فروشگاه اینترنتی هیس مشاهده و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی قیچی فانتزی

قیچی یکی از کاربردی ترین گزینه ها برای هر کسب و کاری است. حتی شما باید در لوازم تحریر خود نیز قیچی داشته باشید. قیچی فانتزی که دارای دسته پلاستیکی است که خطر کمتری برای دانش آموزان دارد. قیچی فانتزی با طرح جذاب و زیبایی که دارد شور شوق دانش آموزان را بیشتر می کند. همچنین قیچی فانتزی دخترانه و پسرانه می تواند گزینه مناسبی برای یک هدیه تشویقی دانش آموزان باشد. با هر سلیقه و بودجه مالی که دارید از فروشگاه هیس دست خالی بیرون نمی روید.

خرید کاتر مناسب چه سنینی است؟

یکی دیگر از ابزارهایی که در حین تحصیل ممکن است به آن نیاز داشته باشید کاتر است؛ اما هر مدل کاتری برای دانش آموز مناسب نیست! بهتر است از کاترهایی با تیغه های کوتاه استفاده کنید. همچنین کاتر حتما باید دارای ضامن محافظ باشد. از همه مهمتر توجه داشته باشید کاتر برای کودکان کمتر از 10 سال به هیچ عنوان توصیه نمی شود. زیرا ممکن از در حین کار با کاتر به خود آسیب بزند. شما می توانید انواع کاترهای زیبا و فانتزی را در مدل های متنوع و کیوت در فروشگاه اینترنتی هیس مشاهده و خریداری نمایید.

انواع مداد تراش فانتزی و رومیزی

زمانی که از مدادهای معمولی که دارای مغزی هستند استفاده می کنید پس باید مداد تراش را هم در لیست خرید وسایل تحریر خود داشته باشید. تراش ها نیز انواع متفاوتی دارند که می توانید با توجه به بودجه و نیازی که دارید بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. تراش ها نیز زمانی که قرار باشد توسط کودکان مورد استفاده قرار گیرد بهتر است مدل دار و جذاب باشد به همین دلیل ما در فروشگاه اینترنتی هیس مداد تراش فانتزی جذاب و کیوت را موجود کرده ایم. مداد تراش های فانتزی در دو مدل تراش دخترانه و پسرانه دسته بندی می شوند که می توانید باب سلیقه خود بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.

روان نویس یا خودکار، کدام یک بهتر است؟

اولین گزینه ای که باید در لیست سبد خرید خود داشته باشید روان نویس و یا خودکار است. روان نویس در میان جوانان از محبوبیت بیشتری برخوردار است، زیرا نوشتن سریع تر و روان تر خواهد بود. دلیل آن هم نوع جوهر مصرفی در روان نویس ها می باشد. خودکارها و روان نویس ها رنگ های متنوعی دارند که می توانید با توجه به نیاز و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته ای می توانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. شما می توانید انواع مدل های متنوع روان نویس را در فروشگاه آنلاین هیس با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

خط کش ساده و فانتزی

از جمله دیگر لوازم تحریر می توان به خط کش هم اشاره داشت. خط کش جزو ابزاری است که شما می توانید یکبار خریداری نموده و تا مدت ها از آن استفاده نمایید. بنابراین در هنگام خرید خط کش سعی کنید بهترین و مرغوب ترین جنس را خریداری نمایید تا در مدت زمان طولانی تری از آن استفاده نمایید. خط کش ها در طول و طرح های متنوعی موجود است. دقت داشته باشید با توجه به نیازتان سایز مناسب خط کش را انتخاب و خریداری نمایید.

انواع غلط گیر نواری فانتزی

یکی از مهم ترین گزینه های لوازم تحریر غلط گیر است. غلط گیرها در دو نوع غلط گیر نواری و غلط گیر مایع در فروشگاه آنلاین هیس موجود می باشد. غلط گیر نواری که به تازگی وارد بازار شده است به راحتی جای غلط گیر های مایع را گرفته است. دلیل آن تمیز بودن و راحتی استفاده از غلط گیر نواری می باشد. زمانی که این مدل غلط گیر تا این اندازه طرفدار دارد بنابراین سازنده آن تصمیم می گیرد مدل های جذاب تری طراحی و به بازار عرضه کند. از همین جهت غلط گیر نواری فانتزی تا به این اندازه طرفدار پیدا کرده است. شما می توانید انواع متنوع غلط گیر نواری فانتزی را از فروشگاه اینترنتی هیس با قیمتی بسیار مقرون به صرفه خریداری نمایید.

خرید تک و عمده لوازم تحریر از فروشگاه هیس

با توجه به اینکه قیمت محصولات فروشگاه هیس از هر جای دیگری ارزان تر است شما می توانید این محصولات را به صورت تک و یا عمده خریداری نمایید. در خرید عمده می توانید از تخفیف های ویژه 5 تا 15 درصدی فروشگاه هیس نیز بهره مند شوید. ضمن اینکه در خریدهای بالای 500 هزار تومان دیگر نیازی به پرداخت هزینه پستی نخواهید داشت و مرسوله مورد نظر به رایگان برای شما ارسال می شود. شما در فروشگاه هیس می توانید خرید کنید و هزینه آن را بعد از چهار ماه پرداخت کنید. این موارد تنها بخشی از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی هیس است. اگر شما هم می خواهید یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید همین حالا وارد فروشگاه هیس شوید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید