خرید آپارتمان در فاز 8 پردیس

نکاتی در این راهنما بیان گردیده که به شما هنگام خرید آپارتمان پردیس در فاز 8 کمک می‌کند تا آگاهانه‌تر واحد خود را انتخاب کنید. زمانی که بدانید از یک آپارتمان چه چیزهایی می‌خواهید، راحتتر می‌توانید برای خود و فرزندانتان سرمایه گذاری کنید. تا پایان مقاله با ما همراه شوید تا با بتوانید خیالی آسوده ملک خریداری کنید.

خرید آپارتمان در فاز 8 پردیس

تحقیق صحیح در مورد بازار املاک و مستغلات شهری که قصد خرید آپارتمان در آن را دارید ضروری است. اگر به دنبال خرید آپارتمان در شهر فاز 8 پردیس هستید، ناامید نخواهید شد زیرا پروژه‌های زیادی وجود دارد که فضاهای زندگی مناسب با هر نیاز و بودجه‌ای را ارائه می‌دهد. فاز 8 پردیس شهرهایی رو به رشد هستند که آپارتمان‌هایی با ابعاد مناسب را با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهند.
این منطقه با پروژه‌های مسکونی با زیرساخت‌های مناسب و امکانات عالی تقویت شده‌است تا زندگی را برای صاحبان خود زیباتر کنند. یکی از عوامل مهمی که هنگام جستجوی واحد مناسب برای خرید در نظر باید بگیرید، دسترسی راحت به امکانات و شهرهای مجاور است مجموعه فاز 8 پردیس این امکان را به خوبی برای شما فراهم کرده‌است. ویژگی‌های فاز 8 پردیس را اگر بهتر بدانید راحتتر می‌توانید برای خرید تصمیم‌گیری کنید.

بودجه

یکی از ضروری‌ترین مواردی که در هنگام خرید آپارتمان باید در نظر گرفت، بودجه است. آپارتمان‌ها سرمایه‌گذاری اقتصادی قابل توجهی هستند؛ بنابراین باید قبل از انتخاب گزینه‌های خود، بودجه‌ای که دارید را مشخص کنید. مبلغی که هر ماه از منابع درآمدتان باقی می‌ماند را پس از کسر تمامی هزینه‌های روزانه خود، محاسبه کنید. این مقدار محاسبه‌شده به شما ایده‌ای از نوع وام بانکی ماهانه و مبلغی که می‌توانید تقاضا کنید، می‌دهد. همچنین باید پس انداز و سایر سرمایه‌گذاری‌های خود را بررسی تا میزانی را که می‌توانید برای پیش فاکتور بپردازید را ارزیابی تا بودجه شما مشخص شود. آپارتمان‌های فاز 8 پردیس نسبت به مدلهای معمولی مقرون به صرفه‌تر هستند و به شما کمک می‌کنند تا خرید راحت‌تری داشته‌باشید.

محل

انتخاب یک مکان مناسب یک عامل حیاتی است. پروژه‌های مسکونی در مکان‌های برتر، ثابت می‌کنند که سودآورتر هستند. زیرا در طول سال‌ها با سرعت بیشتری به‌کار می‌روند و تقاضای بیشتری دارند. بنابراین، خرید یک آپارتمان در پروژه‌های مسکونی فاز 8 پردیس برای اهداف سرمایه‌گذاری می‌تواند نرخ فروش مجدد خوبی را به همراه داشته‌باشد. به این منطقه درّه بهشت نیز می‌گویند، زیرا منظره جذاب کوهستان، هوای مناسب و عدم سروصدا و هیاهوی شهری آن را به یک مکان مناسب برای زندگی تبدیل کرده‌است.

اگر در آپارتمان به منظور اجاره آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، قطعاً موقعیت مکانی نقش بسزایی دارد. از آنجایی که این پروژه مسکونی با توجه به طراحی آن نزدیک به مدارس، مجتمع‌های اداری، بازارها، بیمارستان‌ها، مراکز خرید و غیره قرار گیرد، هرگز با کمبود اجاره‌گر مواجه نخواهید شد. زیرا افراد تمامی امکانت مورد نیاز برای یک زندگی راحت را دارا خواهند بود.

همچنین اگر می‌خواهید با خانواده خود در آنجا بمانید، منطقه را بر اساس عواملی مانند ایمنی، زیرساختها، امکانات رفاهی و غیره ارزیابی کنید و مطمئن شوید که با استانداردهای زندگی شما مطابقت دارد. در فاز 8 پردیس تمامی این موارد رعایت‌شده و شما از زندگی در آن منطقه احساس امنیت خواهید داشت. این منطقه مراکز مختلفی مانند مدرسه، مسجد، مراکز تجاری، کلانتری، درمانگاه و… را دارد تا شما نیازی به خروج از شهر نداشته‌باشید.

آب و برق

حتی یک آپارتمان در یک موقعیت عالی سرمایه‌گذاری عاقلانه‌ای نخواهد بود اگر به طور منظم قطع برق و کمبود آب وجود داشته‌باشد. حتما از قبل در مورد منبع برق و آب منطقه استعلام بگیرید. ممکن است تبلیغات همیشه تصویر دقیقی از منبع آب، برق و… پروژه مسکونی ارائه نکند. همچنین در مورد امکانات پشتیبان برق و اینورتر استعلام بگیرید.

امکانات رفاهی

قبل از سرمایه گذاری، امکانات رفاهی ارائه‌شده توسط یک مجتمع مسکونی را به طور کامل بررسی تا اطمینان حاصل کنید که فضای پارکینگ کافی در مجموعه خواهید داشت. در فاز 8 پردیس تمامی این امکانات برای رفاه حال خانواده‌ها وجود دارد تا آنان بتوانند در رفاه و آسایش زندگی کنند. همچنین هر واحدی مجهز به انباری، پارکینگ و تراس می‌باشد.

امنیت

قبل از خرید آپارتمان، بررسی کنید که آیا مجتمع دارای نگهبان و دوربین‌های امنیتی است یا خیر؛ زیرا ایمنی در انتخاب آپارتمان بسیار اهمیت دارد. همچنین بررسی کنید که آیا مجتمع آپارتمانی دارای آلارم‌های ضد سرقت، درب‌های ایمنی و … است یا خیر. در فاز 8 پردیس نگهبان برای ورود و خروج افراد دارد تا آنان احساس امنیت کنند.

شهرت سازنده

مردم اغلب فراموش می‌کنند تا شهرت سازنده را در نظر بگیرند. متأسفانه، یک ساختماز ساز می‌تواند در مورد امکانات رفاهی، تاریخ تحویل، اسناد ملک و امور مالی وعده‌های دروغین بدهد. به همین جهت، بهتر است شیشینه  آنها را کاملاً بررسی کنید تا از شهرت سازنده در بازار مطلع شوید. سازندگان فاز 8 پردیس را برای آگاهی بیشتر باهم مرور می‌کنیم.

ناحیه ۱ – محله ۱:

ردیف نام پروژه
1 امیر ساوالان کومه
2 تخت جمشید
3 چینه ایلیا
4 مرتبه سازان نو اندیش پارسیان
5 عمران ابنیه پاسارگاد
6 اقدم
7 آذر گستر میانه
8 رواک
9 پگاه تکنو
10 نگاران ایلام
11 اسکان سازان پردیس
12 سومر سازه
13 شمس راه ماهان
14 گلشان
15 خانه سازان صفه
16 فرا تدبیر پل رود
17 راه پل آپادانا

ناحیه ۱ – محله ۲:

ردیف نام پروژه
1 امیر ساوالان کومه
2 آسا پارینا
3 پرچین بنای پارس
4 نگاران ایلام
5 آهاب
6 اقدم
7 سازه داتیس پاسارگاد
8 خانه سبز لرستان
9 جهاد نصر زنجان
10 جهاندیده
11 آباد بوم پارس
12 نکو نام فرم

ناحیه ۱ – محله ۳:

ردیف نام پروژه
1 توما
2 دیماس
3 سنگ بنای کسرا
4 جهان دیده
5 عمران ابنیه پاسارگاد
6 صدر آزما
7 رکن اسکان بین الملل
8 نگاران کندلوس
9 پگاه تکنو
10 نگین سازه یادمان
11 احجام

ناحیه ۱ – محله ۴:

ردیف نام پروژه
1 عمران ابنیه پاسارگاد
2 خانه گستر البرز
3 پویان بتن سامان
4 جاوید سازان پرشیا
5 روئین بنا
6 سازه کاران ایلام
7 مهراز اندیشان تحکیم
8 فرا تدبیر پل رود
9 پولاد پادیر

ناحیه ۲ – محله ۱:

ردیف نام پروژه
1 جهاد نصر زنجان
2 کویر سازان هامون
3 سومر سازه
4 پترو پارس
5 زیرساخت آرین
6 کیا دژ پرشین
7 تحکیم ساخت پاسارگاد
8 عمران ابنیه پاسارگاد
9 محنا
10 خاک رستاپ
11 طلیعه معماران آرتا
12 آرسکا پی
13 شایان عمران آهوان

ناحیه ۲ – محله ۲:

ردیف نام پروژه
1 صفه (پردیس سازان نوید)
2 استحکام ایلام
3 صنعت برتر لیپار
4 برج افروز کاسپین
5 آتیه سازان بن ریز
6 امیر ساوالان کومه
7 پردیس سازان نوید
8 تحکیم ساخت پاسارگاد

ناحیه ۲ – محله ۳:

ردیف نام پروژه
1 ایراء البرز
2 نیلگون صفا
3 عمران ابنیه پاسارگاد
4 جهان دیده
5 آسایش پارسه کوشا
6 آتیه سازان بن ریز

ناحیه ۳ – محله ۱:

ردیف نام پروژه
1 ارگ سازان کیهان
2 امیر ساوالان کومه
3 تحکیم سازه پاسارگاد
4 شایان عمران آهوان
5 آرسکاپی
6 گلشان
ردیف نام پروژه
1 آسایش پارسه کوشا
2 آرش آرمه
3 ساعی پیشرو پاسارگاد
4 بسامد پردازان گران
5 آرش آرمه
6 نکو نام فرم
7 دیوان گستر دیبا

منبع : املاک صدف پردیس

https://sadafpardis.ir/

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید