توسعه کسب و کار با سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

توسعه کسب و کار با سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

شاید شما هم جزو کسانی باشید که به‌تازگی کسب‌وکاری راه‌اندازی کرده‌اید و ازآنجایی‌که اهمیت اینترنت و فضای مجازی را می‌دانید، وب‌سایتی برای کسب و کار خود راه‌اندازی کرده‌اید. توسعه کسب و کار با سئو باعث می‌شود که مشتریان شما را بشناسند و در میان رقبای قوی و سرسخت خود در صفحه نتایج گوگل برجسته شوید.

ممکن است رقبا و برندهای معروف زیادی در کسب و کار شما وجود داشته باشند که فکر کنید کسب و کار کوچک شما با سرمایه اندکی که دارید قدرت رقابت با آنها را ندارد. اما ناامید نشوید، روش‌ها، ابزارها و تکنیک‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون داشتن سرمایه زیاد انجام دهید و کسب و کار خود را بهبود ببخشید پس با ما همراه باشید.

سئو چیست؟

سئو مخفف Search Engine Optimization می‌باشد که به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل است. زمانی که کاربر مقاله موردنظر خود را با کلمه کلیدی خاصی در موتورهای جستجو می‌کند، حضور در رتبه‌های اول گوگل اهمیتش را نشان می‌دهد. کاربران معمولاً روی اولین نتایج گوگل کلیک کرده و آن صفحه را بررسی می‌کنند. هرچه رتبه شما در گوگل بالاتر باشد، ترافیک بیشتری از گوگل به سایت شما ارسال می‌شود و به‌عبارت‌دیگر باعث توسعه کسب و کار با سئو یا به عبارتی از طریق سئو کردن سایت، کسب و کار شما توسعه می‌یابد.

مزایای سئو برای کسب و کار

سئو بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال می‌باشد، زیرا می‌تواند به بهبود وب‌سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) کمک کند. همین موضوع می‌تواند منجر به بازدیدکنندگان بیشتر وب‌سایت شود.

توسعه کسب و کار با سئو می‌تواند یک فرایند پیچیده و زمان بر باشد، اما اغلب ارزش تلاش را دارد زیرا می‌تواند به شما در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند. برای اینکه بتوانید در این راه قدم بردارید، باید به دنبال بهترین شرکت سئو باشید تا با مشاوره تخصصی شما را در این امر همراهی کنند.

سئو مزایای زیادی دارد، اما برخی از مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

  • افزایش دید در نتایج و ترافیک
  • بهبود CTR و کیفیت ترافیک
  • ROI بالاتر و بیشتر

مزیت رقابتی پایدار


روش‌های توسعه کسب و کار با سئو

با درنظرگرفتن تعرفه سئو، روش‌های زیادی برای توسعه کسب و کار اینترنتی وجود دارد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم:

 

1.    طراحی سایت برای فروش محصولات فیزیکی

به‌عنوان یک کارآفرین اینترنتی، باید یک صفحه در اینترنت داشته باشید. این صفحه می‌تواند وب‌سایت، وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام و …)، صفحات فروش باشد. اما شما می‌توانید به‌جای فروش محصولات خود، محصولات شرکت‌های دیگر را بفروشید.

 

2.    فروش محصولات خود در سایت‌های دیگر

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید سایت شخصی داشته باشید و محصولاتی برای فروش دارید، می‌توانید محصولات خود را در سایت‌هایی مانند دیجی‌کالا بفروشید و درآمد خود را افزایش دهید.

 

3.    تولید محتوا

توسعه کسب و کار با سئو از طریق تولید محتوا به این صورت است که شما اگر به موضوع خاصی علاقه دارید می‌توانید سایتی طراحی کنید و محتوای خاصی برای آن تولید کنید. یا به‌عنوان نویسنده وبلاگ در سایت‌های دیگر کار کنید.

هرچه محتوای شما ارزشمندتر، به‌روزتر، قابل‌فهم‌تر و جذاب‌تر باشد، مخاطبان بیشتری خواهید داشت. اگر نویسنده خوبی هستید مطمئن باشید که جذب سایت‌های دیگر خواهید شد. اگر سایت خود را دارید، می‌توانید با قراردادن تبلیغات بنری در سایت‌های دیگر، فروش بک‌لینک و موارد دیگر درآمد کسب کنید.

 

4.    فروش محصولات مجازی

به‌جای فروش محصولات فیزیکی، می‌توانید کالاهای مجازی و دیجیتال را بفروشید. این نوع کالاها برای نگهداری و بسته‌بندی نیازی به انبار ندارند و می‌توانید به تعداد نامحدود بفروشید.

محصولات مجازی شامل فروش فیلم‌های آموزشی، کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های صوتی است. شما می‌توانید این کالاها را خودتان تولید کنید. یعنی چیزی را آموزش دهید و در قالب‌های مختلف برای فروش در سایت خود قرار دهید که در نتیجه با سفارش سئو شاهد توسعه کسب و کار خود باشید.

 

5.    طراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از اپلیکیشن‌ها توسط مردم استفاده می‌شود. طراحی اپلیکیشن می‌تواند به معنای دو چیز باشد. یکی این است که برای ایده خود اپلیکیشنی طراحی کنید. یا یک طراح اپلیکیشن برای کارآفرینان دیگر باشید. شما  با قراردادن اپلیکیشن در کافه‌بازار یا گوگل‌پلی می‌توانید دانلود نرم‌افزار خود را افزایش دهید و به سودآوری برسید.

 

6.    ارائه خدمات مشاوره آنلاین

اگر در زمینه خاصی تخصص دارید و می‌توانید به دیگران مشاوره دهید، می‌توانید یک سایت اختصاصی برای یک موضوع خاص طراحی کنید. برای مثال می‌توانید در زمینه‌هایی مانند روان‌شناسی، مشاوره مذهبی، مشاوره ازدواج و خانواده، مشاوره رژیم غذایی و مشاوره ورزشی فعالیت کنید و با توسعه کسب و کار با سئو، کسب درآمد کنید.


سخن پایانی

همان‌طور که گفتم راه‌های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد. نمی‌توان گفت همه این روش‌ها مانند توسعه کسب و کار با سئو می‌تواند خوب می‌باشد. شما باید باتوجه‌به موقعیت، شرایط و علاقه خود بهترین روش را انتخاب کنید. اگر در زمینه موردعلاقه خود تخصص و دانش کافی ندارید نگران نباشید. همین امروز شروع کنید و یاد بگیرید. فقط مطمئن شوید که زمان کافی را به کار خود اختصاص دهید و روش مناسب خود را با آزمون‌وخطا پیدا کنید.


همکاری برترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹1 باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این 9 سال با کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.
از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از 300 پروژه سئو، بیش از 15 هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از 50 حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.
همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‎‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.
برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک مشاور سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو حرفه ای، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه‌های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.
اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید