تفاوت سری 6 و 8 ظرفشویی بوش

معرفی کلی سری های ظرفشویی بوش

تفاوت سری 6 و 8 ظرفشویی بوش چیست؟سری های ماشین ظرفشویی بوش با توجه به آپشن و امکاناتی که دارند از همدیگر متمایز باشد که سری دیگری آن را نداشته باشد. معمولا هر چقدر عدد سری ها بالاتر باشد از امکانات بیشتری نیز برخوردار است. در ادامه یک سری توضیحات کلی و تفاوت سری های ماشین ظرفشویی بوش را ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:تعمیر لباسشویی بوش در تهران

مقایسه سری های ماشین ظرفشویی بوش (سری 6 و 8)

مقایسه سری های ماشین ظرفشویی بوش (سری 6 و 8)

هنگامی که کمپانی های بزرگ عرضه کننده انواع محصولات خانگی دست به تولید ماشین ظرفشویی زدند شاید کمتر کسی باور می‌کرد که این محصول بی‌نظیر در بازار با استقبال بیش از بیش خریداران مواجه شود. در واقع زندگی ماشینی و لزوم سرعت بخشیدن به انجام کارها سبب شد تا ماشین ظرفشوی جای خود را در آشپزخانه های مدرن امروزی حسابی باز کند. نمونه های اولیه ماشین های ظرفشوی شاید چندان پیشرفته نبودند اما کم کم با رشد علم و فناوری این محصولات روز به روز قابلیت ها و امکانات جدیدتری مجهز شدند.

لوازم خانگی بوش نیز در این راستا تلاش کرده است که پس از سری های اولیه ماشین ظرفشویی بوش که به نام سری 2 وارد بازار شدند در سری های بعدی اعم از سری 4/6/8 در هر گام تمام استانداردهای لازم را مطابق با برترین تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات خود به کار گرفته و اجرا نماید. طبق انتظار نتیجه این امر شگفت‌انگیز بوده است به طوریکه با رجوع به سایت فروشگاهی خانه بوش شاهد امکانات بی‌نظیر مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی بوش خواهید بود. با توجه به اینکه خرید بهترین ماشین ظرفشویی بوش به فاکتورهایی چون سلیقه، سطح نیاز، بودجه و … خریدار وابسته است، ما در این مطلب سعی کردیم تا با مقایسه سری های ماشین ظرفشویی بوش شما را صرفا جهت خریدی هوشمندانه‌تر یاری نمانیم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تفاوت سری 6 و 8 ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش سری 6

ماشین ظرفشویی بوش سری 6

مقایسه سری های ماشین ظرفشویی بوش نشان می‌دهد که سرکت بوش در ماشین ظرفشویی بوش سری 6 علاوه بر اضافه کردن برخی قابلیت های جدید خلاقیت و نوآوری را نیز چاشنی محصولات خود کرده است. در این سری علاوه بر امکاناتی که در ماشین ظرفشویی سری 4 موجود بود برنامه هایی چون قابلیت تنظیم ارتفاع سبد، برنامه aqua mix یا سیستم حفاظت از ظروف شیشه ای و ظریف نیز به آن اضافه شد. همچنین برد کنترل تعبیه شده بر روی درب این سری تمام لمسی است که تجربه کار با آن را برای مصرف کننده بسیار راحت تر و لذت بخش تر کرده است.

در مقایسه ماشین ظرفشویی بوش باید به این نکته پرداخت که تا قبل از ماشین ظرفشویی بوش سری 6 چیزی به نام فناوری زئولیت وجود نداشت. این تکنولوژی بی‌نظیر با ورود برخی مدل‌های ماشین ظرفشویی سری 6 به بازار معرفی شد. زئولیت سنگی معدنی با قابلیت تولید گرما و جذب رطوبت بالا است. تجربه استفاده از این ماده در بعضی مدل‌های ماشین ظرفشویی سری 6 نشان داد که مصرف انرژی در این ظرفشویی‌ها تا حد قابل توجهی کاهش یافت، از سوی دیگر مشکل باقی ماندن سفیدی رد آب بر روی ظروف در مواجهه با آب سخت نیز به کلی از بین رفت بنابراین شرکت بوش تصمیم گرفت این فناوری را در تمام مدل‌های سری 8 به کار ببرد. همچنین کمپانی بوش تلاش کرد تا میزان تولید صدا را در ماشین ظرفشویی‌های سری 6 در بالاترین سطح به عدد 42 دسی بل برساند که در نوع خود بی‌نظیر است و این سری را در رده ماشین ظرفشویی‌های بسیار کم صدا قرار می‌دهد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW02B و مدل SMS6ZCI49E بهترین گزینه در سری‌های 6 به شمار می‌روند. اکثر ماشین‌های ظرفشویی بوش سری 6 دارای مونتاز ترکیه و قطعات آلمان هستند.

تفاوت سری 6 و 8 ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش سری 8

ماشین ظرفشویی بوش سری 8

خلاقیت در طراحی در کنار تکنولوژی هوشمند به کار رفته در این سری از ماشین‌های ظرفشویی بوش، آن را در رده پرچم داران این نوع محصولات شرکت بزرگ بوش قرار داده است. امکانات و قابلیت‌های متعدد ماشین ظرفشویی بوش سری 8 به اندازه‌ای کامل و حرفه‌ای است که ممکن است گاهی موجب گیج شدن‌ کاربران شود. با رجوع به سایت فروشگاهی خانه بوش در راهنمای این سری از ماشین ظرفشویی بوش خواهید دید که علاوه بر امکانات موجود در سری‌های قبل، در این سری قابلیت‌های جدیدی اضافه شده‌است که به معنای واقعی شست‌و‌شوی انواع و اقسام ظروف را به بهترین شکل و بدون کمترین آسیب ممکن ساخته است.

مقایسه سری های ماشین ظرفشویی بوش نشان می‌دهد که ظاهر ماشین ظرفشویی سری 8 در کمال ظرافت و زیبایی به شکلی متفاوت طراحی شده‌ است. در این سری دکمه‌ای بر روی ظرفشویی وجود ندارد چرا که ماشین ظرفشویی سری 8 بوش دارای ‌پنل لمسی توکار است. بدنه این ظرفشویی از نوع استیل مقاوم بدون ماندن رد اثر انگشت است. مهم‌ترین ویژگی این سری از ماشین‌های ظرفشویی بوش انعطاف پذیری قفسه‌ها و اضافه کردن یک سینی به بخش بالایی ظرفشویی جهت استفاده بیشتر از فضای داخلی این دستگاه است.

طراحی بیرونی ماشین ظرفشویی بوش سری 8

طراحی بیرونی این سری به دو رنگ سفید یا استیل است که رنگ استیل طرفداران بیشتری دارد. شاید رنگ استیل طراحی زیباتری داشته باشد؛ ولی جای اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند و لکه آن خیلی خوب دیده خواهد شد.خوشبختانه امروز در سری 8 از تکنولوژی نانو استفاده می‌شود که به صورت یک لایه نازک روی ظرفشویی استیل قرار می‌گیرد و اثر انگشت کمتر روی بدنه آن باقی می‌ماند. صفحه نمایشگر LED که در این سری به‌کار رفته اطلاعات مربوطه به برنامه شستشو را نمایش می‌دهد و تنها چیزی که بعد از بسته شدن درب آن نمایش داده می‌شود، همین LED است.

پنل لمسی از مهم‌ترین بخش‌ها در قسمت طراحی بیرونی سری های ماشین ظرفشویی بوش است که در بالای دستگاه قرار گرفته و با بسته شدن درب کاملا پنهان می‌شود؛ به‌گونه‌ای که انگار هیچ دکمه‌ای وجود ندارد. از جمله مزیت‌های مهم پنل لمسی این است که کارتان را راحت‌تر می‌کند و دیگر نیاز نیست برا کار کردن با آن بشینید یا خم شوید و تنها با دکمه‌های لمسی تعبیه شده می‌توانید به تمام برنامه‌های شستشو دسترسی داشته باشید.

ممکن است از دیدگاه بسیاری از افراد پنل کاربری گزینه مناسبی نباشد و دلیل اصلی آن آسیب رساندن دستگاه از طریق بخار آب است؛ ولی اینگونه نیست، چرا که پنل لمسی در بالای دستگاه قرار می‌گیرد و به هیچ وجه رطوبت یا گرما به آن نمی‌رسد و در نهایت نمی‌تواند آسیب ببیند. پس فراموش نکنید که برند بوش در سری 8 خود از بهترین تکنولوژی‌ها استفاده کرده و این برند مشهور هیچوقت با این مسائل اعتبار خود را خدشه‌دار نخواهد کرد.

تفاوت سری 6 و 8 ظرفشویی بوش

جمع بندی

امروز برند بوش توانسته محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند که مشین ظرفشویی یکی از این موارد است. این برند هر بار یک سری جدید را به مشتریان خود ارائه داده که هر کدام قابلیت های زیادی دارند. به گونه ای که سری های ماشین ظرفشویی بوش در هر سری جدید از امکانات بیشتری برخوردار است. به عنوان مثال سری 8 آخرین سری برند بوش بوده که از بهترین تکنولوژی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید