تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه + راهکار اقتصادی

تغییر-دکوراسیون-با-کمترین-هزینه-+-راهکار-اقتصادی

امروزه تغییر دکوراسیون داخلی یکی از پرهزینه‌ترین کارهایی است که مردم انجام می‌دهند. خرید وسایل جدید با هزینه بسیار زیاد و فروش وسایل دست دومی‌که در خانه داریم آن هم با قیمت بسیار پایین باعث شده است تا بسیاری از مردم قید تغییر دکوراسیون را بزنند اما امروزه روش های اقتصادی و کارآمد بسیار زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بدون صرف هزینه های بسیار زیاد یک طراحی جذاب، شکیل و متفاوت خلق کنید. برای این کار کافی است تا قدری هوشمندانه عمل کنید. ما قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین و اقتصادی‌ترین روش های تغییر دکوراسیون آشنا کنیم.

پوستر دیواری یک محصول مدرن برای طراحی داخلی

برای اینکه فضای داخل خانه را متحول کنید همیشه نیاز به تعویض همه وسایل ندارید. تعویض مبلمان، میز غذاخوری، فرش‌ها و وسایل تزیینی داخل خانه، کار پرهزینه ایست و به این راحتی صورت نمی‌گیرد آن هم در دوره‌ای که قیمت همه اقلام ده برابر و حتی بیش‌تر از این‌ها شده است و قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است. در اینجا باید یک تصمیم منطقی بگیرید. به جای فروش وسایل خانه آن هم با قیمت بسیار پایین و خرید وسایل گران قیمت بهتر است از پترن های جدید استفاده کنید.

خرید پوستر دیواری یک انتخاب متفاوت است. امروزه بسیاری از طراحان داخلی به این مسئله پی برده‌اند که توجه به دیوارهای داخلی و طراحی شکیل آن‌ها می‌تواند نقش بسزایی در افزایش جلوه طراحی داخلی و تغییر فضای داخل خانه داشته باشد. پوستر دیواری یک محصول مدرن و کاربردی است که تنها استفاده از یک نمونه از آن در فضای هال یا پذیرایی، نتایج فوق العاده‌ای به دنبال دارد.

پوستر-دیواری-یک-محصول-مدرن-برای-طراحی-داخلی

نکاتی که باید در خصوص خرید پوستر دیواری بدانید

  • پوستر دیواری انواع مختلفی دارد؛ به عنوان مثال گزینه خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون باعث می‌شود تا محصولات مناسب با این بخش از ساختمان را مشاهده کنید و سرچ عبارت پوستر دیواری طبیعت باعث می‌شود تا پوسترهایی با این مفهوم را ببینید و بخرید.
  • نکته بسیار مهمی‌که باید بدانید این است که طرح‌ها و تصاویر مربوط به پوستر دیواری محدود نیستند و اگر شما یک تصویر زیبا که باب سلیقه تان است سراغ دارید می‌توانید همان را سفارش دهید تا در قالب پوستر دیواری تولید گردد. به عنوان مثال اگر شما از طریق تورهای معرفی شده در وب سایت بزن بریم سفر به جایی از کشور سفر کرده‌اید و یک صحنه زیبا را با دوربین عکاسی خود ثبت کرده‌اید می‌توانید همان را سفارش دهید تا به صورت یک پوستر دیواری درآمده و به شما تحویل داده شود.
  • قبل از خرید پوستر دیواری بهتر است اطلاعات جامعی در خصوص متریال های آنها به دست آورید. برای خرید پوستر دیواری ارزان بهتر است متریال های کاغذی را سفارش دهید اما اگر به دنبال بهترین جنس ممکن هستید خرید پوستر با متریال چرمی‌را پیشنهاد می‌دهیم که البته قیمت بالایی هم دارد.
  • برای نشیمن و پذیرایی بهتر است از یک پوستر دیواری پشت تلویزیون و یک پوستر دیواری مناسب پذیرایی که اصولا پشت مبل سه نفره قرار می‌گیرد استفاده کنید.
  • اتاق خواب‌ها را فراموش نکنید. پوستر دیواری کودک، پوستر دیواری گل، پوستر دیواری چهره، پوستر دیواری ورزشی و انواع آن‌ها به تناسب نیاز شما برای طراحی اتاق خواب کودکان، جوانان و اتاق خواب زن و شوهر تولید می‌شوند.

کاغذ دیواری یک راهکار اقتصادی برای طراحی داخلی

اغلب مردم با کاغذ دیواری به خوبی آشنا هستند. کاغذ دیواری سابقه دیرینه‌ای در صنعت دکوراسیون داخلی دارد اما پوستر دیواری این گونه نیست و یک صنعت جدید و مدرن به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید هارمونی فضا را افزایش داده و انرژی خاصی را در سراسر خانه متراکم کنید خرید کاغذ دیواری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امروزه طرح‌ها و پترن های مختلفی وجود دارد که می‌توانند در قالب کاغذ دیواری یک فضای متفاوت را در خانه شما خلق کنند.

اغلب مردم از کاغذ دیواری صرفا برای طراحی دیوارهای هال و پذیرایی استفاده می‌کنند اما بهتر است برای ایجاد تحولات عمیق، دیوار اتاق خواب‌ها و حتی راهرو را هم با کاغذ دیواری مناسب پوشش دهید. البته اگر بخواهید همه دیوارها را با استفاده از کاغذ دیواری بپوشانید نتیجه کار چندان جالب نخواهد بود؛ بهتر است در برخی از دیوارها از پوستر دیواری و در برخی دیگر از کاغذ دیواری استفاده کنید. بخش های محدودی را هم به آینه های دکوارتیو اختصاص دهید تا نتیجه کار بهتر شود.

کاغذ-دیواری-یک-راهکار-اقتصادی-برای-طراحی-داخلی

نکاتی که باید در خصوص کاغذ دیواری بدانید

  • کاغذ دیواری با پوستر دیواری تفاوت دارد. این تفاوت مربوط به صنعت و طراحی آن هاست اما نباید در زمان انتخاب دارای تفاوت سبک و هارمونی باشند. بنابراین باید میان پوستر انتخابی و کاغذ دیواری خریداری شده از حیث طرح و رنگ یک تناسب واقعی وجود داشته باشد.
  • باتوجه به اینکه بخش زیادی از دیوارها با استفاده از کاغذدیواری پوشش داده می‌شود باید حساسیت بیشتری برای انتخاب و خرید آن صرف کنید.
  • برای خرید کاغذ دیواری ارزان می‌توانید آن را با متریال های کاغذی سفارش دهید اما متریال های گران قیمت علاوه بر اینکه عمر بیشتری دارند جلوه زیباتر و تاثیرگذارتری هم خواهند داشت.
  • برخی از طراحان حرفه‌ای برای افزایش جلوه طراحی داخلی از یک پوستر دیواری و دو نوع کاغذ دیواری در یک فضا به صورت همزمان استفاده می‌کنند. یکی از این کاغذ دیواری‌ها حاوی طرح های شلوغ و پیچیده و دیگری دارای یک طرح ساده است.
  • اگر می‌خواهید فضای دلبازتری داشته باشید می‌توانید از کاغذ دیواری راه راه افقی استفاده کنید. همچنین رنگ های روشن نیز باعث می‌شوند تا فضای خانه دلبازتر به نظر برسد.
  • اگر می‌خواهید انرژی در خانه و مرکزیت آن جریان داشته باشد باید از رنگ های گرم استفاده کنید.
  • در خصوص استفاده از رنگ های گرم باید به متراژ خانه دقت کنید. رنگ های تیره و گرم مناسب فضاهای کوچک نمی‌باشند.

پارکت محصولی متفاوت در صنعت دکوراسیون داخلی

شاید تا بحال به خرید پارکت فکر نکرده‌اید. اگر بخواهید بهترین محصول ممکن برای تغییر دکوراسیون داخلی را انتخاب کنید قطعا خرید پارکت خواهد بود. البته منظور ما از خرید پارکت، پارکت های واقعی که از چوب درختان تولید می‌شدند نمی‌باشد بلکه منظور ما خرید پارکت لمینت است که با عنوان پارکت طرح چوب شناخته می‌شود و امروزه به عنوان محبوب‌ترین روش کف سازی ساختمان‌ها مسکونی و غیرمسکونی در کشورهای اروپایی و امریکایی شناخته می‌شود.

اگر بخواهید همیشه به فکر تعویض فرش‌ها و موکت‌ها باشید فرصت بکارگیری یک روش متفاوت و جذاب همانند پارکت لمینت را از دست می‌دهید بنابراین بهترین شیوه ممکن این است که یک بار به جای تعویض فرش‌ها به فکر تعویض کف سازی ساختمان باشید. البته در این روش کف ساختمان اعم از اینکه سیمانی باشد یا سرامیکی هیچ آسیبی نمی‌بیند چرا که نصب پارکت لمینت به صورت کلیکی است و اصلا به کف ساختمان نمی‌چسبد.

نکاتی که باید در خصوص پارکت لمینت بدانید

  • اگر می‌خواهید به تغییرات اساسی در ساختمان خود ایجاد کنید قطعا نیاز است تا نگاه ویژه‌ای به خرید پارکت لمینت داشته باشید. بدون استفاده از این محصولات هرگز قادر به ایجاد تحولات عمیق در فضای داخلی ساختمان نمی‌باشید.
  • پارکت لمینت شرایط خاصی جهت نصب و نگهداری نیاز دارد. بهتر است پیش از خرید آن مقالات مربوط به نگهداری و افزایش طول عمر این محصولات را مطالعه نمایید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.
  • از مهمترین مواردی که امروزه برای افزایش جریان انرژی در فضای خانه مورد توجه علم فنگ شویی قرار گرفته است استفاده از پارکت می‌باشد. پارکت قادر است بخش قابل توجهی از انرژی موجود در طبیعت را به فضای خانه بیاورد و ساکنان آن خانه را از موهبت های فراوان خود بهره مند نماید.
  • پارکت لمینت قابلیت شستشو ندارد اما تا حد زیادی در برابر آب مقاوم است و می‌توانید با روش های خاصی آن‌ها را به صورت دوره‌ای تمیز کنید و حتی برای تمیز کردن آن‌ها از آب و مواد شوینده مخصوص استفاده نمایید اما باید سریعا آن‌ها را خشک کنید.
  • در صورت استفاده از کاغذ دیواری، پوستر دیواری و پارکت لمینت می‌توانید مطمئن باشید که یک طراحی بی نظیر و متفاوت را در خانه خود یا محل کارتان خلق کرده‌اید.

خرید-وسایل-دکوراسیون-داخلی-با-بهترین-قیمت

خرید وسایل دکوراسیون داخلی با بهترین قیمت

از مهمترین سوالاتی که در زمان خرید وسایل دکوراسیون داخلی مطرح می‌شود این است که بهترین مراکز فروش پوستر دیواری، کاغذ دیواری و پارکت لمینت کدام است؟ البته تعاریف مردم از بهترین مراکز مربوطه نیز متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال برخی از مردم قیمت پوستر دیواری و سایر وسایل را ملاک برتری قرار می‌دهند و برخی دیگر متریال‌ها و مواد اولیه‌ای که برای طراحی بکار رفته‌اند؛ اما بهتر است بدانید که بهترین مرکز فروش پارکت، پوستر و کاغذ دیواری، مرکزی است که تناسب کاملی میان کیفیت کالاها ارائه شده توسط آن و قیمت تعیین شده برای همان کالاها وجود دارد. در این خصوص فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی زیاردکور را به شما پیشنهاد می‌دهیم، برای این منظور میتوانید به وبسایت این شرکت به آدرس https://ziardecor.ir مراجعه کرده و از میان انبوهی از طرح های بی نظیر، طرح مورد نظر خود را انتخاب و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید