تخت سنتی ویلایی مخصوص باغ و ویلا از کجا بخریم؟

امروزه بسیاری از افراد برای ایجاد یک محیط آرام و ساکت و برای دور شدن از زندگی شهری به سمت حاشیه شهرها می‌روند تا در یک باغ یا ویلا محیطی آرامش‌بخش برای خود ایجاد کنند. یکی از بهترین ابزارآلاتی که یک حس سنتی و آرام به فضای باغ و ویلا اضافه می‌کند، تخت سنتی یا مبلمان سنتی چوبی است.

 

وجود این تخت‌های سنتی باعث می‌شود تا افراد به راحتی بر روی آن استراحت کنند. به صورت کلی، سبک دکوراسیون سنتی نسبت به دکوراسیون مدرن ذهن افراد را بیشتر به سمت افکار مثبت و آرامش‌بخش می‌برد. یکی از بارزترین ویژگی‌های این سبک از دکوراسیون استفاده از چوب و نقش و نگارهای قدیمی ایرانی است.

تخت سنتی ویلایی از کجا بخریم؟

برای خرید تخت سنتی ویلایی می‌توانید به نشانی اینترنتی nasrwood.com مراجعه کنید. تمامی خدمات برند نصر از طریق همین آدرس ارائه می شود و ثبت سفارشات تنها به صورت آنلاین انجام می پذیرد.

تولیدی تخت سنتی نصر (صنایع چوب نصر) یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان تخت سنتی و مبلمان سنتی چوبی در ایران است. اگر به دنبال ایجاد یک فضای سنتی دلنشین در باغ یا حیاط منزل و ویلای خود هستید، یا اینکه قصد دارید یک کافه سنتی راه اندازی کنید، خرید تخت سنتی چوبی بهترین گزینه ای است که شما می‌توانید به آن فکر کنید.

صنایع چوب نصر با بیش از 10 سال تجربه و مهارت در امر تولیدات مصنوعات چوبی این توانایی را دارد تا با ارائه بیش از 30 مدل تخت و مبل سنتی در 4 رنگ مختلف پاسخگوی سلیقه مشتریان خود باشد.

چرا می‌توان به نصروود برای تخت سنتی ویلایی اعتماد کرد؟

برای ساخت تخت‌های سنتی علاوه بر جنس چوب باید روش ساخت را نیز در نظر گرفت. یکی از جدیدترین روش‌های تولید تخت سنتی استفاده از ورق روکش‌دار بر روی چوب روس است. با این کار مقاوت و زیبایی محصول چند برابر می‌شود. همچنین این کار باعث بهبود رنگ پذیری محصولات خواهد شد.

با اطمینان می‌توان گفت که نصروود با به روزترین اصول تولید تخت و مبلمان سنتی آشنا بوده و تمامی محصولات به خصوص تخت‌های سنتی ویلایی با روکش چوب و رنگ آمیزی چند لایه تولید می‌شوند. این کار باعث می‌شود تا مقاوت و استحکام تخت چندین برابر شود.

بهترین مدل‌های تخت سنتی ویلایی کدامند؟

بهترین مدل‌ تخت سنتی برای باغ و ویلا مدل های دوتکه هستند که در سایزهای مختلف تولید شده و می‌توانند چیدمان‌های متفاوتی نیز داشته باشند.

تخت سنتی ویلایی مخصوص باغ و ویلا

انتخاب مبل یا نشیمن در طراحی ویلای سنتی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. چنانچه بخواهید فضای حیاط ویلای شما رنگ بوی قدیم و به اصطلاح سنتی داشته باشد، استفاده از تخت سنتی ویلایی بهترین گزینه است.

این تخت‌های چوبی را می‌توانید با قالی و گلیم‌های قدیمی و سنتی تزئین کنید. استفاده از تشک و بالش روی تخت چوبی از دیگر ایده‌های سنتی ایرانی است.

علت محبوبیت ویلای سنتی را می‌توان در حس نوستالژی‌ و همچنین حس زنده ‌بودن گذشته و نقش و نگارهای مشهور پیشینیان دانست. همیشه نوستالژی بودن ما را به اعماق خاطرات می‌برد؛ به خاطرات شیرین گذشته در خانه‌هایی قدیمی و باصفا که فراموش نمی‌شوند.

تخت سنتی مخصوص باغ و ویلا

این چیزی است که ذهن انسان آن را دوست دارد. زنده نگه ‌داشتن خاطرات خوب و فراموش نکردن ایام قدیم! جالب اینجاست که حضور و ماندن در چنین مکان‌هایی (مثل ویلاهایی با سبک سنتی) حس صمیمیت گذشته را در جان آدمی زنده نگه می‌دارد.

 

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید