بهترین مشاور املاک در لنگرود ؛ املاک مهرشهر

بهترین-مشاور-املاک-در-لنگرود-؛-املاک-مهرشهر

بازار مسکن و سرمایه‌گذاری ملکی ریسک پایینی دارد و همیشه هم با رشد همراه بوده است. وقتی شما آپارتمان، ویلا یا زمینی می‌خرید نه تنها سرمایه‌تان را حفظ می‌کنید، بلکه از این هم اطمینان دارید که چند سال بعد سرمایه‌تان چند برابر می‌شود. برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن گزینه‌های مختلفی پیش روی افراد است؛ اما این که مکان و منطقه مناسبی را برای سرمایه‌گذاری ملکی انتخاب کنید، هم اهمیت بسیاری دارد. خرید ملک در مناطق روبه‌رشد باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاری سودآوری داشته باشید. شمال کشور به دلیل آب‌وهوای مطلوب و برخورداری از طبیعت زیبا همواره موردتوجه افراد بسیاری بوده است. در این میان شهر لنگرود استان گیلان در سال‌های اخیر بازار پررونقی در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و… داشته است. در این مطلب زومیلا با شهر لنگرود و همچنین بهترین مشاور املاک در لنگرود، املاک مهرشهر آشنا خواهید شد.

لنگرود شهری در حصار کوه و دریا

لنگرود یکی از زیباترین و سبزترین شهرهای گیلان است که طبیعت بسیار چشم‌نوازی دارد. این شهر بین دریا و جنگل قرار گرفته است و جزو شهرهای پربارش ایران محسوب می‌شود. طبیعت منحصربه‌فرد لنگرود در هر گوشه‌ای از این شهر زیبایی و شکوه خود را به رخ می‌کشد و آرامش را به مهمانانش هدیه می‌دهد. لنگرود فقط ۱۰ کیلومتر با دریا فاصله دارد و کوهپایه‌های جنوبی‌اش با جنگل همجوار است. چنین طبیعت فوق‌العاده‌ای باعث شده تا لنگرود انتخاب بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری باشد.

شما هم اگر از طرفداران خرید ویلا در لنگرود هستید می‌توانید به بهترین مشاور املاک در لنگرود گروه املاک مهرشهر مراجعه کنید تا سرمایه‌گذاری پرسودی را رقم بزنید.

لنگرود-شهری-در-حصار-کوه-و-دریا

جاهای دیدنی لنگرود

  • لیلاکوه
  • تالاب کیاکلایه
  • سواحل چاف و چمخاله
  • آبشار چالدشت
  • پارک جنگلی خرما
  • پل خشتی لنگرود
  • بازار لنگرود

البته لنگرود جاهای دیدنی زیادی دارد و مواردی که نام بردیم فقط بخشی از جاذبه‌های لنگرود و می‌توان گفت معروف‌ترین‌شان است.

فاصله تهران تا لنگرود

یکی دیگر از دلایل محبوبیت لنگرود چه برای سفر و چه سرمایه‌گذاری و خرید ملک، موقعیت جغرافیایی خوب این شهر است. تهران تا لنگرود تقریبا ۳۷۰ کیلومتر فاصله دارد؛ یعنی با حدود ۵ ساعت رانندگی به شهر زیبای لنگرود می‌رسید. همچنین لنگرود از شرق با رودسر و از غرب با لاهیجان هم‌جوار است و با این دو شهر نیز به ترتیب ۱۶ و ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. اگر هم بخواهید به مرکز استان گیلان یعنی رشت بروید باید بدانید فاصله لنگرود تا رشت حدود ۶۰ کیلومتر (۷۰ دقیقه رانندگی) است.

برای خرید ویلا و زمین در لنگرود املاک مهرشهر به‌عنوان بهترین مشاور املاک در لنگرود همراه و  راهنمای شما خواهد بود تا به تناسب بودجه‌تان بهترین ملک را خریداری کنید.

جاهای-دیدنی-لنگرود

بهترین مناطق لنگرود برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید ملک باید لحاظ کنید پیدا کردن موقعیت و منطقه مناسب است. وقتی می‌گوییم سرمایه‌گذاری در یک منطقه‌ای سودآور است به این معنی نیست که هر کجای آن شهر ملکی بخرید سود خوبی می‌کنید؛ بلکه باید بهترین مناطق را پیدا کنید. البته که املاک مهرشهر بهترین مشاور املاک در لنگرود با داشتن فایلینگ جامع بهترین فایل‌های هر منطقه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ اما بد نیست خودتان هم از بهترین مناطق لنگرود برای سرمایه‌گذاری مطلع باشید.

منطقه ساحلی چاف و چمخاله یکی از مناطق پرطرفدار برای خرید ویلاست که آینده بسیار روشنی هم دارد.

اطاقور و کومله هم از موقعیت خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردارند.

 

سرمایه‌گذاری پرسود با خرید ویلا از بهترین مشاور املاک در لنگرود

مسلما برای هر خریداری میزان بازدهی و سوددهی در سرمایه‌گذاری اهمیت بسیار زیادی دارد. لنگرود در استان گیلان یکی از مناطقی است که با خرید ملک (ویلا، زمین، باغ، آپارتمان و…) در آن‌جا می‌توانید سرمایه‌گذاری پرسودی داشته باشید. برخی از شهرها جزو مناطق کم‌بازده هستند؛ اما شهرهایی مثل لنگرود در مدت زمان کوتاه بازدهی فوق‌العاده‌ای خواهند داشت. بنابراین با خرید ویلا و زمین در لنگرود به سود بالایی می‌رسید. اما برای رقم زدن یک سرمایه‌گذاری پرسود مراجعه به مشاور املاک مطمئن و معتبر، ضروری است. املاک مهرشهر معتبرترین و بهترین مشاور املاک در لنگرود است که با شناخت و اشراف کامل به املاک منطقه، فایل‌هایی را با نرخ بالای سودآوری به مشتریان معرفی می‌کند. در ضمن از آن‌جایی که لنگرود از شرایط اقتصادی خوبی هم برخوردار است برای راه‌اندازی کسب‌وکار نیز مناسب خواهد بود.

منطقه-ساحلی-چاف-و-چمخاله

املاک مهرشهر ؛ بهترین مشاور املاک در لنگرود

همه ما به خوبی می‌دانیم که برای انجام معامله‌ای پرسود و امن بدون هیچ اشکال حقوقی مراجعه به مشاور املاک معتبر ضرورت دارد؛ چرا که وقتی در منطقه‌ای تعداد معاملات و متقاضیان خرید ملک افزایش می‌یابد افراد سودجو و کلاهبردار هم در بازار مسکن آن منطقه بیش‌تر می‌شوند و از ناآگاهی خریداران سواستفاده می‌کنند.

اگر قصد خرید ملک در لنگرود را دارید و می‌خواهید بدون هیچ اشکالی این کار صورت بگیرد، املاک مهرشهر به‌عنوان معتبرترین و بهترین مشاور املاک در لنگرود همراه شما خواهد بود. مشاورین باتجربه و حرفه‌ای املاک مهرشهر از سال ۹۵ با مدیریت آقای مهدی کنعانی در حوزه مسکن فعالیت می‌کنند و بیش از ۳۰۰ معامله موفق به ثبت رسانده‌اند. هدف اصلی در املاک مهرشهر صداقت و انجام کار در اسرع وقت و جلب اعتماد و رضایت مشتریان است. با مراجعه به آژانس املاک مهرشهر می‌توانید مطمئن باشید که با توجه به بودجه و سلیقه‌تان بهترین فایل‌ها را به شما معرفی می‌کنند.

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در لنگرود و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن یا عکس زیر کلیک کنید.

املاک مهرشهر

بهترین-مناطق-لنگرود-برای-خرید-ملک-و-سرمایه‌گذاری

مناطق تحت پوشش املاک مهرشهر بهترین مشاور املاک در لنگرود

املاک مهرشهر به‌عنوان یکی از مطمئن‌ترین و معتبرترین آژانس‌ها در لیست مشاورین املاک لنگرود در زمینه خرید و فروش، پیش‌فروش و همچنین تهاتر (معاوضه) زمین، ویلا، ویلاباغ، آپارتمان و آپارتمان کلنگی، زیر نظر کارشناس ارشد حقوق فعالیت می‌کند. این آژانس شهر لنگرود، منطقه ساحلی چاف و چمخاله، اطاقور، پلت‌کله، لیلاکوه، خالکیاسر، پاپکیاده و دستک را پوشش می‌دهد. همچنین شروع قیمت‌ها برای خرید از ۵۰۰ میلیون تومان است و در تمامی مناطق تحت پوشش، کارشناسی ملک با هزینه عرف ۱ درصد انجام می‌گیرد. پیش‌فروش هم شرایط خاص خودش را دارد که این کار توسط آژانس املاک مهرشهر به صورت اصولی با تعهدات حقوقی صورت می‌گیرد تا هیچ شخصی متضرر نشود.

آدرس املاک مهرشهر لنگرود

لنگرود، نرسیده به میدان بسیج، جنب آیس‌پک

شماره تماس املاک مهرشهر

۰۱۳۴۲۵۳۹۷۶۷

۰۹۱۱۳۸۴۵۰۷۶

۰۹۱۱۴۸۵۲۲۵۰

سخن پایانی درباره بهترین مشاور املاک در لنگرود

ما در زومیلا سعی می‌کنیم بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاری و همچنین مشاورین املاک معتبر و مطمئن در سراسر کشور را به شما معرفی کنیم تا معاملات ملکی خود را با آسودگی خاطر انجام دهید. همان‌طور که گفتیم لنگرود شهری است که به خاطر قیمت مناسب خرید ملک و تنوع املاک، نرخ سوددهی بالا، دسترسی آسان به دریا و جنگل و جاذبه‌های طبیعی و موقعیت جغرافیایی مناسب، برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری گزینه بسیار خوبی است. برای خرید و فروش ملک در لنگرود می‌توانید از مشاوران حرفه‌ای و قابل‌اعتماد املاک مهرشهر بهترین مشاور املاک در لنگرود راهنمایی و کمک بگیرید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید