بهترین مشاور املاک در تنکابن | بانک اطلاعات ملکی پاسارگاد مهر

بهترین مشاور املاک در تنکابن

همیشه یکی از بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری، خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال کشور بوده است. دلیلش این است که شهرهای شمالی فاکتورهای زیادی برای کسب سود و رشد سرمایه دارند. آب‌وهوای خوب، دسترسی به منابع کافی آب، دسترسی آسان و نزدیکی به تهران، رونق اقتصادی و برخورداری از امکانات رفاهی از جمله دلایلی هستند که خرید ملک در شمال را به سرمایه‌گذاری سودآور و مطمئنی تبدیل می‌کنند. شهرهای غرب مازندران به‌خصوص تنکابن و رامسر نیز انتخابی بسیار عالی و عاقلانه برای خرید ملک در شمال کشور هستند. اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور و از آن‌جایی که قرار است سرمایه قابل‌توجهی صرف خرید ملک کنید، باید گام‌های خود را با تحقیق و اطمینان بردارید. در این مطلب مجله زومیلا قصد داریم شما را با بهترین مشاور املاک در تنکابن آشنا کنیم تا بتوانید معامله امن و سودآوری را تجربه کنید.

فروش خانه ویلایی در تنکابن

تنکابن کجاست ؟

تنکابن (نام قدیمی: شهسوار) یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است که در غرب استان واقع شده و جزو بزرگ‌ترین شهرهای مازندران محسوب می‌شود. این شهر سرسبز و خوش آب‌وهوا در مسیر رشت به چالوس واقع شده و از شمال به دریای مازندران، از جنوب به رشته کوه‌های البرز، از شرق به چالوس و از غرب به رامسر منتهی می‌شود. به خاطر این که تنکابن از موقعیت مکانی ویژه‌ای برخوردار است افراد زیادی به خرید ویلا در تنکابن و گذراندن تعطیلات در این شهر تمایل دارند.

  • فاصله تهران تا تنکابن: ۲۳۰ کیلومتر (۴ ساعت و نیم)
  • فاصله تنکابن تا رامسر: ۲۵ کیومتر (۳۰ دقیقه)
  • تنکابن تا چالوس: ۵۵ کیلومتر ( یک ساعت)
  • تنکابن تا رشت: ۱۴۰ کیلومتر (۲ ساعت و نیم)

تلاقی طبیعت و تاریخ در تنکابن

تنکابن با تاریخی کهن و طبیعتی چشم‌نواز در تمام ایام سال گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. این شهر به قدری آرامش‌بخش و زیباست که هر کسی فقط یک بار به آن سفر کند مشتاق خرید ویلا در تنکابن می‌شود. اما برای خرید ویلا و زمین در این شهر، چه به قصد سرمایه‌گذاری و چه سکونت، باید سراغ بهترین مشاور املاک در تنکابن بروید تا با تصمیم‌گیری و انتخاب درست آینده خود و عزیزان‌تان را بسازید.

شهر ساحلی تنکابن جنگل‌های سرسبز، باغ‌های میوه فراوان و جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد که از معروف‌ترین و بهترین آن‌ها می‌توان به جنگل دو هزار، جنگل سه هزار، دشت دریاسر، پارک جنگلی چالدره، قلعه مارکوه، آبگرم فلکده، آبشار سنگ بن چشمه و پارک جنگلی خشکه داران اشاره کرد.

سرمایه‌گذاری مطمئن با بهترین مشاور املاک در تنکابن

برای خرید ملک به‌خصوص در شمال کشور که بازار داغی دارد باید به نکات زیادی توجه کرد. مثلا این که زمینی که برای خرید به شما معرفی می‌شود جزو منابع طبیعی نباشد یا ویلایی که قصد خرید آن را دارید حتما مدارک و اسناد معتبری داشته باشد. شاید ملکی به نظرتان جذاب باشد اما نباید طمع کرده و عجله کنید؛ چون ممکن است سرمایه‌تان به باد برود. اگر از افراد بومی نباشید امکان این که درگیر چنین مشکلاتی شوید بالاتر هم خواهد بود. این‌جاست که متوجه لزوم مراجعه به مشاوری مطمئن و معتبر می‌شویم. بانک اطلاعات ملکی پاسارگاد مهر مشاور و همراهتان می‌شود و سرمایه‌گذاری مطمئنی را برای شما به همراه خواهد داشت.

خرید ویلا در تنکابن

چرا سرمایه‌گذاری در تنکابن پرطرفدار و مطمئن است ؟

گفتیم که برای خرید ملک باید به بهترین مشاور املاک در تنکابن مراجعه کنید. حال می‌خواهیم بررسی کنیم که چرا خرید ویلا و زمین در تنکابن سرمایه‌گذاری مطمئن و امنی محسوب می‌شود و پرطرفدار است. مهم‌ترین دلایل آن عبارت‌اند از:

  • برخورداری از آب‌وهوای معتدل و مطلوب
  • وجود پوشش ساحلی و جنگلی در کنار یکدیگر
  • امکانات شهری و رفاهی مناسب از جمله امکانات مناسب درمانی، تفریحی، آموزشی و…
  • دسترسی آسان به لوازم ساختمانی به منظور ساخت‌وساز
  • وجود کارگران ماهر و معماران حرفه‌ای و مجرب در منطقه
  • دسترسی مناسب به شهرهای مهمی مثل رشت و لاهیجان
  • دسترسی راحت از تهران به تنکابن
  • برخورداری از منابع کافی آب و زمین‌های حاصل‌خیز
  • رونق اقتصادی در تنکابن (کشاورزی، دامداری و باغداری اساس اقتصاد تنکابن است.)
  • امنیت و فرهنگ اجتماعی بالا در منطقه
  • رشد چشمگیر سرمایه با خرید ملک در تنکابن (بالا رفتن روزافزون قیمت ملک)

با توجه به این موارد می‌توان گفت که شهرهایی مثل تنکابن جزو بهترین گزینه‌های برای خرید ویلا و زمین در شمال محسوب می‌شوند.

خرید ویلای ساحلی در مازندران

خرید ویلا در تنکابن | چه ویلایی بخریم ؟

این سوال در ذهن بسیاری از خریداران ویلا در شمال وجود دارد که بهتر است روی کدام ویلا سرمایه‌گذاری کنیم؟ این که چه ویلایی بخرید بستگی به بودجه و سلیقه شما دارد. فردی محیط جنگلی و چشم‌انداز جنگل را دوست دارد اما شخص دیگری عاشق دریاست و می‌خواهد نزدیک دریا ویلا داشته باشد. عده‌ای نیز به دلیل محدودیت بودجه به خرید ویلای شهرکی با قیمت مناسب روی می‌آورند. اما به لحاظ ارزش سرمایه‌گذاری و رشد سرمایه باید این را بدانید که به طور کل اگر ملک نزدیک دریا یا جنگل باشد، ارزش بیش‌تری برای سرمایه‌گذاری دارد. از طرفی حجم زیادی از امکانات به دلیل حضور گردشگران در مناطق ساحلی و جنگلی متمرکز شده‌اند. همین موضوع نیز بر قیمت‌گذاری ملک در این مناطق تاثیرگذار است و قیمت را بالا می‌برد.

در نهایت تنکابن با توجه به موقعیت جغرافیایی خود هم ویلای ساحلی دارد و هم ویلای جنگلی. برای خرید ویلا به بهترین مشاور املاک در تنکابن پاسارگاد مهر مراجعه کنید تا مشاورین مجرب آن به بهترین نحو برای تصمیم‌گیری و خرید به شما کمک کنند.

بانک اطلاعات ملکی پاسارگاد مهر بهترین مشاور املاک در تنکابن

خرید ملک در غرب مازندران و به‌خصوص شهری مانند تنکابن متقاضیان زیادی دارد؛ به همین خاطر معامله ملک در این شهرها از حساسیت بالایی برخوردار است. به هر حال شما قرار است سرمایه زیادی را وسط بگذارید. در ضمن وقتی می‌گوییم شهر و منطقه‌ای برای خرید ملک مناسب است به این معنی نیست که هر ملکی در آن منطقه قطعا گزینه مناسبی است و ارزش خرید دارد. اگر می‌خواهید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید و با یک سرمایه‌گذاری مطمئن به حداکثر سود و بازدهی ممکن برسید، همان‌طور که گفتیم باید از مشاور املاک معتبر و مطمئنی کمک بگیرید. در این میان بانک اطلاعات ملکی پاسارگاد مهر با سابقه ۴۰۰ عدد فروش زمین، ویلا و آپارتمان، ۵ عدد مشارکت و تعداد ۲۰۰ عدد اجاره‌نامه بهترین مشاور املاک در تنکابن است و در تمام مراحل خرید و فروش ملک همراه شما خواهد بود.

لیست املاک تنکابن

مزایای معامله در پاسارگاد مهر

از مهم‌ترین مزایای معامله در بانک اطلاعات ملکی پاسارگاد مهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته
  • کارشناسی ملک تحت نظر کارشناس مجرب
  • تضمین در خرید
  • سلامت ملک مورد معامله
  • خدمات کامل پشتیبانی پس از معامله شامل اخذ مجوزها و سند از کلیه ادارات
  • پشتیبانی به وسیله وکیل پایه یک دادگستری
  • مجهز به تیم سازنده قوی با کارنامه درخشان

در ضمن اگر از خریداران غیربومی باشید پاسارگاد مهر به عنوان بهترین مشاور املاک در تنکابن اقامتگاهی در اختیار شما قرار می‌دهد تا در طول سفر خیالتان از این بابت راحت باشد.

زمینه‌های فعالیت بانک اطلاعات ملکی پاسارگاد مهر

پاسارگاد مهر با ۱۲ نیروی مجرب و کارآزموده و مدیریت آقای رضا عاشوری از سال ۱۳۹۵ در زمینه اجاره و رهن و خرید و فروش ویلا، آپارتمان در حوزه شهری، زمین‌های مسکونی مناسب برای شهرک‌سازی، زمین‌های هکتاری، تفکیک اراضی و اخذ سند مالکیت و پیمان‌کاری و مشارکت در ساخت فعالیت می‌کند. همچنین در این آژانس املاک می‌توانید ملک‌های پیش‌فروش را معامله و خریداری کنید.

شرایط خرید و پرداخت املاک پیش‌فروش به شرح زیر است:

  • ۳۰ درصد در زمان عقد قرارداد
  • ۴۰ درصد به صورت اقساط ماهانه تا زمان تحویل ملک
  • ۲۰ درصد در زمان تحویل ملک
  • ۱۰ درصد در زمان تحویل سند

مناطق تحت پوشش بهترین مشاور املاک در تنکابن

بانک اطلاعات ملکی پاسارگاد مهر ملک‌های مناطق شهری و روستایی غرب استان مازندران به طور متمرکز تنکابن، رامسر و عباس آباد را پوشش می‌دهد. در این مناطق می‌توانید بهترین فایل‌های ملکی را از پاسارگاد مهر بخواهید.

مشتری با چه قیمتی می‌تواند ملک مورد نظرش را بخرد ؟

قیمت ویلا از ۱۵ میلیارد ریال تا ۳۰۰۰ میلیارد ریال، قیمت زمین از ۳ میلیارد ریال تا ۱۰۰۰ میلیارد ریال و قیمت آپارتمان از ۵ میلیارد ریال تا ۳۰۰ میلیارد ریال معامله می‌شود. در ضمن ارزش‌گذاری‌های این املاک معمولا ۱۰ درصد بالاتر از ارزش‌گذاری کارشناسان و دادگستری است.

قیمت آپارتمان در تنکابن

آدرس و اطلاعات تماس بهترین مشاور املاک در تنکابن

آدرس بانک اطلاعات ملکی پاسارگاد مهر

تنکابن، خیابان جمهوری، جنب خانه کاشانه

شماره‌های تماس

۰۱۱۵۴۲۱۰۵۹۳-۰۱۱۵۴۲۳۸۶۰۱

شماره مدیریت

۰۹۱۱۲۹۳۴۶۲۹

سخن پایانی

در این مطلب زومیلا با تنکابن آشنا شدید و دانستید که خرید ملک در این شهر می‌تواند سرمایه‌گذاری پرسودی برای شما باشد؛ اما به این شرط که سراغ بهترین مشاور املاک در تنکابن بروید. مشاورین پاسارگاد مهر با خوش‌رویی و صداقت در ارائه اطلاعات، معامله‌ای پرسود و مطمئن را برای شما تضمین کرده و شما را راهنمایی می‌کنند تا با بودجه‌ای که دارید بهترین تصمیم را بگیرید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید