بهترین مشاور املاک تهراندشت/املاک تاج ویلا

زندگی در شهر بزرگی مثل تهران مزایای بسیاری دارد؛ اما از طرفی دیگر می‌تواند بسیار هم طاقت‌فرسا باشد. گاهی واقعا تحمل شلوغی، آلودگی، ترافیک و سایر معضلات مربوط به پایتخت سخت می‌شود و افراد نیاز به فضایی دارند که بتوانند در آن‌جا به آرامش برسند. زندگی در شهرهای بزرگ روی دور تند است و به همین خاطر هر از گاهی باید همه چیز را تعطیل کرد و در جایی خوش‌آب‌وهوا و آرام به استراحت پرداخت. به خاطر همین چیزهاست که تا تعطیلاتی پیش می‌آید مردم به ویلای خود در شمال می‌روند و جاده‌های چالوس و هراز که به شهرهای شمالی می‌رسند، دچار ترافیک‌های سنگین می‌شوند. اما اگر می‌خواهید ویلای شخصی برای تفریح و استراحت داشته باشید و از طرفی کل مسیر را در ترافیک نباشید، خرید ویلا در تهراندشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب زومیلا با منطقه تهراندشت و بهترین مشاور املاک تهراندشت آشنا خواهید شد.

تهران تا تهراندشت فقط ۶۹ کیلومتر

همان‌طور که گفتیم برای این که ساعت‌ها در ترافیک جاده‌های شمال نمانید و زودتر به ویلای خود برسید، مناطق ویلایی‌نشین اطراف تهران بهترین گزینه برای خرید ویلا و ویلاباغ است. تهراندشت یکی از این مناطق است که تنها ۶۹ کیلومتر با تهران فاصله دارد. از میدان آزادی تهران با یک ساعت رانندگی و اگر ترافیک باشد یک ساعت و نیم، به تهراندشت می‌رسید. همچنین تهراندشت در فاصله ۱۰ کیلومتری کرج قرار دارد و در استان البرز واقع شده است. تهراندشت دقیقا روبه‌روی کردان است و به همین دلیل آن را با عنوان‌های تهراندشت کردان و تهراندشت کرج هم می‌شناسند.

چطور به تهراندشت برویم ؟

برای رفتن به تهراندشت باید از اتوبان همت وارد اتوبان تهران-کرج شوید، بعد از گذشتن از کرج تابلوی گلسار را می‌بینید و از آن مسیر می‌توانید وارد تهراندشت شوید. مسیر تهران به تهراندشت بسیار سرراست و مستقیم است و این منطقه دسترسی آسان و سریعی دارد.

تهراندشت بهشتی سرسبز با آب‌وهوای بی‌نظیر

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تهراندشت بسیار موردتوجه قرار بگیرد و افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا سراغ تهراندشت بروند، آب‌وهوای آن است. تهراندشت هم نزدیک تهران است و هم آب‌وهوای بسیار خوبی دارد، در ضمن مثل شهرهای شمال بیش از حد شلوغ و پر از ویلا نیست. پس چرا سراغ بهترین مشاور املاک تهراندشت نرویم تا در منطقه‌ای سرسبز و خلوت ویلا بخریم؟ آن‌هایی که در تهراندشت ویلا خریده‌اند می‌گویند مردم اگر تهراندشت را بشناسند و بدانند چنین بهشتی نزدیک‌شان است برای خرید ویلا تا شمال نمی‌روند.

خرید باغ در تهراندشت از بهترین مشاور املاک تهراندشت

از آن‌جایی که تهراندشت در جوار رشته‌کوه‌های البرز قرار گرفته است، این منطقه منابع آب زیرزمینی فراوانی دارد. وقتی در جایی آب فراوان باشد خاک هم حاصلخیز می‌شود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت تهراندشت منطقه‌ای عالی برای باغداری و کشاورزی است. باغ‌های سرسبز میوه در تهراندشت به وفور پیدا می‌شود و برای خرید باغ می‌توانید به بهترین مشاور املاک تهراندشت مراجعه کنید. در ضمن با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز امکان ایجاد فضای سبز بی‌نظیری برای ویلاهای این منطقه وجود دارد.

خرید ویلا استخردار در تهراندشت

همان‌طور که گفتیم تهراندشت آب فراوانی دارد و این برای یک منطقه ویلایی بسیار مهم است. بسیاری از مردم طرفدار خرید ویلای استخردار هستند و برای داشتن چنین ویلایی دسترسی به آب فراوان اهمیت زیادی دارد. تهراندشت هم در بین مناطق اطراف تهران بهترین دسترسی را به منابع آب دارد؛ به‌خصوص سرخاب که بهترین ویلاهای استخردار تهراندشت نیز در سرخاب ساخته شده‌اند. علاوه بر این تهراندشت تقریبا نصف سال آفتاب خوب و پرنوری دارد و به آن سرزمین آفتاب هم می‌گویند. خلاصه که همه شرایط برای خرید بهترین ویلاهای استخردار در سرخاب مهیاست و این منطقه جان می‌دهد برای آب‌تنی و آفتاب گرفتن کنار استخر روباز.

بهترین مناطق تهراندشت برای خرید ویلا و زمین

معروف‌ترین منطقه تهراندشت سرخاب است و می‌توان به آن لقب بهترین را هم داد. سرخاب یکی از بهترین و پرآب‌ترین مناطق تهراندشت است و وقتی برای خرید ویلا سراغ بهترین مشاور املاک تهراندشت بروید قطعا سرمایه‌گذاری در این منطقه را به شما پیشنهاد می‌کند. برای خرید ویلاهای تابستانی با استخر روباز نیز سرخاب جزو مناسب‌ترین انتخاب‌هاست. به علاوه این که خرید زمین و باغ در سرخاب هم یک سرمایه‌گذاری عالی محسوب می‌شود. بعد از سرخاب می‌توان از سعیدآباد و اسماعیل آباد به عنوان بهترین جاهای تهراندشت نام برد. در این مناطق آب فراوان است، شهرک‌های ویلای زیادی یافت می‌شود و البته قیمت‌ها نیز کمی نسبت به بقیه جاها بالاتر است.

مناطقی مانند نمکلان، حاجی آباد، احمدآباد، آران و قاسم آباد نیز جزو مناطق خوب تهراندشت هستند و نسبت به سه منطقه سرخاب، سعیدآباد و اسماعیل‌آباد ارزان‌ترند. املاک تاج ویلا به عنوان بهترین مشاور املاک تهراندشت بهترین فایل‌های ملکی این مناطق را پوشش می‌دهد.

تهراندشت منطقه‌ای اشباع‌نشده و رو به رشد

تهراندشت مثل کردان و دماوند هنوز اشباع نشده است و آرام و به دور از هیاهوست. مناطق ویلایی اطراف تهران محدودند و مشتاقان خرید ویلا زیادند؛ به همین خاطر مناطقی مثل کردان و دماوند که شناخته‌شده‌تر و معروف‌ترند تا حدودی اشباع شده‌اند. اما هنوز هم می‌توانید در تهراندشت که به طور کامل اشباع نشده است زمین یا ویلایی با قیمت مناسب و معقول بخرید و در منطقه‌ای به دور از شلوغی و هیاهو برای خودتان گوشه دنجی داشته باشید. اما شهرهای شمالی و مناطقی مثل کردان اغلب پرهیاهو و شلوغ است؛ از شلوغی تهران فرار نمی‌کنید که دوباره اسیر شلوغی و همهمه شوید؟! ضمن این که به لحاظ اقتصادی هم تهراندشت به شدت رو به رشد است و طی سال‌های اخیر همواره قیمت زمین در این منطقه افزایش یافته است.

سرمایه‌گذاری پرسود با خرید ویلا از بهترین مشاور املاک تهراندشت

تهراندشت همان‌طور که گفتیم منطقه‌ای رو به رشد است. به خاطر افزایش تقاضای خرید ویلا، باغ، باغ ویلا و زمین در تهراندشت، قیمت ملک در این منطقه همواره روند صعودی دارد و با سرعت قابل‌توجهی در حال پیشرفت است. املاک این منطقه سود خوبی را نصیب مالکان آن‌ها می‌کند و می‌توان به دید یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود به آن نگاه کرد. چه بخواهید در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا ویلا بخرید، چه زمین یا باغچه و باغ برای کشاورزی، تهراندشت یکی از بهترین انتخاب‌هاست. نکته بسیار مهم و در واقع مزیت تهراندشت این است که خرید ملک در این منطقه با بودجه‌های مختلف امکان‌پذیر است. نیازی نیست حتما سرمایه چند ده میلیاردی وسط بگذارید. خرید ویلا ارزان در تهراندشت و ویلای لاکچری در این منطقه هر دو با توجه به تنوع قیمت ملک در تهراندشت، ممکن می‌شود.

معامله‌ای امن با بهترین مشاور املاک تهراندشت | املاک تاج ویلا

وقتی روی منطقه‌ای شناخت و اشراف نداشته باشید احتمال این که در معاملات ملکی سرتان کلاه برود افزایش می‌یابد. اصلا اگر از اهالی خود منطقه هم باشید و آن‌جا را بشناسید و تا حدودی قیمت ملک را بدانید، باز هم تجربه و اطلاعات یک مشاور املاک را ندارید. به همین خاطر برای رقم زدن معامله‌ای امن باید به مشاور املاک باتجربه و مطمئنی مراجعه کنید. این مساله در منطقه‌ای مثل تهراندشت حساس‌تر هم می‌شود؛ زیرا این روزها افراد زیادی خواهان خرید ویلا در تهراندشت هستند و همین موضوع افراد ناآگاه را در دام کلاهبرداران و شیادان می‌اندازد. املاک تاج ویلا به عنوان بهترین مشاور املاک تهراندشت در تمام مراحل، قبل از معامله و هنگام انتخاب ملک تا طی کردن روند معامله ملک و رضایت کامل مشتری، همراه شماست تا بهترین سرمایه‌گذاری عمرتان را انجام دهید.

خرید ویلا با بهترین قیمت از بهترین مشاور املاک تهراندشت

املاک تاج ویلا به عنوان بهترین و مطمئن‌ترین مشاور املاک منطقه از سال ۹۷ با مدیریت آقای داوود منصور زارع و در زمینه خرید و فروش زمین، باغ، باغچه و ویلا شروع به فعالیت کرده است. تمام تلاش گروه املاک تاج ویلا این است که بهترین فایل‌های منطقه را با بهترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه دهند. قیمت‌گذاری با توجه به لوکیشن، عمر بنا، نوع سند، انشعابات سازه، شهرک‌ها و… انجام می‌شود. قیمت زمین از حدود متری یک میلیون و قیمت ویلا از حدود ۲ میلیارد تومان شروع خواهد شد. مشاوران حرفه‌ای و باتجربه در املاک تاج ویلا با قدرت مذاکره خود کاری می‌کنند تا مشتری بتواند با مناسب‌ترین قیمت ملک موردنظرش را بخرد. البته رعایت شرط انصاف برای طرفین (خریدار و فروشنده) و این که هر دو طرف معامله سود کنند، از اصول کاری املاک تاج ویلا است.

مناطق تحت پوشش املاک تاج محل

املاک تاج محل مناطق تهراندشت، کردان و سهیلیه و روستاهای سرخاب، سعیدآباد، نمکلان، لشکرآباد، قنبرآباد، حاجی آباد، قاسم آباد، عباس آباد، آران، اسماعیل آباد، حاجی بیگ، زعفرانیه، رامجین، برغان، سنقرآباد، خوروین و… را پوشش می‌دهد. در این مناطق می‌توانید بهترین فایل‌های ملکی را از املاک تاج محل بخواهید.

آدرس و اطلاعات تماس املاک تاج محل

آدرس املاک تاج محل

 تهراندشت _آران_بلوار شهدا

شماره تماس املاک تاج محل

09120161162
09120161562

جهت مشاهده بهترین فایل‌های منطقه با بهترین قیمت در تهراندشت و مشاوره با مشاورین املاک تاج محل روی لینک زیر کلیک نمایید.

بهترین مشاور املاک در تهراندشت

سخن پایانی

در این مطلب زومیلا با منطقه تهراندشت و مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا شدید. حال می‌دانید که خرید ملک در تهراندشت می‌تواند یکی از بهترین و مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری‌های بازار مسکن باشد؛ اما به شرطی که به بهترین مشاور املاک تهراندشت مراجعه کنید. مشاورین املاک گروه تاج محل اشراف کاملی بر منطقه و انواع ملک دارند و در کمال صداقت بهترین فایل‌ها را به شما معرفی می‌کنند. املاک تاج محل معامله‌ای مطمئن و پرسود را برای شما تضمین می‌کند و می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که دارید بهترین ملک را بخرید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید