بهترین قیمت ملک در پرند | آژانس املاک علمی

ساخت شهرهای جدید سیاستی است که دولت‌ها در دوره‌های مختلف برای حل مشکلات مسکن در پیش گرفته‌اند. شهر پرند یکی از شهرهای تازه تاسیسی است که به دلیل آینده روشنی که دارد، انتخاب هوشمندانه‌ای برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. این شهر که در شهرستان رباط کریم تهران واقع شده است، لقب پایتخت مسکن مهر را از آن خود کرده است. اگر می‌خواهید در مورد شهر جدید پرند و بهترین قیمت ملک در پرند بیشتر بدانید تا پایان مطلب همراه زومیلا باشید.

شهر تازه تاسیس پرند در کجا قرار دارد؟

شهر پرند در 35 کیلومتری جنوب غربی تهران و در رباط کریم استان تهران واقع شده است. این شهر در نزدیکی آزادراه‌های تهرانساوه، تهرانقم قرار دارد و فاصله کم آن به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، توجه افراد به این شهر و موقعیت آن را دو چندان کرده است.

دسترسی به پرند از طریق آزادراه تهرانساوه، تهرانقم و راه‌آهن جنوب تهران امکان‌پذیر است. همچنین وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، ون و تاکسی نیز از تهران به پرند و بالعکس وجود دارد. آب و هوای پرند تا حدودی مشابه تهران است اما آلودگی‌های شهر تهران را ندارد. بنابراین برای افرادی که از آلودگی‌های تهران خسته شده و در رنج هستند، بسیار مناسب است.

مزایای سرمایه‌گذاری در شهر جدید پرند

خرید ملک در پرند و سرمایه‌گذاری در شهر پرند مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

1- مسیر دسترسی به شهر پرند از تهران و بالعکس بسیار مناسب است. برخلاف شهر جدید پردیس که در بخش شمالی تهران واقع شده و ترافیک سنگین این مسیر، باعث مشکلات زیاد در جهت ارتباط با شهر تهران می‌شود.

2- شهر جدید پرند در مسیر گسل واقع نشده و زلزله‌خیز نیست.

3- قیمت ملک و خرید آپارتمان در شهر پرند به‌گونه‌ای است که اکثریت قشرهای مردم توانایی خرید را خواهند داشتآژانس املاک علمی بهترین قیمت ملک در پرند را ارائه خواهد داد.

4- در شهر جدید پرند بزرگ‌ترین پروژه‌های ملی شامل مسکن مهر، نهضت ملی مسکن و مسکن ملی طراحی و اجرا شده است.

5- پروژه تفریحی توریستی سرزمین ایرانیان، که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تفریحی توریستی خاورمیانه است، در شهر پرند واقع شده است.

6- داشتن آب و هوای مناسب و تمیز

7- داشتن بافت شهری مدرن و نوساز

8- آب آشامیدنی شیرین و بسیار مزایای دیگر

بررسی قیمت ملک در شهر جدید پرند

شهر پرند با مساحت 17000 هکتار، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی واقع شده است. این شهر در 16 فاز طراحی شده است، که فازهای صفر تا شش آن ساخته شده و فاز هفت برای ساخت واحدهای نهضت ملی در دست اجرا است. قیمت ملک در هر یک از فازهای شهر پرند براساس شرایط، موقعیت و متراژ متفاوت است که در ادامه شرح خواهیم داد.

در شهر پرند واحد مسکونی به سه دسته تقسیم شده است که شامل واحد شخصی‌ساز، شرکتی و واحدهای مسکن مهر می‌شود. خانه شخصی و شرکتی در فازهای صفر تا سه واقع شده‌اند و در فازهای چهار تا شش پروژه‌های مسکن مهر اجرا شده است.

تا زمان تاریخ نگارش این مقاله، قیمت مسکن‌های شخصی‌ساز در شهر جدید پرند به این صورت محاسبه شده است که قیمت هر متر مربع از مسکن‌های فاز صفر تا سه بین مبلغ بیست و هفت میلیون تومان تا سی و هشت میلیون تومان متغیر است. همچنین برای فازهای چهار تا شش که خانه‌های مسکن مهر در آن‌ واقع شده است، مبلغ هر قواره مسکن را بر اساس متراژ، موقعیت مکانی و محل قرارگیری بین یک میلیارد و دویست تومان تا دو میلیارد تومان تعیین کرده‌اند. برای اطلاع از بهترین قیمت ملک در پرند با مشاوران مجرب آژانس مسکن علمی در تماس باشید.

در شهر پرند جهت معامله ملک از چه سند و مدارکی استفاده می‌شود؟

اسناد تک برگ: اسناد رسمی که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از سال 1390 صادر شده و دارای هولوگرام هستند را سند تک برگ می‌گویند که به راحتی هم جعل نمی‌شوند. در شهر پرند سند منگوله‌دار قدیمی وجود ندارد که متعلق به شخص حقیقی باشد و یا زمینی که برای آن به نام شخص حقیقی سند یا بنچاقی صادر شده باشد. زمین‌های این شهر متعلق به دولت است. سند‌ها توسط سازمان مسکن و شهرسازی به صورت اسناد پنج برگی صادر شده و پس از اینکه مراحل قانونی برای ساخت آپارتمان، واحد تجاری یا اداری و را طی کرد، به سند تک برگ تبدیل می‌شود.

اسناد پنج برگی: وقتی زمینی برای ساخت مسکن و واحد تجاری، فرهنگی و اداری پیش فروش می‌شود و یا جهت ساخت مسکن طرح‌های ملی توسط سازمان مسکن و شهرسازی در اراضی ملی واگذار می‌شود، قراردادی بسته می‌شود که به آن سند پنج برگی می‌گویند. استعلام این مدارک و اسناد باید از شرکت عمرانی شهرهای جدید و یا سازمان مسکن و شهرسازی دریافت شود. برخلاف سندهای تک برگ، این نوع اسناد به راحتی قابل جعل هستند.

نکات قابل توجه در مورد شرکت عمرانی شهر جدید پرند

در شهرهای جدید توسط سازمان مسکن و شهرسازی یک شرکت عمرانی تاسیس می‌شود که با نام همان شهر یعنی شرکت عمران پرند نام‌گذاری می‌شود. طبق قانون مدیرعامل این شرکت یکی از معاونان وزیر راه و شهرسازی است تا وسعت فعالیت‌ها را که اهمیت زیادی دارد تحت نظر داشته باشد.

وظایف شرکت عمران پرند به شرح زیر است:

  • تفکیک اراضی ملی در شهر جدید پرند
  • نظارت بر فروش و نقل و انتقالات املاک و واحدهای مسکونی و زمین
  • واگذاری طرح‌های ملی مسکن به سازندگان
  • تهیه برنامه جامع برای شهر هدف
  • مدیریت و نظارت بر بهره‌برداری از اراضی و ساختمان‌ها
  • اداره تاسیسات ایجاد شده
  • نظارت بر انواع مشارکت اعم از داخلی و خارجی با اشخاص حقوقی و حقیقی
  • صدور انواع مجوزها
  • اعمال ضوابط و استانداردهای احداث
  • و

نکته مهم: متقاضیان خرید اسناد تهاتری، اسناد تعاونی و تقلبی باید دقت داشته باشند که چنین سندهایی با انواع و اقسام اسم، هیچ وجاهت قانونی ندارند و در صورت خرید، ضرر هنگفتی متحمل خواهند شد. بنابراین در زمان معامله دقت داشته و از خرید این اسناد خودداری نمایید. در سایت بزرگ مسکن علمی بنا به دستور مدیریت معامله این نوع اسناد به هیچ وجه انجام نخواهد شد.

مزایای خرید از سایت بزرگ مسکن علمی

در ادامه توضیح خواهیم داد که با خرید از سایت بزرگ مسکن علمی، از چه مزایایی در شهر جدید پرند بهره‌مند خواهید شد.

1- استقبال گرم از ارباب رجوع و پذیرایی از او طبق منشور اخلاقی

2- معرفی کامل شهر پرند، معرفی انواع پروژه‌های ساخته شده و یا در اجرا شهر پرند و معرفی بهترین فایل‌های موجود توسط تیم مدیریتی سایت بزرگ مسکن علمی

3- ارائه اسناد و مدارک معتبر و قانونی با توضیحات کامل تحت نظارت تیم حقوقی

4- عدم ارائه و خرید و فروش زمین و املاکی که دارای مدارک معتبر و قانونی نیست

5- بازدید از کل پروژه‌ها و واحدهای موجود قابل فروش در شهر جدید پرند با همراهی متخصصان کارآزموده و ارائه توضیحات کامل مرتبط با هر پروژه

6- ارائه بهترین قیمت ملک در پرند

7- انعقاد قرارداد خرید و فروش ملک مورد نظر مشتری زیر نظر تیم تخصصی و حقوقی

8- استعلامات کامل و جامع از ارگان‌های زیربط شامل شرکت عمران پرند، اداره ثبت اسناد و املاک کشور و غیره

سخن آخر

شهر پرند یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری و خرید ملک در بین شهرهای اطراف تهران است. در این شهر نه فقط در بخش مسکونی بلکه در دیگر بخش‌های خدماتی نیز امکان سرمایه‌گذاری وجود دارد. موقعیت مکانی شهر پرند، قیمت مناسب ملک، دسترسی راحت و آسان از سوی تهران و بالعکس باعث شده است این شهر تازه تاسیس به یکی از بهترین انتخاب‌های سرمایه‌گذاران تبدیل شود.

مشاوران سایت بزرگ مسکن علمی در همه مراحل خرید تا تحویل کلید واحد و انتقال اسناد در دفترخانه اسناد رسمی و شرکت عمران پرند همراه شما خریداران عزیز خواهد بود. با توجه به اینکه سایت بزرگ مسکن علمی دارای لوح تقدیر از اتاق اصناف استان تهران و همچنین لوح تقدیر به عنوان بهترین واحد صنفی سال از اتحادیه املاک است، شما می‌توانید با خیال راحت جهت خرید ملک و سرمایه‌گذاری در شهر جدید پرند به پنل اختصاصی آژانس علمی در زومیلا مراجعه کنید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید