آیا بازسازی ویلا به صرفه است؟

بازسازی ویلا یعنی چه و دقیقا به چه مفهومی اشاره داره؟

بازسازی ویلا یعنی؛ تغییر در بخش هایی از ساختمان که باعث بهبود در کارایی اونها می شه. ضمن این که این اقدام می تونه فواید و امتیازات دیگه ای هم داشته باشه مثل بالا رفتن قیمت ملک. بازسازی برای کسانی که صاحب یک ویلای قدیمی هستن، می تونه یک موضوعی چالش برانگیز باشه. این جور وقت ها، گرفتن تصمیمی درست، به دانش و اطلاعات کافی نیاز داره. قبل از شروع کار باید خیلی از جوانب کار رو سنجید مثلا؛ حجم تعمیرات چقدره و دقیقا چه بخش هایی از ویلا رو باید بازسازی کرد؟ نکته مهم دیگه این که چه میزان بودجه برای این کار لازمه و اصلا سلیقه مالک می تونه به عنوان یه اهرم، قیمت ها رو جابه جا کنه؟ در مجموع، به همه این موارد که در طراحی و اجرای دوباره ویلا نقش دارن، بازسازی ویلا می گن.

 

آیا در تعریف بازسازی ویلا جزئیات داخلی و بیرونی هم نقش دارن؟

بازسازی ویلا تنها به بخش های عمده اشاره نداره. پیمان کاری که وظیفه بازسازی ویلای شما رو به عهده گرفته به خیلی از فاکتورها نظره داره. در حقیقت جزئیات بسیاری می تونند در فرایند بازسازی ملک شرکت داشته باشن. به یک معنی، این جزئیات بسیار رو می شه در ابعاد مختلفی انجام داد؛ از تغییر کامل دکوراسیون داخلی گرفته تا محوطه و حتی نوسازی برخی از زیرساخت ها مثل لوله کشی آب، گاز و … ناگفته نمونه، طراحی نما ویلا در فرایند بازسازی ملک هم حضور داره.

 

یک سوال مهم؛ آیا بازسازی ویلا صرفه اقتصادی داره؟

مطمئنا ساخت یک ویلای جدید، از شما هزینه زیادی رو طلب می کنه. در حالی که بازسازی می تونه هم مقرون به صرفه تر باشه و هم با به کار بستن چند المان مدرن و تعویض بخش هایی از ساختمان حال و هوای تازه ای به بنا بده.همون طور که می دونید،ساخت ویلا نیازمند یک زمین مناسبه. با توجه به افزایش قیمت زمین و مصالح ساختمانی، در صورتی که ویلای شما هنوز مستحکمه بیشتر به فکر بازسازی اون باشین تا خرید یک ویلای نو.

برای طراحی ویلا و دکوراسیون داخلی ویلا مدرن و همچنین مرمت بنا، نیاز هست حتما چند مسئله رو به دقت در نظر بگیریم. اولین نکته، تخمین سن بنا و قدمت مِلکه. دومین نکته، نوع مصالحی هست که در ساختمان شما به کار رفته. از همه مهمتر! اگه ملک شما بازسازی بشه، چقدر می تونه دوام داشته باشه؟ آیا ساختمان نیاز به عقب نشینی داره؟ اگه ملک شما فرسوده نیست و از استحکام کافی برخورداره، اگه مصالح و پی بنا به اندازه کافی محکمه، می تونه یک گزینه عالی برای تغییر باشه. در غیر این صورت بهتره قید این کار رو بزنید!

مرمت بنا به عمر ساختمان اضافه می کنه

 

برآورد کردن هزینه های بازسازی توسط چه کسانی انجام می شه؟

برای برآورد کردن هزینه های بازسازی ویلا، کارشناسانی که در موسسه آرکاورجاوند فعالیت می کنند، در این زمینه شما رو راهنمایی خواهند کرد. این که شما بالاخره چه تصمیمی خواهید گرفت، لازم است، با کمک کارشناسان این حوزه صورت بگیره. شما به تنهایی نمی تونید تصمیم بگیرین که آیا ملک شما ارزش تغییر و بازسازی رو داره یا نه. تمامی مواردی که در بالا به اونها اشاره شد، توسط این مشاوران تشریح می شه تا شما به یک تصمیم درست و نهایی برسین. این تیم سابقه درخشانی در طراحی ویلا در شمال دارند و می شه به دانش و تجربه ای که طی این سال ها به دست آوردند ، اعتماد کرد. کادر فنی و پرسنل تیم مرمت، ساخت و طراحی ویلا تریبلکس رو هم در کارنامه کاری خودشون دارند که نشون از مهارت و سطح تسلط اونها در زمینه ساختمان سازی داره.

 

بازسازی ویلا چه مزایایی داره؟

اگه شرایط بازسازی ویلا برای شما مهیا بود، تصمیم به بازسازی اون می‌تونه یک صرفه‌جویی خوب در هزینه‌های شما باشه. شما با این شیوه، هم صاحب یک ویلای لوکس می‌شین و هم در بودجه‌تون صرفه‌جویی کردین. از طرفی با کمک پیمانکار و تیمش، ساختمان شما مقاومتر و مستحکمتر می‌شه. حتی مرمت و بازسازی کمک می‌کنه که عمر ساختمان بهبود پیدا کنه.

بازسازی، یک روش معقول و به صرفه برای تعمیر زیرساخت های ساختمان هم هست. حتی می شه که قسمت های آسیب دیده ملک رو قبل از این که تبدیل به تهدید بشن، برطرف کنه. این موضوع، نمای لوکس و شیکی به ساختمان میده و باعث بروزرسانی برخی امکاناتی می شه که در اون طراحی شده. محوطه بیرونی و حتی پشت بام رو هم می شه بازسازی کرد و از داشتن یک ویلای زیبا و شیک لذت برد. نکته خیلی مهم دیگه این که به ارزش ملک شما افزوده می شه و به راحتی می تونید، اونو در فهرست فروش یک ملک خاص و اکازیون قرار بدین.

تبدیل ویلاهای قدیم به ویلاهای مدرن و زیبا با قیمت های باورنکردنی

 

چه بخش هایی از ویلا رو میشه بازسازی کرد؟

این که بازسازی ویلا شامل چه بخش هایی می شه، به چند عامل مهم بر می گرده. میزان بودجه، سلیقه مالک ساختمان، مقدار فرسودگی و خرابی که در ملک مشاهده می شه، زیرساخت ها و … عواملی هستن که در بازسازی ساختمان نقش دارند. جابجایی دیوارهای داخلی یکی دیگه از مواردی هست که پیمانکار و تیمش به اون نظر دارند. نصب پنجره های عایق صدا و دوجداره هم جزو بازسازی به شمار می ره. اجرای دوباره سیم کشی و لوله کشی، تغییر در سرویس های بهداشتی، تعمیر سقف، تبدیل تراس باز به بسته، اضافه کردن گاراژ و … هم مواردی هستند که می شه در بازسازی ملک به اونها توجه کرد.

 

چرا باید با کارشناس بازسازی و مرمت ویلا مشورت کرد؟

مشورت با یک متخصص بازسازی ویلا می تونه چشم انداز دقیقی از پروژه رو پیش روی شما بگذاره. در واقع تیم بازسازی ویلا ، در هر مرحله از تعمیر و مرمت به سوالات شما پاسخ های دقیق و روشن میده. ضمن این که موفقیت اونها در طراحی جزئیات و نحوه اجرای ایده ها قابل تضمینه. دلیل این همه اطمینان می تونه تعداد پروژه های موفقی باشه که طی سال ها تلاش و مرمت و بازسازی بنا در کارنامه کاری شون ثبت کردند. کارشناسانی که در مجموعه آرکاورجاوند خدمات دهی دارند، تا به این لحظه پروژه های موفقی را به پایان کار رسوند. طراحی شهرک ویلایی، طراحی ویلا در کردان و دیگه مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی از جمله این موارد به شمار میرن.

برای بازسازی ویلا نیاز به دونستن قوانین مرتبط به این حوزه است. شما می تونید ضمن مشاوره گرفتن از تیم آرکاورجاوند، گرفتن مجوزهای لازم رو هم به این افراد محول کنید. کارشناسان این مجموعه با اشراف بر موضوعات حقوقی به خوبی از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری می کنند. از این که با ما همراه بودین، متشکریم.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید