بهترین شهرک های شمال برای خرید ویلا

بهترین-شهرک-های-شمال-برای-خرید-ویلا

طی چند سال اخیر به دلایل متعددی متقاضیان خرید ویلای شهرکی روز به روز در حال افزایش هستند. برخی به دلایل امنیت بالای شهرک‌ها، عده‌ای به خاطر نزدیکی به ساحل و داشتن چشم‌انداز زیبایی از دریا و برخی دیگر به دلیل قیمت مناسب ویلا در برخی از شهرک‌ها تمایل به خرید ویلا در شهرک های شمال دارند. علاوه بر جنبه تفریحی خرید ویلا در شمال، شهرک های شمال گزینه‌ای عالی برای سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شوند. در سراسر شهرهای شمالی بهترین شهرک‌های مسکونی با ویلاهای زیبا و خاص را می‌توانید مشاهده کنید. با توجه به این که بودجه اولیه شما چقدر است و چه مواردی برایتان اولویت دارد، می‌توانید از میان بهترین شهرک های شمال یکی را برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. در این مطلب زومیلا بهترین شهرک‌های مسکونی شمال کشور را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین شهرک ویلایی شمال

مزایای خرید ویلای شهرکی

قبل از معرفی بهترین شهرک‌ها به این می‌پردازیم که اصلا چرا ویلاهای شهرکی پرطرفدارند و به خرید ویلا در شهرک‌های شمال توصیه می‌شود.

  • ارزش بالا به لحاظ سرمایه‌گذاری
  • خرید و فروش راحت‌تر ویلاهای شهرکی
  • نگهبانی ۲۴ ساعته و امنیت بالای شهرک‌های ویلایی
  • آرامش شهرک‌های ویلایی
  • نزدیکی به دریا و جنگل
  • برخورداری از امکانات رفاهی کامل برای ساکنان شهرک

اگر قصد خرید ویلا در بهترین شهرک های مازندران را دارید، املاک پارمیس با داشتن فایلینگ جامع و قوی، بهترین فایل‌های ملکی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

 خرید-ویلا-در-بهترین-شهرک-های-مازندران

شهرک امیردشت از بهترین شهرک های شمال

شهرک امیردشت به خاطر طراحی و معماری خاص ویلاهایش شهرت دارد و یکی از زیباترین شهرک های شمال است. ویلاهای امیردشت کلارآباد با معماری خاص و لوکس‌ترین و بهترین مصالح ساختمانی ساخته شده‌اند و همین سبب محبوبیت این شهرک نزد خریداران و سرمایه‌گذاران شده است. شهرک امیردشت در نزدیکی متل قو است و به مناطق تفریحی دسترسی عالی دارد. برای خرید لاکچری‌ترین و بهترین ویلای شهرکی باید سراغ شهرک امیردشت بروید.

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا کجاست؟

شهرک امیردشت

شهرک دریابیشه

شهرک دریابیشه با مساحت ۸۰ هکتار در سال ۱۳۵۱ ساخته شده است. این شهرک یکی از قدیمی‌ترین و البته بهترین شهرک های شمال محسوب می‌شود. ویلاهای زیبایی در شهرک دریابیشه ساخته شده‌اند و ۱۵ هکتار مشاعات آن در محدوده جنگلی و ساحلی قرار گرفته است. این شهرک در فاصله ۱۰ کیلومتری از جاده رویان به نوشهر واقع شده است. معماری زیبا و تنوع ویلاهای شهرک دریابیشه، جمعیت زیادی را ترغیب به خرید ویلا در این شهرک می‌کند.

املاک پارمیس با مشاورین مجرب و مسلط به منطقه، بهترین مسیر برای سرمایه‌گذاری را به شما نشان می‌دهد تا معامله‌ای پرسود و به دور از نگرانی را تجربه کنید. ویلای لوکس یا ارزان، ویلای نقلی و کم‌متراژ یا ویلای بزرگ، هر ملکی با هر شرایطی بخواهید، املاک پارمیس بهترین پیشنهادها را برایتان دارد.

شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر یکی از بهترین شهرک‌های مازندران است که در منطقه ساحلی در حاشیه دریای خزر قرار دارد. این شهرک در بخش شمالی به ساحل راه دارد و با خرید ویلا در خزرشهر هر زمان که بخواهید به دریای زیبا دسترسی خواهید داشت و می‌توانید در کنار ساحل قدم بزنید و به تفریحات آبی بپردازید. داخل شهرک تمام امکانات رفاهی و تفریحی فراهم شده است. همچنین ساکنین خریدهای روزانه خود را می‌توانند در خود شهرک انجام بدهند و به هر چیزی بخواهند دسترسی دارند. اگر می‌خواهید در یکی از بهترین شهرک‌های شمالی سرمایه‌گذاری کنید، ویلاهای شهرک خزرشهر گزینه مناسبی است.

در این رابطه بخوانید : بهترین زمان خرید ویلا در شمال چه موقعی است؟

گرانترین شهرک های شمال

شهرک دریاکنار | بهترین شهرک های شمال

شهرک دریاکنار در امتداد دریای خزر و در مسیر بابلسر به فریدون‌کنار قرار دارد. این شهرک یک شهرک ساحلی مسکونی-تفریحی در مازندران است و طراحی فضای باز و ویلاهای آن از معماری غربی تاثیر می‌گیرد. شهرک دریاکنار به دلیل مجاورت با دریای خزر، داشتن فضای سبز زیبا و انبوه و امکانات رفاهی و تفریحی آن شهرت دارد و محبوب است. برای بهترین سرمایه‌گذاری در شمال و خرید ویلایی زیبا، ویلاهای دریاکنار گزینه مناسبی است.

دریاکنار به‌عنوان یکی از بهترین و لاکچری‌ترین شهرک های ویلایی مازندران طرفداران زیادی نزد خریداران ویلا دارد. با مشاوره و راهنمایی املاک پارمیس می‌توانید بهترین ویلاها و آپارتمان‌های دریاکنار را مشاهده کنید و مورد مناسبی را بخرید.

در این رابطه بخوانید : دریاکنار کجاست و چه امکاناتی دارد

بهترین-آژانس‌های-املاک-در-چمستان

شهرک ویلایی خانه دریا

شهرک خانه دریا در سرخرود و در ۱۳ کیلومتری جاده بابلسر واقع شده است. این شهرک یک شهرک تمیز با امکانات رفاهی مناسب است که اغلب ویلاهای آن چشم‌انداز رو به دریا دارند. اگر می‌خواهید ویلای نوساز بخرید می‌توانید سراغ شهرک خانه دریا بروید. همچنین برای خرید ویلای بزرگ چندخوابه که امکانات خوبی برای محوطه‌سازی و فضای سبز دارد، خانه دریا شهرک مناسبی است. این شهرک یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شهرک های شمال است.

شهرک فردوس رویان

شهرک فردوس رویان یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های مازندران است که ویلاهای آن به سبک خاص و منحصربه‌فردی طراحی شده‌اند. این شهرک از یه سمت به جنگل مشرف است و از سوی دیگر به دریا راه دارد و خلاصه بهشتی روی زمین است. شهرک فردوس رویان ۵۰ هکتار مساحت دارد و برای مشتریانی که خواهان خرید ویلای خاص و لاکچری هستند انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. بخش شمالی و بخش جنوبی شهرک نگهبانی مجزا و ورودی مجزا دارند و امنیت کامل برای ساکنین تامین شده است.

در این رابطه بخوانید : از مزایا و معایب خرید ویلا در شمال چه می دانید؟

خرید ویلا جنگلی در شمال

شهرک آرش جزء بهترین شهرک های شمال

ویلاهای شهرک آرش در زیباکنار استان گیلان قرار دارند و مطابق معماری روز ساخته شده‌اند. اگر می‌خواهید ویلایی مدرن و به‌روز بخرید پیشنهاد می‌کنیم سری هم به شهرک آرش بزنید. شهرک آرش یکی از شهرک‌های ساحلی است که از آب‌وهوای بسیار خوب و پاکی برخوردار است. همچنین دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری آن منطقه دارد. با سکونت در این شهرک آرامش خاطر و امنیت شما نیز تامین خواهد شد. با خرید ویلا در شهرک آرش فرصت سرمایه‌گذاری در یکی از زیباترین مناطق ساحلی را به دست می‌آورید.

املاک پارمیس ، مشاور املاک مطمئن و معتبر در مازندران

املاک پارمیس یکی از قدیمی‌ترین و بهترین آژانس‌های املاک در چمستان است که از سال ۸۸ در زمینه خرید و فروش زمین و انواع ویلا فعالیت می‌کند. البته فعالیت املاک پارمیس فقط به چمستان محدود نمی‌شود، بلکه این آژانس املاک مناطق نور، سرخرود، رویان، آمل، نوشهر، سیسنگان، محمودآباد، امامزاده عبدالله، کلوده، بابلسر و چالوس را هم پوشش می‌دهد. ۱۳ سال تجربه و اعتبار املاک پارمیس و داشتن جامع‌ترین و قوی‌ترین فایلینگ، باعث شده تا این تیم حرفه‌ای اعتماد زیادی را جلب کند. گروه املاک پارمیس طی این سال‌ها بیش از ۲۰۰۰ معامله موفق را به ثبت رسانده‌اند و می‌توانید مطمئن باشید که متناسب با بودجه و سلیقه‌تان، بهترین فایل‌های ملکی را به شما معرفی می‌کنند.

جهت مشاهده قیمت و یا خرید و اجاره ویلا و ملک در شهرک‌های شمال و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن یا عکس زیر کلیک کنید.

املاک پارمیس

املاک-پارمیس-شمال

تسلط بالای مشاورین املاک پارمیس به منطقه و آگاهی از مسائل حقوقی و قانونی، منجر به رقم خوردن معامله‌ای امن و پرسود برای شما خواهد شد. با خیال راحت به آژانس املاک پارمیس با مدیریت آقای شاهرخ خراط مراجعه کنید و از مشاوره و راهنمایی مشاورین مجرب و کارآزموده آن بهره ببرید. انواع ویلاهای جنگلی، ساحلی، استخردار و مدرن، باغ ویلا، ویلای فرنیش و مبله، ویلای کلنگی و ویلا در انواع متراژ بزرگ و کوچک، به دنبال هر چه که هستید می‌توانید بهترین‌ها را از املاک پارمیس بخواهید.

شاهرخ خراط چمستان

آدرس املاک پارمیس

مازندران، چمستان، ابتدای شهر، روبه‌روی آپادانا (عبدالده)، املاک پارمیس

شماره‌های تماس املاک پارمیس

۰۱۱-۴۴۶۶۲۱۹۱

۰۹۱۱۹۰۶۲۷۹۲

سخن پایانی

یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت خرید ویلاهای شهرکی در شمال ایران است. در این مطلب سعی کردیم بهترین شهرک های شمال را به شما معرفی کنیم. می‌توانید در سایت زومیلا انواع ویلاهای شهرکی را مشاهده کرده و با توجه به بودجه و اولویت‌هایی که دارید ویلایی مناسب را برای خود خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید