بررسی کاربرد و فواید 3 مدل کاربردی از مه پاش صنعتی

مه-پاش-گلخانه

فرقی ندارد محیط شما بزرگ باشد یا کوچک مه پاش‌ها با مدل‌های مختلف خود می‌توانند رطوبت و خنکی مطبوعی به محیط شما ببخشند. مدلی از مه پاش که برای محیط‌های بزرگ کاربرد دارد به مه پاش صنعتی موسوم است. این مه پاش‌ها با قدرت بالایی که دارند قادرند ساعت‌های طولانی محیط شما را خنک و مرطوب نگه دارند. اگر دوست دارید با کاربردی‌ترین و معروف‌ترین نمونه‌های مه پاش صنعتی آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه ما شوید.

بررسی-کاربرد-و-فواید-3-مدل-کاربردی-از-مه-پاش-صنعتی

 

مه پاش رستورانی کسب و کار شما را رونق می‌بخشد

مناسب‌ترین روشی که می‌توان با آن فضای رستوران را خنک کرد مه پاش صنعتی رستورانی است. عملکرد مه پاش رستورانی برای خنک کردن و ایجاد رطوبت در هوا شامل مراحل زیر است:

پمپ مه پاش، آب را تحت فشار قرار می‌دهد.

آب دارای فشار به وسیله شلنگ به نازل مه پاش منتقل می‌شود.

آب از نازل‌ها خارج شده و به ذرات کوچک مه تبدیل می‌شود.

در نهایت گرماگیر بودن فرایند تبخیر آب موج خنک شدن هوا می‌شود.

در نظر داشته باشید هر چقدر آب به ذرات کوچکتری تبدیل شود کاهش دما و خنک شدن هوای محیط افزایش می‌یابد.

اجزای یک مه پاش رستورانی عبارتند از

  • پمپ
  • مخزن آب
  • شلنگ انتقال آب
  • پایه نازل
  • نازل
  • فیلتر آب

با توجه به اینکه قیمت مه پاش رستوران کم نیست ممکن است شما برای خرید این دستگاه در رستوران خود دچار تردید شوید. در پاسخ به تردید شما باید بگوییم که مه پاش رستوران با وجود هوای خنک و مطبوعی که در فضای رستوران شما به وجود می‌آورد با جذب مشتریان بیشتر به این فضا به کسب و کار شما رونق می‌بخشد و مطمئن باشید وجود آن در رستوران به نفع شما خواهد بود.

مه-پاش-رستورانی

مه پاش گلخانه؛ مه پاشی برای بقای گیاهان

گیاهان برای بقای خود به حد مشخصی از رطوبت نیاز دارند. به‌طور مثال رطوبت کمتر از 30 درصد به گیاهان آسیب وارد می‌کند. استفاده از مه پاش در گلخانه نیاز گیاهان به رطوبت را تامین می‌کند. سیستم مه پاش گلخانه از طریق تبخیر آب، رطوبت محیط گلخانه را تامین کرده و باعث خنکی هوا می‌شود. در فرایند تبخیر با توجه به اینکه ذرات ریز آب بخار می‌شوند، شما شاهد اثر خیس‌شدگی آب بر روی گیاهان نخواهید بود. فشاری که به آب در مه پاش گلخانه وارد می‌شود از طریق دستگاه الکتروپمپ صورت می‌گیرد. نازل یکی از قطعات مهم در دستگاه مه پاش گلخانه است که آب را به مه تبدیل می‌کند. مه پاش گلخانه به جز تامین رطوبت و کاهش دما فواید زیر را به همراه خواهد داشت:

  • کنترل بیماری‌های گیاهی
  • کاهش آفات گیاهی
  • کاهش گرد و غبار
  • افزایش میزان جوانه‌زنی در گیاهان
  • کاهش تنش در گیاهان
  • رشد بیشتر گیاهان

مه پاش دامداری

در دامداری‌ها یکی از وسایلی که به حفظ سلامت دام کمک می‌کند، مه پاش دامداری است. مه پاش دامداری شامل دو مدل دیسکی و نازلی است. وجود مه پاش دامداری باعث می‌شود تا

شیردهی دام‌ها افزایش یابد.

تنفس دام‌ها بهبود پیدا کند.

رشد دام‌ها بهتر و بیشتر شود.

در مه پاش دامداری مانند مه پاش گلخانه فرایند تبخیر آب موجب خنک شدن هوا می‌شود. در مدل دیسکی مه پاش دامداری، ذرات پودری‌شکل آب با برخورد به پره‌های فن مه پاش تشکیل می‌شوند. اگر مه پاش دامداری شما از نوع نازلی باشد، آب تحت فشار قرار گرفته و نازل‌ها آب را به صورت ذرات پودری‌شکل خارج می‌کنند.

چگونه می‌توان یک مه پاش با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری کرد؟

خرید مه پاش با کیفیت و قیمت مناسب دغدغه بسیاری از افرادی است که قصد خرید این محصول را دارند. یکی از فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش و نصب انواع مدل‌های مه پاش به صورت تخصصی و متعهدانه فعالیت می‌کند، فروشگاه مه پاش صنعت است. در این فروشگاه شما می‌توانید بهترین دستگاه‌های مه پاش را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. مجموعه مه پاش صنعت همراه شما خواهد بود تا بتوانید مه پاش دلخواه خود را با معیارهای استاندارد انتخاب کنید. با خرید از مه پاش صنعت از خدماتی مانند نصب دستگاه، پشتیبانی، گارانتی و مشاوره بهره‌مند می‌شوید.

مه پاش‌های صنعتی برای فضاهایی که از وسعت بالایی برخوردارند مناسب هستند. این مدل از مه پاش‌ها با قدرت بالا در ساعت‌های طولانی رطوبت محیط را تامین می‌کنند و هوای دلپذیر خنکی را به گردش می‌آورند. از کاربردهای مهم و ضروری مه پاش‌های صنعتی استفاده از آنها در محیط‌هایی مانند گلخانه‌ها، دامداری‌ها و رستوران‌ها است. در مه پاش رستورانی فرایند تبخیر آب موجب خنکی هوا می‌شود و نازل‌ها آب را به ذرات پودری تبدیل می‌کنند.

مه پاش گلخانه‌ای به بقای گیاهان و کنترل بیماری‌های گیاهی کمک می‌کند. فشار وارده به آب در مه پاش گلخانه‌ای از طریق الکتروپمپ صورت می‌گیرد. در این نوع مه پاش نیز نازل‌ها آب را به مه تبدیل می‌کنند. وجود مه پاش دامداری برای تنفس و رشد بهتر دام‌ها ضروری است. مه پاش‌های دامداری دارای دو مدل دیسکی و نازلی است. در مه پاش دامداری از نوع دیسکی ذرات پودری‌شکل از طریق برخورد آب با پره‌های فن حاصل می‌شوند. در مه پاش دامداری از نوع نازلی نازل‌ها آب را به صورت پودر در می‌آورند.

به نظر شما وجود یک مه پاش در محیط‌های صنعتی باعث رونق یک کسب و کار می‌شود یا هزینه‌بر است؟

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید