زیباکنار و مکان های دیدنی آن و راهنمای خرید ویلا

زیباکنار کجاست

استان گیلان به خاطر طبیعت بسیار زیبا و بکر و آب‌وهوای فوق‌العاده‌اش، یکی از پرمسافرترین و محبوب‌ترین استان‌های کشورمان است. شهرها و روستاهای گیلان و مناطق گردشگری آن، هر یک با سرسبزی و زیبایی خود به نوعی مسافران را شگفت‌زده می‌کنند. اگر می‌خواهید در جایی خوش‌آب‌وهوا، در نهایت آرامش چند روزی را سپری کنید، این بار سفر به زیباکنار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. زیباکنار در نزدیکی رشت و انزلی، یکی از زیباترین شهرهای گیلان است که طبیعتی تماشایی دارد؛ بی‌خود نیست چنین نامی روی آن گذاشته‌اند. در این مطلب زومیلا می‌خواهیم به شما بگوییم که زیباکنار کجاست و جاهای دیدنی زیباکنار را معرفی کنیم تا با خیال آسوده اقدام به اجاره یا خرید ویلا در زیباکنار کنید. با ما همراه باشید تا با کلمات به این شهر رویایی سفر کنیم. البته که کلمات به تنهایی حق مطلب را ادا نمی‌کند و باید زودتر راهی زیباکنار شوید.

جاهای دیدنی زیباکنار کجاست

 

موقعیت جغرافیایی زیباکنار، زیبای گیلانی

زیباکنار منطقه‌ای ساحلی در استان گیلان است که از شمال به دریای خزر، از شرق به کیاشهر و چمخاله، از غرب به بندر انزلی و از جنوب به شهرهای لشت نشا و کوچصفهان منتهی می‌شود. نزدیکی زیباکنار به شهرهای مهمی مثل رشت و بندر انزلی، باعث شده تا از نظر گردشگری موردتوجه افراد قرار بگیرد. همچنین به دلیل نزدیکی به منطقه آزاد انزلی، زیباکنار هم جزئی از منطقه آزاد کاسپین اعلام شده است.

  • فاصله زیباکنار تا رشت: ۳۹ کیلومتر
  • فاصله زیباکنار تا بندر انزلی: ۴۰ کیلومتر

فاصله تهران تا زیباکنار گیلان

در پاسخ به این که زیباکنار کجاست باید بگوییم اگر می‌خواهید با ماشین شخصی از تهران به زیباکنار بروید باید حدود ۳۵۰ کیلومتر رانندگی کنید. در روزهای عادی و بدون ترافیک حدود ۴ الی ۵ ساعت در جاده خواهید بود تا به زیباکنار برسید.

چطور از تهران به زیباکنار برویم؟

اگر وسیله شخصی ندارید یا به هر دلیلی نمی‌خواهید با ماشین سفر کنید؛ می‌توانید با قطار، اتوبوس یا هواپیما به زیباکنار بروید. در واقع باید از تهران خود را به رشت برسانید، چه با سفر هوایی و چه با قطار و اتوبوس، بعد از آن‌جا به زیباکنار بروید. رشت هم که به زیباکنار نزدیک است و حدود ۴۵ دقیقه فاصله دارند.

 

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه شمال برای خرید زمین

خرید ویلا در زیباکنار

بهترین فصل سفر به زیباکنار

زیباکنار در نزدیکی ساحل است و آب‌وهوای معتدل و مرطوبی دارد. در ضمن به خاطر بارش‌های فراوان در این منطقه، طبیعت زیباکنار همیشه سرسبز و باطراوت است.

بهار: در فصل بهار زیبایی طبیعت به اوج خود می‌رسد و زیباکنار هوای مطبوع و دلپذیری دارد.

تابستان: به تابستان که نزدیک می‌شویم هوا به‌مرور گرم می‌شود و رطوبت افزایش می‌یابد؛ اما به خاطر شروع تعطیلات، جمعیت زیادی به زیباکنار سفر می‌کنند.

پاییز: در فصل پاییز زیباکنار با طبیعتی تماشایی منتظر شماست. زیباکنار کجاست ؟ همان‌جایی که پاییزهای رنگارنگش جان می‌دهد برای طبیعت‌گردی و عکاسی.

زمستان: در فصل زمستان به خاطر سرد بودن هوا اغلب تفریحات دریایی تعطیل می‌شوند؛ اما باز هم طبیعت زیباکنار زیباست و اگر خیلی سرمایی نیستید، سفر به زیباکنار در زمستان هم می‌تواند خاطره‌انگیز باشد.

خلاصه که این شهر همیشه زیباست. شما باید با توجه به آب‌وهوا و شرایط خود درباره بهترین زمان سفر به زیباکنار تصمیم بگیرید.

 

در این رابطه بخوانید : روستاهای ارزان قیمت شمال

زیباترین شهرهای گیلان

جاهای دیدنی زیباکنار گیلان

زیباکنار مانند سایر مناطق گردشگری گیلان جاهای دیدنی و جاذبه‌های طبیعی فراوانی دارد که بازدید از هر کدام آن‌ها می‌تواند لحظات بسیار خوشی را برایتان رقم بزند. مجاورت با ساحل دریا، رودخانه‌های خروشان، مناطق سرسبز و جنگلی، بازارهای محلی و… زیباکنار را به مقصدی فوق‌العاده برای سفر تبدیل کرده است.

اگر می‌خواهید بدانید مهم‌ترین و بهترین جاهای دیدنی زیباکنار کجاست ادامه مطلب را بخوانید.

ساحل زیباکنار از زیباترین سواحل شمال

شمال است و دریای زیبا و باشکوهش. زیباکنار هم که یکی از زیباترین و بهترین سواحل شمال ایران را دارد. اصلا به همین خاطر اسمش را زیباکنار گذاشته‌اند. در ساحل زیباکنار می‌توانید انواع تفریحات آبی مثل شنا، جت اسکی و قایق‌سواری و همچنین بازی فوتبال و والیبال ساحلی را تجربه کنید و حسابی خوش بگذرانید.

با خرید ویلای ساحلی در زیباکنار همیشه چشم‌اندازی بی‌نظیر از این ساحل رویایی خواهید داشت.

 

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا کجاست؟

زیباترین ساحل شمال

پارک ملی بوجاق | اولین پارک ملی خشکی-دریایی

این پارک منطقه‌ای حفاظت‌شده در محدوده زیباکنار تا کیاشهر است و طبیعت بسیار زیبا و بکری دارد. پارک ملی بوجاق تالاب وسیعی هم دارد که زیستگاه انواع پرندگان، ماهیان و آبزیان است. هر ساله تورهای پرنده‌نگری تالاب بوجاق از سوی گروه‌ها و آژانس‌های مسافرتی برگزار می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را تجربه کنید.

در ضمن رودخانه سفیدرود که دومین رودخانه بزرگ ایران است، از میان پارک ملی بوجاق می‌گذرد و مناظری فوق‌العاده خلق می‌کند.

فاصله زیباکنار تا پارک بوجاق: حدود ۱۰ کیلومتر، ۱۵ دقیقه

 

در این رابطه بخوانید : دریاکنار کجاست و چه امکاناتی دارد؟

پارک ملی بوجاق

رودخانه اوشمک

رودخانه اوشمک از دیگر جاذبه‌های معروف زیباکنار است که به‌عنوان یکی از پرماهی‌ترین رودخانه‌های شمال هم شناخته می‌شود. در اطراف این رودخانه زیبا می‌توانید بساط پیک‌نیک و ماهی‌گیری را مهیا کنید و روزی خاطره‌انگیز را در کنار عزیزان‌تان بگذرانید.این رودخانه به طول ۸ کیلومتر از دل زیباکنار می‌گذرد و جلوه خاص و زیبایی به طبیعت اطرافش بخشیده است. در جواب زیباکنار کجاست باید بگوییم شهری است پر از جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز.

پارک جنگلی کیاشهر

کیاشهر در نزدیکی زیباکنار قرار گرفته است و پیشنهاد می‌کنیم وقتی به زیباکنار رفتید، حتما به پارک جنگلی کیاشهر هم سر بزنید. این پارک جنگلی زیبا به خاطر مرداب طبیعی، ساحل تماشایی و مهم‌تر از همه پل چوبی طولانی‌اش، معروف است.منطقه جنگلی کیاشهر امکانات رفاهی خوبی دارد و مکانی ایده‌آل برای تفریح و پیک‌نیک است. قدم زدن روی پل کیاشهر و تماشای غروب آفتاب، از لحظات فراموش‌نشدنی سفرتان خواهد بود. حتما از این منظره‌ها عکاسی کنید.

 

در این رابطه بخوانید : بهترین شهرک های شمال برای خرید ویلا

پل چوبی کیاشهر

تعدادی دیگر از جاذبه‌های زیباکنار و اطرافش عبارت‌اند از:

  • ساحل حاجی بکنده از زیباترین مناطق ساحلی
  • ساحل چمخاله با امکانات تفریحی همچون شنا، قایق‌سواری و جت اسکی
  • بازارهای محلی و هفتگی مثل پنج‌شنبه بازار زیباکنار
  • از بازارها و مراکز تجاری در منطقه آزاد انزلی می‌توانید انواع لوازم خانگی، پوشاک و… را زیر قیمت بخرید.
  • باغ محله از دیگر مناطق ساحلی زیباکنار با امکانات رفاهی و اقامتی

مراکز خرید زیباکنار

مرکز خرید کاسپین معروف به بازار روسی از بزرگترین مراکز تجاری می باشد که در نزدیکی شهر زیبا کنار در ابتدای مسیر حسن رود قرار دارد و شامل امکانات مختلفی از جمله فروشگاه، رستوران و پارکینگ است. مرکز خرید ونوس نیز در کیلومتر پنج جاده زیباکنار و در نزدیکی ساحل قرار دارد. مزیتی که این مرکز خرید دارد این است که شما می توانید پس از خرید به راحتی خود را به ساحل برسانید.

 

سخن پایانی | خرید ویلا در زیباکنار

حالا که دانستید زیباکنار کجاست و با توصیفاتی که از زیباکنار خواندید، احتمالا وسوسه شدید که در زیباکنار آپارتمان یا ویلایی بخرید. اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، لازم است بدانید بازار مسکن یکی از کم‌خطرترین و امن‌ترین بازارهای سرمایه‌گذاری است. قیمت و مشاوره و خرید ویلا در شمال.

با خرید ویلا در منطقه ساحلی زیباکنار هم سرمایه‌گذاری پرسودی انجام می‌دهید و برای آینده اندوخته‌ای خواهید داشت، هم با وجود ویلای شخصی، هر زمان که دلتان بخواهد می‌توانید به آسانی و بدون دغدغه بابت پیدا کردن اقامتگاه، به زیباکنار بروید و در این شهر زیبا چند روزی را استراحت کنید. نزدیکی به منطقه آزاد انزلی، باعث رونق اقتصادی و بالا رفتن ارزش املاک زیباکنار شده است. همچنین با توجه موقعیت جغرافیایی زیباکنار، این منطقه پتانسیل بالایی برای ساخت‌وساز ویلا دارد و موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

برای دیدن جدیدترین فایل‌های ملکی زیباکنار با مناسب‌ترین قیمت، به لینک زیر در سایت زومیلا مراجعه کنید.

خرید املاک در زیباکنار

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید