دریاکنار کجاست و چه امکاناتی دارد؟

دریاکنار کجاست

شهرها و شهرک‌های مختلف استان مازندران جزو محبوب‌ترین مقاصد برای خرید ویلا و همین‌طور سفر و تفریح هستند. خرید ویلا در مازندران این فرصت را برای افراد فراهم می‌کند که بدون دغدغه یافتن اقامتگاه مناسب هر زمان دلشان خواست به شمال سفر کنند و در ویلای شخصی‌شان بمانند، از پرداخت هزینه‌های سنگین بابت اجاره ویلا هم معاف می‌شوند. به‌علاوه این که با خرید ویلا و آپارتمان در بهترین شهرک‌های مازندران سرمایه‌گذاری با سوددهی بالایی را تجربه می‌کنند. این‌ها را گفتیم حالا بپردازیم به یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شهرک‌های مازندران. شهرک دریاکنار با ساحل زیبا و آب‌وهوای مطبوع گزینه‌های بسیار خوب و پرسودی را برای خرید ملک پیش روی خریداران می‌گذارد. در این مطلب از مجله زومیلا بررسی می‌کنیم که دقیقا دریاکنار کجاست و چه امکاناتی دارد تا اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری یا خرید ویلا در دریاکنار را دارید با شناخت و آگاهی این کار را انجام دهید.

اجاره ویلا دریاکنار

دریاکنار کجاست | موقعیت جغرافیایی و فاصله از تهران

شهرک ساحلی دریاکنار که از قدیمی‌ترین و بهترین شهرک‌های استان مازندران است، در امتداد دریای خزر و در فاصله حدودا ۵ کیلومتری بابلسر قرار دارد. آغاز ساخت این شهرک مسکونی-تفریحی در اوایل دهه ۴۰ و با حمایت محمدرضا شاه پهلوی بود و اواخر آن دهه ساخت شهرک به پایان رسید. چه آن زمان و چه امروزه، ساکنین شهرک دریاکنار افراد پولداری هستند که از تمکن مالی بالایی برخوردارند.

فاصله تهران تا دریاکنار

فاصله تهران تا شهرک ساحلی دریاکنار ۲۲۲ کیلومتر است، این یعنی باید حدود ۴ ساعت رانندگی کنید تا به دریاکنار برسید. همچنین از آن‌جایی که با شهر بابلسر هم فقط ۵ کیلومتر فاصله دارد، دسترسی بسیار آسان و سریعی به مرکز شهر خواهید داشت.

آب و هوای دریاکنار

در توصیف این که دریاکنار کجاست باید بگوییم یکی از خوش‌آب‌وهواترین شهرک‌های مازندران است. این شهرک به دلیل نزدیکی به بابلسر آب‌وهوایی مشابه آن‌جا دارد؛ یعنی از هوای معتدل و مطبوع برخوردار است. ایجاد فضای سبز گسترده در شهرک نیز به کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و تصفیه هوای آن‌جا کمک بسیار زیادی کرده است. همچنین به دلیل این که در اطراف شهرک دریاکنار زمین کشاورزی و صنعتی و هیچ فعالیت تولیدی وجود ندارد، ساکنین شهرک در هوایی پاک و بدون آلودگی زندگی می‌کنند.

بهترین شهرک های ویلایی مازندران

امکانات تفریحی ساحل دریاکنار

خانواده‌هایی که قصد خرید ویلا یا اجاره ویلا در شمال را دارند ترجیح می‌دهند آن ویلا و آپارتمان جایی در نزدیکی ساحل دریا باشد. شما هم اگر می‌خواهید در منطقه‌ای ساحلی با آب‌وهوای دلپذیر ویلا بخرید، شهرک دریاکنار بهترین گزینه است. اما ساحل شهرک دریاکنار کجاست و چه امکاناتی دارد؟ شهرک ویلایی دریاکنار با حدود ۳ کیلومتر نوار ساحلی بیش‌ترین نوار ساحلی را در میان شهرک‌ها به خود اختصاص داده است. ساحل این شهرک برای شنا کردن بانوان و آقایان تفکیک شده است و ساکنین و مهمانان در ساعات تعیین‌شده با خیال راحت می‌توانند در دریای تمیز شهرک شنا کنند و در ساحل آفتاب بگیرند. همچنین امکانات تفریحی مثل جت اسکی و قایق موتوری نیز در این ساحل وجود دارد.

از خیابان ششم شهرک که به ساحل بیایید آن‌جا یک رستوران ساحلی وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. رستوران‌های باکیفیت دیگری را هم می‌توانید در این شهرک پیدا کنید؛ مثل رستوران موج‌شکن، فست‌فود پالم، کافه رستوران هیوده و …

ساحل دریاکنار

دلایل محبوبیت خرید ویلا در دریاکنار

احتمالا تا همین بخش از مطلب که دانستید دریاکنار کجاست و به بخشی از امکانات آن اشاره کردیم به خوبی متوجه شدید که این شهرک ساحلی چرا نزد خریداران ویلا و سرمایه‌گذاران محبوبیت زیادی دارد. برای کسانی که به دنبال یک شهرک برند و معتبر برای سرمایه‌گذاری هستند شهرک دریاکنار گزینه‌ای عالی است. ساحل اختصاصی و تمیزی دارد که امکانات رفاهی و تفریحی خوبی هم برای آن در نظر گرفته‌اند. همچنین این شهرک در یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق مازندران ساخته شده است. اما بپردازیم به دیگر مزایا و امکانات شهرک دریاکنار:

  • دارای زیباترین و لوکس‌ترین ویلاها از نظر معماری
  • برخورداری از مناسب‌ترین سطح استاندارد ساخت‌وساز و سبک طراحی اروپایی
  • وجود امنیت بالا در شهرک دریاکنار

شهرک دریاکنار با کادر کاملی از نگهبانان برای نگهبانی ۲۴ ساعته و کنترل تردد ساکنین و مهمانان، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. برای ورود و خروج ساکنین و مهمانان کارت در نظر گرفته شده است و کسی نمی‌تواند بدون هماهنگی و بدون داشتن کارت وارد شهرک شود.

  • محوطه‌سازی چشم‌نواز با انواع درختان، گیاهان و گل‌های زیبا و وجود فضای سبز کافی
  • برخورداری از امکانات رفاهی داخل شهرک (چندین رستوران، بانک، میوه‌فروشی، سوپرمارکت، قصابی، خشکشویی و…)

همچنین با نهایتا ۱۵ دقیقه رانندگی به مرکز شهر و فروشگاه‌های برند اطراف دسترسی خواهید داشت.

  • برخورداری از امکانات تفریحی از جمله ساحل دریاکنار و تفریحات آبی، زمین تنیس، فوتبال دستی، دوچرخه‌سواری، موتورسواری و…

این موارد به خوبی نشان می‌دهد که دریاکنار کجاست و چرا سرمایه‌گذاری روی املاک این منطقه یکی از پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه مسکن است.

برای خرید ملک در شهرک دریاکنار یادتان باشد که نمی‌توانید خودتان بدون هماهنگی وارد شهرک شوید. برای این کار باید به مشاورین املاک معتبر منطقه مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند و هماهنگی‌های لازم را انجام بدهند.

دریاکنار بابلسر

اجاره ویلا در شهرک دریاکنار

از خرید ویلا و آپارتمان در شهرک دریاکنار گفتیم اما اجاره ویلا در این شهرک ساحلی چه شرایطی دارد؟ برای اجاره ویلا و آپارتمان مبله به صورت روزانه، هفتگی و سالانه در این شهرک می‌توانید اقدام کنید. البته اگر در ایام تعطیل قصد سفر به دریاکنار و اجاره ویلا را دارید باید زودتر اقدامات لازم را انجام دهید؛ چون در ایام تعطیلات شهرک بسیار شلوغ و تقاضا برای اجاره ویلا ساحلی دریاکنار زیاد می‌شود. اجاره ویلا در شهرک دریاکنار نیز از طریق مشاورین املاک معتبر و با هماهنگی هیئت مدیره انجام می‌گیرد. همچنین مسافران بعد از اجاره ویلا از طرف مالک ویلا یک کارت مهمان دریافت می‌کنند تا بتوانند با آن تردد کنند و از امکانات رفاهی شهرک بهره‌مند شوند.

سخن پایانی

در این مطلب به این که دریاکنار کجاست و از چه امکاناتی برخوردار است پرداختیم. همچنین نکات مهمی را درباره اجاره یا خرید ویلا در شهرک دریاکنار با شما در میان گذاشتیم. همان‌طور که می‌دانید این شهرک ساحلی یکی از بهترین و لوکس‌ترین شهرک‌های مازندران است که سرمایه‌گذاری در آن‌جا می‌تواند سود بسیار خوبی را نصیب‌تان کند. قیمت ویلا در شهرک دریاکنار هم با توجه به امکاناتی که این شهرک دارد گران‌تر از سایر ویلاهای شهرکی است؛ به‌خصوص ویلاهای لاکچری با قواره بیش از ۱۰۰۰ متر. برای مشاهده بهترین فایل‌های ملکی در شهرک دریاکنار و بررسی قیمت و امکانات ویلاها می‌توانید به سایت زومیلا مراجعه کنید و از معتبرترین مشاورین املاک منطقه برای یک سرمایه‌گذاری امن و پرسود راهنمایی و مشاوره بگیرید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید