استخرهای آماده فایبرگلاس

استخرهای-آماده-فایبرگلاس

امروزه داشتن یک استخر شخصی در ملک خصوصی یکی از مهمترین بخش های خانه های لوکس به حساب می‌آید. رایج ترین نوع استخر در خانه ها، استخرهای آماده فایبرگلاس هستند. این نوع استخرها از پیش ساخته شده اند و تنها باید در گودی زمین قرار گیرند. به علت عمر و دوام بالا و قیمت مناسب این نوع از استخرهای پیش ساخته، متداول ترین و محبوب ترین نوع از استخر را میتوان استخر فایبرگلاس دانست. در این مطلب قصد داریم شما را به طور کامل با مفهوم استخرهای آماده فایبرگلاس و نحوه نصب آنها در منازل مسکونی، آشنا کنیم.

 

انواع استخر آماده

قبل از اینکه به سراغ استخرهای فایبرگلاس برویم ابتدا بهتر است دو نوع استخر آماده یا پیش ساخته را بشناسید: 1. استخر وینیل 2. استخر فایبرگلاس

استخرهای وینیل در واقع روکش پلاستیکی است که روی محفظه استخر کشیده میشود و آن را آماده استفاده میکند. این نوع از استخرها از نظر قیمت کمی به صرفه هستند اما عمر و دوام آنها زیاد نیست؛ مخصوصا اگر قصد داشته باشید استخر را در فضای باز مثل حیاط یا پشت بام بسازید که در معرض آفتاب است، به زودی لایه وینیل پوسیده شده و از بین میرود. هر چند که این خرابی نیاز به زمان زیادی دارد اما نمیشود از این عیب استخرهای وینیل گذشت.

استخرهای آماده فایبرگلاس هم که از نامشان مشخص است از جنس فایبرگلاس بوده و مقاومت بسیار بالاتری دارند. این نوع از استخرها در کارخانه تولید شده و پس از گود برداری زمین مورد نظر، نصب میشوند. ساخت این نوع از استخرهای پیش ساخته، تنها به حدود 7 روز نیاز دارد و بعد از این مدت آماده استفاده هستند. استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس در ابعاد و طرح های متنوع تولید شده است تا دست شما برای انتخاب هر مدل و ظاهری که مدنظر دارید، باز باشد.

 

قیمت استخر آماده فایبرگلاس

هزینه نهایی و قیمت استخر آماده فایبرگلاس کاملا به انتخاب مدل استخر، کیفیت مصالح و برند تجهیزات (پمپ، سیستم تصفیه آب، اسکیمر، کفشوی ABS، چراغ‌ها و سیستم نورپردازی استخر و …) مورد استفاده برای استخر شما دارد.

اما یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار بر هزینه ساخت استخر فایبرگلاس، ابعاد آن است؛ هرچه استخر مورد نظر شما بزرگتر باشد طبیعتا هزینه ساخت آن بالاتر خواهد رفت.

اکنون قصد داریم شما را با طرح های مختلف استخر آماده پیش ساخته و همچنین جکوزی فایبرگلاس آشنا کنیم:

 

جکوزی پیش ساخته

جکوزی-پیش-ساخته

این نوع از جکوزی پیش ساخته دارای ابعاد 2 * 3 متر است که عمق آن برابر 1.3 متر میباشد. ظرفیت آب این جکوزی فایبرگلاس 4000 لیتر است. قیمت کاسه این استخر به همراه اسکیمر، دو چراغ هالوژن ضد آب، 10 لایه رزین و الیاف، یک لایه ژلکوت، کفشو و نازل‌های ABS برابر 40.000.000 تومان میباشد و دارای 5 سال گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش است. برای خرید و سفارش این جکوزی پیش ساخته به سایت استخرچی مراجعه کنید و یا نام آن را در گوگل جستجو کنید. امکان نصب این استخر در سراسر کشور وجود دارد.

 

استخر آماده فایبرگلاس 3 * 6 متر

استخر-آماده-فایبرگلاس

این نوع از استخر فایبرگلاس دارای ابعاد 3 * 6 متر است و عمق آن برابر 1.6 متر میباشد. این مدل یکی از رایج ترین انواع استخر آماده پیش ساخته است که در اکثر باغ ویلاها ساخته میشود. ظرفیت این استخر برابر 18000 لیتر است که قیمت آن برابر 103.000.000 تومان است. این قیمت شامل کاسه استخر، اسکیمر، سه چراغ هالوژن ضد آب، 10 لایه رزین و الیاف، 1 لایه ژلکوت، کفشوی و نازل‌های ABS است. این استخر تحت لیسانس میکسونال آلمان است و دارای 5 سال گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش است.

 

استخر آماده پیش ساخته 3 * 8 متر

استخر-آماده-پیش-ساخته

ابعاد این استخر برابر 3 * 8 متر به عمق 1.6 متر است که ظرفیت آب آن 30000 لیتر میباشد. چنانچه محوطه باغ یا ویلای شما بزرگ باشد این نوع از استخرهای آماده، توصیه میشود. قیمت کاسه استخر 3 * 8 متری فایبرگلاس به همراه اسکیمر، چهار چراغ هالوژن ضد آب، 10 لایه رزین و الیاف، 1 لایه ژلکوت، کفشوی و نازل‌های ABS، برابر 125.000.000 تومان است.

در این پکیج اتصالات و شیرآلات پیمتاش ترکیه به همراه لوله‌های UPVC مخصوص استخر به همراه کابل‌های روشنایی به ارزش 17.000.000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

استخر فایبرگلاس آماده 5.5 * 2.5 متر

پروسه-ساخت-استخرهای-فایبر-گلاس

این مدل استخر پیش ساخته فایبرگلاس دارای ابعاد 5.5 * 2.5 متر بوده و عمق آن برابر 1.5 متر است. با چنین ابعادی میتوان ظرفیت حدودی 20000 لیتر آب برای این استخر در نظر گرفت. قیمت کاسه این استخر به همراه لوازم زیر به مبلغ 93.000.000 تومان میباشد که میتوانید در وبسایت استخرچی سفارش دهید:

  • کاسه استخر
  • اسکیمر
  • سه چراغ هالوژن ضد آب
  • 10 لایه رزین و الیاف
  • 1 لایه ژلکوت
  • کفشوی و نازل‌های ABS

 

پروسه ساخت استخرهای فایبر گلاس چگونه انجام میشود؟

پس از اخذ مجوزهای لازم برای احداث و اجرای استخر، محل مورد نظر نقشه برداری و خط کشی میشود، سپس پروسه ساختن استخر با گودبرداری آغاز میگردد. پس از گودبرداری و رگلاژ خاک، ریل گذاری و بلوک چینی انجام میشود. پس از شات و ستون گذاری بتن ریزی شده و کاسه استخر نصب میشود. سپس دور استخر با خاک نرم پر میشود و محوطه دور استخر تراز میشود. همه این موارد تنها نیاز در 7 روز قابل انجام است. گروه مهندسین استخرچی یکی از برجسته ترین پیمانکاران ساخت استخر است که پروژه های مختلف ساخت جکوزی، سونا و استخر را در سراسر ایران بر عهده دارد. برای ارتباط با تیم استخرچی تنها لازم است به وبسایت Estakhrchi.com مراجعه کرده و یا با شماره‌ 09120215694 تماس بگیرید. آدرس دفتر مرکزی استخرچی: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، طبقه چهارم، واحد 409 میباشد.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید