گرفتن پرینت پیامک چگونه امکان پذیر است و تا چه زمانی بعد از ارسال می‌توان از پیامک‌های ارسالی پرینت گرفت؟

 

پرکاربردترین شکل ارتباط در جهان، ارسال پیامک است. مواقعی وجود دارد که ممکن است بخواهید پیامکی را به عنوان مدرک قضایی به دادگاه ارائه دهید.

پیام‌های متنی می‌توانند شواهد کلیدی را در همه انواع دعاوی ارائه دهند. نکته کلیدی این است که بدانید چه زمانی و چگونه این پیام‌ها را دریافت کنید.

چاپ پیام‌های متنی می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله مستندسازی برای دادگاه، ایجاد سابقه یا ارائه گزارش اتفاق بیفتد. با خرید پنل اس ام اس نمی‌توانید پیام‌های شخصی را چاپ کنید، فقط می‌توانید گزارش کاملی از پیام‌های ارسال شده تبلیغاتی را مشاهده و در صورت لزوم پرینت بگیرید.

تا چه مدتی بعد از ارسال، پیامک در مخابرات ذخیره می‌ماند؟

ممکن است شما از خط تلفن خود چندین سال استفاده کرده باشید. همیشه نمی‌توانید به پیامک‌های اولی که ارسال کردید دسترسی داشته باشید. اپراتورها به تمام پیامک‌های ارسالی شما دسترسی دارند اما ارائه پرینت پیامک‌ها معمولا تا 6 ماه از سوی مراجع قضایی امکان پذیر است.

برای پرینت پیامک از مخابرات چقدر زمان نیاز است؟

همانطور که گفتیم به طور معمول بازه مربوط برای دریافت پرینت پیامک 3 تا 6 ماه خواهد بود، اما با توجه به نیاز پرونده و دادخواست شما ممکن است قاضی مجوز دریافت پرینت 2 سال گذشته پیامک‌های فرد را صادر کند.

نکته قابل اهمیت این است که اشخاص اجازه دریافت پرینت از سامانه پیامکی را نخواهند داشت و مجوز صادر شده از طرف قاضی و دادگاه برای پرینت پیامک از تلفن شخصی افراد خواهد بود.

در دعاوی مختلف، حداکثر زمانی که بعد از رای دادگاه می‌توان از پیامک‌ها پرینت گرفت، چقدر است؟

در دعاوی مختلف، پرینت‌های پیامکی تا دو سال باقی خواهند ماند، اما مجوز صادر شده از سمت قاضی و دادگاه برای پرینت 6 ماه گذشته خواهد بود تا به عنوان مدرک بتوان از آن استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که درخواست پرینت پیامک از سوی دادگاه باید تائید شود و در صورت رد شدن درخواست توسط قاضی امکان درخواست مجدد برای پرینت پیامک‌ها نخواهد بود. همچنین، اپراتورها حق صدور پرینت پیامکی را حتی برای صاحبان خط بدون داشتن مجوز از سوی دادگاه نخواهند داشت.

نحوه دریافت پرینت اس ام اس از اپراتور همراه اول

استعلام پیامک ارسال و دریافت از تمامی خطوط دائمی و اعتباری همراه اول امکان پذیر است. اپراتور همراه اول مطابق با مجوز صادرشده از سوی دادگاه و قاضی عمل می‌کند و شما با داشتن مجوز دریافت پرینت پیامکی، می‌توانید پرینت پیامک‌های 6 ماه گذشته را به دادگاه ارائه کنید. برای دریافت راهنمایی از روند پرینت پیامکی خطوط همراه اول می‌توانید با شما 9990 تماس بگیرید.

برای ارسال پیامک انبوه از خطوط تبلیغاتی (ارسال پیامک تبلیغاتی) استفاده کنید، خطوط تبلیغاتی بدون محدودیت را می‌توانید از سامانه‌های ارائه دهنده پنل پیامکی تهیه کنید.

نحوه دریافت پرینت اس ام اس از اپراتور ایرانسل

دریافت پرینت پیامک از اپراتور ایرانسل نیز مشابه اپراتور همراه اول است. در حقیقت، پرینت پیامکی از هر اپراتوری فقط با در دست داشتن مجوز از سوی دادگاه و قاضی امکان پذیر خواهد بود. برای دریافت راهنمایی از روند پرینت پیامکی خطوط ایرانسل می‌توانید با شما 777 تماس بگیرید.

آیا پرینت پیامک خط شخصی انجام پذیر است؟

همانطور که گفتیم ارائه پرینت پیامکی فقط در صورت ارائه مجوز امکان پذیر خواهد بود و بعد از آن پرینت پیامکی به صورت محرمانه و مهر و موم شده برای دادگاه ارسال می‌شود و در صورت نیاز با صلاحدید قاضی پرونده امکان دسترسی پرینت برای شخص میسر خواهد بود.

پرینت پیامک با درخواست شخص از سوی اپراتورها شامل اطلاعاتی از قبیل شماره‌هایی که برای آن‌ها پیامک ارسال کرده‌اید، به همراه روز و ساعت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید