بهترین مشاور املاک در سرخرود ؛ هلدینگ داماک مازندران

مقدمه

استان مازندران به خاطر طبیعت زیبا و سرسبز ، وجود دریای خزر و جنگل های سرسبز و بکر و آب و هوای عالی جز توریستی ترین مناطق در کل کشور است  و استان مازندران  رتبه نخست گردشگر پذیری را به خود اختصاص داده است.

همیشه سفر به شهرهای ساحلی آنقدر جذاب است که اکثر مردم این سرزمین در هر فرصت و تعطیلاتی برای گذراندن اوقات خود راهی سفری به شمال می‌شوند. و یکی از توریستی ترین و زیباترین مناطق ساحلی در مازندران شهر زیبای سرخرود است.

شهر سرخرود یک شهر ساحلی پرطرفدار و محبوب است که در ساحل دریای خزر قرار دارد و شرایط آب و هوای عالی که در چهار فصل مطبوع و دلپذیر است و بافت زیبا و نوساز شهری که در کمتر شهری در ساحل ایران شاهد آن هستیم دلایل جذابیت و توریستی بودن آن می‌باشد.

و بدلیل ساخت و سازها ی بسیار زیاد و ساخت برج‌ها و آپارتمان های ساحلی زیبا و اصولی و بافت شهری در کناره ساحل به پایتخت برج‌های ساحلی ایران معروف است .

به همین دلیل یکی از مناطق بسیار مهم برای سرمایه گذاری در شمال است و برای خرید ملک در سرخرود  ، خرید آپارتمان در سرخرود  ، و یا سرمایه گذاری و خرید برج ساحلی در سرخرود نیاز به یک منبع و مرجع عالی برای پیدا کردن ملک مناسب و مطمئن در این منطقه می‌باشد.

حال در این مطلب در زومیلا با بهترین مشاور املاک در سرخرود یعنی هلدینگ داماک مازندران آشنا خواهید شد. تا با خیالی آسوده بتوانید خریدی مطمئن و معامله ‌ای امن و پرسود را تجربه کنید.

معرفی مشاورین املاک داماک مازندران

مشاورین املاک داماک مازندران با تجربه ای بالغ بر دو دهه فعالیت در عرصه املاک و مستغلات در شهر ساحلی سرخرود بهترین مشاور املاک در سرخرود شناخته شده  است و با  اشراف کامل بر تمام مناطق شهری و  روستایی  سرخرود  که از مهم‌ترین ویژگی های هلدینگ داماک مازندران است که سبب تمایز و برتری این املاک از سایر مشاوران املاک سرخرود شده است.

هلدینگ داماک مازندران ؛ با سابقه ای درخشان و تجربه ای چندین ساله  با تسلط کامل به تمام  نقاط سرخرود و ارائه انواع فایل های ویلا ساحلی  ، ویلا جنگلی ، و آپارتمان در سرخرود  و  معرفی بهترین برج‌‌های ساحلی سرخرود با قیمت اصلی و استعلامات لازم و قانونی برای هر ملک در  این  منطقه مدعی است ؛

و البته سابقه بالغ بر بیست سال فعالیت موفق در حوزه مسکن ، املاک و مستغلات در سرخرود و نامی خوش‌آوازه فقط یک ادعا نیست ؛ اعتبار و برتری املاک داماک مازندران  در عمل به مشتریان و سرمایه گذاران و انبوه سازان در شهر سرخرود ثابت شده است.

سرخرود ؛ پایتخت برج‌های ساحلی ایران

سرخرود شهری ساحلی و زیبا با برج‌ها و آپارتمان های سرافراشته در جوار ساحل نیلگون خزر  و بین دو شهر محمودآباد و فریدونکنار و در انتهای مسیر رودخانه هراز  به دریای خزر است .

اکثر ساکنین این شهر ساحلی را افراد غیر بومی شامل تهرانی‌ها ، مشهدی‌ها و اصفهانی ها تشکیل داده‌اند و افراد بومی در سرخرود جمعیت کمتری دارند به این دلیل که ساخت و سازهای بسیار انبوه و اصولی و برج‌های ساحلی زیبا و آپارتمان های پلاک یک دریا و همچنین خرید ویلا در سرخرود سرمایه گذاران زیادی را از سایر نقاط ایران به این منطقه جذب کرده است.

مناطق مهم روستایی در سرخرود جهت خرید ملک :

برای خرید ویلا در سرخرود علاوه بر منطقه داخل شهر سرخرود می‌توان روستاهای اطراف سرخرود را هم در نظر داشت.

از جمله روستاهای واقع در جاده محمودآباد و جاده آمل و جاده خانه دریا که مناطق بسیار عالی برای خرید زمین سند دار مناسب ساخت ویلا یا خرید ویلا جنگلی در سرخرود با فاصله بسیار کم از دریا که تفاوت بسیاری در قیمت با ویلاهای ساحلی سرخرود دارند و شما میتوانید با مبلغی بسیار کمتر از ویلاهای ساحلی شمال در این منطقه ویلای خود را خریداری کنید و دسترسی عالی به دریا و شهر سرخرود و جنگل های سرسبز و بکر را در کنار هم داشته باشید و خریدی امن و به صرفه را تجربه کنید.

روستاهای اطراف سرخرود:

روستای چاکسر  – روستای درویش آباد- حاجی‌کلا – دریاسر- وزرا محله- مرزبند – سیاهرودسر – ملاکلا – معلم کلا- چهار محل آهی – افراسر-  بیشه کلا – علی آباد – گل محله و شاه‌کتی

سرمایه گذاری در سرخرود :

برای سرمایه گذاری و خرید ملک در سرخرود ما مناطق ساحلی سرخرود، شهرک خانه دریا  ، بلوار دریا و خیابان گلشهر  را پیشنهاد می کنیم.

خرید ویلا در سرخرود :

از مهم ترین سوالات مشتریان در سرخرود  اینست که با چه مبلغی و چه نوع ویلایی را میتوان یافت؟ پیشنهاد ما دریافت مشاوره  رایگان و تخصصی در زمینه خرید ویلا ساحلی سرخرود  ،خرید ویلا شهرکی ،پیش خرید آپارتمان ساحلی سرخرود و خرید برج‌های ساحلی سرخرود از هلدینگ داماک مازندران می‌باشد که با تیم حرفه‌ای و متخصص خود در این زمینه قطعا مشاوره خوب و عالی را به شما ارائه می دهند.

هلدینگ داماک مازندران در چه مناطقی فعالیت دارد؟

عمده تمرکز فعالیت هلدینگ در استان مازندران و در شهرهای  سرخرود، محمودآباد ،آمل ،چمستان و نور میباشد. یکی از مناطقی که بصورت  تخصصی در حیطه فعالیت هلدینگ داماک مازندران هست منطقه شهری و مناطق روستایی آمل  و شهر و روستاهای چمستان میباشد. و بدلیل تسلط بر این مناطق جز معدود مشاوران املاک موفق و بنام در شهر آمل شناخته شدند و وجه تمایز داماک نسبت به سایر مشاوران املاک ،فعالیت در فروش انحصاری پروژه های پیش فروش در محدوده ی شهری  آمل ،محمودآباد و سرخرود میباشد.

هلدینگ داماک مازندران با سابقه ی چندین ساله خوددر زمینه همکاری موفق با انبوه سازان برتر در استان مازندران پروژه‌های بسیاری را در مناطق مختلف شهری در آمل  مانند پروژه‌های فروش و پیش‌فروش مجتمع مسکونی خیابان هراز  و  فروش و پیش‌فروش آپارتمان در بلوار طالب آملی  و فروش و پیش‌فروش در خیابان امام رضا  و  در محمودآباد و سرخرود در زمینه فروش و پیش‌فروش آپارتمان های ساحلی و مجتمع‌های و برج های مسکونی خاص و لوکس را در دست دارد .

آمل  یکی از  بهترین، زیباترین و سرسبزترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا است که  بدلیل اختلاف ارتفاع با سطح دریا آب‌وهوایی بسیار مطلوب دارد. فاصله تهران تا آمل حدود ۱۷۵ کیلومتر است و با ۲/۵  ساعت رانندگی در جاده زیبای هراز به ویلای خود می‌رسید. در این شهر دسترسی خوبی هم به امکانات رفاهی خواهید داشت. و نزدیکی به مناطق زیبای جنگلی و توریستی چمستان یکی از دلایل جدب توریست و ساخت و سازهای بسیار زیاد در این مناطق شده است و نکته مهم دیگر این که در شهرهایی مثل آمل و چمستان، هم خرید ویلا و زمین با قیمت ارزان امکان‌پذیر است و هم خرید ویلای لاکچری در مناطق جنگلی با چشم‌انداز فوق العاده زیبا  و با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید ملک مناسبی بخرید.

اگر قصد خرید ملک یا ویلای قیمت مناسب در شمال را دارید و فاصله کوتاه تا تهران نیز معیار مهمی برای شماست،  آمل یکی از بهترین مقاصد خرید برای شما میباشد .

زمانیکه جهت خرید ویلا در آمل، خريد زمین در آمل،  خرید ویلا در چمستان، خرید زمین در چمستان و یا خرید آپارتمان در آمل و هر نوع سرمایه‌گذاری ملکی در جستجوی ملک موردنظر خود هستید با انبوهی از آگهی های مختلف روبرو می‌شوید و تصمیم گیری واقعا برای شما دشوار خواهد شد .

اینجاست که دریافت یک مشاوره تخصصی و حرفه‌ای از یک مشاور املاک خوب و مطمئن بسیار به شما کمک میکند و در زمان و هزینه های شما صرفه‌جویی می‌شود.

هلدینگ داماک مازندران با تیم حرفه‌ای و متخصص خود می‌تواند یاری رسان شما در این زمینه باشد . مشاوران متخصص هلدینگ داماک مازندران به شما کمک می‌کنند تا قرارداد خرید را از مسیرهای قانونی تنظیم و با مبلغ مورد نظر خود در بهترین شرایط پرداختی حتی بصورت اقساطی معامله ای  آسان و امن و تضمین شده را برای شما فراهم آوردند.

و در مجموعه هلدینگ داماک مازندران به مدیریت جناب آقای گلزاده تمام فعالیت ها و خدمت رسانی به مشتریان تحت نظارت شخصی مدیری لایق و شایسته انجام می‌پذیرد.
و مدیریت محترم این مجموعه ، جناب آقای گلزاده همیشه در کنار تیم متخصص خود بصورت مستقیم نظارت جامع و کاملی بر تمام امور دارند.
و ایشان در طول بیش از دو دهه فعالیت خود در استان مازندران و در عرصه املاک و مستغلات نامی درخشان و خوش‌آوازه دارند که حاصل تجربه و فعالیت مستمر بخصوص انجام معاملات قانونی موفق با تسلط کامل به مسائل حقوقی میباشد.

کلام آخر :

هلدینگ داماک مازندران  فراتر از یک مشاور املاک در استان مازندران است که در حال خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز میباشد.

و در شعبه مرکزی در آمل مستقر هستند و تمام مناطق آمل ، چمستان،  محمودآباد ،  سرخرود و شهرنور را  تحت پوشش قرار دادند و جهت هر نوع سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ملکی در این مناطق و همچنین تهاتر ملک در این مناطق با  شهرهای بزرگ تهران ، مشهد و اصفهان  می‌توانید با خیالی آسوده به این دفتر مراجعه کنید و برای انجام معاملات خود از این فضای امن و مطمئن بهره ببرید.

پس همین حالا با کارشناسان فروش هلدینگ داماک مازندران تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در خصوص ملک موردنظر خود را دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید