فروش ویژه مش توری آهن دپو

فروش-ویژه-مش-توری-آهن-دپو

توری مش از جمله محصولات فولادی است که در ساخت آن از میلگرد استفاده می­‌شود. به این‌صورت که در فواصل منظم، میلگردها را به شکل مربع و یا مستطیل در کنار هم با زاویه قائمه قرار داده و به‌هم جوش می­‌دهند تا مجموعه­‌ای متشکل از میلگردهای بهم بافته شده؛ بنام توری مش را برای ساخت پروژه­‌های کوچک و بزرگ ساختمانی و صنعتی تولید کنند. نام دیگر این محصول توری جوش یا مش مهندسی است که در انواع و اندازه­‌های مختلف و همین‌طور به‌شکل توری سبک یا مش ریز و توری سنگین یا مش درشت، ساخته می‌­شود.

توری مش جوش، دارای استحکام بالایی بوده و برای ساخت آن از میلگرد ساده و آجدار با توجه به کاربردی که دارد؛ استفاده می­‌کنند. همچنین سایز این محصول بین 6 تا 12 میلی­متر متغیر بوده و دارای عرضی بین 1 تا 9 متر و طول 1 تا 2.5 متر می­‌باشد. توری مش در بتن­‌ریزی، ساخت‌وساز، کشاورزی و بسیاری از صنایع به‌عنوان یک محصول با استحکام و متنوع، دارای اهمیت است. از این­‌رو تولیدکنندگان محصولات فولادی با توجه به نیاز بازار، آن را در مشخصات مختلف تولید کرده و به‌دست مصرف­کنندگان می­‌رسانند.

تولید توری مش

توری مش به‌روش­های مختلفی از قبیل روش جوش مقاومتی یا نقطه­‌ای و جوش مفتولی تولید می­‌گردد. برای تولید توری مش میلگردها را به‌شکل تاروپودی یا همان افقی و عمودی، روی هم می­‌گذارند و با جوش دادن محل اتصال، آنها را به‌ یکدیگر می­‌چسبانند که این جوش دادن موجب محکم شدن و بالا رفتن مقاومت توری­‌ها می­‌شود. همچنین اگر بخواهند مقاومت و مرغوبیت آن را بالاتر ببرند؛ میزان قطر آن را افزایش می‌­دهند. همانطور که اشاره کردیم نوع میلگرد بکار رفته در این محصول، ساده یا آجدار در ابعاد مختلف است و شکل هندسی سوراخ‌­های توری یا همان فضای خالی که به آن چشمه هم می­‌گویند مربع بوده و ابعاد این فاصله بین 8 تا 40 سانتی­متر است و تولیدکنندگان می­‌توانند از انواع مختلف مفتول برای ساخت توری مش، مانند گالوانیزه، سیاه پرکربن و استنلس استیل استفاده کنند.

یکی دیگر از روش­‌های تولید توری مش، روش اتوماتیک است که در این روش از مفتول گالوانیزه یا مفتول سیاه برای ساخت توری مش، استفاده می­‌کنند و قطر آن بستگی به سفارش مشتری و نوع دستگاه دارد. سپس مفتول­‌ها را بعد از تعیین قطر داخل دستگاه قرار می­‌دهند تا انحنای روی آنها، صاف گردد و با توجه به نیاز و خواسته مشتری رنگ­‌آمیزی یا روکش­‌دهی بر روی مفتول را انجام می­‌دهند. بعد از مرحله روکش­‌دهی، آن­ها را در محیط قرار داده تا خشک شوند و بعد کار حصاربافی را انجام می‌­دهند.

تولید-توری-مش

 قیمت خرید توری مش به چه عواملی بستگی دارد؟

در یک نگاه کلی از توری مش، برای ساخت تونل‌­ها، کف سالن‌­ها، کف استخر، ساخت سدهای بتونی، انواع سقف­‌های کامپوزیت، انواع دیوارها و قطعات پیش ساخته کامپوزیت، استفاده بجای آرماتوربندی، فونداسیون کفپوش سالن­‌های صنعتی، زیرساخت ورزشگاه­‌ها، ایجاد حصار برای اماکن مختلف، فنس برای جلوگیری از حیوانات، کانال­‌سازی برای ساخت سقف­‌های مترو، محافظت از ماشین­‌آلات صنعتی در برابر صنایع سنگین، ساخت پل و… مورد استفاده قرار می­‌گیرد. تورهای مش دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ­‌زدگی و پارگی هستند و ارزان و به­‌صرفه بوده و حمل‌ونقل آسانی دارند.

قیمت آنها در مقایسه با دیگر محصولات مشابه، کمتر است. اگر قصد خرید توری مش را دارید می­‌توانید قیمت آن را در سایت­‌های ارائه‌­دهنده این نوع محصول، جستجو کنید و اطلاعات لازم را درباره محصول به‌دست آورید. اما به‌طور کلی قیمت توری مش به‌عوامل مختلفی از قبیل نوع مفتول به‌کار رفته در تولید آن، جنس پوشش توری جوش( سیاه، گالوانیزه و استیل)، اندازه سوراخ‌­های موجود در توری مش، میزان ضخامت توری و مفتول، رویه بکار رفته در آن و موارد دیگر بستگی دارد.

از مهمترین دلایلی که موجب شده تا توری مش به یک محصول پرفروش تبدیل شود؛ استفاده از آن در مسلح کردن بتن در ساخت‌وساز است. زیرا توری­‌ها دارای مقاومت و پایداری بالایی هستند که مقاومت و کشش بتن را افزایش می­‌دهند همین‌طور بکارگیری این محصول، باعث صرفه­‌جویی در زمان می­‌شود. در زمان خرید توری مش به تجربه و کیفیت محصولات شرکت یا تولیدی که قصد، خرید از آن را دارید؛ توجه کنید. حتی اگر قیمت آن نسبت به برخی مراکز بالاتر هم باشد؛ چون این‌گونه محصولات در ساخت‌وساز، حمل‌ونقل، صنایع غذایی، معادن، کشاورزی و… به‌کار گرفته می‌­شود؛ عدم زنگ­‌زدگی، نحوه تولید، کیفیت و مقاومت آنها بسیار حائز اهمیت است.

شرکت-آهن­‌سازان-آرکا-(آهن-دپو)

 جشنواره فروش مش توری آهن دپو

شرکت آهن­‌سازان آرکا (آهن دپو) در تهران از جمله فروشگاه­‌های معتبر و قدیمی است که در زمینه تولید و فروش آهن­‌آلات صنعتی از جمله توری مش به فعالیت مشغول می­‌باشد. این شرکت به‌دلیل دارا بودن محصولات باکیفیت به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولیدکننده، توانسته است تعامل خوبی با کشورهای همسایه داشته باشد. همچنین این شرکت، قصد برگزاری جشنواره فروش توری مش به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم را دارد تا با برگزاری این جشنواره، بهترین و باکیفیت‌­ترین محصولات‌ را به مشتریان معرفی نماید. کاربران می­‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر در خصوص توری مش، آشنایی با تمامی محصولات این شرکت و همین‌طور قیمت محصولات و اطلاع از زمان برگزاری جشنواره فروش توری مش شرکت آهن دپو به سایت این فروشگاه به آدرس اینترنتی www.ahandepo.com مراجعه کنند و در صورت لزوم از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با این مجموعه در تماس باشند.

تضمین بهترین قیمت، تضمین اصالت کالا، تضمین بازگشت وجه، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت، تنوع محصولات و مشاوره رایگان از جمله ویژگی­های این شرکت می‌­باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید