7 فروشگاه اینترنتی فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی برتر ایران

فروشگاه-اینترنتی-فروش-عمده-لوله-و-اتصالات-ساختمانی-برتر-ایران

خرید لوله و اتصالات ساختمانی این روزها به یکی از نیازهای عمده در بخش ملزومات ساختمانی تبدیل شده است. با توجه به توسعه ساخت و سازها و افزایش جمعیت شهری از یک سو و لوله‌کشی‌های صورت گرفته در اکثر مناطق مسکونی کلانشهرها از سوی دیگر، دلیل این نیاز به‌خوبی مشخص می‌شود.

در نوشتار پیش رو به معرفی 7 فروشگاه اینترنتی فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی برتر ایران می‌پردازیم و از شرایط خرید در آنها با شما گفتگو می‌کنیم.

با ما تا انتهای مطلب همراهی کنید.

ویژگی‌های ایده آل یک فروشگاه اینترنتی فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی

امروزه و با گسترش فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه‌های مختلفی در زمینه ارائه محصولات لوله و اتصالات ساختمانی مانند لوله و اتصالات گازی، آتش نشانی، آب و فاضلاب و … فعالیت می‌کنند. در همین راستا مهمترین فاکتورهای یک فروشگاه های اینترنتی خوب و مطمئن برای خرید عمده لوله و اتصالات ساختمانی عبارتند از:

  • تجربه مناسب و سابقه کار درخشان در حوزه تأمین و توزیع عمده لوله و اتصالات ساختمانی
  • تنوع محصولات و ارائه اصالت کالا و تضمین کیفیت
  • ارتباط و داشتن با نمایندگی ها یا تولید کنندگان لوله و اتصالات در ایران و همچنین معتبرترین شرکت های وارد کننده لوله و اتصالات در ایران
  • ارائه قیمت محصولات به صورت واضح و شفاف و تضمین قیمت
  • ارائه مشاوره مهندسی و خدمات پس از فروش مختلف به منظور حفظ و رعایت اصول مشتری‌مداری
  • دارای کادر مجرب و متخصص در کنار اخذ گواهی‌ها و مستندات حقوقی و مالی معتبر

در ادامه مطلب به معرفی 7 مورد از برترین فروشگاه‌ها و مراکز فروش اینترنتی این محصولات می‌پردازیم.

فروش-عمده-لوله-و-اتصالات-ساختمانی

آشنایی با فروشگاه‌ های اینترنتی برتر عرضه کننده لوله و اتصالات

در سال‌های اخیر و با افزایش درخواست برای لوله و اتصالات، تامین این نیازها عملا به چالشی در صنایع

7- فروشگاه بازار اتصال

یکی از معروف‌ترین این مراکز واقع در تهران می‌توان به فروشگاه بازار اتصال اشاره کرد که دست‌اندرکار فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی بوده و انواع لوله پلیمری مانند لوله پوش فیت یا لوله 3 لایه را به شهروندان ارائه می‌کند.

در کنار این ملزومات سایر متعلقات تا جزئی‌ترین موارد از تجهیزات آبرسانی تا نوار تفلون و غیره نیز در یک مجموعه کامل در این مرکز با قیمت روز بازار قابل عرضه است. ارائه پیش فاکتور آنلاین به مشتریان نیز از دیگر خدمات فروشگاه بازار اتصال به‌شمار می‌آید.

6- مرکز خرید ایلیا شیل

از دیگر فروشگاه اینترنتی به‌نام و شناخته شده در زمینه لوله و اتصالات است امروزه به یکی از معتبرترین مراکز توزیع این محصولات تبدیل شده است.

در این مجموعه نیز به‌خوبی خواهید توانست کلیه نیازهای خود در زمینه انواع لوله 5 لایه و پلیکا با قیمت‌های مصوب تهیه نمایید.

5- فروشگاه اینترنتی بازار گنجینه سازه

این فروشگاه در مجتمع تجاری 17 شهریور و در بازار آهن شادآباد تهران واقع شده و سهم خوبی در تامین انواع لوله و اتصالات مورد نیاز عموم ایفا می‌کند. این مجموعه با انواع اتصالات پلیکا و لوله‌های مناسب جهت گازرسانی و نیز خطوط انتقال فاضلاب در خدمت شهروندان تهرانی است. استفاده از امکانات اینترنت برای معاملات آنلاین خرید لوله و اتصالات گالوانیزه نیز از دیگر امکاناتی است که در این مرکز به مشتریان تعلق می‌گیرد.

محصولات این مجموعه شامل لوله و اتصالات جوشی و گالوانیزه، لوله و اتصالات پنج لایه و تک لایه، پلیکا و پلی اتیلن، لوله و اتصالات پوش فیت که از پرکاربردترین نمونه‌های مصرفی در مرکز فروش لوله و اتصالات تهران به‌شمار می‌آیند.

4- فروشگاه نانو پلیمر یاس

این فروشگاه اینترنتی نیز به‌عنوان یکی از نخستین تولیدکنندگان لوله‌های ناودانی و هواکشی، PVC ویژه فاضلاب و بسیاری اقلام دیگر در زمینه فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی فعال بوده و از مراکز مهم عرضه این اقلام به‌شمار می‌آید.

3-فروشگاه لوله و اتصالات آبراه پایپ

از دیگر مراکز معتبر عرضه کننده انواع لوله و اتصالات است که از اصلی‌ترین نمونه‌های فروشگاه لوله و اتصالات در مرکز شادآباد تهران به‌شمار می‌آید.

در این مرکز می‌توانید اتصالات و لوله‌های مورد نیاز خود را به شکل عمده و از طریق اینترنتی به ‌آسانی خریداری نمایید.

2-فروشگاه لوله و اتصالات حاتم لو

از دیگر مراکز معتبر عرضه کننده این محصولات است که از اصلی‌ترین نمونه‌های فروشگاه لوله و اتصالات در مرکز شادآباد تهران به‌شمار می‌آید.

در این مرکز می‌توانید اتصالات و لوله‌های پلیمری مورد نیاز خود را به شکل عمده و از طریق اینترنتی به ‌آسانی خریداری نمایید.

1- فروشگاه لوله اتصالات پایپ کالا

پایپ کالا با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات، نخستین و بزرگترین سایت و مجموعه، در زمینه فروش این نوع محصولات در ایران محسوب می شود.

پایپ کالا علاوه بر تأمین انواع لوله و اتصالات مانیسمان ، گازی، شیرآلات موتورخانه، آتش نشانی، عایق و لوله و اتصالات پلیمری مانند 5 لایه، پلیکا، پوش فیت و  … همواره رضایت و اطمینان مشتری را به عنوان اصلی‌ترین سرمایه خود، سرلوحه کار قرار داده است. ارائه قیمت‌های شفاف، پیش فاکتور آنلاین و ارسال کالا به سراسر ایران، گواه خوبی بر این ادعاست.

فروشگاه اینترنتی پایپ کالا به واسطه فعالیت‌های گسترده دارای نمایندگی رسمی شرکت‌های معتبر داخلی نظیر میراب، وگ ایران بی همتا، ارتعاشات صنعتی ایران و شیلان است. علاوه بر آن این فروشگاه فعالیت خود را محدود به داخل نکرده و از واردکنندگان انواع لوله و اتصالات فلزی خارجی مانند بنکن نیز به شمار می رود. این خدمات در کنار سایر خدمات ویژه، پایپ کالا را از سایر فروشگاه‌ها متمایز کرده است.

  • پایپ کالا محصولات خود را با کیفیت اورجینال و مهمتر از آن با ضمانت اصالت کالا و صدالبته تضمین کیفیت عرضه می‌نماید.
  • پایپ کالا نخستین فروشگاه اینترنتی است که امکان صدور پیش فاکتور آنلاین را ارائه کرده است.
  • این شرکت، نمایندگی رسمی معتبرترین برندهای اتصالات و تأسیسات مانند: شیرآلات صنعتی میراب، وگ ایران بی همتا و … است. این یعنی طیف وسیع و متنوعی از محصولات خوش ساخت در اختیار شماست.
  • پایپ کالا محصولات را به صورت مستقیم از تولید کنندگان شیرآلات صنعتی در ایران تهیه می‌کند. این امر سبب شده تا به مشتریان خود تضمین قیمت و البته تخفیفات ویژه ارائه کند.
  • علاوه بر فعالیت مستمر سایت، به دلیل داشتن انبار در منطقه شورآباد و شادآباد، اگر به دنبال خرید از مرکز فروش شیرآلات صنعتی در تهران هستید، پایپ کالا از گزینه‌های معتیر و بااطمینان به شمار می‌رود.

و در پایان…

برای سازندگان و مجریان پروژه‌های ساختمانی تهیه ملزومات مورد نیاز در زمینه لوله و اتصالات با بهترین قیمت و کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. در این راستا نام‌های برتر در عرصه ارائه کالا و خدمات اینترنتی در این فیلد کاری ارزشمند بوده و می‌تواند راهگشای مجریان در خریدی موفق و مقرون به‌صرفه باشد.

برای دریافت استعلام قیمت و یا مشاوره رایگان خرید عمده لوله و اتصالات ساختمانی با کمترین قیمت میتوانید با شماره تلفن 02155696808 تماس گرفته و خدمات ویژه مجموعه پایپ کالا استفاده نمایید.

مجموعه-پایپ-کالا

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید