بهترین روش های فروش سریع آپارتمان

آشنایی با بهترین روش های فروش سریع آپارتمان

اگر به فکر فروش سریع آپارتمان خود هستید، پیشنهاد می کنیم نکاتی که در زیر به آن اشاره شده را نیز در استراتژی فروش خود اعمال کنید:

 1-فصل طلایی فروش خانه:

هر فروشی اگر در زمان مناسبی شروع شود می تواند روند فروش سریع تر را بهبود بخشد. طبیعتا فروش در زمینه خانه و آپارتمان هم به همین نحو است . مثلا در فصل تابستان که بسیار مناسب برای فروش سریع خانه شما است، به علت های زیر میتوانید با خاطری آسوده تر خریدار خود را پیدا کنید:

  • زمان زیادی برای جا به جایی خریدار شما وجود دارد ، نه هوا گرم و طاقت فرسا است نه سرد و اذیت کننده
  • فصل رونق مالی بیشترین کارها است و خریدار شما از نظر مالی آماده خریدن است.
  • فرصت زیادی برای خانواده های دانش آموز دار وجود دارد، تا بتوانند جابه جایی محل تحصیل فرزندشان را انجام دهند.
  • زیبا به نظر رسیدن ظاهر خانه

2- از مشاور املاک کمک بگیرید

یک مشاور املاک خوب، با شناخت مردم اطرف خانه شما و میزان درآمد و نوع خواسته و دغدغه آنها میتواند کمک زیادی به شما در مرحله فروش سریع آپارتمان تان انجام دهد.مثلا به شما میگوید این منطقه قشر ضعیف و کم درآمدی دارد و یا قشر بیمار و سن بالا، بیشتر در این محله زندگی میکنند، پس داشتن آسانسور و تهویه مناسب خانه شما برای آنها بسیار مهم است.

3-اولین چشم انداز خانه خود را زیبا کنید

به یاد داشته باشید که خریدارن شما در تلاش هستند تصور کنند که در اموال خود زندگی می کنند. و از طرفی بابت این خرید ممکن است وام های سنگینی متقبل بشوند و یا پول زیادی پرداخت کنند، پس طبیعتا هر چقدر ظاهر این خانه، به خصوص چشم انداز های اول زیباتر و منظم تر باشد، انگیزه بیشتری برای خرید آن در ذهن خریدار ایجاد می شود.

4-استراتژی های فروش را بدانید 

     1-از تعریف و تمجید بی رویه منزل خود به مشتری بپرهیزید 

     2-با پیشنهاد قیمت به خریدار، سطح توانایی مالی او را بدانید

     3- سعی کنید امکانات مهم و رایج خانه، مثل:پارکینگ-آسانسور_تعداد خواب-نور -طبقه چندم و… که جزء مهم ترین خواسته  های هر خریدار است را حتما بگویید و نگذارید فکر خریدار درگیر شود.

بهترین روش های فروش سریع آپارتمان

آپدیت شده در تاریخ 4 اردیبهشت 1403

5- در پرتال های آنلاین به دنبال مشتری باشید

حضور در پرتال های آنلاین یکی از بهترین راهکارها برای فروش سریع ملک در کوتاه ترین زمان با همان قیمتی که مد نظر دارید می باشد.در دنیای امروز مردم عمده کارهای خود را بصورت اینترنتی انجام می دهند.در زمینه املاک پرتال های راه اندازی شده است که فروشنده می تواند املاک مورد نظر خود را در داخل این پرتال ها معرفی کند.در بحث فروش سریع زمین و ملک به شما پیشنهاد میکنم که در پرتال های آنلاین  زومیلا شرکت کنید، چون این راه واقعا جوابگو خواهد بود.

6-حذف پارکینگ بزرگترین اشتباه در فروش است

امروزه فروش جداگانه پارکینگ به عنوان یک مزیت برای فروشنده محسوب می شود. و در برخی موارد می تواند سود بیشتری برای فروشنده داشته باشد. البته توجه داشته باشید که فروش جداگانه پارکینگ می تواند روند فروش ملک را به تاخیر بیندازد و کار شما را دشوارتر کند. بنابراین، اگر زمان برای شما هنگام فروش خانه مهم است، پارکینگ را در نظر بگیرید.

7- قیمت گذاری منطقی داشته باشید

یکی از دلایل که باعث می شود خریدار در نگاه اول از خرید ملک منصرف شود قیمت گذاری غیرمنطقی می باشد.چون بعضی از مشتریان قبل از ورود به ساختمان به محض شنیدن قیمت غیرمنطقی از دیدن آن منصرف می شوند، پس برای فروش سریع زمین و ملک باید قیمت گذاری منطقی و اصولی داشته باشید.

 

به دنبال خانه هستید؟

با زومیلا، به آسانی و سریع به مرتبط ترین خانه برای خرید یا رهن و اجاره برسید. فقط کافی است با وارد کردن اطلاعات مورد نظر خود در فیلد جستجو، مانند منطقه، متراژ، قیمت، و امکانات، خانه مورد نظر خود را پیدا کنید. زومیلا با بیش از 10 میلیون آگهی مسکن، بزرگترین پایگاه داده املاک در ایران است. پس همین امروز زومیلا را امتحان کنید و خانه رویایی خود را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید