معرفی فروشگاه تاسیسات برودتی و حرارتی دما استار

معرفی-فروشگاه-تاسیسات-برودتی-و-حرارتی-دما-استار

در صورتی که قصد خرید تأسیسات حرارتی و برودتی در بازار ایران را داشته باشید، با تنوع وسیعی روبرو می‌شوید که البته انتخاب از بین آن‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این حوزه می‌تواند به شما کمک شایانی بکند، انتخاب و خرید از یک مجموعه معتبر و یک فروشگاه با مسئولیت مشخص خواهد بود.

همان‌طور که اشاره شد، دسته‌بندی‌های متنوع تحت برندهای مختلفی در این بازار سعی در ارائه خدمات در زمینه خریدوفروش انواع لوازم برودتی و حرارتی را دارند. تأسیسات برودتی، حرارتی و تهویه از جمله مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای ساختمان‌های مسکونی، تجاری، انواع استخرهای شنا، جکوزی‌ها، مجموعه‌های تفریحی و… هستند.

برخی از این شرکت‌ها دارای استانداردهای تولیدی نظیر ایزو، استاندارد ایران و اروپا و… هستند؛ برخی شرکت‌ها نیز تقریباً یک لیبل ناشناخته به‌حساب می‌آیند. در این شرایط فروشگاه اینترنتی دما استار (https://damastar.com/) سعی داشته، هرآنچه کارفرمایان و مجریان طرح برای طراحی انواع سیستم‌های برودتی، استخر، تسویه و… نیاز دارند را به‌صورت یکجا در اختیار مشتریان قرار دهد.

مزیت‌های خرید از دما استار چیست؟

شاید انتخاب یک محصول الکتریکی، مکانیکی و… در شرایط فعلی بازار یکی از پیچیده‌ترین کارها و تصمیم‌گیری‌ها باشد. بخصوص اگر حوزه به‌گونه‌ای باشد که شما آشنایی کامل با برندها و نوع کارکرد دستگاه‌ها را نداشته باشید. منطقاً شما به دنبال یک دستگاه با مناسب‌ترین راندمان کاری و البته قیمت ایده‌آل هستید. این بحث در مورد خرید انواع تجهیزات حرارتی و برودتی نیز کاملاً ملموس است.

به‌هرحال امروزه خرید اینترنتی نیز جایگاه ویژه‌ای در بین عموم مردم دارند. همه ما پیش‌ازاین که اقدام به خرید محصولی کنیم، ترجیح می‌دهیم که در مورد آن در اینترنت جستجو کرده و در صورت مطلوب بودن قیمت‌ها، حتی خرید اینترنتی انجام دهیم. در این شرایط سفارش از فروشگاه‌های که در یک حیطه خاص به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی عمل می‌کنند معمولاً منطقی تر است.

دما-استار

دریافت مشاوره حرفه‌ای

با خرید از این فروشگاه پیش از ثبت سفارش، می‌توانید از مشاوره‌های دقیق، تخصصی و حرفه‌ای استفاده کنید. باتوجه‌به این که کارشناسان فروش این مجموعه از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین‌ها در حوزه کاری خودشان هستند. در نتیجه می‌توانند با نیازسنجی از مشتری، در انتخاب او را یاری کنند.

می‌توانید حتی استعلام قیمت در خریدهای جزئی و عمده را نیز به‌راحتی از همین طریق در فروشگاه دما استار انجام دهید. بدون این که نیاز باشد به دنبال دسته‌بندی خاصی از محصول بگردید.

تضمین اصالت کالا و کیفیت بالا

یکی دیگر از موضوعاتی که باید در هنگام خرید انواع لوازم برودتی و حرارتی مانند منبع انبساط، تجهیزات آب گرم و سرد، منبع کویل دار و… به آن دقت کنید اصالت کالا و تضمین کیفی است که فروشنده به شما ارائه می‌دهد. همان‌طور که اشاره کردیم در بازار ایران ما با پدیده عرضه محصولات درجه چندمی برندهای ناشناخته مواجه هستیم.

در نتیجه اگر بتوانید از مجموعه‌ای معتبر در زمینه فروش تأسیسات برودتی و حرارتی محصول خود را خریداری کنید حداقل این اطمینان را خواهید داشت که در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهید.

سرعت بالای تحویل در خرید اینترنتی

موضوع مهم بعدی خرید و تحویل در کم‌ترین زمان ممکن است. با استفاده از روش‌های مختلفی، امروزه فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را دارند که محصولات را به مشتریان خود تحویل دهند. به طبع شما هم پس از خرید از دما استار و یا هر فروشگاه دیگری انتظار دارید که کالا دراسرع‌وقت به شما تحویل شود.

دسته‌بندی‌های متنوع

اصل بعدی دسته‌بندی‌های وسیعی است که دما استار در اختیار شما قرار می‌دهد تا با اطمینان هرچه‌تمام‌تر خرید انجام دهید. البته پیش از خرید این‌گونه تجهیزات باید نیازسنجی‌های لازم را انجام دهید. مثلاً در بحث خرید انواع لوازم ساختمان، محصولات مرتبط با نصب پکیج دیواری یا انواع منابع انبساط باید به متراژ و موقعیت ساختمان، مصالح مصرفی و موقعیت آب‌وهوایی دقت ویژه‌ای داشته باشید. اگر دستگاه الکترونیکی است کم‌مصرف بوده و توان لازم برای انجام فعالیت در سیستم‌های حرارتی و برودتی را داشته باشد.

راهنمای-خرید-لوازم-و-تجهیزات-استخر

راهنمای خرید لوازم و تجهیزات استخر

یکی دیگر از حیطه‌های فعالیتی و خدماتی مجموعه دما استار، عرضه محصولات مرتبط با طراحی و ساخت انواع استخرهای شخصی و تجاری و عمومی است. اگر بخواهیم برای تجهیزات استخر یک استاندارد کلی مشخص کنیم، باید آن‌ها را در سه دسته‌بندی اصلی تقسیم کنیم. دسته‌بندی اول مرتبط با سیستم‌ها و تجهیزات تصفیه، دسته‌بندی دوم، دستگاه‌ها و ابزارهای مخصوص ضدعفونی آب و گندزدایی و در نهایت تجهیزات تأمین گرمایش آب استخر و جکوزی خواهد بود.

برای مشاهده انواع جارو استخری کلیک کنید.

البته به این دسته‌بندی‌ها مواردی نظیر تجهیزات جانبی اطراف استخرها، سونا و جکوزی‌ها، تجهیزات نظافتی و بهداشتی و شستشوی استخر، تزئینات و متریال‌های ساختمانی را نیز اضافه کنید.

فاکتورهای مهم خرید لوازم استخر

در درجه بعدی شما باید یک سری فاکتورها را در ساختمان و متراژ استخر خود مورد بررسی قرار دهید. اولین اصل، متراژ استخر خواهد بود که می‌تواند متغیر از 5 تا بیش از 300 متر باشد. البته که هر چه این متراژ بالاتر برود، باید در هنگام انتخاب لوازم برودتی، حرارتی، نظافتی و حتی نگه‌داری استخر، به سراغ گزینه‌های گران‌قیمت‌تر بروید و هزینه بیشتری را صرف کنید.

البته همه چیز هزینه بالاتر و انتخاب محصول با یک لیبل گران‌تر و لوکس  نیست. برندهای زیادی در زمینه تولید لوازم مخصوص استخرهای شنا فعالیت می‌کنند که برخی از آن‌ها، دستگاه‌هایی با راندمان کاری بهتر عرضه کرده و برخی دیگر از نقطه‌ضعف بازار تقاضا، یعنی قیمت پایین استفاده کرده و کالایی بی‌کیفیت تحویل مشتری می‌دهند.

خرید با دریافت مشاوره‌های تخصصی

همان‌طور که اشاره شد، دما استار به شما امکان خرید با مشاوره‌های دقیق، حرفه‌ای و تخصصی را می‌دهد. یعنی می‌توانید پیش از سفارش، اطلاعات لازم در مورد برندها، سطح کیفی تولیدات آن‌ها، تفاوت انواع محصولات و مقایسه‌های موردنیاز را انجام دهید. این شرکت در حال حاضر بیش از 7 سال است که با مجموعه‌های بزرگ تولیدی، برندهای معتبر در زمینه ساخت انواع تأسیسات حرارتی و برودتی و… همکاری‌های وسیعی می‌کنند.

امکان مراجعه به دفتر مرکزی فروش برای خرید حضوری نیز وجود دارد. اما اگر ساکن تهران نیستید یا فرصت انتخاب محصول با مراجعه حضوری را ندارید، می‌توانید در مورد هرکدام از دسته‌بندی‌ها اطلاعات موردنیاز را از بخش خرید و استعلام قیمت دریافت کنید. یکی از مهم‌ترین نکات در مورد این فروشگاه، ارائه مناسب‌ترین قیمت و درنظرگرفتن حاشیه سود پایین برای خریدهای عمده است. یعنی کارفرما می‌تواند تعداد بالایی کالا را سفارش داده و از مزیت‌های این روش خرید استفاده کند که شامل تخفیفات ویژه و خدمات پس از فروش خواهد بود.

راه های تماس با دما استار

آدرس: تهران . خیابان بهار جنوبی نرسیده به خیابان طالقانی . کوچه آصف وزيری . ساختمان سبز . پلاک ۱ طبقه اول . واحد ۲

تلفن فروش: 77513100-021
021-77513200
021-77513400

سایت دما استار: /https://damastar.com

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید