طراحی باغ ویلا 1000 متری

طراحی-باغ-ویلا-1000-متری-املاک-توحید

در این مقاله قصد داریم شما را با صفر تا صد طراحی باغ ویلا 1000 متری آشنا کنیم. آیا تا به حال به این مورد فکر کرده‌اید که برای طراحی باغ ویلا 1000 متری چه متریال و وسایلی لازم است؟ به چه نکاتی باید دقت کرد؟ چه زمانی را باید صرف کرد؟ اگر شما هم می‌خواهید پاسخی منطقی و صادقانه برای پرسش‌های خود بیابید، پس با این مطلب از زومیلا همراه شوید. همچنین در این مقاله یکی از بهترین مجموعه‌های حرفه‌ای و متخصص در طراحی باغ ویلا یعنی املاک توحید زعفرانیه به شما معرفی می‌گردد.

 

باغ ویلا چیست ؟

برای طراحی باغ ویلا 1000 متری در وهله اول باید بدانیم تعریف باغ ویلا چیست. به زبان بسیار ساده، باغ ویلا به باغی می‌گویند که داخل آن یک ویلا ساخته شده است. پروسه طراحی تا ساخت کامل یک باغ ویلا پروسه خیلی پیچیده‌ای است. کوچکترین خطا‌ها می‌توانند سرمایه شمارا نابود کنند و یا دست کم هزینه طراحی تا احداث کامل را چندین برابر کنند. بنا‌براین سعی کنید با تیمی حرفه‌ای همکاری داشته باشید. پیشنهاد زومیلا همکاری با تیم کارکشته املاک توحید زعفرانیه است. با خیال راحت طراحی باغ ویلا خود را به آنها بسپارید.

انتخاب-پوشش-گیاهی-در-طراحی-باغ-ویلا-1000-متری

برای طراحی باغ ویلا 1000 متری به چه نکاتی باید دقت کرد ؟

برای طراحی یک باغ ویلا باید جوانب زیادی را بسنجید. در این قسمت از مقاله به  بررسی این جوانب می‌پردازیم.

1- موقعیت مکانی باغ ویلا را بشناسید

متاسفانه در بسیاری از موارد، طراح و تیم احداث باغ ویلا به شرایط اقلیمی و لوکیشن باغ ویلا دقت لازم را نمی‌کنند. این موضوع در بسیاری از پروژه‌ها باعث تلف شدن هزینه و زمان زیادی از مشتری شده است. علاوه‌ بر‌ آن، عدم توجه به این موضوع حیاتی بعدها زندگی در ویلا را برای مشتری سخت خواهد کرد. اولویت باید رفاه و آسایش مشتری باشد.

2- آیا نظر مشتری را پرسیده‌اید ؟

متاسفانه خیلی از مجموعه‌ها نظر و سلیقه مشتری را در طراحی ویلا 1000 متری نادیده می‌گیرند. در همه حالات باید نظرات صاحب ویلا را اولویت قرار داد. کسی که قرار است در آن ویلا زندگی کند و هزینه آن را می‌پردازد.

درصورتی که نظر و سلیقه مشتری مغایر با استاندارد‌های ویلا‌سازی باشد. باید با دلایل محکم مشتری را قانع کرد.

3- اندازه‌ها و متراژ‌ها، موضوعی بسیار حیاتی در طراحی باغ ویلا 1000 متری

گاهی فقط چند سانتی‌متر کل سرمایه را به باد پاییزی می سپارد!!!

در انجام کار‌های بزرگ، جزئیات سرنوشت را تعیین می‌کنند. شاید باورش برایتان سخت باشد اما تنها چند سانتی‌متر می‌تواند زحمات شما را به باد دهد. برای اندازه‌گیری‌ها حتما از متریال حرفه‌ای و افراد خبره کمک بگیرید. اندازه‌گیری دقیق در واقع اولین قدم برای یک طراحی حرفه‌ای است.

طراحی-کل-ویلا

4- سنجش دقیق وضعیت زمین

زمینی که قرار است باغ ویلا در آن احداث شود باید کاملا سنجیده شود. حتما در ابتدای کار پستی بلندی‌ها، عوارض و…. سنجیده شود.

نکته مهم : معمولا در این مرحله نقاط و پوشش‌های گیاهی که باید حذف شوند، مشخص می‌شود.

5- طراحی کل ویلا

برای طراحی ساختمان ویلا باید مشخص کنید که جهت ویلا باید کجا باشد، چه ابعادی از کل زمین را خواهد گرفت، چند طبقه باشد و…..

6- طراحی باغ

در طراحی باغ ویلا 1000 متری باید به نوع پوشش‌های گیاهی که قرار است استفاده شود، متریالی که در دیزاین باغ استفاده خواهد شد، محل قرارگیری مبلمان باغ، استخر، آلاچیق‌ها، پاسیو، محل تردد، زمین بازی، محل پارک ماشین و…. دقت شود.

7- تهیه نقشه‌های فاز دو معماری، لندسکیپ، سازه و تاسیسات

حتما قبل از شروع طراحی باغ ویلا 1000 متری به نقشه‌های فاز دو و سازه و تاسیسات آن دقت لازم را داشته باشید.

8- نکات مهم انتخاب پوشش گیاهی در طراحی باغ ویلا 1000 متری

گیاهان زنده اند و نفس می‌کشند!!!

متاسفانه در بسیاری از طراحی باغ ویلا 1000 متری این موضوع نادیده گرفته می‌شود. نادیده گرفتن جزئیات پوشش گیاهی باعث مرگ گیاهان و یا پژمرده شدن آن‌ها و در نتیجه زشت شدن باغ ویلا میشود. بنابراین در انتخاب پوشش گیاهی باغ ویلا به نکات زیر دقت کنید.

  • رنگ‌بندی مناسب

برای انتخاب رنگ‌بندی گیاهان باید یک دیدگاه کلی از تمام رنگ‌های استفاده شده در ساختمان و خود باغ داشته باشید. حتما می‌دانید که هر گیاهی سبز نیست. انتخاب دقیق رنگ گیاهان می‌تواند زیبایی باغ ویلای شما را دوچندان کند، پس حتما در طراحی باغ ویلا 1000 متری این موضوع را یکی از اولویت‌ها قرار دهید.

انتخاب-رنگ‌بندی-گیاهان در طراحی باغ ویلا 1000 متری

  • اندازه مناسب گیاه

در طراحی باغ ویلا 1000 متری و انتخاب پوشش گیاهی حتما به اندازه گیاه دقت کنید. وجود گیاه نباید مانع موارد دیگری مانند احداث‌ها و یا رفت‌و‌آمد شود.

نکته بسیار مهم: همیشه به یاد داشته باشید که گیاهان مانند سایر جانداران رشد می‌کنند و بزرگ می‌شوند. حتما در نظر بگیرید که گیاه تا چه حد رشد خواهد کرد و حتما فضای رشد آن را پیش بینی کنید.

برای رهایی از دغدغه پروسه طراحی باغ ویلا 1000 متری و نگرانی از تلف شدن هزینه و زمان خود می‌توانید طراحی باغ ویلا خود را به تیم حرفه ای املاک توحید بسپارید.

  • نیاز‌های گیاه را در نظر بگیرید

گیاهان برای زندگی به خاک مناسب، آب‌و‌هوای مطلوب و نور خورشید کافی نیاز دارند. حتما در انتخاب پوشش گیاهی به این موارد دقت کنید و مناسب‌ترین گیاه را انتخاب کنید.

  • نگهداری از چمن‌ها سخت است

در انتخاب پوشش گیاهی حتما در نظر بگیرید که نگهداری از چمن و هزینه‌های مراقبت و رسیدگی از آن‌ها نسبتا بالا است. در صورتی‌که شما و یا کارفرما و مشتری علاقه زیادی به استفاده از چمن در محوطه باغ دارید، می‌توانید در بسیاری نقاط آن از چمن مصنوعی استفاده کنید.

چمن-مصنوعی-باغ-ویلا

9- زیر ساخت‌های ویلا را بررسی کنید

یکی دیگر از نکات مهمی که در طراحی باغ ویلا 1000 متری باید به آن دقت کرد، بررسی زیر ساخت‌های ویلا است. این موضوع برای طول عمر سازه و حفظ امنیت ساکنین آن بسیار مهم و حیاتی است. در نظر گرفتن سیستم‌های فاضلاب، تاسیسات برقی و آبیاری  و زهکشی از مواردیست که در این مرحله باید دقت لازم را به آنها داشته باشید.

 10- تخمین هزینه

یکی از مواردی که باید کاملا حرفه‌ای و کارشناسانه انجام گیرد، تخمین هزینه نسبتا دقیق کل پروسه طراحی تا احداث یک باغ ویلا هزار متری است. همه هزینه‌ها از ریز تا درشت باید تخمین زده شده و یک گزارش نسبتا دقیق به خریدار و کارفرما داده شود.

املاک توحید زعفرانیه البرز معتبرترین مشاور املاک در منطقه کردان جنوبی است.

املاک-زعفرانیه

سخن پایانی طراحی باغ ویلا 1000 متری

اگر قصد شروع پروسه ساخت باغ ویلا رویایی خود را دارید، امیدواریم در این مقاله بخشی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های شمارا کم کرده باشیم. پروسه طراحی تا ساخت یک باغ ویلا پروسه طولانی است. این دوره علاوه بر طولانی بودن هزینه زیاد و تجربه و علم زیادی نیز می‌خواهد و حتما باید به وسیله کارشناسان خبره انجام گیرد. بی شک املاک توحید زعفرانیه یکی از خبره‌ترین ها در حوزه املاک و طراحی باغ ویلاها است. تیم فنی و کارشناسی املاک توحید با تجربیات و تخصصی که دارند می‌توانند این پروسه پر استرس را به دوره‌ای از انتظار شیرین تبدیل کنند. با همکاری با این تیم از اتلاف شدن هزینه و زمان خود جلوگیری خواهید کرد.

املاک-توحید-زعفرانیه-ویلا

آدرس املاک توحید زعفرانیه

استان البرز، جاده سهیلیه، شهرک زعفرانیه، نرسیده به میدان دوم

شماره‌های تماس

۰۹۱۲۴۰۰۲۳۰۰

۰۹۱۲۵۰۰۲۳۰۰

۰۲۶۴۴۵۱۳۵۹۴

آدرس سایت املاک توحید زعفرانیه

tohidamlak.ir

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید