صفر تا صد خرید ویلا در شهرک زعفرانیه کرج

راهنمای-خرید-ویلا-در-شهرک-زعفرانیه

اگر شما هم به دنبال خرید ویلایی زیبا و مدرن در یک منطقه خوش آب‌‌و‌هوا در نزدیکی کرج هستید، پس بهتر است با شهرک زعفرانیه کرج بیشتر آشنا شوید. این مقاله در واقع یک راهنمای خرید ویلا در شهرک زعفرانیه است. در این مطلب از زومیلا به نکات قوت و ضعف شهرک زعفرانیه کرج خواهیم پرداخت. همچنین در این مقاله یکی از معتبرترین املاک شهر کرج، یعنی املاک توحید زعفرانیه جهت راهنمایی و مشاوره در امر خرید و فروش زمین و ویلا در شهرک زعفرانیه به شما معرفی می‌شود و که از صفر تا صد خرید ویلا و زمین همراه شما خواهد بود.

شهرک زعفرانیه کجاست ؟

منطقه زیبا و لوکس زعفرانیه در استان البرز و در شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد. شهرک زعفرانیه در انتهای جاده سهلیه قرار دارد.

 

همسایه‌های شهرک زعفرانیه

شهرک زعفرانیه در کرج با محله‌های زیر همسایه است :

شرق : با دهکده ورزشی چهارباغ، کوی بهروز، رامجین و سنقر‌آِباد

غرب : با تنکمان، کریم‌آباد، کوروش و اقبالیه

شمال: با اغلان تپه، آغچه‌حصار، آران و عباس‌آّباد

جنوب: با گمرکان، چمستان، علی بیات و جعفرآباد

شهرک-زعفرانیه-کجاست

شهرک زعفرانیه در کرج به اسامی زیر نیز مشهور است.

اسامی دیگر شهرک زعفرانیه

  1. زعفرانیه سهیلیه

  2. زعفرانیه کردان

  3. زعفرانیه هشتگرد

  4. زعفرانیه کرج

 

قدمت شهرک زعفرانیه کرج

شهرک زعفرانیه کرج در سال 1352 ساخته شده است.

 

وسعت زعفرانیه کردان

زعفرانیه کردان در حدود پنج میلیون متر مربع وسعت دارد.

 

چرا زعفرانیه کرج برای خرید ویلا مناسب است ؟

شهرک مدرن و لوکس زعفرانیه قطعا یکی از گزینه‌های افرادیست که به دنبال خرید یک ویلا مدرن و لوکس هستند.  این بخش از مقاله اثبات خواهد کرد که زعفرانیه یکی از بهترین مناطق برای گذراندن تعطیلات و شروع یک زندگی آرام و دلپذیر است.

1- آب‌و‌هوای پاک

آب و هوای پاک یکی از آرزو‌های پایتخت‌نشین‌ها و ساکنین شهر‌های بزرگ است. شهرک زعفرانیه به دلیل منطقه جغرافیایی خود دارای آب و هوای بسیار تمیز و پاک است. این منطقه به دلیل وجود آب و هوای پاک، یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادیست که از آلودگی شهری خسته شده‌اند و یا از بیماری‌های تنفسی رنج می‌برند.

2- نزدیکی به تهران و کرج

همان‌طور که در بالا گفته شد، هدف این مقاله ارائه راهنمای خرید ویلا در شهرک زعفرانیه است. پس به عنوان راهنما حتما باید به جایگاه و لوکیشن آن هم اشاره شود. شهرک زعفرانیه به تهران و کرج بسیار نزدیک است. این موضوع باعث شده است که رفت‌وآمد بین این شهرک و تهران یا کرج آسان باشد.

پس حتی اگر مجبور هستید که روزانه به تهران و کرج مراجعه کنید، نگران نباشید! فاصله این شهرک تا تهران یک ساعت و تا کرج حدودا سی دقیقه است.

زعفرانیه-کرج-کجاست

3- امنیت بالا زعفرانیه

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید ویلا یا ملک دقت کنید، امنیت آن منطقه است. خوشبختانه این شهرک از امنیت بالایی برخوردار است.  اگر نگران سلامتی و امنیت خود و خانواده خود هستید، شهرک زعفرانیه کاملا مناسب شما است. در صورتیکه به دنبال خرید زیباترین ویلاها با قیمت‌های معقول هستید، املاک توحید زعفرانیه در این زمینه بهترین و منصفانه‌ترین خدمات را ارائه خواهد داد.

سیستم نگهبانی در این شهرک 24 ساعته بوده و گشت نگهبانی شبانه نیز دارند.

4- سرسبزی و مناظر خارق‌العاده شهرک زعفرانیه کرج

هرجا که بنگری، سرسبزیست!!

همانطور که گفته شد، زعفرانیه در ساوجبلاغ قرار دارد. این شهرک به دلایل موقعیت مکانی، بسیار سرسبز است. قطعا زندگی در محلی چهار فصل و به دور از دود ماشین‌ها و آلودگی‌ها رویایست که در زعفرانیه به حقیقت تبدیل خواهد شد. اگر شما هم رویای زندگی در محیطی رویایی و سرسبز را دارید، با راهنمایی و مشاوره با بهترین مشاورین املاک این منطقه یعنی املاک توحید زعفرانیه می‌توانید ویلای رویایی‌تان را بر حسب بودجه و سلیقه خود انتخاب و خریداری نمایید.

املاک-زعفرانیه

راهنمای خرید ویلا در شهرک زعفرانیه

برای خرید چه کنم ؟

برای خرید کافیست که با املاک توحید شهرک زعفرانیه استان البرز در تماس باشید. املاک توحید با سابقه درخشان و پشتیبانی قوی، متناسب با سلیقه و بودجه‌تان بهترین راهنمایی و مشاوره در امر خرید ویلا را در این منطقه به خریداران ارائه می‌کند. در نظر داشته باشید که شما با مشورت و راهنمایی با املاک توحید هزینه اضافی بابت واسطه‌گری پرداخت نمی‌کنید. املاک توحید واسطه نیست و شما مستقیما با صاحبین ملک در ارتباط خواهید بود.

خرید ویلا در شهرک یا روستا ؟

به نظر شما خرید ویلا در شهرک بهتر است یا در روستا ؟ از آنجا که این مقاله در واقع یک راهنمای خرید ویلا در شهرک زعفرانیه است، به عنوان راهنما و مشاور شما دلایل خود را در موارد زیر توضیح خواهیم داد :

1- راه‌های ارتباطی

معمولا شهرک‌ها راه‌های ارتباطی بهتری به نسبت روستا‌ها دارند. پس اگر دائما در رفت‌و‌آمد هستید، شهرک‌ها مناسب‌تر هستند. با سه روش می‌توانید با این شهرک در ارتباط باشید :

  • از راه آزادراه کرج-قزوین به سمت کردان- جاده علیخان سلطانی-جاده سهیلیه
  • از طریق آزادراه کرج-قزوین خیابان گل ماکیان- جاده قدیم کرج هشتگرد-جاده سهیلیه
  • به وسیله آزادراه کرج-قزوین به سمت کمالشهر- جاده قدیم کرج هشتگرد- جاده سهیلیه

2-لوکس بودن بنا‌ها

معمولا شهرک‌ها خانه‌ها و ویلا‌های مستحکم‌تر و لوکس‌تری به نسبت روستا‌ها دارند.

ویلا-در-زعفرانیه

3- امنیت بالای شهرک به نسبت روستا

معمولا شهرک ها به دلیل امکانات امنیتی، برای زندگی امن‌تر از روستا‌ها هستند.

4- فرهنگ و امکانات بالاتر

معمولا شهرک‌ها از لحاظ سطح فرهنگی و امکانات وضعیت نسبتا بهتری از روستاها دارند و شما می‌توانید سریعتر با این محیط جدید انس بگیرید و با زندگی در شهرک دسترسی آسان‌تری به مکان‌ها و نیاز‌های روزمره دارید.

 

دلایل مهم برای خرید ویلا در شهرک زعفرانیه

1- بالارفتن ارزش روز افزون زمین و ملک در شهرک زعفرانیه

در این راهنمای خرید ویلا در شهرک زعفرانیه باید به این نکته هم اشاره کنیم که خوشبختانه به دلیل ویژگی‌های منحصربه فرد زعفرانیه، قیمت ملک و زمین صعودی است. اگر همزمان با زندگی راحت و بی دغدغه در محیطی رویایی به سرمایه گذاری هم فکر می‌کنید، شهرک زعفرانیه گزینه بسیار مناسبی است. هر سوال و دغدغه شما توسط تیم حرفه‌ای و صبور املاک توحید زعفرانیه پاسخ داده خواهد شد.

صفر-تا-صد-خرید-ویلا-در-شهرک-زعفرانیه-کرج

2- هر ویلا سند دارد

یکی دیگر از دلایل مهم برای خرید ویلا در شهرک زعفرانیه این است که تک تک این ویلاها کاملا قانونی ساخته شده‌اند. هر کدام از این ویلا‌ها سند دارند. این موضوع باعث شده است که افراد با دلگرمی بیشتری از شهرک رویایی زعفرانیه  ویلا بخرند.

هر ویلا در منطقه زعفرانیه کرج دارای سند، جواز ساخت و پایانکار است.

3- ویلا‌های مدرن شهرک زعفرانیه

طراحی و ساخت ویلاها با مدرن‌ترین دیدگاه‌ها ساخته شده است. تمامی ویلا‌ها در این شهرک، مدرن و زیبا هستند. شما می‌توانید صاحب یکی از زیباترین و لوکس‌ترین ویلا‌های ایران شوید.

4- آب، برق و گاز

شهرک زیبای زعفرانیه از امکانات آب و برق و گاز برخوردار است. همه ویلا ها در زعفرانیه همیشه آب پر فشار و برق و گاز دارند.

نکته مهم: در هنگام خرید دقت کنید که حتما سهمیه آب نیز خرید کنید. معمولا در شهرک‌ها آب سهمیه‌ای است.

5- نزدیکی به مکان‌های ضروری

مورد بعدی که در مطلب راهنمای خرید ویلا در شهرک زعفرانیه خواهیم پرداخت، نزدیکی آن به مراکز ضروری مانند فروشگاه‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، مراکز درمانی، سوپرمارکت‌ها و… است. متاسفانه اکثریت شهرک‌ها این امکانات را ندارند. اما با خرید ویلا از این شهرک هرگز مشکل دسترسی به مراکز ضروری را نخواهید داشت.

با مراجعه به معتبرترین املاک شهرک زعفرانیه یعنی املاک توحید قطعا می‌توانید با اطمینان اقدام به خرید ویلا یا زمین موردنظرتان کنید.

بهترین مشاور املاک زعفرانیه کرج

سوالات متداول راهنمای خرید ویلا در شهرک زعفرانیه

آیا خاک زعفرانیه برای باغداری و کاشت گیاه مناسب است ؟

اگر شما هم رویای باغچه شخصی خود را در سر می‌پرورانید یا اگر با گیاهان ارتباط خوبی دارید و می‌خواهید ساعاتی از روز را به مراقبت و پرورش آنها سپری کنید، خاک زعفرانیه از گیاه شما به خوبی مراقبت خواهد کرد. این خاک به علت حاصلخیزی برای رشد گیاهان بسیار مناسب است.

آیا در شهرک لوکس زعفرانیه قطعات آپارتمانی هم هست ؟

شهرک زعفرانیه کرج شهرکی کاملا ویلایی است. همه قطعات آن ویلا هستند و آپارتمانی در آن دیده نمی‌شود. برای راهنمایی حرفه‌ای حتما قبل از خرید با تیم حرفه ای املاک توحید زعفرانیه در ارتباط باشید.

قصد دارم از شهرک زعفرانیه کرج ویلا بخرم، اما نمی‌دانم قطعات جنوبی بهتر‌اند یا قطعات شمالی

معمولا قطعات شمالی طرفداران زیادی دارند. اما در شهرک زعفرانیه این موضوع بر عکس است. در این راهنمای خرید ویلا در شهرک زعفرانیه باید اعلام کنیم که قطعات جنوبی در شهرک زعفرانیه گران‌تر بوده و طرفداران بیشتری دارند. البته نوع ویلاها و ساخت آنها متفاوت نیست. تنها تفاوت این است که ویلا‌های جنوبی منظره بهتری دارند.

چند قطعه در زعفرانیه وجود دارد ؟

در حدود چهار هزار و هفتصد قطعه در شهرک لوکس زعفرانیه ساخته شده‌اند.

خرید-زمین-هکتاری

سخن پایانی راهنمای خرید ویلا در شهرک زعفرانیه

در این مقاله به بررسی زیبایی‌ها و مزایای شهرک زعفرانیه پرداختیم. برای شما که رویای  زندگی در این مکان را دارید، این معرفی فرصت خوبیست تا بی واسطه با فروشندگان ملک معامله کنید. در همه مراحل از صفر تا صد خرید ویلا  املاک توحید زعفرانیه در کنار شما خواهد بود. تیم املاک توحید با استخدام مشاورین مجرب و حرفه‌ای در زمینه املاک قصد دارد تا بی نقص‌ترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. در نظر داشته باشید که پس از اتمام مراحل خرید نیز املاک توحید همواره پاسخگوی سوالات شما هستند. قطعا معامله به معنای پایان کار نیست، بلکه به معنای آغاز یک همکاری صادقانه و حرفه‌ای است. پس همین الان برای مشورت با این تیم مجرب اقدام کنید.

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و زمین و مشاوره رایگان با معتبرترین املاک شهرک زعفرانیه روی لینک زیر کلیک کنید.

املاک توحید زعفرانیه

خرید-ویلا-لاکچری-زعفرانیه-کرج

آدرس املاک توحید زعفرانیه

استان البرز، جاده سهیلیه، شهرک زعفرانیه، نرسیده به میدان دوم

شماره‌های تماس

۰۹۱۲۴۰۰۲۳۰۰

۰۹۱۲۵۰۰۲۳۰۰

۰۲۶۴۴۵۱۳۵۹۴

آدرس سایت املاک توحید زعفرانیه

tohidamlak.ir

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید