شهرک شاهد شهریار؛ محله‌ای مناسب برای خرید آپارتمان

شهریار مرکز شهرستان شهریار و از شهرهای استان تهران به‌شمار می‌آید. این منطقه که در گذشته بخشی از شهر کرج بود، دارای پوشش گیاهی قابل توجهی در انواع پارک‌ها، باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی است و به‌همین دلیل به نگین سبز تهران شهرت دارد. نزدیکی به دو کلانشهر تهران و کرج باعث شده که بسیاری از افراد تمایل به خرید آپارتمان در شهریار و شهرک‌های آن داشته باشند. شهرک شاهد یکی از این شهرک‌ها است. اگر به دنبال خرید آپارتمان در این شهرک هستید ما در زومیلا به‌روزترین اطلاعات را در این زمینه در اختیارتان قرار می‌دهیم. برای ارزیابی قیمت آپارتمان در شهرک شاهد شهریار و سایر نکات مرتبط با ما همراه باشید.

معرفی شهرک شاهد شهریار

شهرک شاهد شهریار یکی از شهرک‌های اقماری نسبتا جدید در منطقه شهریار است که در غرب شهریار و جنوب فازهای 1 و 2 اندیشه قرار دارد. بلوار شهیدان اینانلو دقیقا از شمال این شهرک می‌گذرد و به‌همین دلیل این شهرک دارای شرایط دسترسی مناسب و همچنین خطوط تاکسیرانی است.

شهرک شاهد شهریار در سال‌های اخیر توسعه زیادی از نظر ساخت‌وساز داشته است و این ساخت‌وسازها همچنان ادامه دارد. همچنین جمعیت این منطقه در سال‌های اخیر همچنان در حال افزایش بوده است. در این شهرک بسیاری از ساختمان‌ها نوساز و یا در حال ساخت هستند و املاک بسیاری نیز وجود دارند که سال‌های زیادی از ساخت آن‌ها نگذشته است. با وجود نوساز بودن بیشتر ساختمان‌ها قیمت آپارتمان در شهرک شاهد شهریار نسبت به برخی از مناطق مرکزی شهریار کمتر است.

امکانات شهرک شاهد شهریار

شهرک‌های اقماری در محدوده شهرستان شهریار از جمله بهترین مناطق برای خرید آپارتمان با قیمت مناسب در اطراف تهران هستند. یک مزیت بزرگ خرید آپارتمان در شهرک شاهد شهریار، توسعه مداوم این شهرک از نظر ساخت‌وساز است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که قیمت املاک در این شهرک در سال‌های آینده رشد چشمگیری داشته باشد.

شهرک‌های در حال توسعه، معمولا از نظر امکانات محلی شرایط ایده‌آل را ندارند. برای مثال این شهرک دارای مسجد و فضاهای سبز متعدد و مجهز نیست. اما می‌توان انتظار داشت که در سال‌های آینده این امکانات ایجاد شوند. با همه این احوال شما از نظر تامین مایحتاج روزانه هیچ مشکلی در این شهرک نخواهید داشت. زیرا فروشگاه‌ها و مغازه‌های بسیاری در آن وجود دارند که نیازهای شما را رفع می‌کنند.

عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در شهرک شاهد شهریار

ساخت‌وسازهای اخیر در شهرک شاهد شهریار اکثرا از نوع شخصی‌ساز بوده‌اند. بنابراین طیف وسیعی از آپارتمان‌ها با ویژگی‌های معماری، امکانات و نماهای بیرونی و داخلی متفاوت در این شهرک وجود دارند. همین تنوع نیز باعث تفاوت فراوان در قیمت آپارتمان در شهرک شاهد شهریار شده است. قیمت آپارتمان در این شهرک به‌ عوامل متعددی بستگی دارد که برخی از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

امکانات ساختمان و آپارتمان

پروژه‌های ساختمانی تعاونی‌ساز چندانی در شهرک شاهد وجود ندارند. با این حال برخی از شخصی‌سازها توانسته‌اند ساختمان‌هایی با امکانات رفاهی متعدد را بسازند. بهترین املاک این شهرک دارای امکاناتی مانند: لابی، پارکینگ‌های اختصاصی، انباری، دوربین‌های مداربسته، سیستم اطفا حریق، آنتن مرکزی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و تجهیزات اختصاصی تهویه در واحدها هستند. ساختمان‌های دیگر نیز امکانات حداقلی مانند پارکینگ، انباری، تراس و … دارند. قطعا هرچه امکانات ملک شما بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

موقعیت مکانی ملک

در شهرک‌هایی مانند شهرک شاهد، هرچه ساختمان به مراکزی مانند فروشگاه‌ها، میدان اصلی شهرک و خیابان‌های اصلی نزدیک‌تر باشد، قیمت آپارتمان نیز در آن بیشتر است. البته پیشنهاد می‌کنیم مواردی مانند ازدحام اطراف ملک به ‌خاطر نزدیکی به مراکز آموزشی و … را نیز در نظر بگیرید؛ زیرا این مساله می‌تواند ارزش ملک یا محبوبیت آن را از نظر خریداران کاهش دهد.

ویژگی‌ها و امکانات آپارتمان

از دیگر عوامل موثر بر قیمت خرید آپارتمان در شهرک شاهد شهریار می‌توان به امکانات داخلی آپارتمان و ویژگی‌های دیگر آن اشاره کرد. قطعا مهم‌ترین عامل در این زمینه متراژ است. عامل بعدی نقشه آپارتمان است که نقش مهمی در زیبایی و کاربرد فضاهای داخلی دارد. در مرحله بعدی می‌توانیم به مواردی مانند: طبقه واحد، تعداد واحدها در هر طبقه، ویژگی‌های دکوراسیون داخلی، مکان و تعداد پنجره‌ها، وجود تراس، ویو آپارتمان، تعداد اتاق‌های خواب، ویژگی‌های آشپزخانه واحد، وجود کمد دیواری و … اشاره کنیم.

ویژگی‌های ساختمان و معماری بنا

قبل از خرید آپارتمان در شهرک شاهد شهریار پیشنهاد می‌کنیم در مورد ویژگی‌های سازه ساختمان از مالک یا سازنده سوال بپرسید. زیرا این ویژگی‌های سازه مانند اسکلت ساختمان از انواع بتنی، فولادی و … می‌تواند تاثیر زیادی در طول عمر سازه و استحکام بنا در برابر زمین‌لزره و عوامل محیطی داشته باشد. نوع نمای بیرونی هم از عوامل بسیار مهم و موثر در تعیین قیمت آپارتمان است. نمای ساختمان ممکن است از انواع معماری مدرن، معماری رومی یا معماری سنتی باشد اما کیفیت اجرا، طراحی آن و نیز مصالح به‌کار رفته در نما تاثیر زیادی در نتیجه کار دارند.

قیمت آپارتمان در شهرک شاهد شهریار چقدر است؟

همان‌طور که پیشتر گفتیم املاک شهرک شاهد شهریار تفاوت‌های زیادی از نظر تعداد طبقات، کیفیت مصالح، امکانات محلی نزدیک به ساختمان، امکانات داخلی ملک و شرایط دسترسی دارند. همین عوامل باعث شده است که قیمت آپارتمان در این شهرک بسیار متنوع باشد. تا حدودی می‌توان آن را در بازه متری 10 تا 45 میلیون تومان قرار داد.

در ادامه قیمت برخی از آپارتمان‌های این شهرک را به‌عنوان نمونه با هم مرور می‌کنیم:

  • آپارتمان 85 متری دو خوابه و 6 سال ساخت: 3.5 میلیارد تومان
  • آپارتمان 72 متری، دو خوابه و 3 سال ساخت: 2.38 میلیارد تومان
  • آپارتمان 75 متری دو خوابه و نوساز: 850 میلیون تومان
  • آپارتمان 180 متری 3 خوابه و نوساز: 8 میلیارد تومان

اجاره آپارتمان در شهرک شاهد شهریار

اگر به‌دنبال اجاره آپارتمان در محدوده شهرستان شهریار هستید، شهرک شاهد می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. به‌دلیل جوان بودن این شهرک، نسبت به شهرک‌ها و مناطق دیگر شهریار و البته کمبود برخی امکانات رفاهی محلی، شما می‌توانید آپارتمان‌هایی با امکانات مناسب را با قیمتی کمتر از شهرک‌ها و مناطق دیگر شهریار در آن اجاره کنید. این شهرک همچنین از شهرک‌های شلوغ منطقه شهریار نیست و همان ویژگی‌های مطلوب آب‌وهوایی منطقه شهریار را دارد.

برای اطلاع از قیمت اجاره آپارتمان در شهرک شاهد شهریار کلیک کنید.

انتخاب بهترین آپارتمان در شهرک شاهد شهریار در سایت زومیلا

اگر به خرید آپارتمان در شهرک شاهد شهریار تمایل دارید ما در سایت زومیلا جدیدترین آگهی‌های فروش املاک این شهرک را برای شما گردآوری کرده‌ایم. صاحبان املاک این شهرک نیز می‌توانند برای پیش‌فروش یا فروش املاک خود، این املاک را در سایت زومیلا به متقاضیان معرفی کنند. زومیلا به‌عنوان یکی از برترین سامانه‌های هوشمند برای جستجوی املاک، فرصت‌های مشارکت در ساخت، اجاره آپارتمان و موارد دیگر را نیز در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. شما می‌توانید در سایت ما آگهی‌های خرید، رهن و اجاره آپارتمان در شهرک شاهد و دیگر شهرک‌های منطقه شهریار را مطالعه کرده و بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید