رونمایی از لوستر بزرگ و مجلل دکورابو

لوستر ها در انواع طرح های مختلف کلاسیک و مدرن موجود هستند که انتخاب طرح آن ها به سبک دکوراسیون داخلی فضایی که برای لوستر اختصاص داده اید و ارتفاع سقف و … بستگی دارد.اگر شما تمایل دارید در طراحی دکوراسیون خود سبک مجلل و با شکوهی را ایجاد کنید بهتر است لوسترهای سلطنتی را برای نصب در سالن خود انتخاب نمایید.

 

لوستر های سلطنتی معمولاً از نظر ظاهری به دو رنگ طلایی و نقره ای دسته بندی می شوند که دارای تعداد زیادی کریستال در ابعاد کوچک و بزرگ و اشکال هندسی هستند. از زیباترین کریستال های بکار رفته در لوسترهای سلطنتی می توان به مدل های مروارید، دایره ای، لوزی، بیضی و اشک مانند اشاره کرد.

لوسترها همیشه یکی از نمادهای تجمل و زیبایی در معماری داخلی جهان به حساب می‌آمدند. چه شما طرفدار لوسترهای آنتیک و قدیمی باشید و چه طرفدار لوستر مدرن، حتما لوستر را برای زیبایی بخشیدن به فضای داخل منزل خود در نظر خواهید گرفت.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید صنعت لوستر ایران در خاومیانه حرف اول را می‌زند و در جهان رتبه پنجم را از آن خود کرده‌است. دلیل آن هم واضح است: تولید و طراحی لوسترهای ایرانی در انواع و اقسام مدل‌ها که هر کدام طرفداران خاص خودش را دارد.ما در این مقاله قصد داریم جزییات یکی از لوسترهای لاکچری و باشکوه دکورابو را برای شما بیان کنیم. این لوستر از مرزهای مالی فراتر رفته و به عنوان یک اثر هنری به فروش می رسد.

بیایید از گران‌ترین و در عین حال خاص‌ترین لوستر موجود در فروشگاه دکورابو صحبت کنیم…

لوستر بزرگ و مجلل 56 شعله با روکش طلا

لوستر آب کاری شده دکورابو جز لوسترهای مجللی است که جلوه ی بسیار زیبایی به محیط ، می دهد و نکته ی مهم در این گونه از لوسترها زیبایی و درخشندگی آن است که در طول زمان حفظ می گردد.

لوستر مجلل و بزرگ 56 شعله

آبکاری، لایه ی نازکی است که پس از تولید قطعات لوستر به شکل پوشش روی آن ها قرار گرفته می شود تا هم بر زیباتر شدن آن کمک می کند و هم باعث مقابل با پوسیدگی و آسیب دیدگی محصول می شود. لوستر مجلل بزرگ 56 شعله با روکش طلا دکورابو طرحی کلاسیک دارد که پوشش آن با آبکاری درجه یک طلا صورت گرفته است. این لوستر دارای زیبایی منحصر به فرد است که علاوه بر روکش طلا، دوام و ماندگاری طولانی را به همراه دارد.

جزییات لوستر بزرگ و باشکوه دکورابو

این لوستر دارای چهار طبقه با روکش طلا از شمش طلای ۹۹۹ سوییس، هنر برجسته لوسترسازان ایرانی را به رخ کشیده است و به جرات می توان گفت، یکی از خیره کننده ترین لوسترهایی است که در صنعت برنز خوش درخشیده است. این لوستر تجلی تمام قد هنر و صنعت ایرانی است. تلالو آبکاری و ظرافت ریخته گری این لوستر چشم ها را مبهوت خود می کند و هوش از سر اهالی ذوق می برد، کریستال های استفاده شده در این لوستر وارداتی و از نوع درجه یک است که به دلخواه قابلیت تغییر مدل دارد. ساخت اسکلت قوی و مهندسی ساز این لوستر در چهار طبقه با 56 شعله، تضمینی برای بقای ابدی لوستر می باشد. این محصول کم نظیر دارای ابعادی به ارتفاع 230 سانتی متر، عرض 150 سانتی متر و وزن 250 کیلوگرم است و دارای ضمانت مادام العمر می باشد.

نکته حائز اهمیت که باید درباره ی لوستر بزرگ دکورابو ، به آن اشاره کرد، روکش آن است که علاوه بر روکش آبکاری طلا، روکش لاک کوره ای نیره در آن نیز استفاده شده است که، دوام آبکاری آن را چندین برابر افزایش داده است .

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مراحل تولید لوستر بزرگ و مجلل با روکش طلا فرآیند ریخته گری قطعات آن می باشد که با تجربه ی چند دهه ایی که این شرکت در زمینه تولید لوستر و چراغ های تزئینی دارد با استفاده از بهترین متریال ها و ترکیب خاص خود در آلیاژ مورد استفاده در برنز سعی در ارائه بهترین های ایران را داشته و هم اکنون نیز دارد.

طراحی ویژه و منحصر به فرد لاله و آویزهای کریستال

وجه تمایز دیگر این لوستر بزرگ و مجلل، طراحی ویژه و منحصر به فرد لاله و آویزهای کریستال آن می باشد که ترکیبی از طرح و سایز های مختلف کریستال که متناسب با لوستر می باشد و زیبایی آن را دو چندان نموده است. هنر قلم زنی که کار دست هنرمندان ایرانی است در قالب قطعات این لوستر هنر نمایی می کند و این هنر را در نقش و نگار قطعات این لوستر مشاهده می کنیم.

از دیگر ویژگی های این لوستر استحکام در اتصالات آن و مهم تر از همه بهره بردن از اتصالات قوی در ستون آن می باشد که با توجه به قرار گرفتن آن در ارتفاع به شما این اطمینان را می دهد که هیچ گونه نگرانی از بابت جدا شدن طبقات لوستر و افتادن آن را نداشته باشد.

لوستر مجلل و بزرگ چهار طبقه دکورابو

مکان هایی مناسب برای لوستر بزرگ و مجلل دکورابو

این لوستر بزرگ و مجلل برای پذیرایی، خانه های دوبلکس و دارای سقف مرتفع، لابی، کافی شاپ ها، هتل ها، اماکن مذهبی مثل مساجد و امام زاده ها و سایر مکان هایی که سقف بلندی دارند مناسب است و به صورت رایگان در سراسر کشور، توسط نصاب های مجرب فروشگاه دکورابو انجام می شود.

شما می توانید برای خرید این لوستر لاکچری و مجلل از طریق وب سایت دکورابو  و یا شماره تماس  32235028-086 اقدام نمایید.کارشناسان فروش ما در دکواربو 24 ساعته اماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

3 نظرات

  1. درود
    لوستر بسیار زیبا و شکیلی هست
    امکان بازدید حضوری از این محصول دکورابو هست ؟

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید