درباره کاشی الوند چه میدانید؟! توضیحات و عکس

کاشی الوند یکی از انواع کاشی های موجود در بازار داخلی کشور است که بدون شک جزء بهترین و با کیفیت ترین کاشی ها می باشد. کاشی الوند برای هر مکان و فضایی اعم از آشپزخانه، سرویش بهداشتی، مکان های عمومی و استخر ها مدل ها و طرح های متنوعی برای ساخت ویلا ارائه داده است. قیمت کاشی الوند با توجه به طرح های آن نیز متفاوت است.

ویژگی های کاشی الوند

صنایع تولیدی کاشی الوند با هدف جلب رضایت مشتری و فروش بالا، توانسته بازار خوبی را به خود اختصاص دهد. کاشی الوند از بهترین و بروز ترین متریال و فناوری ها ساخته شده است که قابل رقابت با نمونه های خارجی و بروز در دنیا می باشد.

کاشی های تولید شده در برند الوند از نظر عایق در برابر آب و رطوبت قابل اطمینان هستند و مانع خوبی در برابر عبور آب به سطوح پایین تر می باشند. این کاشی ها در طرح ها و رنگ های زیادی عرضه شده اند.

امروزه با پیشرفت در صنایع نانو و بهداشتی و ادغام آن با صنعت کاشی سازی و مصالح ساختمانی، کاشی هایی ساخته و تولید شده اند که آنتی باکتریال هستند. این نوع کاشی ها یک لایه ی مجزا دارند که در تماس با میکروب ها و آلودگی های محیطی قابلیت دفع و تمیز شدن دارند.

خوشبختانه کاشی های الوند علاوه بر داخل کشور توسط شرکت های تجاری به کشور های دیگری هم صادر می شوند و طرفداران خود را در این کشور ها و برای معمارن طراح ویلا پیدا کرده اند. قیمت کاشی الوند در کشور های هدف به جهت صادرات برای تولید کننده بسیار سود آور نیز است.

انواع کاشی الوند

کاشی الوند با توجه به اینکه قرار است در کجا و در چه ابعادی استفاده شود و معمولا در بازسازی ویلا انواع مختلفی دارد. ساده ترین دسته بندی کاشی الوند مربوط به درجه بندی از نظر کیفیت آن هاست که به سه دسته تقسیم می شوند. مسلما قیمت کاشی الوند و کیفیت آن ها باهم متفاوت است و خریدار طبق بودجه و کارآیی که از کاشی انتظار دارد می تواند آن ها را انتخاب کند.

کاشی های تولید شده در صنایع الوند در ابعاد مربعی و خیلی کوچک تا ابعاد بزرگ نیز تولید شده اند که کاشی های بزرگ اغلب برای کف سرویس های بهداشتی با آشپزخانه ها و کاشی های کوچک برای استخر ها و بین کابینت ها استفاده می شود.

همچنین کاشی های الوند از نظر لعاب بیرونی نیز تفاوت هایی باهم دارند که برخی از آن ها بسیار براق تر و به اصطلاح پولیش شده اند.

صنایع الوند کاشی های تزئینی با رنگ های سنتی فیروزه ای و سبز یشمی را نیز تولید کرده است که بیشتر در بازسازی بنا های سنتی و قدیمی استفاده می شود.

دلیل انتخاب کاشی الوند

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در میان برند های مختلف کاشی های موجود در بازار چرا کاشی الوند را انتخاب کنیم؟

با توضیحاتی که در مطالب فوق گفته شد قطعا شما هم وسوسه شده اید که این کاشی ها را تهیه کنید. کاشی های الوند به دلیل اینکه مطابق با سلیقه ی مشتریان و مردم کشور تولید شده است تنوع قابل قبولی دارد.

گستردگی مدل های کاشی الوند و عرضه ی آن در نمایشگاه های مصالح ساختمانی باعث شده است تا فروشگاه های زیادی تمایل به همکاری با آن ها داشته باشند.

کاشی های این برند قابل شست و شو هستند و چنانچه لک یا زردی در اثر رطوبت روی آن ها ایجاد شود، به راحتی پاک شده و براقیت اولیه را به دست می آورند.

کیفیت بالای محصولات با توجه به مناسب بودن قیمت کاشی الوند، طرفداران و مشتریان زیادی را قانع کرده تا این برند پر آوازه را از دست ندهند.

قیمت خرید کاشی الوند

در خصوص قیمت کاشی الوند که برای آن در نظر گرفته شده است باید این نکته را گفت که با توجه به نوسانات بازار این قیمت ها بسیار منصفانه و با کمترین میزان سود تعیین شده اند.

البته بهتر است این نکته را یادآور شویم که قیمت کاشی الوند با توجه به ویژگی ها و کیفیت های آن ها قیمت گذاری می شوند و ممکن است یک کاشی با یک طرح چندین قیمت داشته باشد.

به دلیل نقشی که کاشی ها در نورپردازی فضا دارند بهتر است خریداران هنگام خرید آن ها به تناسب رنگی توجه کرده و فقط موضوع قیمت را اولویت قرار ندهند.

villatobesaz.com

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید