بهترین شیرآلات را از تامین کالا بخواهید

اگر قصد اجرای یک پروژه لوله‌کشی صنعتی را دارید و یا مجری یک پروژه ساختمانی هستید؛ قطعا می‌دانید که به شیرآلات به عنوان بخش مهمی از مسیر لوله‌کشی نیاز خواهید داشت.

همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با محصولاتی که در این دسته جای می‌گیرند؛ با یکی از بهترین و معتبرترین توزیع‌کنندگان عمده و خرده شیرآلات به نام مجموعه تامین کالا نیز آشنا شوید. ضمن اینکه در انتها نیز در مورد مزایای خرید آنلاین و حضوری از این شرکت معتبر صحبت می‌کنیم.

شیرآلات چیست؟

یکی از اجزای مهم در هر سیستم لوله‌کشی، شیرآلات است که برای کنترل جریان سیالات موجود در این مسیر از آن استفاده می‌شود. این فرآیند کنترلی، بسته به نوع شیر با دستکاری نوعی مانع در ساختار داخلی این قطعه انجام می‌شود.

این مانع در واقع دریچه‌های مخصوصی هستند که از نوعی نیروی مکانیکی به نام محرک برای فعال شدن استفاده می‌کنند. اصلی‌ترین نقطه تمایز بین عملکرد این محصولات، منبع تغذیه‌ای است که این نیروی مکانیکی را ایجاد می‌کند. در برخی از شیرآلات هوای فشرده و در برخی نیز نیروی برق تامین کننده انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن این دریچه هستند.

چرا شیرآلات تامین کالا جزء بهترین‌ها محسوب می‌شوند؟

تامین کالا یک مجموعه باسابقه و کاملا حرفه‌ای در زمینه توزیع انواع محصولات ساختمانی، تاسیساتی و صنعتی است که در کنار فروش حضوری، بستر خرید اینترنتی این محصولات را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. موارد زیر از جمله دلایل برتری محصولاتی هستند که در این مجموعه به عنوان شیرآلات صنعتی، تاسیساتی و بهداشتی به مشتریان عرضه می‌شوند:


کیفیت بالا
تمامی شیرآلاتی که در فروشگاه اینترنتی تامین کالا برای عرضه به مشتریان ارائه می‌شوند؛ جزء بهترین‌ها از نظر کیفیت هستند. این محصولات، عمدتا تولیدات معروف‌ترین کارخانه‌های داخلی و خارجی بوده و دقت در طراحی و ظرافت در ساخت آنها، کارکردشان را بی‌عیب و نقص کرده است.
بنابراین، اگر به دنبال خرید شیرآلاتی باکیفیتی هستید که دوام بالایی داشته باشد و بتوانید تا سال‌ها بدون مشکل عملکردی از آن استفاده کنید؛ حتما گزینه خرید خود را از بین پیشنهادات ارائه شده از سوی کارشناسان تامین کالا انتخاب کنید.
قیمت پایین
از آنجایی که قراردادهای همکاری دو طرفه‌ای بین تولیدکنندگان عمده شیرآلات در کشور و واردکنندگان مطرح این محصول در بازار با شرکت معتبر تامین کالا وجود دارد؛ می‌توان گفت که شیرآلات تامین کالا از نظر قیمت، با محصولات مشابه قابل مقایسه نیستند.
این ارتباط کاری تنگاتنگ، دسترسی مستقیم به محصولات باکیفیت را با قیمتی مناسب برای مشتریان این مجموعه فراهم کرده است. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که قیمت انواع شیرآلات صنعتی، تاسیساتی و حتی بهداشتی در مجموعه تامین کالا به نسبت محصولات مشابه بسیار پایین‌تر است.
ضمانت معتبر
برای هر کالایی، ضمانت‌نامه به معنی کیفیت بالا و اطمینان از روند دقیق تولید است. تمامی محصولاتی که در غالب دسته‌بندی شیرآلات در مجموعه تامین کالا به مشتریان عرضه می‌شوند؛ از مرحله کنترل کیفیت عبور کرده و از نظر کیفی جزء بهترین‌ها هستند.
به همین خاطر چه تولیدکنندگان و چه شرکت‌های واردکننده این محصولات، روی شیرآلات ضمانت‌نامه‌های معتبری را به مشتریان ارائه می‌کنند. به این ترتیب، شما می‌توانید مطمئن شوید که در صورت خرابی محصول یا نیاز به خدمات پس از فروش، قادر هستید که به نمایندگی رسمی مراجعه کرده و از گارانتی استفاده کنید.
سایر مزایای خرید از تامین کالا
با خرید از مجموعه تامین کالا، علاوه بر دسترسی به بهترین‌ها و باکیفیت‌ترین‌های بازار می‌توانید از مزایای زیر نیز بهره‌مند شوید:
• استفاده از خدمات مشاوره و انتخاب محصول بر اساس نظر کارشناسان
• امکان استعلام قیمت قبل از نهایی شدن فاکتور
• امکان خرید آنلاین و اینترنتی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها
• دسترسی به طیف متنوعی از محصولات
راهنمای خرید شیرآلات
خرید محصولی مانند انواع شیرآلات، نیاز به هوشمندی بالایی دارد. چرا که در حال حاضر، تولیدکنندگان معروف شیرآلات در جهان به منظور رقابت بهتر، نوآوری‌های مختلفی را در زمینه طراحی و تولید این محصول انجام داده و استانداردهای خود را روز به روز ارتقا داده‌اند.
بنابراین اولین نکته‌ای که باید در خرید شیرآلات به آن توجه کنید؛ داشتن الزامات فنی دقیق‌تر و توجه به یک سری نکاتی است که در ادامه آنها را تشریح می‌کنیم:
• مشخصات فنی محصول انتخابی باید استانداردها و الزامات اصلی طراحی را برآورده کرده باشد.
• با فرض عدم تاثیر بر قیمت، همیشه سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که فشار کاری آن بیشتر از فشار کاری واقعی موجود در خط لوله باشد.
• جنس بدنه شیر باید دارای استانداردهایی باشد که بر اساس داده‌های دریافت شده از آزمایشات فیزیکی و شیمیایی واقعی تدوین شده‌اند.
• جنس بدنه داخلی و خارجی محصول باید تا جای ممکن خاصیت ضد خوردگی داشته باشد.
• جهت باز و بسته شدن شیر باید در جهت عقربه‌های ساعت باشد.
• سایر شیر باید بر اساس سایز لوله‌های مورد استفاده در خط انتخاب شود.

شیوه خرید از مجموعه تامین کالا به چه صورت است؟

برای خرید انواع شیرآلات باکیفیت صنعتی و ساختمانی از مجموعه تامین کالا، دو روش پیش روی شماست. اولین و ساده‌ترین شیوه انجام این خرید، تماس مستقیم با شماره‌های درج شده در صفحه اصلی وب‌سایت فروشگاهی تامین کالا است.

در این تماس تلفنی، مشتریان می‌توانند ضمن اطلاع از مشخصات فنی انواع شیرآلات و قیمت هر کدام از محصولاتی که تحت این عنوان طبقه‌بندی می‌شوند؛ خدمات مشاوره تلفنی را نیز دریافت کرده و قبل از نهایی شدن خرید خود، نسبت به انتخاب محصول مطمئن شوند.

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد؛ نکات زیادی وجود دارد که در زمان خرید این محصول باید آنها را در نظر بگیرید. بنابراین، برای اینکه در این مسیر منحرف نشوید و خرید منطقی داشته باشید؛ مشورت با یک فرد متخصص در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند.

دومین شیوه خرید نیز پر کردن فرم مخصوص به صدور پیش فاکتور است. این فرم در نوار بالای صفحه اصلی وب‌سایت فروشگاه وجود دارد. با کلیک روی لینک مذکور، وارد یک صفحه اختصاصی فرم مانندی می‌شوید که با پر کردن و ارسال آن، درخواست شما به کارشناسان مجموعه ارجاع داده می‌شود.

در مرحله بعد باید منتظر تماس شرکت برای دریافت پیش فاکتور باشید. اگر پیش فاکتور صادر شده، از نظر فاکتورهایی مانند نام کالا، حجم خرید و قیمت‌ها مورد تایید تان باشد؛ سایر مراحل خرید به صورت عادی طی شده و شما می‌توانید بدون حضور در محل فروشگاه، به بهترین و باکیفیت‌ترین شیرآلات صنعتی و خانگی ساخت معروف‌ترین کمپانی‌ها دسترسی داشته باشید. تمام تلاش مدیران ارشد این مجموعه، ارائه محصولات باکیفیت و تولید شده مطابق با استانداردهای جهانی با قیمتی مناسب و نزدیک به قیمت درب کارخانه به دست مصرف‌کننده نهایی است.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید