برای خرید قفل درب ضد ­­سرقت به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

­حتماً قبل از خرید درب ضد سرقت باید نکات مهمی رعایت شود تا بتواند پاسخگوی نیازهای افراد باشد. پس حتما برای خرید این نوع درب ها با دانش و آگاهی اقدام به خرید کنید. در همین راستا مهمترین سوالی كه برای خريداران درب های ضدسرقت به وجود مي آيد، اين است كه چه نوع دربی بخريم که بتواند توقعات ما را برآورده کند؟ یکی از معیارهای انتخاب یک درب ضد سرقت خوب توجه به قفل آن است.

آیا تمامی درب های ضد­سرقت موجود در بازار پاسخ گوی نیاز مشتریان هستند ؟

وقتی به فروشگاه ها یا نمایندگی های فروش شركت های توليد کننده و عرضه کننده درب ضد سرقت مراجعه می کنید؛ در می یابید که انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود است. حتی این روزها در فروشگاه های اینترنتی و برخی از سایت ها و پلت فرم های فضای مجازی امکان خرید اینترنتی درب ضد سرقت به وجود آمده است.

اما همواره اين سوال مطرح است كه خرید كدام درب ضدسرقت بهتر است؟

در شرایطی که تعداد زیادی درب به اسم ضدسرقت به مشتریان ارائه می شود؛ اما متاسفانه در بین آن ها درب هایی وجود دارد که از ضدسرقت بودن فقط اسم آن را یدک می کشند و کارایی و تأثیر گذاری خاصی ندارند؛ اما در عین حال به اسم درب ضد سرقت به فروش می رسند.

جنس قفل درب ضد ­سرقت معمولاً از جنس‌های مقاومی مانند فولاد و آلیاژهای مختلف تولید می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که جنس قفل مورد نظر شما از کیفیت بالا و مقاوم باشد.

پس شناخت نکاتی که شما را به انتخاب یک درب مناسب می کشاند ضروری است.

تأثیر قفل درب ضدسرقت

درب ضد سرقت ترک

یکی از این نکات و ویژگی ها برای انتخاب یک درب ضدسرقت خوب داشتن قفل مرغوب و باکیفیت است. هدف تمامی خریداران درب های ضدسرقت در وهله اول دست یابی به درجه بالایی از امنیت و حفاظت است. تولید کنندگان موفق و خوشنام درب ضدسرقت ، تمایل به ساخت محصولاتی دارند که ضمن داشتن امنیت بیشتر و بالاتر نسبت به درب معمولی، ظاهری زیباتر، متنوع تر و کاربردی تر نیز داشته باشند.

یکی از رکن های اساسی برای تشخیص درب ضدسرقت مرغوب، شرایط و ویژگی های قفل درب است. مهمترین نکته برای تعیین کیفیت قفل درب ضد سرقت بحث امنیت و ساختار آن است . اگر قفل درب ضدسرقت مقاوم و پایدار باشد و از آلیاژ قدرتمند ساخته شده باشد می تواند عملکرد قوی تری نسبت به سایر قفل ها داشته باشد.

در نهایت درب مستحکم تر کمک می کند تا سارقان و افراد بیگانه نتوانند به ساختمان وارد شوند. نتیجه آنکه شما باید در انتخاب نوع قفلی که قرار است بر روی درب ضد سرقت استفاده شود، دقت کنید که دارای کیفیت مطلوبی باشد.

قفل درب ضدسرقت کاله

این روزها از درب ضدسرقت به عنوان وسیله‌ای برای حفظ امنیت در ساختمان ها استفاده می شود. بنابراین کیفیت ساختار و ماهیت قفل درب ضدسرقت بسیار اهمیت دارد تا بتواند سودمند و موثر واقع شود. در این میان چند نمونه قفل فوق‌العاده کارا و باکیفیت وجود دارد که به لحاظ ساختار و مرغوبیت در جایگاه شاخص تر و بالاتری قرار می گیرند.

قفل کاله، یکی از قفل های درب ضدسرقت است که می تواند در رتبه های ممتاز این شاخص بندی قرار بگیرد. زیرا در ساختن قفل کاله آلیاژ قدرتمند و مواد مستحکم فلزی و مغزی بسیار پایدار با کارکرد فوق‌العاده وجود دارد.

خاصیت ضد اسیدی قفل درب ضدسرقت

درب ضد سرقت

به صورت کلی قفل و مغزی درب های ضدسرقت تفاوت چندانی با قفل و مغزی درب های معمولی ندارد. تنها تفاوت آن به تعداد زبانه ها بر می گردد که در درب های ضدسرقت این زبانه ها بیشتر هستند. بر کسی پوشیده نیست که سارقان برای دزدیدن اموال دیگران، هر روز ترفند‌ جدیدی به منظور ورود به محیط زندگی و کسب و کار افراد ابداع می کنند.

سالهاست یکی از روشهای اخیر سارقان برای باز کردن قفل ها استفاده از اسید بوده است ؛ آن ها اسید را روی زبانه ی قفل های معمولی می ریزند و آن ها را از کار می اندازند تا به راحتی باز شوند . در نتیجه با توجه به این نکته، قفل درب ضدسرقت‌ باید به گونه ای ساخته شود که مغزی آن در برابر اسيد مقاومت كافي داشته باشد.

آلیاژ فوق العاده محکمی که برای ساخت مغزی قفل های درب ضدسرقت استفاده شده است، باعث می شود تا قیمت آن بسیار بالا باشد.

تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت

لازم به ذکر است که همه ی انواع درب ضد­سرقت دارای چنین مغزی قفل مستحکم و پایداری نیستند پس می توان مغزی قفل درب ضد سرقت را مانند درب های معمولی تعویض یا تعمیر کرد. صدالبته تعویض آن کاری کاملا تخصصی است که حتماً باید به واسطه افراد ماهر و خبره انجام شود.

تغییر یک قفل سطح پایین با قفلی بهتر، می تواند کارایی درب را بیشتر کند و خیال شما را تا مدتها برای تغییر درب ضدسرقت آسوده نگه دارد .

سخن پایانی

قفل‌های ضد­سرقت ممکن است از نوع مکانیکی (سنتی) یا الکترونیکی باشند. قفل‌های الکترونیکی ممکن است دارای ویژگی‌هایی مانند کارت‌های هوشمند، کد دیجیتال، اثر انگشت و یا اتصال به سیستم‌های امنیتی دیگر باشند. برای انتخاب نوع قفل، به نیازها و مکان مورد استفاده خود توجه کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید قفل درب ضدسرقت مناسبی را برای امنیت خانه یا محل کار خود پیدا کنید. امیدوارم این مقاله به خرید قفل به شما کمک کند .

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید