باید و نباید های خرید قوطی صنعتی

باید و نباید های خرید قوطی صنعتی

خرید قوطی صنعتی نیازمند دقت بسیار زیادی است‌. برای خرید این محصول باید آلیاژ، سایز و ابعاد پروفیل مطابق با نیاز‌ها و مصارف مختلف تعیین شود‌ تا بتواند وزن وارده و وظیفه محوله در سازه را به خوبی ایفا کند. از این رو در زمان خرید قوطی صنعتی می بایست به جنس ، کارکرد آن در سایزه، ابعاد و سایزبندی، وزن نهایی، کیفیت تولیدی و کارخانه تولید کننده دقت داشت. تولیدکننده می تواند بر تمامی ویژگی ها و خصوصیات قوطی صنعتی تاثیر بگذارد. یکی از بهترین قوطی صنعتی های موجود در بازار که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است، قوطی صدرا پروفیل کاوه است که در حال حاضر در طول متر به فروش می رسد.

خرید قوطی صنعتی و نکات مهم آن

یکی از مقاطع فولادی مهم و اساسی برای ساخت انواع مختلفی از تجهیزات در صنایع مختلف، قوطی صنعتی است که معمولاً بیشتر تولید‌کنندگان صنایع مختلف به‌دنبال خرید و تهیه آن هستند.

نام دیگر قوطی صنعتی، پروفیل صنعتی است و در دسته محصولات فلزی و فولادی قرار دارد. این محصول یک مقطع فلزی توخالی است که متناسب با سایز و شکلی که دارد، در بسیاری از صنایع مختلف مصرف می‌شود.

افرادی که قصد خرید قوطی صنعتی را دارند، لازم است که بدانند شکل اصلی این نوع از مقاطع فلزی ۴گوش است و معمولا ظاهر مربعی یا مستطیلی دارند. به‌طور کلی، پروفیل‌ها به ۲ دسته صنعتی و ساختمانی تقسیم می‌شوند‌. کاربرد و قیمت پروفیل‌های صنعتی بسیار بیشتر از سایر انواع دیگر بوده که این موضوع بیشتر به‌دلیل مصرف گسترده این محصولات در پروژه‌ های مهم ساخت و ساز است.

تولید پروفیل صنعتی نیازمند پروسه‌ای زمان‌بر و پیچیده است. به هر میزان که این محصول سنگین‌تر و در ابعاد بزرگ‌تر تولید شود، هزینه قوطی صنعتی بیشتر خواهد بود. استفاده از این محصول باتوجه به نیاز‌های لازم در صنایع گوناگون صورت می‌گیرد و معمولاً سایز و ابعاد آن متناسب با مصارف حوزه‌های مختلف تعیین می‌شود.

نکاتی که باید به صورت اختصاصی در مورد خرید قوطی صنعتی بدانید

برای خرید این محصول باید مطابق با راهنمای خرید قوطی صنعتی عمل کنید. لازم است که بسیاری از فاکتورهای مهم از جمله سایز و ابعاد محصول، جنس، میزان کارکرد، قیمت و کارخانه‌‌های تولیدکننده این محصول را در نظر بگیرید.

بررسی ابعاد و سایزبندی آن

برای تهیه این محصولات لازم است که ابعاد قوطی‌ها را در نظر بگیرید. برای اطلاع از این موضوع باید بدانید که قوطی‌ها برای کدام صنایع مصرف می‌شوند سپس می‌توانید باتوجه به آن اندازه پروفیل صنعتی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

بهتر است که برای خریدن قوطی صنعتی به ضخامت آن توجه کنید. قوطی‌های صنعتی در ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شوند و لازم است که افراد در هنگام خرید، باتوجه به نوع مصارف خود این فاکتور مهم را در نظر بگیرند.

بررسی جنس قوطی صنعتی

بررسی جنس قوطی صنعتی از دیگر فاکتورهای مهم برای تهیه این نوع از مقاطع فولادی هستند. درصورتی‌که برای خرید قوطی صنعتی از مواد اولیه مرغوب استفاده شود، میزان جنس و کیفیت آن مناسب‌تر خواهد بود.

در فرآیند تولید پروفیل‌های صنعتی سبک، از ورق‌های روغنی استفاده می‌شود. برای تولید نوع سنگین این محصولات، بیشتر ورق‌های سیاه مورد استفاده قرار می‌گیرند که در نتيجه لازم است که در هنگام خرید به جنس و برند تولید کننده این محصولات توجه کنید.

بررسی کارکرد قوطی صنعتی

کاربرد قوطی صنعتی در سازه‌های مختلف بسیار گسترده است. این محصول یکی از پرمصرف‌ترین نوع پروفیل‌ها صنایع مختلف است. در ادامه به برخی از کاربرد‌های قوطی صنعتی اشاره خواهیم کرد‌:

  • ساخت صنایع نظامی

  • ساخت تجهیزات صنعتی

  • استفاده در صنایع خودروسازی

  • ساخت پل و تابلوهای تبلیغاتی

  • ساخت ستون سازه

  • استفاده در برخی از پروژه‌های عمرانی

  • ساخت دستگاه‌های پیشرفته و صنعتی

  • ساخت شاسی تریلر و نفت‌کش

  • ساخت اسکلت‌های فلزی در ساختمان‌سازی

بررسی قیمت روزانه قوطی صنعتی

قیمت قوطی صنعتی مطابق با سایز و نوع آن محاسبه می‌شود. ممکن است برای پروفیل‌هایی که دارای کاربرد‌های وسیع در صنایع مختلف هستند هزینه بالاتری در نظر گرفته شود. در برخی موارد افراد می‌توانند برای داشتن یک خرید مقرون به‌صرفه و مناسب قیمت‌های روزانه این محصولات را مورد بررسی قرار دهند.

بررسی کارخانه های تولید کننده قوطی صنعتی

برای خرید قوطی صنعتی به تولید‌کننده یا کارخانه‌ای که در آن، این محصول تولید شده، توجه کنید. بسیاری از شرکت‌های مختلف در زمینه تولید پروفیل صنعتی فعالیت دارند. شما می‌توانید با ارزیابی کیفیت هریک از کارخانه‌های تولید این محصول و بررسی میزان تقاضای آن‌ها، بهترین پروفیل صنعتی را خریداری کنید.

در ادامه به برخی از برترین کارخانه‌های تولیدکننده قوطی صنعتی که در ایران فعالیت دارند اشاره خواهیم کرد:

  • شرکت صدرا پروفیل کاوه (فولاد موحد)

  • کارخانه نورد لوله یاران

  • کارخانه لوله و پروفیل ناصری

  • شرکت فولاد هیربد زرندیه

  • کارخانه گروه صنعتی شرق ایران

  • کارخانه نورد پروفیل ساوه

  • شرکت جهان پروفیل پارس

  • کارخانه پروفیل نیکان اصفهان

در بین کارخانه های نام برده شده، شرکت صدرا پروفیل کاوه (فولاد موحد) را می توان جزو بهترین برندهای تولیدکننده و همچنین اولین تولیدکننده لوله و قوطی پروفیل در منطقه شمال غرب ایران نام برد که با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود و با بهره گیری از تکنولوژی ها و دستگاه های جدید، قوطی صنعتی را تولید می کند. این کارخانه با استفاده از ورق فولاد مبارکه و ورق گیلان که به نوبه خود یکی از بهترین کارخانه های تولید ورق هستند، قوطی های صنعتی متر و با ضخامت های تولید می کند.

بررسی وزن قوطی صنعتی در زمان خرید

قوطی صنعتی به ۲ نوع سبک و سنگین تقسیم‌ می‌شوند. یکی از موضوعات مهم در هنگام تهیه این محصولات، توجه به وزن آن‌ها است. وزن کمتر در قوطی‌های صنعتی، یک مزیت بسیار مهم برای استفاده از آن در ساخت‌وساز‌های مختلف است. برای ساخت پروفیل صنعتی سنگین از ورق‌های سیاه استفاده می‌شود و نوع سبک آن از ورق‌های روغنی تهیه شده است.

نبایدهایی که باید در زمان خرید قوطی صنعتی به آن توجه کنید

برای خرید قوطی صنعتی لازم است که برخی نکات مهم و اصولی را رعایت کنید.

  • برای خرید قوطی صنعتی، نباید از سایزهای کوچک و غیرمعقول برای مصارف خود استفاده کنید. برای تهیه این محصول ابتدا اندازه مورد نیاز برای مصارف خود را مشخص کرده و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید. در برخی موارد استفاده از پروفیل‌های کوچک باعث کاهش تحمل وزن در آن‌ها می‌شود.

  • اگر به‌دنبال تهیه قوطی صنعتی با مقاومت بسیار بالا هستید، نباید پروفیل‌های صنعتی با گرید پایین را تهیه کنید.

  • برای خرید به مراکز فاقد ‌اعتبار مراجعه نکنید. برای اطمینان از کیفیت و اعتبار محصولات به کارخانه‌های نام‌آشنا و معتبر مراجعه کنید.

  • از خرید قوطی‌هایی که دارای جنس بی‌کیفیت هستند خودداری کنید.

جمع‌بندی

خرید قوطی صنعتی نیازمند رعایت برخی فاکتور‌های مهم و اساسی برای تهیه آن است‌. پروفیل صنعتی در انواع مختلفی تولید می‌شود و دارای اندازه‌های گوناگونی است. مهم‌ترین کاربرد‌ این محصول استفاده‌ از آن در صنایع خودروسازی، ساخت سازه و سدسازی است. لازم است که برای خرید این محصول به میزان کیفیت و کارخانه تولید‌کننده آن توجه کنید تا بتوانید مرغوب‌ترین قوطی‌های صنعتی در بازار را تهیه کنید که یکی از به نام ترین کارخانه های تولید قوطی صنعتی، کارخانه صدرا پروفیل است. با توجه به اینکه برای تهیه این قوطی، از ورق گیلان و فولاد مبارکه استفاده می شود، قیمت مواد می تواند بر لیست قیمت قوطی شرکت صدرا پروفیل کاوه نیز موثر باشد. از این رو برآورد قیمت به صورت روزانه می تواند به عنوان اولین اقدام برای خرید به صرفه باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید