اولین شرکت سازنده کلبه سوئیسی در ایران

اولین شرکت سازنده کلبه سوئیسی در ایران

کلبه سوئیسی چیست؟ برای ساخت این کلبه ها باید چه کار کنیم؟ چه مجموعه ای در ایران کلبه سوئیسی می سازد؟ توضیح در متن زیر

کلبه سوئیسی چیست؟ این نوع کلبه، چه فرقی با سایر انواع ویلا دارد؟ چطور می توان یک کلبه سوئیسی را طراحی و اجرا کرد؟ کلبه های سوئیسی عمدتا با چه متریال هایی ساخته می شوند؟ این سوالات حتما تا به حال در ذهن شما نیز شکل گرفته اند. اگر به دنبال جوابی برای آن ها هستید، بهتر است تا پایان مقاله امروز ما را همراهی کنید.

کلبه سوئیسی چیست؟

کلبه سوئیسی یک نوع کلبه کوچک است که عمدتا با چوب درست می شود. این نوع کلبه از نظر ظاهری شبیه به یک منشور مثلثی شکل است. بنابراین طراحی ظاهری شیک و جذابی دارد. در سال های اخیر کلبه های سوئیسی با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شده اند. این کلبه به دلایل مختلف مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته اند. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره می کنیم.

  • اولین دلیل، کوچک بودن کلبه سوئیسی می باشد. کلبه های سوئیسی به دلیل شکل ساختاری جالبی که دارند، فضای کمی را اشغال می کنند. بنابراین می توانند در متراژهای کمی ساخته شوند. همان طور که می دانید، یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کلبه، متراژ آن است. پس قیمت کلبه های سوئیسی نیز به مراتب کمتر از ویلاهای شیک و بزرگ است.

کلبه سوئیسی چیست و چه مزایایی دارند ؟ - هوم زود

کلبه سوئیسی چیست؟

  • دومین دلیل، جادار بودن کلبه های سوئیسی است. کلبه های سوئیسی با وجود ابعاد کوچک، فضای مناسبی دارند و می توان از آن ها به صورت بهینه ای استفاده کرد.
  • سومین مورد، زیبا و مدرن بودن این نوع کلبه هاست. کلبه های سوئیسی جدیدترین انواع کلبه و ویلای موجود در کشور هستند و طراحی منحصر به فردی دارند. از این رو بسیاری از افراد از خرید این کلبه ها استقبال می کنند.

آیا کلبه سوئیسی در ایران ساخته می شود؟

برای ساخت کلبه سوئیسی به دانش نقشه کشی ویلاهای سوئیسی و اروپایی نیاز است. حال آیا در ایران امکان طراحی و اجرای این ویلاها وجود دارد؟ باید بگوییم که بله، خوشبختانه چند سال است که کار ساخت کلبه های سوئیسی در ایران نیز انجام می شود. اولین شرکتی که به ساخت کلبه های سوئیسی پرداخت و باعث گسترش آن شد، مجموعه زرین ویلا بود.

شرکت زرین ویلا یک مجموعه ساخت و ساز فوق العاده معتبر در ایران است که برای اولین بار کار ساخت کلبه های سوئیسی را در کشور انجام داد. این روزها شرکت های دیگری نیز در زمینه ساخت کلبه های سوئیسی فعالیت می کنند، اما زمینه ساز پیشرفت در این حوزه، این شرکت بزرگ و معتبر بوده است. این مجموعه جزء اولین مجموعه های طراحی ساختمان در ایران است که برای نقشه کشی از بهترین متدهای اروپایی استفاده می کند. بنابراین تمامی طراحی های این مجموعه جدید و فوق العاده هستند.

اگر برای ساخت کلبه سوئیسی به دنبال یک مجموعه معتبر و خوش آوازه هستید، بهتر است به زریـن ویلا مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و استفاده از دانش کارشناسان این شرکت می توانید به سایت https://zarinvilla.ir/ / مراجعه نمایید. به علاوه با مراجعه به این سایت امکان بررسی نمونه کارها، نظرات مشتریان سابق و… نیز برای شما وجود خواهد داشت.

اجاره کلبه سوئیسی استخردار در سرخرود - اجاره کلبه در سرخرود مازندران|  مسافرخانه

اولین شرکت ساخت کلبه های سوئیسی در ایران

چرا کلبه های سوئیسی را انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود ساخت کلبه سوئیسی را برای خود انتخاب کنید، این است که در بسیاری از موارد این کلبه ها به دریافت مجوز ساخت نیاز ندارند. به طور کلی، کلبه های پیش ساخته قابل حمل که زیر 40 متر هستند، نیاز به دریافت مجوز ساخت ندارند. بنابراین با ساخت کلبه های سوئیسی در چنین شرایطی می توانید خیال خود را از بابت دریافت مجوز و پروانه های ساخت راحت کنید.

مسئله بعدی اشغال کمترین فضا در صورت ساخت این نوع ویلا است. این روزها قیمت زمین روز به روز درحال افزایش است. بنابراین ممکن است بودجه کافی برای خرید زمین در متراژهای بالا را نداشته باشید. برای ساخت کلبه های سوئیسی به متراژ بالایی از زمین نیاز ندارید. شما با خرید یک زمین کوچک می توانید یک کلبه زیبای سوئیسی برای خود طراحی کنید.

چرا زرین ویلا؟

در قسمت های قبل در مورد دلایل استفاده از خدمات مجموعه زرین ویلا در ساخت کلبه سوئیسی به شما توضیحاتی دادیم. البته دلایل ذکر شده، تنها گوشه ای از خدمات این مجموعه محسوب می شوند. یکی از مهم ترین دلایل برای انتخاب این شرکت، امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی است. یعنی شما می توانید به صورت قسطی و با پرداخت مرحله به مرحله، صاحب یک ویلای شیک و مدرن شوید. این مجموعه کار ساخت ویلا را در هر نقطه ای از کشور انجام می دهد. بنابراین شما در هر کجا از ایران که باشید، می توانید به خدمات این مجموعه برای ساخت ویلا اعتماد کنید.

در صورت لزوم دریافت مجوز ساخت برای کلبه سوئیسی، باز هم نیاز به نگرانی نیست. کارشناسان این شرکت بزرگ، کار دریافت مجوز را برای شما انجام می دهند. در این مجموعه، تمامی پرسنل مربوطه با قوانین ساخت کلبه های سوئیسی و مراحل دریافت مجوز به طور کامل آشنایی دارند. پس در صورت بروز مشکل می توانند به راحتی راه حلی برای آن پیدا کنند. پس منتظر چه هستید؟ اگر می خواهید با کمترین هزینه، به صورت اقساطی و در کوتاه ترین زمان ممکن، صاحب یک ویلای لوکس شوید، بهتر است هر چه سریع تر با کارشناسان مجموعه زریـن ویلا تماس بگیرید.

خلاصه و جمع بندی مقاله

در این مقاله ابتدا در مورد انواع خانه چوبی به شما توضیحاتی دادیم. سعی کردیم مزیت های استفاده از کلبه های سوئیسی را برای شما عزیزان شرح دهیم. در بخش های بعدی، اولین شرکت سازنده کلبه های سوئیسی در ایران را به شما معرفی کردیم. گفتیم که شرکت زریـن ویلا، به عنوان اولین مجموعه ساخت کلبه های سوئیسی در ایران شناخته می شود. بنابراین با توجه به سابقه و تجربه این مجموعه، بهتر است برای ساخت کلبه های چوبی و سوئیسی خود به زریـن ویلا مراجعه کنید. در مورد خدمات معتبر ارائه شده در این مجموعه بزرگ و دلایل مراجعه به این شرکت نیز توضیحاتی دادیم. شما با مراجعه به سایت شرکت می توانید اطلاعات بیشتری راجع به خدمات آن کسب کنید.

اجاره کلبه سوئیسی اطلس - واحد 1 - سوادکوه

طراحی و اجرای کلبه های سوئیسی

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید