دلایل محبوبیت محله نارمک برای خرید آپارتمان چیست؟

محله نارمک یا صد میدان، از خوش آب‌وهواترین محله‌های شرق تهران است که بافتی قدیمی دارد. کلمه نارمک در لغتنامه به معنای مکیدن انار است؛ ازآنجاکه در قدیم شغل اکثر مردم نارمک زراعت و باغبانی بوده است، انارهای زیادی در باغ‌های ده نارمک قدیم وجود داشته و دلیل نام‌گذاری نارمک نیز به همین خاطر است. در این مقاله از Zoomila.com قصد داریم دلایل محبوبیت محله نارمک برای زندگی را توضیح دهیم. 

دلایل محبوبیت محله نارمک برای زندگی

به دلیل آب‌وهوای خوبی که دارد، متقاضیان خرید خانه در نارمک زیاد هستند؛ اما به‌جز آب‌وهوا چه دلایل دیگری باعث محبوبیت محله نارمک شده‌اند؟

دسترسی راحت به امکانات رفاهی

یکی از مهم‌ترین مراکز خرید تهران، میدان هفت‌حوض است که مشتریان زیادی را از سراسر تهران سمت نارمک می‌کشاند. اگرچه تهران پر از پاساژها و مراکز خرید متنوع و گوناگون است، اما به دلیل خوش‌برخورد بودن فروشندگان و قیمت‌های عادلانه آن‌ها، مشتریان با احساس رضایت نارمک را ترک کرده و مجدداً به آنجا برمی‌گردند. از دیگر امکانات رفاهی نارمک می‌توان به مجتمع تجاری سون سنتر، مرکز خرید کویتی‌ها، مرکز خرید نبوت، مجتمع تجاری مروارید و فروشگاه شهر کتاب اشاره کرد.

محله نارمک برای زندگی

ثبات نسبی قیمت خرید خانه

اگر به آگهی‌های فروش خانه در نارمک که در سایت زومیلا قرار داده‌شده مراجعه کنید متوجه می‌شوید که قیمت‌ها نوسان چندانی نداشته و به دلیل تنوع متراژ آپارتمان‌های نارمک، گزینه‌های زیادی پیش روی خریداران است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به زندگی در خانه‌های ویلایی هستید بهتر است بدانید محله نارمک پر از خانه‌های حیاط دار است. بافت محله نارمک همانند محله قیطریه تهران سنتی و قدیمی بوده و قیمت خرید آپارتمان در نارمک را میتوانید در وبسایت زومیلا چک کنید.

در محله نارمک مراکز اداری و تجاری بسیاری نیز وجود دارد که می‌تواند یکی دیگر از دلایل محبوبیت محله نارمک برای زندگی باشد. دانشگاه علم و صنعت نیز در این محله واقع‌شده است.

محله نارمک برای زندگی

دسترسی راحت به سایر مناطق تهران

نارمک، محله بسیار خوش‌مسیری است و افراد ساکن در این محله می‌توانند به‌راحتی به بزرگراه‌های همت، حکیم، یاسینی، صیاد شیرازی و شهید بابایی دسترسی داشته باشند. نارمک ایستگاه مترو و ایستگاه BRT دارد. به دلیل وجود سامانه‌های اتوبوس تندرو بسیار در نارمک، افراد با سطح متوسط اقتصادی بیشتر خواهان زندگی در این محله می‌باشند.

محله نارمک برای زندگی

وجود فضای سبز بسیار و دل‌نشین بودن خانه‌های نارمک

محله نارمک توسط آلمانی‌ها ساخته‌شده است و دارای فضای سبز بسیاری می‌باشد. وجود صد میدان در این محله، نارمک را به محلی برای بازی کودکان و گفتگو و دور هم جمع شدن بزرگ‌ترها تبدیل کرده است. خانه‌های نارمک، شمالی و جنوبی بوده و بسیار نورگیر هستند. 18 پارک نارمک به سرسبزی این محله افزوده است.

محله نارمک برای زندگی

آیا تجربه زندگی در نارمک را داشته‌اید یا در حال حاضر در نارمک ساکن هستید؟ شما دلایل محبوبیت محله نارمک برای زندگی را چه میدانید؟ نظرات خود را با ما و سایر مخاطبین زومیلا به اشتراک بگذارید. از این‌که تا پایان مقاله همراه ما بودید متشکریم.

نویسنده: رویا سهرابی/ تیم تحریریه وب‌سایت زومیلا

4 نظرات

  1. سلام، عالی بود
    واقعا میتونه به کسایی که دنبال خونه هستن توی تهران کمک کنه و مفید واقع بشه

  2. من بیش از 30 سال هست که خارج از کشور زندگی می کنم ولی یک نارمکی اصیل هستم
    چو نارمک نباشد،،، تن من مباد
    گزارش جالبی از نارمک درج کردید

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید