Autodesk خط تولید جدید AutoCAD 2023 را منتشر کرد

آموزش نرم افزار اتوکد

ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که AutoCAD 2023 برای Mac و AutoCAD LT 2023 برای Mac در حال حاضر در دسترس هستند و دارای ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدیدی هستند که همکاری و اتوماسیون را بهبود می‌بخشد و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند و بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد.

اشتراک AutoCAD 2023 یا AutoCAD LT 2023 شامل دسترسی به وب و برنامه های موبایل اتوکد است که به شما امکان می دهد در هر زمان و هر مکان در اتوکد کار کنید: چه در دفتر باشید، چه در محل کار یا در حال حرکت.

برنامه‌های وب و تلفن همراه به شما امکان می‌دهند ویرایش‌های بی‌درنگ انجام دهید، فایل‌های DWG را به اشتراک بگذارید و نقشه‌های CAD را در حال حرکت علامت‌گذاری کنید. و با برنامه وب اتوکد، می‌توانید قالب‌های طراحی، سبک‌های نمودار را آپلود کنید و از سایر فایل‌های پشتیبانی برای ایجاد فایل‌های DWG که بهترین استانداردهای طراحی شرکت شما را دارند، استفاده کنید.

بیایید برخی از ویژگی های جدید موجود در آموزش اتوکد نسخه 2022 برای مک را بررسی کنیم.

چرخه های بررسی طراحی را با Trace ساده کنید

با در نظر گرفتن روش‌های پیچیده‌تر انجام پروژه معماری با یکدیگر، Trace عملکردی است که بر ساده‌سازی همکاری دیجیتال تمرکز دارد و به شما امکان می‌دهد با دیگران در هر دستگاهی همکاری کنید. تشبیه Trace یک کاغذ ردیابی مجازی است که روی نقاشی قرار می گیرد و به بازبینان اجازه می دهد مستقیماً به آن بازخورد اضافه کنند. به همین ترتیب، در اتوکد برای مک (و برنامه‌های وب و موبایل)، شما و همکارانتان می‌توانید فایل‌های DWG را بدون تغییر نقشه موجود، برچسب‌گذاری کنید.

به عنوان مثال، یک هم تیمی که طراحی شما را در وب یا برنامه تلفن همراه بررسی می‌کند، می‌تواند ردی از بازخورد شما ایجاد کند و تغییرات طراحی را که می‌خواهد ببیند علامت‌گذاری کند. سپس می‌توانید Trace را در اتوکد برای مک روی دسک‌تاپ خود باز کنید، جایی که می‌توانید به‌طور خودکار بازخورد را در متن فایل DWG ببینید و تغییرات را وارد کنید. Trace چرخه بررسی طراحی را ساده می کند و یک گردش کار دیجیتال بین پلتفرمی است که به شما امکان می دهد با تیم خود در هر کجا که هستند، بدون توجه به دستگاهی که روی آن هستند، همکاری کنید.

ترفندهای نرم افزار اتوکد

دقت را از طریق اتوماسیون با Count افزایش دهید

از آنجایی که روش کار ما دائماً در حال تغییر است، ابزارهایی که با آنها کار می کنیم نیاز به نوآوری دارند تا با زمان جدید همگام شوند. اتوماسیون یکی از آن نوآوری هایی است که به شما امکان می دهد بهره وری خود را افزایش دهید و کار خود را سریعتر انجام دهید. تابع شمارش در اتوکد برای مک شمارش بلوک ها یا هندسه را به صورت خودکار برای صرفه جویی در زمان و کاهش خطاها انجام می دهد.

شمارش نتایج شمارش بصری و کنترل بیشتر بر معیارهای شمارش را فراهم می کند. در نتیجه، با کاهش تعداد شمارش دستی که انجام می دهید، می توانید خطر سفارش مقادیر نادرست یا شمارش نادرست قطعات را کاهش دهید. از تابع Count و دستورات مربوطه برای شمارش بلوک ها، اشیاء در یک منطقه یا یک نوع شی خاص استفاده کنید.

روند همکاری خود را با Share بهبود بخشید

با اشتراک گذاری، اکنون می توانید به طور ایمن نقاشی های خود، از جمله تمام xref ها و تصاویر مرتبط، را مستقیماً از AutoCAD برای Mac با تیم و همکاران خود به اشتراک بگذارید. تابع Share جدید مشابه دستور ETRANSMIT موجود در اتوکد برای مک کار می کند. با استفاده از اشتراک‌گذاری، می‌توانید سطوح مختلفی از دسترسی را انتخاب کنید، مانند «فقط مشاهده» یا «ویرایش»، و بسته به اینکه چه کسی باید چه نوع دسترسی داشته باشد، نسخه‌های کنترل‌شده‌ای از طراحی‌ها را برای تیم خود ارسال کنید. با توانایی ایجاد پیوندهای اشتراک گذاری روی دسکتاپ و در برنامه وب، اشتراک گذاری به شما کنترل بیشتری می دهد و راهی امن برای همکاری دیجیتالی با تیم خود در هر زمان و هر مکان است.

دستور CUTBASE

دستور CUTBASE جدید در اتوکد برای مک نسخه 2023، به شما این امکان را می دهد که اشیاء انتخاب شده را در امتداد یک نقطه پایه مشخص شده در کلیپ بورد کپی کنید و سپس آنها را از نقشه بردارید، گردش کار شما را ساده تر کرده و کنترل بهتری بر پروژه های خود به شما می دهد.

گرافیک و عملکرد بهبود یافته است

اتوکد نسخه 2023 برای مک شامل یک سیستم گرافیکی سه بعدی متقابل پلتفرمی جدید است که از قدرت کامل پردازنده‌های گرافیکی مدرن 1 و پردازنده‌های مرکزی چند هسته‌ای 2 بهره می‌برد تا یک تجربه ناوبری روان را برای نقاشی‌های بسیار بزرگ‌تر ارائه دهد.

این سیستم گرافیکی برای سبک های بصری Shaded و Shaded with Borders موجود است و به صورت پیش فرض فعال است.

علاوه بر این، این نسخه از اتوکد برای مک شامل یک موتور گرافیکی جدید است که جلوه نمایش بهتری را بر روی برخی از پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته، از جمله خطوط و منحنی‌های صاف‌تر، واضح‌تر، نمایش الگوی دریچه در مقیاس کوچک و انتخاب پیشرفته‌تر ارائه می‌دهد.

آموزش جامع اتوکد

AutoCAD 2023 و AutoCAD LT 2023 را دانلود کنید و همین حالا شروع کنید!

تعمیر و نگهداری، به حساب Autodesk خود بروید و AutoCAD 2023 برای Mac یا AutoCAD LT 2023 برای Mac را دانلود کنید. اگر هنوز مشترک نیستید، حتماً نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه AutoCAD 2023 برای مک و AutoCAD LT 2023 برای Mac را بررسی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید از برنامه های وب و موبایل اتوکد بهره مند شوید، از صفحات وب اپلیکیشن اتوکد و اپلیکیشن موبایل اتوکد دیدن کنید. یا با وب سایت کلوپ معماری در ارتباط باشید. اگرچه برنامه وب همراه با اشتراک است، می توانید با ورود به سیستم، آن را از طریق برنامه Web Application به صورت رایگان امتحان کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید