کاربرد پروفیل های چوبی

کاربرد-پروفیل-های-چوبی

پروفیل چوبی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته چوبی در نظر گرفته می‌شود که ممکن است در اندازه‌های مختلف و البته کاملاً قابل حمل تهیه شوند. همانطور که حتماً می‌دانید بسیاری از افراد برای اینکه فضای زیباتری در باغ و ویلاهایشان داشته باشند؛ روی به خرید این نوع پروفیل‌ها می‌آورند. با توجه به اینکه کلیه‌ی پروفیل‌های ساخت کلبه چوبی دارای ویژگی‌های منحصربفردی مانند خوش قیمت بودن هستند؛ کمتر کسی علاقه‌ به خرید خانه‌های پیش ساخته خواهد داشت. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی انواع پروفیل چوبی به جهت در نظر گرفتن کلبه چوبی اشاره کنیم.

معرفی دیوارکوب چوبی

برای ساخت کلبه چوبی می‌توان از پوششی به نام دیوارکوب استفاده کرد. در واقع از این پروفیل چوبی به جهت تزئین در پنل سازی‌ چوب در بخش‌هایی مانند سقف و دیوار بکارگیری می‌شود. همانطور که حتماً می‌دانید از دیوارکوب‌ها برای افزایش جلوه داخلی خانه‌ها استفاده خواهد شد که البته بستگی به طرح و شکل و شمایل دیوارکوب نیز دارد. به طور کلی اگر بخواهیم به اهمیت در نظر گرفتن دیوارکوب چوبی اشاره کنیم باید موارد زیر را دسته‌بندی نماییم:

  • ساخت انواع دیوار کوب چوبی به دلیل شکل‌پذیری آسان چوب.
  • انتقال حس و حال فوق العاده عالی چوب به دکوراسیون.
  • تهیه دیوارکوب رنگی به دلیل قابلیت رنگ‌پذیری چوب برای خانه پیش ساخته چوبی.
  • استحکام عالی دیوارکوب‌های چوبی و مقاومت فوق العاده آنها.

معرفی قرنیز چوبی

از دیگر پروفیل چوبی که برای ساخت کلبه‌ی چوبی در نظر گرفته می‌شود؛ می‌توان به قرنیز اشاره کرد. این پروفیل که به شکل نوار در پایین‌ترین بخش دیوارهای داخلی خانه نصب می‌شود باید به شکل کاملاً هوشمندانه انتخاب شود. این نوع پروفیل که برای زیباسازی خانه پیش ساخته چوبی در نظر گرفته می‌شود با استفاده از چسب سیلیکون به بخش پایینی دیوارها نصب می‌شود. گفتنی است که در حال حاضر برای ساخت کلبه چوبی به راحتی می‌توان از این نوع قرنیز استفاده کرد. چرا که مزایا و ویژگی‌های مختلفی را به‌‌همراه خواهد داشت که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ایجاد طرح‌های جذاب و البته برجسته به‌عنوان قرنیز.
  • حساسیت فوق العاده پایین نسبت به رطوبت.
  • قیمت بسیار عالی این نوع قرنیز پروفیل چوبی.

معرفی پارکت چوبی

پارکت‌های چوبی برای بسیاری از دکوراسیون‌ها استفاد می‌شود. خصوصاً برای ساخت کلبه‌ی چوبی که می‌تواند جذابیت‌های خاصی را به‌همراه داشته باشد. چوب پارکت برای این منظور ممکن است از درخت‌های مختلف مانند کاج، راش، بامبو، بلوط و گردو باشد که همانطور که متوجه‌اید از ویژگی‌های این نوع درخت‌ها می‌توان به مقاومت فوق العاده‌ی آنها اشاره کرد.در حال حاضر پارکت‌های چوبی با طرح و رنگ مختلف در بازار وجود دارد که گزینه‌ی ایده‌آلی برای داشتن یک کفپوش مناسب در زمان ساخت خانه پیش ساخته چوبی است. از مزایای این پروفیل چوبی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

معرفی-دیوارکوب-چوبی

  •  عمر نسبتاً طولانی پارکت چوبی.
  • دوام بیشتر نسبت به سایر پارکت‌ها.
  • راحت تمیز شدن پارکت چوبی.
  • قیمت عالی این نوع پارکت.

ضمناً در نظر داشته باشید که پارکت‌ چوبی نباید در معرض نور آفتاب باشد و همچنین باید از مرطوب شدن بیش از اندازه آن جلوگیری شود تا دوام بیشتری داشته باشد.

معرفی نبشی چوبی

نبشی‌ها از جمله پرکاربردترین پروفیل هستند که از آنها می‌توان در خانه‌های از پیش ساخته شده چوبی استفاده کرد. به طور کلی نبشی‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که نوع چوبی نیز کاربرد فراوانی دارد. گفتنی است که نبشی‌ها به دو دسته‌ی بال مساوی و نامساوی تهیه می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. معمولاً از نبشی‌های چوبی در کناره‌های دیوار استفاده می‌شود که اکثراً برای افزایش زیبایی ظاهری بکارگیری می‌شود. البته مراقبت از سیم‌ها و کابل‌ها نیز از دیگر موارد استفاده از این پروفیل چوبی هستند. گفتنی است که در حال حاضر از نبشی چوبی در تکمیل ساخت کلبه چوبی به‌کار گرفته می‌شود که البته باید در نظر داشت که برای بهبود شرایط ساخت این نوع کلبه‌ها، حتماً باید این نوع نبشی را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرد که در کنار قیمت مناسب از کیفیت ایده‌آل نیز برخوردار باشد.

معرفی چوب چهار تراش

این نوع پروفیل چوبی از برش چوب کاج در نظر گرفته می‌شود. در واقع برای این منظور الوارهای کاج در ضخامت‌های دلخواه برش داده شده و سپس با استفاده از دستگاه‌ و تجهیزات مربوطه، چوب چهار تراش ایجاد می‌شود. از این چوب در خانه پیش ساخته چوبی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی جنس این نوع پروفیل از انواع چوب‌های جنگلی بوده و رنگ‌بندی آن نیز در انواع رنگ گیاهی است. ضمناً گفتنی است که ضخامت، طول و پهنای این چوب نیز با توجه به نیاز افراد در نظر گرفته می‌شود.

بررسی قیمت ساخت کلبه‌ی چوبی

قیمت ساخت کلبه چوبی به موارد مختلفی بستگی دارد. در وهله‌ی اول می‌توان به ابعاد کلبه اشاره کرد. همچنین پروفیل‌هایی که برای ساخت کلبه‌ی چوبی در نظر گرفته می‌شود نیز دارای اهمیت است. در واقع هر چه کیفیت این پروفیل‌ها بیشتر باشد؛ پر واضح است که به قیمت عرضه‌ی آنها نیز افزوده می‌شود. در کنار این موارد با توجه به اینکه هر کدام از پروفیل چوبی به زیباسازی کلبه یا خانه چوبی کمک می‌کند؛ باید شکل و شمایل، رنگ‌بندی، کیفیت و مواردی از این دست را نیز مورد بررسی قرار داد. نهایتاً تولیدی این نوع پروفیل‌ها نیز در قیمت‌گذاری کلبه چوبی موثر خواهد بود. حال اجازه دهید تا شما عزیزان را با یک گروه تخصصی به جهت تهیه انواع پروفیل نوع چوبی آشنا کنیم که در انتهای مقاله آورده‌ایم.

بررسی-قیمت-ساخت-کلبه‌ی-چوبی

خرید انواع پروفیل‌های چوبی از گروه تولیدی اصفهان چوب

حال برای اینکه بتوانید به انواع پروفیل چوبی دسترسی داشته باشید تا بتوانید به ساخت انواع کلبه‌ی چوبی با طراحی‌های زیبا بپردازید؛ نیاز به استفاده از یک مجموعه‌ی تخصصی دارید که توصیه می‌کنیم برای این منظور از گروه تخصصی اصفهان چوب استفاده کنید. این مجموعه به تولید انواع پروفیل نوع چوبی مشغول است که با استفاده از هر کدام می‌توانید به در نظر گرفتن خانه پیش ساخته چوبی اقدام کنید. از مزیت‌های استفاده از این گروه تخصصی می‌توان به کیفیت پروفیل‌های چوبی و همچنین قیمت به‌صرفه‌ی آنها اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید از محصولات اصفهان چوب استفاده کنید؛ کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مدیران یا مشاوران این مجموعه ارائه دهنده‌ی متریال با کیفیت در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و راهنمایی‌های لازم می‌توانید به سایت این شرکت به آدرس اینترنتی  https://esfahanchoob.com مراجعه نمایید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید