فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان محمودی رئوف

فروشگاه-لوازم-بهداشتی-ساختمان-محمودی-رئوف

خرید لوازم بهداشتی ساختمانی همواره یکی از دغدغه‌های اصلی کارفرمایانی است که قصد تکمیل پروژه‌های عمرانی مسکونی و تجاری خود را دارند. خرید در این بازار اساس، سازوکار و فرمول خاص خود را دارد. برندهای مختلفی در زمینه عرضه لوازم بهداشتی ساختمانی فعالیت می‌کنند که برخی از آن‌ها در دسته‌بندی ارزان‌قیمت، تعدادی در رده‌های اقتصادی و مدل‌هایی نیز در دسته‌بندی لوکس و اشرافی قرار می‌گیرند. به طبع برای کارفرمایان مسئله انتخاب انواع شیرآلات ساختمانی یک دغدغه اقتصادی بزرگ و مهم است.

این متریال‌ها از آلیاژهای فولادی و فلزی ساخته می‌شوند و تحت لیبل‌ها و برندهای ایرانی، اروپایی، کره‌ای، چینی و… تولید می‌شوند. ما در ادامه ضمن معرفی فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان محمودی رئوف، قصد داریم در خصوص نکات کلیدی در مورد انتخاب انواع لوازم بهداشتی ساختمانی نکاتی کلیدی و مهم را به شما شرح دهیم. در این فروشگاه شما می‌توانید به‌راحتی محصولات را از نظر کیفی و کمی و همین‌طور قیمت با هم مقایسه کرده و در نهایت به‌راحتی به سبد خرید بیفزایید.

راهنمای خرید لوازم بهداشتی ساختمان در بازار ایران

اگر سری به بازار خرید لوازم بهداشتی ساختمانی بزنید با برندهای زیادی مواجه می‌شوید که در نهایت به‌عنوان یک انتخاب‌کننده عادی نمی‌توانید تفاوت میان محصولات را تشخیص دهید. البته موضوع عرضه محصولات تقلبی تحت لیبل‌های نااصل نیز یک اپیدمی مهم در بازار کشور است.

راهنمای-خرید-لوازم-بهداشتی-ساختمان-در-بازار-ایران

پیش از هر چیزی باید بدانید که در بحث خرید لوازم بهداشتی ساختمانی، چند فاکتور اساسی و مهم وجود دارد که باید نسبت به آن‌ها حساس باشید. اولین موضوع، توجه به جنس شیرآلات خواهد بود.

جنس و آلیاژ شیرآلات ساختمانی

تفاوتی ندارد که قصد خرید شیرآلات ساختمانی، اکسسوری‌های بهداشتی ساختمان، اتصالات و تأسیسات از چه برندی را دارید. نخست باید به جنس آلیاژ و متریال به‌کاررفته در آن دقت کنید. موضوع مهم این است که این متریال‌ها و آلیاژها هم می‌توانند استیل ضدزنگ باشند و هم از فلزی با کربن کم‌تر ساخته شده باشند، به طبع مدل‌هایی که ضدزنگ و لوکس‌تر هستند، قیمتشان بالاتر بوده و تحت لیبل‌ها و برندهای معتبر طراحی گردیده‌اند.

مشاهده قمیت شیرآلات: قیمت شیرآلات kwc

به همین منوال در این مورد باید خاطرنشان شویم که مشابه هر بازاری، نمونه‌های ارزان هم بی‌دلیل تفاوت قیمت ندارند و هیچ ارزانی بی‌حکمت و بی‌دلیل نیست. از یک‌روی دیگر، برندهای زیادی در بازار ایران فعالیت می‌کنند که در بحث ساخت انواع متریال‌های بهداشتی ساختمانی، تجربه طولانی دارند و با آزمون و خطاهای مختلف و استفاده از آلیاژهای متفاوت، معمولاً کیفیت مطلوبی را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. دقت کنید که جنس شیرآلات ساختمانی می‌تواند به‌صورت مستقیم روی قیمت نهایی محصول تأثیر بگذارد.

روکش شیرآلات و محافظت‌کننده آن‌ها

یکی دیگر از موضوعات مهم و حیاتی در بحث خرید لوازم بهداشتی ساختمانی، توجه به جنس روکشی است که مورداستفاده قرار گرفته. آبکاری روکش می‌تواند از برنج، برنز، مس و استیل ضدزنگ باشد. بیشترین و معمول‌ترین مصرف کروم است که مقاومت فوق‌العاده‌ای در مقابل خوردگی دارد. باقی موارد معمولاً قیمت بالاتری دارند.

هر چه جنس روکش بهتر باشد، بدون شکل شیرآلات و لوازم بهداشتی و ساختمانی چه از نظر جذابیت بصری و چه دوام در شرایط مطلوب‌تری خواهند بود و مدت‌زمان بیشتری در ساختمان شما قابل‌استفاده هستند.

توجه به برند در حین انتخاب و خرید لوازم بهداشتی ساختمانی

موضوع بعدی نام برند تولیدکننده است. شرکت‌هایی مانند کی دابلیو س، قهرمان، ملودی، تپس، کسری و… در این بازار، فعالیت گسترده‌ای داشته و معمولاً هم جز اولین انتخاب‌های خریداران هستند. در نتیجه شما می‌توانید با اطمینان بیشتری کالاهایی که در این حوزه، توسط این برندهای ایرانی ساخته شده‌اند را حتی در حجم عمده تهیه نمایید.

فروشگاه-رئوف

ضمن این که برندهای مختلف برای ارائه خدمات و فروش تولیدات خود ناگزیر هستند که مجوزهایی را از نهادها و سازمان‌های ناظر دریافت کنند. برخی از این برندها نیز به جهت ارتقای سطح کیفی و حضور در بازار بین‌الملل، ترجیح می‌دهند که استانداردهایی نظیر ایزو و… را نیز دریافت کنند که در این صورت می‌توانند گزینه قابل‌اعتمادتری برای استفاده در ساختمان‌ها باشند.

نکات مهم هنگام خرید لوازم بهداشتی ساختمانی در بازار ایران

احتمالاً شما هم با ما اتفاق‌نظر دارید که خرید در بازار ایران با تمام دنیا متفاوت است. به‌هرحال برندهای ناشناخته‌ای نیز در تمامی حوزه‌های بازار فعال هستند. یکی از این حوزه‌ها زمینه خرید لوازم بهداشتی ساختمانی می‌باشد. منطقاً این لیبل‌ها کیفیت مطلوبی ندارند و در نتیجه نمی‌توان به آن‌ها اعتماد نمود. از یک‌روی دیگر، بحث خرید لوازم بهداشتی مسئله دوام و کارایی اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. انتظار نمی‌رود که این لوازم هرسال عوض شوند.

در نتیجه حتماً شما به‌عنوان یک مسئول خرید یا کارفرما به دنبال محصولاتی با حداکثر کیفیت هستید. در این شرایط پخش عمده لوازم بهداشتی ساختمانی – مجموعه رئوف، انتخاب را تبدیل به پروسه‌ای آسان در بستر اینترنت کرده است. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول موردنظر را چه به‌صورت تکی و چه عمده ثبت سفارش نموده و کالا به هر نقطه‌ای از ایران که می‌خواهید ارسال می‌شود.

محصولات هم در دسته‌بندی‌های متنوعی عرضه شده‌اند، از شیر روشویی و ظرفشویی گرفته تا انواع سنگ روشویی، شیرآلات رنگی و سفید، سیفون و… در بحث فروش تمامی این محصولات، کیفیت و استانداردهای جهانی به‌عنوان ملاک‌های اصلی در نظر گرفته شده است. ضمن این که فروش به‌صورت عمده و تک محصول خواهد بود. همه کالاهایی که در فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی محمودی رئوف عرضه می‌شوند، دارای ضمانت‌نامه‌های کتبی و تضمین کیفیت و اصالت کالا هستند.

خرید اینترنتی یا حضوری؟

البته که فروشگاه رئوف در حال حاضر ارائه‌دهنده خدمات عرضه مستقیم و عمده‌فروشی در ایران است، شما امکان مراجعه مستقیم به فروشگاه این مجموعه واقع در استان تهران را دارید. اما راه دومی که دست خریداران را بازتر نموده است، سفارش اینترنتی و خرید لوازم بهداشتی ساختمانی به‌صورت آنلاین خواهد بود. در این صورت شما می‌توانید مشاوره‌های لازم را از این مجموعه پیش از خرید از طریق شماره‌های تماس یا واتس‌اپ دریافت نموده، سپس از طریق درگاه‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت را انجام داده و محصول را گارانتی و فاکتور کتبی در محل تحویل بگیرید.

هرکدام از برندها نیز به‌صورت جداگانه از نظر کیفی و قیمتی با هم مقایسه شده‌اند و یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد خرید از این فروشگاه، تضمین اصالت، کیفیت و معتبر بودن برندها است. همان‌طور که اشاره شد، بهترین شیرآلات ساختمانی ایرانی، محصولات بهداشتی ساختمان و دسته‌بندی‌های دیگر از یکدیگر تفکیک شده‌اند تا شما بتوانید چک‌لیست خرید لوازم بهداشتی ساختمانی را به‌راحتی در این فروشگاه تکمیل کنید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید