انتخاب سقف حیاط شیشه‌ای و پارچه‌ای (متحرک و ثابت)

انتخاب-سقف-حیاط-شیشه‌ای-و-پارچه‌ای-(متحرک-و-ثابت)

زندگی در برج ها و یا آپارتمان های بلند در کنار جذابیت های خود، مشکلاتی را نیز به همراه دارد. از جمله این مشکلات می توان به کمبود فضای باز خصوصی مانند حیاط اشاره کرد. همچنین با افزایش روزافزون آلودگی های شهری اعم از هوای ناپاک، ذرات معلق و آلودگی های صوتی و… وجود یک حیاط اختصاصی که ساختمان های مجاور به آن اشراف نداشته باشند می تواند محیط زندگی شما را زیباتر و دل انگیزتر کند. انتخاب سقف حیاط شیشه ای و پارچه ای ملزم به رعایت نکات مهمی می باشد که در هنگام سفارش باید به آن ها توجه کنید. گروه صنعتی آذران جام با داشتن نیروهای متخصص به شما کمک می کند که انتخاب درستی را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های حیاط خوب

معمولا سوالی که برای اغلب خریداران پیش می آید این است که یک حیاط خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ممکن است هر کدام از ما پاسخ های متفاوتی برای این سوال داشته باشیم. اما به طور کلی یک حیاط ایده آل و مناسب چند ویژگی کلی دارد که بهتر است پیش از سفارش سقف حیاط شیشه ای و پارچه ای، در مورد آن اطلاعاتی داشته باشید.

اولین مشخصه یک حیاط ایده آل نورگیر بودن آن است.

دومین مشخصه، امکان دیده شدن آسمان در آن حیاط می باشد.

سومین مشخصه حیاط که زیبایی آن را دو چندان می کند، وجود درختان و فضای سبز کافی در آن است.

مشخصه چهارم یک حیاط ایده آل، جریان هوای تازه در آن می باشد. تنفس هوای تازه هم به شادابی و سرسبزی گیاهان موجود در حیاط کمک می کند و هم سبب کاهش استرس و آرامش روحی افراد می شود.

مشخصه پنجم به نحوی پیرو مورد قبلی می باشد؛ همانطور که تنفس هوای تازه بسیار لذت بخش  مفید است، وجود گرد و خاک و آلودگی موجب کسالت و بیماری می شود. بنابراین مورد پنجم از ویژگی های یک حیاط مناسب را به نبود گرد و خاک اختصاص می دهیم.

مشخصه ششم این است که افراد بتوانند در هر 4 فصل از حیاط استفاده کنند.

مشخصه هفتم وجود پارکینگ در حیاط می باشد. معمولا اکثر در منازل حیاط دار محل مشخصی برای اتومبیل در نظر گرفته نشده است؛ در صورتی که ماشین ها باید در مکانی به دور از تابش مستقیم نور خورشید و مصون از آب و هوای سرد باشند.

————————————————————————————————————-

جهت دریافت مشاوره تخصصی و بازدید کارشناسی رایگان با متخصصان آذران جام در ارتباط باشید

سایت : azaranjam.com

09193076606
09904477008

————————————————————————————————————-

سقف حیاط انتخابی درست

حال ممکن است که از خود بپرسید، که آیا می توان تمام این ویژگی ها را با هم در یک حیاط داشت یا نه؟ پاسخ ما به این سوال این است انواع مختلفی از سقف حیاط شیشه ای و پارچه ای موجود می باشد. این سقف ها در دو مدل متحرک و ثابت ارائه می شوند. در ساخت سقف های حیاط، از مصالح مختلفی مانند ورق پلی کربنات، شیشه، پارچه (برزنت)، ایرانیت و… استفاده می شود. در ادامه نمونه های پیشنهادی و با کیفیت یعنی سقف حیاط شیشه ای و پارچه ای را بررسی می کنیم. شما می توانید از انواع این سقف ها در یک حیاط بهره ببرید تا به تمام آنچه نیاز دارید برسید.

 

سقف متحرک حیاط ( شیشه ای و پارچه ای )

سقف-حیاط-خلوت-بازشو

سقف های اتوماتیک ریلی متحرک با شیشه سکوریت

مقاومت شیشه های سکوریت یا نشکن در مقایسه با شیشه های معمولی، 7 برابر بیشتر می باشد. همچنین در صورت شکستگی به تکه های کوچک ایمن و بی خطر تبدیل می شود. همچنین در برابر گرما هم بسیار مقاوم تر هستند و دمایی تا حدود 300 درجه سانتی گراد را تحمل می کنند. این ویژگی ها در کنار زیبایی چشم نواز شیشه های سکوریت، باعث شده است تا سقف های تهیه شده از سکوریت همواره نظر مشتریان را به خود جلب کند. از شیشه های سکوریت می توان در پوشش متحرک ( ریلی ) حیاط، تراس، پاسیو، استخر ها و سایر فضا های باز استفاده کرد.

این نوع سقف را می توان با دیواره و بدون دیواره یعنی فقط برای سقف اجرا کرد. نمونه هایی که دارای دیواره هستند مناسب برای پوشاندن استخر هستند که نمونه مدل آن را در تصویر بالا مشاهده می کنید که قابلیت باز و بسته شدن را دارا هستند.

از جمله نکاتی که در هنگام سفارش سقف های شیشه ای متحرک، بهتر است به آن توجه کنید این است که استحکام و مقاومت شیشه های سکوریت لمینت بسیار بیشتر از شیشه های سکوریت معمولی می باشد. شکستن شیشه های سکوریت لمینت تقریبا غیر ممکن است. به هر حال سقف های شیشه ای چه از نوع سکوریت معمولی و چه از نوع لمینت باشند امنیت بسیار بالایی دارند.

————————————————————————————————————-

اطلاعات بیشتر در مورد مدل دیستنس سقف متحرک مناسب استخر

سقف متحرک استخر دوطرفه

جهت دریافت مشاوره تخصصی و بازدید کارشناسی رایگان با متخصصان آذران جام در ارتباط باشید

سایت : azaranjam.com

09193076606
09904477008

————————————————————————————————————-

سقف های متحرک پارچه ای ( برزتنی )

شکل پذیری فوق العاده عالی سقف های برزنتی در کنار سبک بودن، سبب شده است تا برای سقف های متحرک گزینه مناسبی باشند. این مسئله در فضای های بزرگ بسیار کاربردی تر می باشد؛ به طوری که در چند سال اخیر استفاده از سقف های ریلی پارچه ای در فضاهای بسیار گسترده مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

سازه های پارچه ای را می توان به صورت پیش ساخته استفاده کرد. یعنی بیشتر مراحل ساخت این سازه ها در کارگاه تولید، انجام می شود. از آنجایی که طراحی و نحوه قرار گرفتن این سقف ها به وسیله نرم افزار های تخصصی صورت می گیرد،

از سقف های متحرک ریلی برزنتی برای پوشش استخر ها، سقف کافی شاپ ها و رستوران ها، آلاچیق های پارچه ای، انواع نورگیر های اداری، تجاری و مسکونی، سایبان های ورودی منازل و… استفاده می شود.

سقف حیاط شیشه ای و پارچه ای، علاوه بر نوع ریلی و اتوماتیک به شکل ثابت هم قابل سفارش است. شما می توانید بسته به سلیقه و موقعیت حیاط خود، نمونه مناسب را انتخاب کنید.

سقف حیاط ( شیشه ای و پارچه ای ) به شکل ثابت

سقف-حیاط-خلوت-پلی-کربنات

سقف ثابت شیشه ای

یکی از جدیدترین و مرغوب ترین سقف ها که همواره برای پوشش حیاط خلوت، نورگیر ها، بهار خواب، پاسیو و… نظر مشتریان را به خود جلب می کند، سقف های شیشه ای نشکن می باشد. انواع سقف های شیشه ای عبارتند از : سکوریت نشکن، لمینت ضد ضربه، سند بلاست (مات) و…

زیبایی چشمگیر و طول عمر بسیار زیاد این نمونه در کنار مقرون به صرفه بودن از ویژگی اصلی سقف های شیشه ای می باشد.

سقف ثابت پارچه ای ( برزنتی )

از پارچه های برزنتی برای پوشش سقف حیاط، نورگیر، پاسیو، بهار خواب، سایبان ثابت و سایر موارد این چنینی استفاده می شود. انواع برزنت مورد استفاده در ساخت سقف های پارچه ای می توان به این موارد اشاره کرد :

  1. بدون روکش UV (معمولی)
  2. یک طرف UV دار
  3. دوطرف UV دار

سقف های پارچه ای انعطاف و شکل پذیری بسیار بالا و مناسبی دارند و همچنین از نظر اقتصادی به صرفه هستند و از سقف های با قیمت مناسب به حساب می آیند. عمر مفید این نمونه سقف ها بسته به نوع پارچه برزنتی به کار برده شده از 5 تا 15سال متغیر می باشد.

از سقف های برزنتی ثابت همانند نمونه های متحرک آن، می توان در پوشش استخر ها، ورودی مغازه ها، آلاچیق های پارچه ای، پوشش رستوران ها  و کافی شاپ هاف نورگیر ها و… استفاده کرد.

————————————————————————————————————-

جهت دریافت مشاوره تخصصی و بازدید کارشناسی رایگان با متخصصان آذران جام در ارتباط باشید

سایت : azaranjam.com

09193076606
09904477008

————————————————————————————————————-

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید