طراحی زیبای دکوراسیون با چاپ استیکر یا چاپ کاغذ دیواری

طراحی-زیبای-دکوراسیون-با-چاپ-استیکر-یا-چاپ-کاغذ-دیواری

امروزه یکی از راه‌های زیباسازی دکوراسیون منازل و ادارات، چاپ کاغذ دیواری با طرح دلخواه می‌باشد. نصب نمودن کاغذ دیواری‌هایی که طرح و رنگ و تصاویر روی آن متناسب با طرح و رنگ محیط و لوازم داخل منزل است در حد قابل توجهی فضا را برای ساکنین خانه جذاب، زیبا و آرامش بخش می‌سازد. البته در چاپ کاغذ دیواری و چاپ پوستر دیواری حتی در چاپ استیکر باید حتماً تصاویری را انتخاب کنید که به ترکیب‌بندی فضای منزل یا محل کارتان خللی وارد نکند و با مرور زمان برای شما خستگی و یکنواختی به همراه نیاورد.

در دکوراسیون داخلی بخش‌های مختلف خانه یا محل کار توسط طراح مورد بررسی قرار می‌گیرد و رنگ و طرح کاغذ دیواری، کف پوش و پرده و سایر المان‌های مربوط به دکوراسیون متناسب با یکدیگر انتخاب می‌گردد تا زیباترین و جذاب‌ترین فضا برای ساکنین خانه و یا اداره مهیا شود. معمولاً در کاغذ دیواری‌های آماده‌ای که در بازار موجود هستند یک طرح به صورت تکراری چاپ می‌شود. این چاپ به شکل دیجیتالی هم امکان‌پذیر است اما مناسب برای تولید انبوه نیست زیرا قیمت تمام شده چاپ دیجیتال بسیار بالا بوده و توجیه اقتصادی ندارد.

به همین دلیل از چاپ دیجیتال بیشتر برای چاپ پوستر دیواری استفاده می‌کنند که تصاویری با قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ و با کیفیت عالی ارائه می‌دهد و نیازی به تولید انبوه ندارد. کاغذ دیواری‌های خام که قابلیت چاپ برای پوستر دارند به طور معمول دارای طرح پس‌زمینه هستند مانند طرح شنی، چرمی، چوب و… این کاغذهای دیواری خام را می‌توانید بر اساس طرحی که قرار است روی آن چاپ شود انتخاب کنید. البته اگر برای چاپ از دستگاه یووی استفاده گردد می‌توانید کاغذهایی با پس زمینه نقره‌ای و یا طلایی نیز انتخاب کنید. زیرا در این دستگاه از رنگ سفید هم می‌شود استفاده کرد.

برای چاپ کاغذ دیواری و چاپ پوستر دیواری و حتی چاپ استیکر مورد علاقه خود تنها کافیست طرح مورد نظرتان را به شرکت چاپ مدرن یاس ارسال کنید سپس این طرح توسط متخصصین شرکت مورد بررسی قرار گرفته و با مشاوره‌ها و تمهیدات لازم، کاغذ دیواری مورد علاقه‌تان با کیفیت بسیار عالی توسط پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها چاپ می‌گردد و در کوتاه‌ترین زمان ممکنه برای شما ارسال می‌شود. در ادامه انواع کاغذ دیواری‌های قابل چاپ و انواع چاپ کاغذ دیواری را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

انواع کاغذ دیواری قابل چاپ

در بازار انواعی از کاغذ دیواری‌های خام قابل چاپ وجود دارد که بسته به نوع برند، کشور سازنده و جنس آن از رنج قیمتی متفاوتی برخوردار است. کاغذ دیواری قابل چاپ چینی، تایوانی، کره‌ای، ترک، آلمانی، ایرانی و… انواعی از کاغذ دیواری‌های قابل چاپ هستند که می‌توانید آن‌ها را برای چاپ کاغذ دیواری با تصاویر دلخواه خود انتخاب کنید. بارزترین تفاوتی که بین این کاغذ دیواری‌ها وجود دارد در کیفیت چاپ روی آن‌هاست. برخی از کاغذ دیواری‌ها رنگ‌های تصاویر را خیلی بی‌حال و بی‌کیفیت نشان می‌دهند در حالی که بر روی برخی دیگر تصاویری بسیار زیبا و واضح چاپ می‌گردد. خوشبختانه کاغذ دیواری‌های تولید شده در داخل ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ماندگاری و وضوح رنگ تصاویر در چاپ کاغذ دیواری ایرانی بسیار بهتر از برخی انواع خارجی آن است. به طور کل می‌توان گفت کیفیت چاپ کاغذ دیواری ایرانی با کاغذ دیواری‌های ترک و آلمانی برابری می‌کند. نصب کاغذ دیواری‌های ایرانی بسیار راحت بوده و مناسب برای تمام مکان‌ها تعبیه شده است.

انواع-کاغذ-دیواری-قابل-چاپ

انواع چاپ کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که شامل چاپ کاغذ دیواری سفارشی، چاپ کاغذ دیواری سه بعدی، چاپ استیکر، چاپ پوستر دیواری و… است. چاپ کاغذ دیواری سفارشی برای تمام مکان‌ها از جمله ادارات و منازل مناسب بوده و نحوه سفارش آن بسیار راحت و آسان است شما به کمک این نوع از چاپ هر نوع طرح و تصویر دلخواه خود را می‌توانید انتخاب کنید و به چاپخانه مورد نظر خود سفارش دهید مثلاً برای ادارات این امکان وجود دارد که لوگوی شرکت یا نام برند تبلیغاتی خود را بر روی کاغذ دیواری محیط اداره خود چاپ کنند تا ضمن معرفی لوگو و برند، محیطی کاملاً متناسب با فضای شرکت خلق نمایند.

در چاپ کاغذ دیواری سفارشی می‌توانید عکس‌های خود و یا خانواده خود را نیز چاپ کنید و محیطی جذاب برای فضای اتاق خوابتان ایجاد نمایید. در چاپ پوستر دیواری عکس‌ها و تصاویر به صورت بزرگ، واضح و با کیفیت روی کاغذ دیواری‌های خام چاپ می‌شود که برای اکثر افراد کاری بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. در واقع می‌توان گفت چاپ پوستر دیواری همان چاپ عکس با کیفیت است اما در سایز خیلی بزرگ‌تر.

طول و عرض استاندارد پوستر دیواری‌ها قالباً ۹۰ در ۱۰۷ سانتیمتر می‌باشد. برای چاپ پوستر از دستگاه‌های چاپ اکوسالونت و دستگاه‌های یووی رول به رول استفاده می‌شود. دستگاه‌های یووی قابلیت چاپ برجسته و ورنی براق را دارند در حالی که دستگاه‌های اکوسالونت از این ویژگی‌ها برخوردار نیستند اما به دلیل استفاده از جوهر ارزان‌تر، در چاپخانه‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. چاپ کاغذ دیواری سه بعدی نیز یکی از پرطرفدارترین نوع چاپ کاغذ دیواری محسوب می‌شود که برای دکوراسیون مدرن اکثر خانه‌ها از آن استفاده می‌گردد.

چاپ-پوستر-دیواری

تصاویری که برای چاپ کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می‌شود غالباً از طبیعت نشأت می‌گیرد. چاپ سه بعدی عکس یک گل یا تصویر یک منظره این امکان را می‌دهد که در فاصله چند متری از دیوار به چشم بیننده کاملاً طبیعی جلوه دهد چاپ استیکر از جمله چاپ‌هاییست که بسیار مورد علاقه کودکان بوده و بیشتر برای دیوارهای اتاق خواب و کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته چاپ استیکر، مناسب فضاهای اداری و فروشگاهی نیز می‌باشد.

اگر قصد چاپ کاغذ دیواری و چاپ پوستر دیواری با هر نوع تصویر دلخواه از طرح‌های معمولی گرفته تا تصاویر سه بعدی را دارید می‌توانید به وب سایت چاپ مدرن یاس مراجعه کرده و ضمن بازدید از تمامی نمونه کارها و خدمات این شرکت، از راهنمایی مشاورین این چاپخانه نیز بهرمند شوید و بهترین و با کیفیت‌ترین چاپ پوستر دیواری‌ها را برای منزل و یا مکان‌های مورد نظر خود سفارش دهید. علاوه بر کیفیت و وضوح بالای تصاویر، عمر و ماندگاری رنگ‌های مورد استفاده در چاپ کاغذ دیواری مدرن یاس بسیار بالا بوده و از قیمت بسیار مطلوب و با صرفه‌ای برخوردار است. به همین دلیل بهترین چاپخانه برای چاپ کاغذ دیواری مورد علاقه شما محسوب می‌شود. راه ارتباطی شما با این چاپ خانه 33713374-021 و همچنین آدرس اینترنتی print-modernyas.ir می باشد .

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید