تهراندشت بهترین جا برای خرید ویلا سرمایه گذاری در نزدیکی تهران

ویلاروز
ویلاروز

معرفی شمال کوچک کرج ، تهراندشت ساوجبلاغ

تهراندشت، منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا در جنوب کرج است که به دلیل نزدیکی به تهران، به عنوان “شمال کوچک” شناخته می‌شود. این منطقه در دامنه‌های رشته کوه البرز قرار دارد و از آب و هوای معتدل کوهستانی برخوردار است. تهراندشت دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به باغ‌های میوه، رودخانه‌ها، چشمه‌ها، و اماکن مذهبی اشاره کرد ، همچنین این منطقه با نام بهشت گمشده نیز شناخته می شود.

املاک در تهران دشت

موقعیت جغرافیایی

تهراندشت در جنوب شهرستان ساوجبلاغ استان البرز قرار دارد. این منطقه از شمال به روستای آران، از جنوب به روستای نمکلان، از شرق به روستای زعفرانیه، و از غرب به روستای سهیلیه محدود می‌شود. تهراندشت از طریق جاده کرج-قزوین به تهران متصل است. همچنین این منطقه در 70 کیلومتری غرب تهران واقع شده است.

آب و هوا

تهراندشت دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. تابستان‌های این منطقه گرم و خشک و زمستان‌های آن سرد و برفی است. میانگین دمای هوا در تهراندشت در تابستان ۲۵ درجه سانتیگراد و در زمستان ۵ درجه سانتیگراد است.

جاذبه‌های طبیعی و گردشگری

تهراندشت دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باغ‌های میوه: تهراندشت به دلیل وجود باغ‌های میوه‌های متنوع، به “بهشت میوه” معروف است. از جمله میوه‌های این منطقه می‌توان به سیب، گیلاس، آلبالو، انگور، و هلو اشاره کرد.

رودخانه‌ها و چشمه‌ها: تهراندشت دارای چندین رودخانه و چشمه است که از جمله آن‌ها می‌توان به رودخانه کردان، رودخانه کرج، و چشمه شاه عباسی اشاره کرد.

اماکن مذهبی: تهراندشت دارای چندین مکان مذهبی است که از جمله آن‌ها می‌توان به امامزاده قاسم، امامزاده محمد، امامزاده جواد و امامزاده بی بی خاتون اشاره کرد.

چرا در تهراندشت ویلا بخریم ؟

تهراندشت به عنوان برند ترین منطقه ویلایی در کرج شناخته شده است ، بسیاری از کسانی که به دنبال خرید ویلا در تهراندشت هستند دلایلی محکم دارند و به خوبی از مزایای این منطقه برای خرید ویلا آشنا هستند که ما در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

موقعیت جغرافیایی مناسب: تهراندشت در فاصله ۱۰ کیلومتری کرج قرار دارد و از طریق جاده کرج – قزوین به تهران متصل است. این موقعیت جغرافیایی مناسب، دسترسی به تهراندشت را برای ساکنان تهران آسان می‌کند.

آب و هوای مطلوب: تهراندشت دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. تابستان‌های این منطقه گرم و خشک و زمستان‌های آن سرد و برفی است. این آب و هوای مطلوب، تهراندشت را به منطقه‌ای مناسب برای زندگی و تفریح تبدیل کرده است.

وضعیت آب خوب تهراندشت : ویلای بدون آب که بیابان بی آب و علف است ، اب نباشد استخر نیست ، درخت نیست ، طبیعت و سرسبزی‌ای وجود ندارد ، اما خیال تان راحت باشد وضعیت آب تهراندشت بسیار عالی است و از نظر آبی مشکلی نخواهید داشت.

قیمت مناسب: قیمت ویلا در تهراندشت نسبت به سایر مناطق ویلایی اطراف تهران، مناسب‌تر است. این امر، تهراندشت را به گزینه‌ای مقرون به صرفه برای خرید ویلا تبدیل کرده است.

ویلاروز

 

تهاتر در تهراندشت : از جمله مزایای تهراندشت تهاتر است ، شما به راحتی می توانید ویلای خود در تهراندشت را با آپارتمان و یا ملک در تهران تهاتر کنید و یا بلکعس آپارتمان خود در تهران را با ویلا در تهراندشت تهاتر نمایید ، برای این کار می توانید روی کمک های ویلا رز – villaroz.ir – حساب کنید ، برای تهاتر با ما تماس بگیرید : 09129212308

مزایای سرمایه گذاری روی ملک در تهراندشت

1.از مزایای سرمایه گذاری روی زمین در تهراندشت می توان به رشد قیمتی این اشاره کرد ، آبادی منطقه تهراندشت در همه جا زبان زد است و همین موضوع باعث جذب سرمایه‌های بسیاری شده است ، در واقع در هر منطقه هرچه آبادی بیشتر باشد قیمت هم رو به افزایش خواهد بود.

2.هر جا که آب باشد آبادانی است ، و تهراندشت هم از این نظر گل سر سبد منطقه است ، منابع آبی فراوان تهراندشت باعث شده تا تهراندشت سرسبز باشد و با ورود به تهراندشت این موضوع کاملا مشهود است ، درختان چنار سر به فلک کشیده با زبان بی زبانی این را به شما خواهند گفت.

3.از انجایی که تهراندشت در فاصله 70 کیلومتری تهران قرار دارد و از طریق جاده کرج-قزوین به تهران متصل است. این موقعیت جغرافیایی مناسب، دسترسی به تهراندشت را برای ساکنان تهران آسان می‌کند ، از همین جهت برای کسانی است که به دنبال خرید ویلا در اطراف تهران هستند.

4.از نظر امکانات تهراندشت با اینکه یک منطقه روستایی و دهستان محسوب می شود اما با سرمایه گذاری هایی که انجام شده امکاناتی بیشتر از یک شهر دارد از جمله آن‌ها می‌توان به بانک ، مدرسه ، فروشگاه زنجیره‌ای ، رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، بازارچه سنتی، و مراکز خرید اشاره کرد. این امکانات رفاهی و گردشگری، زندگی در تهراندشت را آسان و لذت‌بخش می‌کند.

5.فکر کنید زمین‌های تهراندشت در لواسان تهران بود ؟ به نظر شما قیمت آن چقدر خواهد بود ؟ تهراندشت گذشته لواسان است که به مرور از نظر قیمتی به آن خواهد رسید اما امروز قیمت ملک در تهراندشت نسبت به سایر مناطق ویلایی اطراف تهران، گزینه ای به مراتب بهتر است ، زیرا بسیاری از امکانات و مزایایی که تهراندشت دارد سایر مناطق ندارند.

6.پتانسیل رشد قیمت: تهراندشت به دلیل نزدیکی به تهران و رشد جمعیتی در این منطقه، دارای پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت ملک است.

ملک در تهراندشت

نکات مهم برای سرمایه گذاری روی ملک در تهراندشت

قبل از سرمایه گذاری روی ملک در تهراندشت، لازم است نکات مهم زیر را در نظر بگیرید:

  • موقعیت ملک: موقعیت ملک از اهمیت زیادی برخوردار است. ملکی را انتخاب کنید که دسترسی آسانی به امکانات رفاهی و گردشگری داشته باشد.
  • اندازه ملک: اندازه ملک را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. اگر قصد دارید ملک را برای سرمایه گذاری خریداری کنید، ملکی را انتخاب کنید که پتانسیل رشد قیمت بالایی داشته باشد.
  • قیمت ملک: قیمت ملک را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.
  • وضعیت ملک: وضعیت ملک را بررسی کنید تا از وجود مشکلات احتمالی در آن اطمینان حاصل کنید.

با توجه به نکات ذکر شده، می‌توانید سرمایه گذاری مطمئن و سودآوری روی ملک در تهراندشت داشته باشید.

توصیه‌های سفر

برای سفر به تهراندشت هر فصلی مناسب است و تهراندشت در هر فصل زیبایی خاص خودش را دارد.

اگر قصد دارید در تهراندشت اقامت داشته باشید، می‌توانید از هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی این منطقه استفاده کنید. هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی تهراندشت، تجربه‌ای متفاوت از اقامت در طبیعت را به شما ارائه می‌دهند.

در سفر به تهراندشت، حتماً از باغ‌های میوه این منطقه دیدن کنید. باغ‌های میوه تهراندشت، یکی از جاذبه‌های اصلی این منطقه هستند.

اگر اهل پیاده روی هستید، می‌توانید از مسیرهای پیاده روی تهراندشت استفاده کنید. این مسیرها، شما را به دل طبیعت این منطقه می‌برند.

در سفر به تهراندشت، حتماً از محصولات کشاورزی این منطقه خریداری کنید. محصولات کشاورزی تهراندشت، بسیار تازه و با کیفیت هستند.

سخن پایانی

تهراندشت، منطقه‌ای زیبا و سرسبز با مزایای متعدد و نیز در نزدیکی تهران است که می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید ویلا باشد. این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، آب و هوای مطلوب، امکانات رفاهی و گردشگری، و قیمت مناسب، می‌تواند پاسخگوی نیازهای مختلف افراد باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید