بهترین موزاییک و کفپوش‌های بتنی جهت کف‌سازی ویلا + تصویر

بهترین-موزاییک-و-کفپوش-های-بتنی-جهت-کفسازی-ویلا

امروز در این مقاله کاربردی، به معرفی چند نمونه از بهترین موزاییک ها و کفپوش های بتنی مناسب کف سازی ویلا و باغ پرداخته ایم. تمامی کفپوش ها به همراه مشخصات و نوع آب و هوای مورد نظر به شما گفته شده است که با توجه به نیاز خود می توانید از آن ها بهره ببرید.

در همین ابتدا مختصر و مفید به شما بگم که کف سازی از مهمترین قسمت های هر ناحیه ای است که در شکل ظاهری آن بسیا اثرگذار است و معمولا ویلاها و باغ ها مکان هایی هستند که هر فردی به زیبایی و خاص بودن آن دقت بسیار بالایی خواهد کرد، پس در انتخاب کفپوش برای کف محوطه ویلا و یا باغ خود قطعا هر فردی حساسیت بالایی به خرج می دهد. در ادامه همراه ما باشید که به معرفی آن ها پرداخته‌ایم:

موزاییک پلیمری

قطعا نام موزاییک پلیمری به گوش شما خورده است. موزاییکی که این روزها کاملا بازار را در دست دارد و با توجه به مزایای بسیار خود، مورد توجه عموم قرار گرفته است. موزاییک های پلیمری به دلیل شکل ظاهری فانتزی و زیبا، تنوع بسیار بالا در رنگ بندی، طرح و ابعاد، انتخاب بسیار مناسبی برای باغ و ویلا هستند.

در همین ابتدا توضیحات اعلام کنم که موزاییک پلیمری بسیار حساس و با دقت بالایی تولید می شود که بسیاری از کارگاه ها و کارخانه این نکته را رعایت نمی کنند و باعث ایجاد نام بد از این محصولات شده اند. برای همین توصیه می شود موزاییک پلیمری را از تولید کنندگان و یا فروشندگانی مورد بررسی و خرید قرار دهید که منابع معتبری هستند. از برترین تولید کنندگان موزاییک پلیمری می توانم به گروه تولیدی صنعتی آبین بتن اشاره کنم که با خیال راحت می توانید این محصولات را با ضمانت تهیه کنید.

از دیگر از مزایای محصولات پلیمری عدم محدودیت استفاده آن در هر منطقه ای است. به دلیل استفاده از افزودنی های بتن در موزاییک های پلیمری گروه تولیدی صنعتی آبین بتن، می توان از سردترین نقاط ممکن تا گرم ترین نقاط کشور از این کفپوش های فانتزی استفاده کنید.

همچنین از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به شکل ظاهری براق و زیبا آن گفت که کاملا سطحی شبیه سنگ دارد و در همین جهت به آن ها سمنت پلاست یا همان سنگ مصنوعی نیز گفته می شود.

در یک جمع بندی کلی می توان گفت که موزاییک های پلیمری تمامی شرایط بهترین موزاییک برای استفاده در ویلا و باغ ها را دارا هستند که می توان در رنگ ها، طرح ها و سایزهای مختلف استفاده نمود.

موزاییک-واش-بتن

موزاییک واش بتن

شاید خیلی از افراد با نام واش بتن آشنا نباشند ولی قطعا این محصول پرطرفدار را در همه جا می توان دید. شکل ظاهری بسیار زیبا و طبیعی آن باعث جلب توجه این محصول در بازار شده است و می توان از اصلی ترین رقبا موزاییک پلیمری دانست.

برخی از مزایای این محصول می توان به شکل ظاهری زیبا و طبیعی، تنوع در ابعاد و رنگ بندی سنگدانه ها و قابلیت ترکیب آن به چمن مصنوعی، طبیعی و قلوه سنگ دانست. همچنین مقاومت بالا در برابر هر نوع آب و هوایی از نکات مهم و مورد بحث این کفپوش دوست داشتنی است.

اما نکته جالب اینجاست که بسیاری از افراد از نام این محصول هراس دارند و ذهنیت بدی از این قطعه به یاد دارند. خیلی از افراد از مقاومت فشاری پایین این محصول می گویند و خیلی از افراد دیگر از عدم مقاومت آن در برابر سرما می گویند. اما نه اینطور نیست، این قطعا اشتباه فرد و خرید از منابع نامعتبر یا عدم اطلاعات کافی فرد بوده است که واش بتن های بی کیفیت و بدون افزودنی را در مناطق سرد استفاده کردند.

بطور کلی موزاییک های واش بتن به 2 روش افزودنی دار و بدون افزودنی تولید می شوند که نوع بدون افزودنی به هیچ وجه نباید در مناطق سرد استفاده گردد و نوع افزودنی دار آن را می توان در هر نوع آب و هوایی استفاده نمود. (در خرید واش بتن بسیار دقت کنید و از منابع معتبر خرید خود را انجام دهید).

در حال حاضر گروه تولیدی صنعتی آبین بتن، واش بتن های خود را با افزودنی و با بهترین کیفیت در کنار ضمانت نامه کتبی استفاده در سرما تولید کرده و روانه بازار می کند که می توانید با خیال راحت، خرید خود را ازین مجموعه انجام دهید.

در یک جمع بندی می توان گفت، موزاییک های واش بتن از لحاظ شکل ظاهری بسیاری مناسب باغ و ویلا هستند اما به دلیل حاشیه ای که برخی از تولید کنندگان  سودجو برای این محصول ایجاد کرده اند، سعی کنید با دقت بالا و از منابع معتبر خرید خود را انجام دهید تا متضرر نشوید.

کفپوش بتنی پرسی

کفپوش بتنی پرسی، در اکثر اوقات، جنبه مقاومتی دارد و در مناطق پر ترافیک و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. اما با وجود عدم تنوع در طرح و سادگی، بسیار و بسیار زیبا هستند و می توان با استفاده از ترکیب در سایز بندی، رنگ بندی و کمی خلاقیت کف سازی بسیار جذابی انجام داد.

از دیگر مزایای این کفپوش، می توان به مقاومت فشاری بالای آن و مقاومت در برابر هر نوع آب و هوا به دلیل فرآیند تولید به روش پرسی آن دانست.

گروه تولیدی صنعتی آبین بتن از تولید کنندگان برتر این کفپوش های دوست داشتنی است که می توانید با خیال راحت این کفپوش های جذاب را از این مجموعه تهیه کنید.

این قطعات بتنی جذاب شاید در نگاه اول به دل شما نشیند، اما بعد از خلاقیت در اجرا قطعا نظر شما عوض خواهد. این محصول واجد تمامی شرایط جهت استفاده در باغ و ویلا می باشد که در تصویر زیر گویای تمامی این موارد می باشد. شاید تمامی این قطعات که در تصویر زیر استفاده شده را به صورت تکی ببینید اصلا به دل شما نشیند، اما با استفاده درست از رنگ بندی وسایز بندی های مختلف، یک کار شیک و به دلنشین را مشاهده می کنید.

کفپوش-بتنی-پرسی

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی می توان گفت که با خرید از منابع معتبر می توانید از این 3 محصول، با کمی خلاقیت یک محوطه زیبا ایجاد کنید و بهره ببرید، زیرا کف سازی از مهمترین قسمت های محوطه سازی است که بسیار در شکل ظاهری کلی یک محوطه اثر زیادی می گذارد. حالا انتخاب هرکدام سلیقه شخصی هر فرد است که کدام محصول مورد پسند آن است. اما تمامی مورد های گفته شده را با خالی آسوده می توانید استفاده کنید، حالا انتخاب با شماست که با بررسی ها بهترین انتخاب را با توجه به سلیقه خود داشته باشید.

امیدوارم که از این مقاله کوتاه و کاربردی لذت برده باشید، در صورتی که هرگونه سوالی دارید حتما در قسمت کامنت ها برای ما بنویسید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید