بهترین مشاور املاک در یاسوج | پرشین ملک

این مقاله در واقع سفر کوچکی به دیار آریو برزن است. در این مقاله از زومیلا به طور کلی در مورد ویژگی‌های شهر یاسوج و خرید خانه و آپارتمان در این شهر بحث خواهیم کرد. همچنین بهترین مشاور املاک در یاسوج، یعنی املاک پرشین نیز به شما معرفی می‌شود تا اگر قصد خرید یا اجاره ملک را در یاسوج دارید، با راهنمایی و مشاوره با برترین مشاوران املاک پرشین بهترین تصمیم و انتخاب را داشته باشید.

یاسوج کجاست ؟

مرکز استان کهگیلویه‌و‌بویر‌احمد است که در دامنه زاگرس و قله دنا و در قسمت شرقی ایران عزیزمان قرار دارد.

یاسوج یعنی چه ؟

در زبان محلی، یاسوج به معنای محلیست که گل‌های یاس در آن می‌رویند.

قومیت مردم یاسوج

یاسوج یا همان دیار آریو برزن نیز مانند بسیاری از شهر‌های ایران پر از قومیت‌های متفاوت است، اما اکثریت مردم آن لر بوده و به زبان دلنشین لری صحبت می‌کنند.

آریو-برزن

آب‌و‌هوای یاسوج

یاسوج به دلیل قرار گرفتن در دامنه رشته‌کوه‌های زاگرس، آب‌و‌هوای بسیار مطلوب و دلپذیری دارد. این شهر چهار فصل را به عنوان پایتخت طبیعت ایران می‌شناسند.

این شهر تابستان‌های معتدل و زمستان‌های سرد و برفی دارد. بارندگی در این شهر فراوان است. این موضوع باعث تولد چشمه‌های طبیعی زیبایی در آن شده است.

در حالت کلی آب‌و‌هوای یاسوج معتدل مدیترانه‌ای است.

جمعیت یاسوج

طبق آخرین آمار، جمعیت یاسوج عددی بالغ بر دویست و پنجاه هزار نفر است.

مسیر تهران تا یاسوج

مسافت بین پایتخت تا یاسوج چیزی در حدود هفتصد و شصت کیلومتر است.

760 کیلومتر یعنی چیزی در حدود 8 ساعت رانندگی با ماشین

نکته مهم: درصورتی که با هواپیما سفر کنید، بعد از حدود 90 دقیقه به مقصد خواهید رسید.

در ادامه این مقاله با بهترین مشاور املاک در یاسوج آشنا خواهیم شد.

یاسوج

زندگی در یاسوج چگونه است ؟

یاسوج هم مانند سایر شهر‌های ایران زیباست. آب‌و‌هوای این شهر برای زندگی مناسب است و کسب‌‌وکار رونق دارد. همچنین قیمت خانه‌ها به نسبت پایتخت و کلان‌شهر‌ها پایین‌تر است و شما با بودجه کمتر هم می‌توانید صاحب خانه شوید.

متاسفانه امروزه خرید خانه به مهم‌ترین دغدغه افراد تبدیل شده‌ است. طبیعی است که همه افراد اطلاعات لازم برای خرید خانه را ندارند. در این موارد بهتر است که با یک تیم حرفه‌ای همکاری کنید و از آنها مشورت بخواهید. گاهی اوقات اقدام سرسری می‌تواند هزینه‌های اضافی زیادی بر دوش شما بگذارد.

اما واقعا کدام املاک در یاسوج املاک معتبر و کارکشته‌ای است؟  بهترین مشاور املاک در یاسوج کیست؟ از کجا بدانیم که هزینه‌ای که به ما اعلام می‌کنند هزینه بیشتر از ارزش واقعی آن ملک نیست؟ متاسفانه امروزه افراد زیادی در حوزه املاک از افراد معمولی که می‌خواهند با حاصل زحمات چندین ساله خود صاحب خانه شوند، سو‌استفاده می‌کنند و هزینه‌های غیر عادلانه‌ای را از آنها طلب می‌کنند.

زندگی-در-یاسوج-چگونه-است

ویژگی‌های یک مشاور املاک خوب از دیدگاه بهترین مشاور املاک در یاسوج

در این قسمت از مقاله ویژگی‌های یک مشاور املاک خوب را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

آیا تیم املاکی که با آنها کار می‌کنید، تیم و شرکت معروفی است ؟

وقتی که برای کار مهم و هزینه‌داری مانند خرید ملک و خانه می‌خواهید به مشاور املاک مراجعه کنید، در قدم اول حتما دقت کنید که دارای پروانه کسب مشاور املاک باشد، قدم دوم دریافت کد رهگیری پس از ثبت معامله است. املاک پرشین ملک، بهترین مشاور املاک در یاسوج است. پرشین ملک در شهر یاسوج با اخلاق حرفه‌ای و تیم قوی خود شناخته شده است.

بهترین مشاور املاک باید بتواند پشتیبانی قوی ارائه دهد

یکی از ویژگی‌های بهترین مشاور املاک این است که بتواند هم در مرحله خرید و هم در مرحله پس از خرید در کنار مشتری باشد و بتواند پشتیبانی‌ها و راهنمایی‌های صادقانه‌ای ارائه دهد. املاک پرشین ملک با استخدام افراد حرفه‌ای و سابقه‌دار در حوزه املاک، مشتریان خود را در همه مراحل همراهی می‌کند تا بتوانند مناسب‌ترین خانه و یا ملک خود را پیدا کنند.

یک مشاور املاک خوب باید خدمات گسترده‌ای داشته باشد

بهترین مشاور املاک یاسوج باید در همه شاخه‌های حوزه خود بهترین باشد و بتواند پاسخگوی همه نیاز‌ها و سوال‌های شما درحوزه‌های خرید خانه، آپارتمان، زمین و…. باشد.

املاک پرشین ملک با مدیریت جناب آقای مسعود حیدری در همه زمینه‌های خرید خانه، آپارتمان، فروش ملک کلنگی، زمین تجاری، زمین کشاورزی، باغ، ویلا و …. فعالیت دارد. پس با خیال راحت می‌توانید به یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها در حوزه املاک اعتماد کنید.

پرشین-ملک،-بهترین-مشاور-املاک-در-یاسوج

بهترین مشاور املاک باید سابقه طولانی و درخشانی داشته باشد

یکی از ویژگی‌های یک مشاور املاک حرفه‌ای، سابقه طولانی و درخشان آن است. تیم حرفه‌ای و قدرتمند پرشین ملک از سال 93 فعالیت قوی خود را شروع کرده و تا‌کنون بالغ‌ بر 120 معامله موفقیت‌آمیز را تجربه کرده‌اند.

یک مشاور املاک خوب باید مناطق زیادی را پوشش دهد

بهترین مشاور املاک باید مناطق زیادی را پوشش دهد و اطلاعات دقیقی از آن مناطق داشته باشد. تیم مشاور املاک پرشین ملک در شهر یاسوج، شهر توریستی سیسخت، روستاهای اطراف یاسوج و روستا‌های شهرستان دنا را پوشش می‌دهند و می‌توانند اطلاعات دقیقی از این مناطق را در اختیارتان قرار داده تا بتوانید بهترین و  مناسب‌ترین ملک‌ها را خرید یا اجاره کنید.

قیمت املاک و خانه‌ها در یاسوج به گزارش بهترین مشاور املاک در یاسوج

یاسوج هم مانند سایر شهر‌ها، مناطق بالاشهر و پایین‌شهر دارد. طبیعتا قیمت املاک در مناطق بالاشهر بیشتر از سایر مناطق است. بهترین مشاور املاک در یاسوج، تیمی است که از شما هزینه‌های واقعی متناسب با ملکی که می‌خرید را طلب کند. نه هزینه‌های بی‌پایه و بی‌اساس!!

درصورت همکاری با مشاور املاک پرشین ملک، شما تنها هزینه‌های واقعی هر خانه، زمین، و یا ملک را پرداخت خواهید کرد.

شروع قیمت‌ها برای خرید زمین از دویست میلیون تومان، برای خرید آپارتمان از 500 میلیون تومان و برای خرید خانه‌های ویلایی از 2 میلیارد است. کمترین هزینه‌هارا از مشاور املاک پرشین ملک بخواهید.

قیمت-املاک-و-خانه‌ها-در-یاسوج

سخن پایانی بهترین مشاور املاک در یاسوج

در این مقاله بهترین مشاور املاک در یاسوج را معرفی کردیم. هدف زومیلا از انتشار این مقاله، کمک به کم کردن دغدغه‌های شما در حوزه خرید خانه و املاک در یاسوج بود. همچنین سعی بر این شد که ویژگی‌های کلی شهر یاسوج نیز ارائه شود. پیشنهاد ما به یاسوجی‌ها و یا افرادی که قصد خرید خانه و املاک در یاسوج دارند، مشاوره با پرچمداران مشاور املاک در یاسوج، یعنی تیم حرفه‌ای پرشین ملک است. این تیم با صبر و حوصله به همه سوال‌های شما پاسخ خواهند داد. و مناسب‌ترین ملک را به شما پیشنهاد خواهند داد.

املاک-پرشین-ملک-یاسوج

آدرس آژانس املاک پرشین ملک

یاسوج، بلوار ارم به سمت خیابان دادگستری قدیم، سر تقاطع، پرشین ملک

شماره‌‌های تماس

07433225575

09173410007

مدیریت آژانس املاک

جناب آقای مسعود حیدری

 

نویسنده: غزل کریمی

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید