نکاتی جهت ست کردن نیم بوت چرم زنانه در استایل های مهمانی

نکاتی جهت ست کردن نیم بوت چرم زنانه در استایل های مهمانی

بدون شک بهترین کفش در هوای سرد بوت و نیم بوت‌ها هستند، برای استایل کردن این کفش‌های زمستانی راه‌های مختلفی وجود دارد، اما باید بدانید که این کفش‌ها با بیشتر استایل‌ها از جمله لباس مهمانی، لباس رسمی و… ست می‌شود فقط باید به نکاتی توجه کنید که در این مقاله آورده‌ایم.

نیم بوت چرم زنانه کفش مورد علاقه فصل پاییز و زمستان است که تمام چیزهایی که شما از یک کفش را می‌خواهید از راحتی، گرم بودن و استایل مناسب به شما می‌دهد، بنابراین، اگر به دنبال نکاتی برای ست کردن نیم بوت چرم زنانه با استایل خود هستید، ما راهنمایی را برای شما تهیه کردیم تا با مطالعه آن به بهترین استایل دست یابید.
ابعاد و قد خود را در نظر بگیرید

با توجه به قد خود، نیم بوت یا بوت انتخاب کنید، برای افرادی که قد کوتاه‌تری دارند نیم بوت با ساق کوتاه و پاشنه‌های میخی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد تا قد شما را بلندتر نشان دهد.

افراد بلند قد انتخاب‌های بیشتری دارند زیرا می‌توانند هم بوت ساق بلند و هم نیم بوت ساق کوتاه را انتخاب کنند و درمورد پاشنه‌های کفش خود نیز می‌توانند نیم بوت با پاشنه‌های متوسط را امتحان کنند.

در نظر داشته باشید اگر می‌خواهید پاهای خود را کوچک‌تر نشان دهید، بهتر است نیم بوت یا بوت چرم انتخاب شما باشد، هر کفش دیگری پای شما را بزرگ‌تر نشان خواهد داد.

به هماهنگی رنگ نیم بوت با رنگ لباس خود اهمیت بدهید

توجه به هارمونی رنگ کفش و لباس شما اهمیت ویژه ای دارد، اگر یک جفت بوت یا نیم بوت زمستانی می‌خواهید که با تمام لباس‌های شما ست شود؛ پیشنهاد ما رنگ‌های مشکی یا قهوه‌ای خواهد بود اما اگر به دنبال ظاهری متفاوت هستید، رنگ‌های قرمز، عسلی و دیگر رنگ‌های روشن را انتخاب کنید.

ست کردن نیم بوت‌های نوک تیز

نیم بوت‌های نوک تیز همیشه در صنعت مد مجلسی‌تر و شیک‌تر بوده‌‍اند. اما باید به اندازه وابعاد پنجه پای خود توجه کنید، اگر پنجه پای پهنی دارید از انتخاب این مدل بوت پرهیز کنید زیرا در کنار ایجاد درد در قسمت جلوی پا می‌تواند راه رفتن را دشوار و مهمانی را به کام شما تلخ کند.

به اندازه نیم بوت با لباس خود اهمیت دهید

شاید فکر کنید خرید بوت و ست کردن آن با لباس مجلسی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما فقط باید به اندازه بوت و لباستان توجه کنید تا مناسب باشند و به سادگی می‌توانید به صورت آنلاین از انواع بوت‌های بلند و کوتاه در فروشگاه‌های اینترنتی دیدن کنید و به راحتی آن‌ها را با هم مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید..

به جنس نیم بوت اهمیت دهید

توجه به جنس نیم بوت با توجه به سبک لباس انتخاب شده از نکات بسیار مهم است. به عنوان مثال یک بوت طرح پلنگی با جنس مخمل برای هر لباسی مناسب نخواهد بود، بنابراین نیم بوتی را انتخاب کنید که در عین زیبایی با استایل شما هماهنگ باشد و زیبایی استایل شما را دوچندان کند.

ست کردن برخی اکسسوری با نیم بوت

گاهی در کنار ست کردن نیم بوت با جوراب شلواری، ست کردن نیم بوت و اکسسوری ها نیز بسیار جذاب است به عنوان مثال ست کردن نیم بوت چرمی قهوه‌ای به همراه کمربند قهوه‌ای هماهنگ با آن می‌تواند هارمونی و جذابیت استایل شما را دوچندان کند.

خرید نیم بوت چرم زنانه از فروشگاه چرم نیکلاس

از مهم‌ترین نکات برای داشتن استایل زیبا، انتخاب کفش مناسب است، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرم نیکلاس به آدر س https://nicolasleather.com/ می‌توانید انواع بوت ها و نیم بوت چرم زنانه را با هم مقایسه کنید و بهترین را برای استایل خود انتخاب کنید.

برند نیکلاس در ایران تاسیس و با تجربه و تخصص طراحی، دانش دیداری و علم تولید محصولات متناسب با آناتومی بدن انسان تولیدات خود را روانه بازار کرده است و محصولات آن از نظر طراحی، کیفیت و تنوع با برندهای برتر دنیا برابری می‌کند.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید