خرید مطمئن انواع درب و یراق آلات

درب یک ساختمان، شاید مهم‌ترین نقش را در تامین امنیت و تعریف کاربری آن داشته باشد. به همین دلیل است که امروزه، درب‌ها تنوع گوناگونی پیدا کرده‌اند. انواع درب اتوماتیک با کاربری‌های مسکونی، تجاری، بیمارستانی و صنعتی و درب ضد حریق از مهم‌ترین این درب‌ها هستند. برندهای متعدد ایرانی و خارجی نیز این درب‌ها و یراق‌آلات آن‌ها را تولید می‌کنند. در این مقاله، محصولات و خدمات شرکت آتی در (Atidoor) به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های انواع درب و یراق‌آلات آن‌ها در کشور را معرفی می‌کنیم. با همراه باشید و درب موردنظر خود را به شیوه‌ای سریع و مطمئن خریداری کنید.

درب اتوماتیک آتی در

فروش درب اتوماتیک ، یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت آتی در است. درب اتوماتیک، مصارف متعددی از خانگی و تجاری تا صنعتی و انواع متنوعی دارد. ویژگی مشترک همه‌ی درب‌های اتوماتیک، عملکرد آن‌ها به‌واسطه‌ی یک موتور الکتریکی است که دستور باز و بسته‌شدن را به طرق مختلف ازجمله ریموت‌کنترل و کلید دریافت می‌کند. تقریبا تمامی درب‌های اتوماتیک، دارای یک چشمی یا سنسور هستند که می‌تواند نزدیک‌شدن افراد یا اشیاء مانند خودرو را تشخیص داده و حرکت خود را متوقف کند. عملکردی که سبب افزایش ایمنی این درب‌ها می‌شود.

محصولات فروشگاه آتی در، لیستی‌ متنوع از انواع درب اتوماتیک را شامل می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • درب اتوماتیک شیشه‌ای
  • کرکره‌ی برقی
  • درب اتوماتیک پارکینگی
  • درب اتوماتیک بیمارستانی
  • درب سریع صنعتی
  • درب بالارونده

ازنظر نحوه باز و بسته‌شدن نیز درب‌های اتوماتیک به شیوه‌هایی مانند کشویی یا اسلایدینگ، تلسکوپی، بالارونده یا سکشنال، منحنی، تاش و یا اتوبوسی و دوار یا گردان عمل می‌کنند. بسته به ابعاد چهارچوب درب و کاربری موردنظر شما می‌توانید برای محل موردنظرتان سفارش خود را از میان این درب‌ها ثبت کنید.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک

از مزایای استفاده از درب اتوماتیک به‌جای درب‌های مکانیکی، می‌توان به کاهش استهلاک، مصرف انرژی، آلودگی صوتی و افزایش سهولت، سرعت و امنیت استفاده از آن‌ها اشاره کرد. این درب‌ها همچنین زیبایی ظاهری بیشتری داشته و بسیاری از آن‌ها مانند درب‌های کشویی و بالارونده در فضای شما نیز صرفه‌جویی می‌کنند.

خرید درب اتوماتیک از شرکت آتی در، علاوه بر مزایای کلی فوق، شامل مزایای زیر نیز می‌شود:

  • امکان انتخاب انواع درب اتوماتیک از برندهای برتر
  • امکان مشاوره‌ی خرید درب اتوماتیک
  • طراحی و مهندسی درب متناسب با نوع استفاده و فضای شما
  • ضمانت و گارانتی اصلی

نصب، راه‌اندازی و سرویس درب توسط تیم حرفه‌ای

درب ضد حریق


حریق، یکی از بدترین اتفاقات متاسفانه نه‌چندان غیرمعمول در ساختمان‌هاست. نقص در تاسیسات و سیستم الکتریکی، آتش‌سوزی خودروها، حوادث طبیعی و خطای انسانی از اصلی‌ترین دلایل این اتفاق هستند. به همین دلیل، سازمان آتش‌نشانی و قوانین ساختمان‌سازی، بر لزوم استفاده ضد حریق کردن ساختمان به طرق مختلف تاکید می‌کنند که یکی از آن‌ها استفاده از درب ضد حریق است.
درب ضد حریق می‌تواند به‌خوبی از گسترش حریق به بخش‌های مختلف ساختمان جلوگیری کرده و جان افراد را نجات دهد. به دلیل اهمیت عملکرد درست این درب‌ها و خساراتی که می‌تواند نصب درب ضد حریق غیراستاندارد به بار بیاورد، لازم است که درب موردنظر به تایید سازمان آتش‌نشانی رسیده باشد. این سازمان، محصولات ساخته‌شده توسط برندهای مختلف را آزمایش کرده و تاییدیه‌های لازم را به آن‌ها می‌دهد

ویژگی های درب ضد حریق آتی در

شرکت آتی در، یکی از اصلی‌ترین مراکز فروش درب ضد حریق در کشور ماست. محصولات این شرکت، همگی دارای گواهی اصالت فنی سازمان آتش‌نشانی ایران بوده و طبق استاندارد بین‌المللی UL طراحی و ساخته می‌شوند. محصولات این شرکت در این زمینه عبارت‌اند از:

  • درب ضد حریق شیشه‌ای
  • درب ضد حریق تک‌لنگه
  • درب ضد حریق دولنگه
  • درب ضد حریق خروج اضطراری
  • درب ضد حریق دودبند
  • درب ضد حریق اتاق سرور

مواد اولیه‌ی درب‌های ضد حریق آتی در، متنوع هستند. رویه و چارچوب این درب‌ها از ورق‌های گالوانیزه فولادی، ورق‌های هیدروکربنی یا شیشه و مواد پرکننده‌ی آن‌ها نیز شامل پشم سنگ، پشم سرامیک، سرامیک فایبر، پرلیت و هانی‌کامب (honeycomb) می‌شود. این درب‌ها در مکان‌های مختلفی ازجمله ورودی سالن، راه‌پله، آزمایشگاه‌ها، بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها و مراکز صنعتی نصب می‌شوند.

یراق آلات درب

انواع درب از پارکینگی گرفته تا درب‌های آشیانه‌ی هواپیما و ضد حریق، هریک به یراق‌آلات مختص خودشان نیاز دارند. فروش درب، بدون یراق‌آلات آن بی‌معنی است. شرکت آتی در، انواع درب خود را همراه با یراق‌آلات آن‌ها ارائه می‌کند. از مهم‌ترین یراق‌آلات درب‌های معمولی و ساختمانی آتی در، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع دستگیره‌ی رزت، پلاک و ورودی
  • انواع قفل و مغزی قفل
  • انواع لولا
  • آرام‌بند
  • یراق‌آلات درب ضد حریق شامل دستگیره‌های آنتی پنیک تاچ و میله‌ای و دستگیره‌ی ضد حریق
  • یراق‌آلات درب‌های صنعتی مانند چرخ و قرقره، ریل، هدایتگر درب و دستگیره‌ی درب فلزی

این یراق‌آلات از برندهای معتبری مانند Comunello Group، Combiarialdo، دستگیره ایران، ISEO، NHN و ARIKA‌ تامین می‌شوند. یراق‌آلات درب علاوه بر تضمین عملکرد صحیح درب، نقش موثری نیز در زیبایی ظاهری آن دارند. آتی در، از این نظر، تمامی سلایق اعم از کلاسیک و مدرن را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پوشش می‌دهد.

تعمیرات و خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که برای خرید انواع درب و یراق‌آلات آن باید در نظر داشته باشید؛ خدمات پس از فروش شرکت فروشنده و تولیدکننده است. درب شما از هر نوعی که باشد، باید به‌طور مرتب و دوره‌ای سرویس شود. در برخی مواقع نیز به دلایلی مانند ضربه، آتش‌سوزی، استفاده ناصحیح، نوسانات برق و غیره به تعمیر درب نیاز خواهید داشت. شرکت آتی در، در تمامی این موارد سریعا خدمات پس از فروش و تعمیرات خود را ارائه می‌دهد. برای این منظور، کافی است از راه‌های تماس زیر درخواست خود را ثبت کنید:

  • تلفن: ۰۲۱۸۸۸۰۸۱۱۱

آدرس سایت: https://www.atidoor.com/

سخن آخر

امروزه، انواع درب اتوماتیک، جایگزین درب‌های مکانیکی قدیمی در بسیاری از ساختمان‌ها و مراکز تجاری و صنعتی شده‌اند. درب‌های ضد حریق نیز توانسته‌اند خسارات و تلفات ناشی از آتش‌سوزی در ساختمان‌ها را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهند. مزایای استفاده از این درب‌ها تنها در صورتی محقق می‌شوند که محصول موردنظر خود را از برندی معتبر با گواهی‌نامه‌های کیفی و ایمنی لازم خریداری کنید. آتی در، یکی از مراکز فروش مهم انواع درب و یراق‌آلات برندهای معتبر در کشور ما با خدمات پس از فروش اصلی و تضمین اصالت کالاست.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید