بهترین سایت برای رزرو ویلا استخردار کیش

بهترین-سایت-برای-رزرو-ویلا-استخردار-کیش

در جزیره کیش می‌توانید داخل هتل، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ویلا یا خانه‌های شخصی اقامت داشته باشید. به نظرتان برای کرایه ویلا و یافتن ویلای مناسب در کیش باید چه کار کرد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با بهترین روش‌های رزرو ویلا در کیش آشنا کنیم و بهترین روش خرید آنلاین را به شما نشان دهیم.

لزوم انتخاب صحیح اقامتگاه در کیش

کیش جزیره چندان بزرگی نیست. به همین خاطر اکثر کسانی که به این جزیره سفر می‌کنند، به‌دنبال استراحت و تفریح هستند. روش‌های مختلفی برای خوش‌گذرانی در کیش وجود دارد؛ اما بعد از مدتی این خوش‌گذرانی‌ها تکراری می‌شوند. وقتی که به شهرهای تاریخی همانند اصفهان سفر می‌کنید، قطعاً برای هر دقیقه از سفرتان یک جای دیدنی وجود دارد؛ اما کیش اینطور نیست.

در حقیقت یک روز کامل می‌توانید از تمام جاذبه‌های دیدنی کیش بازدید کنید. پس از آن فقط باید از آرامش و تفریحات مختلف کیش لذت ببرید. به همین خاطر اکثر مسافران وقت بسیاری را در داخل اقامتگاه خود سپری می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا مسافران به‌دنبال اقامتگاه‌های عالی و مفرح باشند. برای مثال می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی هتل استفاده کنید یا به سراغ ویلاهای استخردار بروید. در هر صورت برای سفر به کیش، باید به‌دنبال اقامتگاهی عالی باشید و آن را در اولویت قرار دهید.

اجاره ویلا کیش یا اقامت در هتل ؟

وقتی که به وبسایت‌های توریستی همانند علی بابا سر بزنید، متوجه می‌شوید که انواع اقامتگاه مختلف در کیش وجود دارند. شما می‌توانید در اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی یا هتل‌های شیک همانند هتل داریوش اقامت داشته باشید. البته اقامت در ویلاهای شیک کیش را نیز باید به لیست خود اضافه کنید.

شاید بیشتر مسافران بر این باور باشند که اقامت در ویلا و اجاره ویلا فقط در شمال کشور رایج است؛ اما باید بدانید که در کیش نیز امکان اجاره انواع ویلای شیک و لوکس یا خانه‌های دربست شخصی نیز وجود دارد. پس می‌توانید بین انبوهی از ویلاهای مختلف و متنوع در کیش حق انتخاب داشته باشید. حال این سؤال پیش می‌آید که اجاره ویلا یا اقامت در هتل؟ کدام یک برای سفرم به کیش مناسب‌تر است؟

در حقیقت باید بدانید که اقامت در ویلا برای افرادی که پرجمعیت سفر می‌کنند بسیار ایده‌آل است. در صورتی که بخواهید در دو اتاق دبل یا یک سوئیت هتل اقامت داشته باشید، باید هزینه گزافی بابت اقامت پرداخت کنید. در صورتی که تا حدود 8 الی 12 نفر می‌توانند در یک ویلای بزرگ اقامت داشته باشند و به این ترتیب هزینه‌ها سرشکن می‌شود.

از طرف دیگر باید بدانید که آرامش و امکانات یک ویلای لوکس و عالی را حتی هتل‌هایی همانند هتل داریوش کیش نیز در اختیارتان نمی‌گذارند. در یک ویلا می‌توانید به‌راحتی و بدون نگرانی از بابت مدیریت، از سفرتان لذت ببرید. همچنین ویلا فضای بیشتری را برای اقامت در مقایسه با هتل در اختیارتان قرار می‌دهد. در ضمن می‌توانید از آشپزخانه، حیاط و … نیز استفاده کنید. به‌صورت کلی اقامت در ویلا از اقامت در هتل بسیار راحت‌تر خواهد بود.

اجاره-ویلا-کیش-یا-اقامت-در-هتل

چرا ویلا استخردار کیش بهتر است ؟

وقتی که به‌دنبال اجاره ویلا در جزیره باشید، می‌توانید بین ویلاهای مختلف انتخاب کنید. برای مثال وقتی که به وبسایت علی بابا مراجعه می‌کنید تا ویلا مناسب را رزرو نمایید، می‌توانید از منوی فیلترها، انواع مختلف ویلا را پیدا کنید. ویلاهایی که استخر شخصی دارند، دارای بیشترین طرفدار هستند.

شاید با خودتان بگویید که کیش یک جزیره است و از هر طرف به آب دسترسی دارد؛ اما لذت شنا و آب‌بازی در استخر شخصی را با تفریحات آبی در خلیج فارس نمی‌توان مقایسه کرد. برای اجاره ویلا استخردار کیش باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. پس اگر پرداخت این مبلغ برایتان مشکلی ندارد، بهتر است حتماً ویلای استخردار بگیرید. همچنین اگر ویلای شمال سونا و جکوزی داشته باشد که نور علی نور خواهد بود!

توجه داشته باشید که برخی استخرهای سرپوشیده و برخی دیگر روباز هستند. از نظر سرما خیالتان راحت باشد. در کیش هیچ‌وقت خبری از سرما نیست! البته در فصل تابستان، آفتاب می‌تواند هنگام شنا در استخرهای روباز پوست شما را حسابی بسوزاند. وقتی که در ویلای خود استخر داشته باشید، بیشتر وقت خود را در ویلا سپری می‌کنید و از تعطیلات خود نهایت لذت را می‌برید. همان طور که اشاره کردیم، سپری کردن اوقات در اقامتگاه‌های آرام و لوکس، خودش یک تفریح عالی است.

چطور اقدام به اجاره ویلا کیش کنیم ؟

برای اجاره کردن ویلا در جزیره کیش روش‌های مخلتفی وجود دارد. در روش اول می‌توانید به جزیره سفر کنید و به‌دنبال افرادی باشید که با تابلوی کرایه ویلا کنار بلوارهای اصلی ایستاده‌اند. این دسته افراد ویلاهای مختلف را به شما معرفی می‌کنند. البته این روش امنیت چندانی ندارد. در روش دوم می‌توانید به مؤسسات توریستی و گردشگری داخل جزیره سر بزنید.

در این روش امنیت کامل برقرار است؛ اما انتخاب‌های شما محدود و البته گران خواهند بود. روش سوم اجاره ویلا کیش ، روش آنلاین است. در این روش می‌توانید از طریق اینترنت، تصاویر ویلاهای مختلف را مشاهده کنید و نظرات کاربران را بخوانید. سپس به‌صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید و در روز سفر، ویلای خودتان را تحویل بگیرید. این روش را در صورتی که از وبسایت‌های معتبر انجام دهید، بهترین روش رزرو ویلا در جزیره کیش خواهد بود.

بهترین سایت برای اجاره ویلا کیش کدام است ؟

وبسایت‌های مختلفی در زمینه اجاره ویلا جزیره کیش فعالیت می‌کنند. علی بابا جزو معتبرترین وبسایت‌های توریستی در ایران به حساب می‌آید. این وبسایت دفتر حضوری دارد و می‌توانید از اعتبار آن‌ها اطلاع پیدا کنید. همچنین می‌توانید مجوزهای فروش اینترنتی علی بابا را بررسی نمایید و از درگاه امن بانکی پرداخت خود را انجام دهید.

علی بابا همواره برای مشتریان ثابت خود تخفیف‌های ویژه‌ای قائل است. البته امکان استفاده از تخفیف‌ها گروهی برای تمام کاربران نیز فراهم می‌شود و همیشه می‌توانید از تخفیف‌های مخلتف علی بابا بهره‌مند شوید. در صورت بروز هر گونه مشکل، به‌صورت 24 ساعته و هفت روز هفته امکان کمک گرفتن از مشاوران و پشتیبانی وجود دارد. تمامی اینها باعث می‌شوند تا علی بابا بهترین سایت برای اجاره ویلای معمولی یا ویلا استخردار کیش باشد.

توجه داشته باشید که با کمک علی بابا می‌توانید بین ده‌ها ویلای مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنید و کمترین مبلغ را بابت آن بپردازید. همچنین می‌توانید با بررسی تصاویر، همانند مراجعه حضوری، ویلا را بررسی نمایید. نظرات کاربران نیز روی انتخاب شما تأثیر می‌گذارند و می‌توانید با تجربه افرادی که پیش از شما در آن ویلا حضور داشتند بیشتر آشنا شوید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید