معرفی رنگ سال 1400 و 2021 برای مد لباس و دکوراسیون منزل

رنگ سال ۱۴۰۰چه رنگی است

زرد روشن که بعضی به آن زرد لیمویی هم می‌گویند، به عنوان رنگ سال 1400 و البته 2021 انتخاب شده است. این رنگ به همراه رنگ خاکستری ترکیبی عالی را می‌سازند که مد سال را تشکیل می‌دهند. از ترکیبات این دو رنگ برای خانه، مد لباس و دکوراسیون منزل استفاده می‌شود که حسی از انرژی ویتامین سی و سلامتی را به افراد انتقال می‌دهد. زومیلا در این مقاله رنگ سال 1400 را معرفی کرده و بهترین ترکیب‌ها به همراه نکات مورد استفاده از این رنگ را بیان می‌کند.

 

رنگ سال 1400

 

این مطلب را از دست ندهید: تاثیر رنگ در دکوراسیون منزل

رنگ سال 1400 چه تفاوتی با سال میلادی 2021 دارد؟

رنگ سال 2021 همانند رنگ سال 1400 در تقویم ما ایرانی‌هاست و تفاوتی با یکدیگر ندارد. فاصله کریسمس با نوروز تنها یک فصل است که باعث شده تا ایرانی‌ها نیز از مد رنگ سال خارجی تبعیت کنند. موسسه پنتون آمریکا هر سال از روی پالت رنگی خود و با نظرسنجی از مردم، رنگی را به عنوان رنگ سال جدید انتخاب می‌کند. در سالی که گذشت و با شیوع گسترده بیماری کرونا، این موسسه دو رنگ را برای سال 2021 انتخاب کرد که از همان برای رنگ سال 1400 نیز نام برده شده است.

 

رنگ سال 2021 چیست

 

دو رنگ سال ۱۴۰۰چه رنگی است؟

دو رنگی که برای سال جدید و به خاطر اتفاقات سال گذشته توسط موسسه پنتون آمریکا انتخاب شده، رنگ زرد لیمویی و خاکستری هستند. این دو رنگ که با نام‌های انگلیسی Illuminating با کد 13-0647 و Ultimate Gray با کد 17-5104 شناخته می‌شوند، به دلیل سال 2020 و اتفاقات ناگوار آن انتخاب شدند. دو رنگی که در مد لباس و دکوراسیون منزل بسیار قوی ظاهر خواهند شد و تغییرات مثبتی را در محیط پیرامون ما رقم خواهند زد. رنگ لیمو و ویتامین سی نشان‌دهنده سلامتی و دور بودن از بیماری کووید 19 تلقی می‌شود. این رنگ در کنار رنگ خاکستری ترکیبی جذاب، هماهنگ و همراه با هارمونی را می‌سازد.

دو رنگ زرد لیمویی و خاکستری منتخب امسال خبر از ساخت واکسن کووید 19 و برگشت زندگی اجتماعی بعد از کووید را نوید می‌دهند.

رنگ خاکستری نشانه چیست؟

انتخاب خاکستری به عنوان رنگ سال 1400 بسیار هوشمندانه است. این رنگ خنثی بوده و جدای از سفید و سیاه است. نه نشان‌دهنده تباهی دنیاست و نه از روشنایی مطلق سفید می‌گوید. بلکه راهی میانه را نشانه می‌گیرد که نشان‌دهنده بهت و ابهام پیش رو است. رنگ خاکستری نماد عقل و هوش است. رنگی که به عنوان نماد اطمینان و اعتماد هم از آن یاد می‌شود و بنابراین بهترین رنگ برای سال پیش رو می‌تواند باشد.

 

این مطلب را از دست ندهید: بهترین زمان و روش کاشت سبزه عید با بذرهای مختلف و تزیینات آن

 

زرد لیمویی یا کره‌ای در مد لباس

 

رنگ زرد لیمویی نماد چیست؟

در مجموع طیف رنگی زرد را نمادی برای توصیف روشنایی و دوست داشتن می‌دانند. رنگ زرد لیمویی که برای رنگ سال 1400 انتخاب کرده‌اند، نشانه‌ای از شادی، هوش و عقل، خوش‌بینی، سرگرمی، اعتماد به نفس و مهم‌تر از همه شور زندگی می‌دانند. با پوشیدن لباس‌هایی با رنگ زرد در واقع به دیگران این حس را القا می‌کنید که آدمی باهوش و پر از حس زندگی هستید. همچنین پیرامون محیط زندگی خود نیز اگر با رنگ سال 1400 پوشانده شود، چنین حسی را به بیننده منتقل می‌کند و امید به زندگی افراد را بالا می‌برد.

 

رنگ مد لباس در سال 2021 و 1400

امسال زمان آن رسیده است که سال جدید را با رنگ زرد لیمویی و البته خاکستری شروع کنیم. زردی مات که به عنوان مدل رنگ سال 1400 در طراحی و مد لباس استفاده شده است. در استایل روزانه خود این رنگ را به همراه رنگ خاکستری انتخاب کنید. می‌توانید کفش یا کیف خود را چنین رنگی بخرید. پیراهن، مانتو یا روسری خاکستری انتخاب کنید. دقت کنید که لازم نیست تنها به همین دو رنگ بسنده کنید. می‌توانید این دو رنگ لباس سال 1400 را با دیگر رنگ‌های همخوان با آن‌ها ترکیب کنید. همچنین از آنجایی که مکمل رنگ زرد لیمویی، رنگ بنفش است؛ می‌توانید از رنگ بنفش نیز به عنوان رنگ سوم در استایل خود استفاده کنید. پیشنهاد می‌دهیم برای خرید پوشاک و مانتو به سراغ رنگ سال 1400 بروید.

این مطلب را از دست ندهید: جدیدترین ایده های ترکیب رنگی در دکوراسیون پذیرایی

رنگ پنتون زرد و خاکستری 2021 در دکوراسیون منزل

 

دکوراسیون منزل و رنگ سال 2021 چیست؟

برای تغییر حال و هوای سالی که گذشت، دکوراسیون منزل یا محل کار خود را عوض کنید و چه رنگی بهتر از رنگ زرد کره‌ای یا لیمویی به همراه خاکستری! از آنجایی که رنگ زرد رنگی گرم و غالب است، بهتر است اکسسوار منزل را این رنگ انتخاب کنید. برای استفاده از رنگ خاکستری هیچ محدودیتی ندارید. می‌توانید دیوارها یا مبلمان منزل خود را رنگ خاکستری سال 1400 انتخاب کنید. در کنارش کوسن مبل‌ها یا صندل تک زرد رنگی را برای روح دادن به فضا اضافه کنید. این ترکیب به همراه طرح‌های سیاه و سفید و قهوه‌ای چوب حس زندگی شاد و روح‌بخشی را وارد فضای خانه می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید: زرد شدن برگ گیاهان آپارتمانی ؛ علت و روش های پیشگیری

سخن پایانی

از کارهایی که انجام می‌دهیم تا خود را برای سال جدید آماده کنیم، هماهنگ شدن با روح یا حال و هوای سال پیش روست. زدن واکسن کرونا، رعایت کردن نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی هر چند اهمیت دارند اما باید به فکر انرژی دادن به روحیه خود نیز باشید. رنگ سال 1400 به شما برای این کار کمک خواهد کرد. رنگ‌های زرد لیمویی و خاکستری منتخب 2021 یا 1400 را در این مقاله زومیلا دیدید. مد لباس امسال را با این رنگ‌ها دنبال کنید و با امید به آینده روشن‌تر حرکت کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید