5 مورد از مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا در چمستان

چمستان نام یکی از شهرهای استان مازندران است که به دلیل داشتن زیبایی طبیعی و جاذبه‌های منحصر به فرد، یکی از بکرترین و جذاب‌ترین مناطق ایران محسوب می‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده است افراد زیادی به سمت خرید ویلا در چمستان روی بیاورند. از طرف دیگر، از آنجا که چمستان مرکزی‌ترین ناحیه شمال ایران است و به مناطق اطراف دسترسی خوبی دارد، عده زیادی به فکر سکونت در آنجا هستند. در این مطلب از زومیلا قصد داریم در خصوص مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در چمستان اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

1-سرمایه گذاری مطمئن به دلیل قیمت مناسب

قیمت ویلاهای چمستان باعث شده است خریداران بسیاری به سمت خرید ویلا در این شهر روی بیاورند. افراد ساکن تهران با مقایسه قیمت وبلا در مناطق خوش و آب و هوای تهران و قیمت ویلا در چمستان، متوجه شده‌اند که خرید ویلا در چمستان چقدر می‌تواند صرفه اقتصادی به همراه داشته باشد.

در مناطق مختلف چمستان از جمله سعادت آباد، میرنا، ایرکا، انگتارود، باریکا، افراده و ورازده، ساخت ویلا به صورت قانونی و مجاز انجام می‌شود و خریداران بسیاری پس از بازدید از ملک‌ها، تمایلشان به خرید را نشان داده‌اند؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا مناطق نام برده شده هستند.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید ویلا در این شهر نظر داشته باشید سند ملک و دقت در انجام معامله است. با مد نظر قرار دادن این موارد، می‌توانید با هزینه‌ای معقول و مناسب صاحب یک ویلای زیبا در چمستان شوید.

این مطلب را از دست ندهید: علت ارزانی قیمت خرید ویلا در چمستان

آیا در چمستان ویلا بخریم؟

2-امکان خرید اقساطی ویلا

با زیاد شدن ویلاها و املاک چمستان، تمامی مالکان یا سرمایه گذاران سعی دارند ویلای خود را با بهترین قیمت ممکن بفروشند. از این رو با شرایطی کردن فروش ملک خود، رونق خاص و بازار پرهیاهویی را برای مشتریان و علاقه‌مندان به خرید ویلا به وجود می‌آورند. خرید ویلا زیر 200 میلیون تومان از جمله آگهی‌های پر ترافیک در صفحات وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که در واقع مبلغ پایه را اعلام می‌کنند و مابقی را به صورت اقساط دریافت می‌کنند.

بعضی از ویلاها به دلیل داشتن سند، امکان دریافت وام را نیز دارند که در واقع خرید ویلا وام‌دار در چمستان یا خرید ویلا با وام مسکن از جمله آگهی‌هایی است که مالکان یا دفاتر املاک از آن استفاده می‌کنند.

خزید ویلا در چمستان اقساطی

3-فاصله کم با تهران

فاصله تهران با چمستان 180 کیلومتر یعنی چیزی حدود کمتر از 3 ساعت است. این ویژگی باعث شده است بسیاری از پایتخت نشینان به فکر خرید ویلا در چمستان بیفتند.

برای رسیدن به چمستان باید سفر خود را از تقاطع بین بزرگراه شهید همت و آزادگان شروع کنید و پس از عبور از روستاهای سولقان، منطقه توچال، شهرستانک و چندین تونل، در امتداد جاده قدیم کرج-جالوس به راه خود ادامه دهید تا به کمربندی نوشهر-چالوس برسید. جاده چالوس در غرب استان مازندران واقع شده است و جاده بسیار زیبایی است که معمولا افراد ساکن غرب تهران، این مسیر را برای سفر به شمال انتخاب می‌کنند. جاده چالوس با چمستان 70 کیلومتر فاصله دارد و بعد از عبور از شهرهای چالوس، نوشهر، چلندر، ونوش، رویان و سرانجام نور به آنجا خواهید رسید.

اگر قصد دارید از شرق تهران به چمستان سفر کنید، باید جاده هراز را مسیر سفرتان قرار دهید و پس از عبور از شهرهای پردیس، بومهن، رودهن، آبعلی، روستاها و کوهستان‌های پلور، امیری و بایجان به شهر آمل برسید و در نهایت از طریق جاده مرکزی آمل، سفرتان را به سمت چمستان پیش بگیرید.

به دلیل اینکه حین سفر از بین کوه‌ها، جنگل‌ها و مناطق سرسبز عبور خواهید کرد، اصلا خسته نخواهید شد.

4-طبیعت بکر و دست نخورده

چمستان، مهد هیرکانی‌هایی است که در روستای واز ریشه دوانده‌اند و از قسمت زیبایی به راحتی امتیاز می‌گیرد. چمستان پنجه در پنجه روستای لاویج و دریاچه الیمالات پیش می‌رود که اگر بگوییم در زیبایی بی‌همتایند مبالغه نکرده‌ایم.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین منطقه چمستان کجاست؟ آیا در چمستان ویلا بخریم؟

بهترین زمان خرید ویلا در چمستان

5-تنوع قیمت ویلا در چمستان

قیمت ویلای چمستان وابسته به فاکتورهای بسیاری است. در این میان تعیین کننده‌ترین شاخص‌ها، نوع مصالح استفاده شده (سازه ویلا) و موقعیت مکانی ویلا به نظر می‌رسد. بدیهی است ویلایی که مجهز به آخرین سیستم هوشمند و امن‌ترین تجهیزات مدرن است، با ویلایی که در غیاب چنین فناوری‌های بدیعی احداث است، از نظر قیمتی تفاوت‌ها دارد.

سخن پایانی

خرید ویلا در چمستان می‌تواند خرید فوق العاده مناسب و بسیار هوشمندانه‌ای در سرمایه گذاری باشد، به شرط این که هوشمندانه و با علم کامل خرید خود را انجام دهید، چمستان از نظر آب و هوا و زیبایی‌های خاصش، واقعا بی‌نظیر است و به جرات می‌توان گفت که یکی از 5 نقطه زیبای کشور ایران است؛ مناطق گردشگری و توریستی چمستان، مناطق مطرح بین‌المللی است که مسافران زیادی از اقصی نقاط جهان برای لذت مشاهده از خلق زیبایی‌های طبیعی چمستان، مسیر زیبای جنگلی و کوه‌های اطرافش روی می‌آورد. چمستان بی‌نظیر است اگر محل احداث ویلای خود و یا خرید ویلای خود را به نحو احسنت انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید