دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با 8 ایده فوق العاده شیک

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

تلویزیون برای تماشای فیلم‌های شبانه و نمایش‌های مورد علاقه بسیار عالی است؛ اما دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون کار ساده‌ای نیست، به خصوص اگر تلویزیون بزرگ باشد. در دنیای امروزی، نباید اجازه دهید تلویزیون‌ها فضای گران‌بهای کنسول یا تابلوها را اشغال کنند. از طرفی، نصب تلویزیون روی دیوار همیشه بهترین گزینه نیست، به خصوص اگر مستاجر باشید. حتی اگر بتوانید تلویزیون را به دیوار آویزان کنید، دانستن ارتفاع مناسب می‌تواند یک چالش باشد. اکثر مردم تلویزیون‌ها را در ارتفاع خیلی بالا نصب می‌کنند که گردن را در موقعیتی غیرطبیعی و ناراحت کننده هنگام تماشا قرار می‌دهد. به عنوان یک قانون ساده، تلویزیون باید شش الی هشت اینچ بالاتر از میز تلویزیون یا سایر مبلمانی باشد که در فضا کار می‌کنند.

همانطور که گفته شد، یک قانون قطعی برای دکوراسیون دیوار اطراف تلویزیون وجود ندارد، خواه روی دیوار نصب شده باشد خواه نه. تلویزیون‌ها معمولا در دیوارهایی با رنگ‌های خنثی مانند سفید و خاکستری خوب به نظر می‌رسند. اگر می‌خواهید کمی صفحه را استتار کنید، ممکن است بخواهید رنگ‌هایی مانند سفید و سیاه را با هم ترکیب کنید یا تلویزیون را با گالری پر جنب و جوشی از تصاویر محاصره کنید. در ادامه برخی از بهترین ایده‌های دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون را برای شما عزیزان آورده‌ایم تا از آن‌ها برای زیباتر کردن فضای منزل خود الهام بگیرید.

1-چیدمان دیوار تلویزیون با قاب عکس

تزئین دیوار تلویزیون با قاب عکس‌های سیاه و سفید، فضا را آرام و جمع و جور نگه می‌دارد و در صورتی که تلویزیون روشن نباشد به آن زیبایی بصری می‌بخشد. اگر به دنبال روش هوشمندانه‌ای برای نمایش عکس‌های مورد علاقه خود هستید، این کار می‌تواند راه حل خوبی باشد.

چیدمان دیوار تلویزیون با قاب عکس

قاب عکس سیاه و سفید روی دیوار تلویزیون

2-دکوراسیون دیوار تلویزیون با پس زمینه خنثی و آرام

فریم تلویزیون سامسونگ گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند تلویزیون خود را به یک اثر هنری تبدیل کنند. تنها کافی است پس زمینه یا قطعه‌ای هنری را روی تلویزیون تنظیم کنید، سپس مهمانان خود را شوکه کنید، هنگامی که ESPN ناگهان تنها با یک کلیک روی صفحه ظاهر می‌شود. همچنین می‌توانید برای ایجاد یک گالری کوچک، از چند فریم دیگر در اطراف استفاده کنید. به این ترتیب، تلویزیون هنگامی که روشن نیست یکپارچه با محیط اطراف خود ترکیب می‌شود. این ایده در تلویزیون‌های نازک بهتر جواب می‌دهد، اما با نصب هر تلویزیون صفحه تخت از این طریق می‌توانید جلوه‌ای مشابه ایجاد کنید.

این مطلب را از دست ندهید: آشنایی با انواع قرنیز در ساختمان

دکوراسیون دیوار تلویزیون با پس زمینه خنثی و آرام

3-نصب تلویزیون روی شومینه

آیا مبلمان خود را اطراف شومینه اتاق نشیمن قرار داده‌اید و دلتان می‌خواهد تلویزیونتان نیز در این فضا باشد؟ به جای ایجاد یک فضای سنتی، تلویزیون خود را روی شومینه نصب کنید. قرار دادن تلویزیون روی شومینه یک نقطه کانونی بصری ایجاد می‌کند و همچنین منجر به ایجاد ظاهری مرتب می‌شود.

چیدمان فوق بهترین ایده دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون برای اتاق‌های نشیمنی است که مکان زیادی برای قرار دادن تلویزیون ندارند.

نصب تلویزیون روی شومینه

دکوراسیون تلویزیون روی شومینه

4-نصب تلویزیون و میز تلویزیون روی دیوار

اگر ظاهری مینیمال را ترجیح می‌دهید، ما نصب تلویزیون و میز تلویزیون روی دیوار را پیشنهاد می‌دهیم. در تصویر زیر، تلویزیون روی دیوار و بالای یک میز بزرگ نصب شده است و در زیر میز، چند پاف قرار گرفته است که می‌تواند برای لگد زدن هنگام تماشای فیلم استفاده شود.

با حذف کنسول تلویزیون، ظاهری شیک و ساده خواهید داشت و افزودن گیاهان، یک فضای ارگانیک ایجاد می‌کند. یک پالت رنگی خنثی و تک رنگ نیز باعث می‌شود فضا کمتر به هم ریخته به نظر برسد.

این ایده مناسب افرادی است که فضای کافی برای قرار دادن کنسول را در اختیار ندارند. همچنین افرادی که فضای جمع و جوری را می‌خواهند که در کنار آن، صندلی یا وسایل دکوراتیو بزرگ قرار دهند.

این مطلب را از دست ندهید: انواع استیکرهای دیواری و مزایای استفاده از آن ها

نصب تلویزیون و میز تلویزیون روی دیوار

میز تلویزیون دیواری

5-طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک و مرمر

سنگ آنتیک، مرمر یا ترکیبی از آن‌ها با لایه نازکی از چوب یا فلز، یکی از جدیدترین ایده‌های مدرن برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون است. این ایده در بسیاری از پروژه‌های طراحی اروپایی، آسیایی و آمریکایی استفاده می‌شود. در زیر می‌توانید نمونه‌هایی از این طراحی را ببینید:

طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک

طراحی پشت تلویزیون با سنگ

دکور پشت تلویزیون با سنگ مرمر

تزئین دیوار پشت تلویزیون با سنگ

6-تزئین دیوار پشت تلویزیون با چوب

چوب هیچ وقت از مد نمی‌افتد، زیرا با کمک آن می‌توان ایده‌های منحصر به فرد و خلاقانه‌ای ساخت. در زیر نمونه‌های جذاب استفاده از چوب به عنوان روکش دیوار و دکوراسیون میز تلویزیون را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

طراحی دیوار پشت تلویزیون با چوب

جدیدترین طراحی دیوار پشت تلویزیون با چوب

چوب در طراحی دیوار پشت تلویزیون

7-تزئین دیوار تلویزیون مدرن

روند مدرن در طراحی داخلی، طیف وسیعی از الهامات را ایجاد می‌کند. ساخت قفسه‌ها و شلف‌های کنار تلویزیون نیز یکی از سبک‌های فوق مدرن ایتالیایی است. تنوع چنین ایده‌ای این امکان را فراهم می‌کند که چیدمان دکوراسیون تلویزیون از یک طرف مدرن و منحصر به فرد و از طرف دیگر هماهنگ با فضای داخلی منزل باشد.

تزئین دیوار تلویزیون مدرن

تزئین مدرن دیوار پشت تلویزیون

جدیدترین طراحی دیوار پشت تلویزیون مدرن

دکوراسیون پشت دیوار مدرن

8-دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری

اگر نمی‌خواهید به دکوراسیون خلاقانه دیوار پشت تلویزیون فکر کنید، اما از یک طرف نیز از دیوار خسته کننده پشت آن نیز خسته شده‌اید، به فکر اضافه کردن کاغذ دیواری باشید. کاغذ دیواری زیبایی منحصر به فردی ایجاد می‌کند، بنابراین شما دیگری نیازی به هنر اضافی یا دکور ندارید.

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ دیواری سه بعدی پشت ال سی دی

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید انواع دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با توجه به متریال‌های مختلف قابل اجرا هستند. در صورتی که قصد استفاده از هر یک از این ایده‌ها را دارید، با در نظر گرفتن بودجه خود یکی از آن‌ها را برای تعویض دکوراسیون پشت تلویزیون انتخاب کنید. به نظر شما دیوار پشت تلویزیون را چگونه تزئین کنیم؟ برای ما بنویسید.

2 نظرات

  1. سلام
    دیوار پشت تلویزیون خیلی مکان مهمیه و حتما باید برای تزیین اش وقت گذاشته بشه
    به نظرم دیوارپوش و کاغذ دیواری دو محصول خوب برای تزیین دیوار پشت تلویزیون هستن
    حتما طرح و رنگی انتخاب کنید که با دکوراسیون اتاق هماهنگ باشه و البته شلوغ هم نباشه چون اگر شلوغ باشه وقتی که دارید تلویزیون نگاه میکنید چشم های شما اذیت میشه

    • سلام و درود دوست خوش ذوق ما ممنونیم که مقاله ما رو با جان و دل خوندید، بله بر طلق اصول طراحی داخلی دیوار پشت تی وی یکی از جاهای مهم خونه ست چون بستر یک فعالیت رو شکل میده پس می بایست هم متفاوت و هم ساده باشه که چشم ها رو منحرف نکنه.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید